PortalIndexDe nieuwe jongen - Pagina 2 HpD5UwnDe nieuwe jongen - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 De nieuwe jongen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 20:29

toen taiga alois zag huilen stopte ze zelf met huilen, ze schaamde zich. ze huilde vaak om alles: als ze haar zin niet kreeg, als ze genegeerd word. maar bij hun het broertje en de ouders zijn bijde dood.. het spijt me voor je.. taiga zuchte ik moet leren minder snel te huilen zei ze half lachend half huilend..
ze wist dat ze haar toch niet hoorde, of wel?.. ze pakte haar tas en haalde er een pakje drinken uit en dronk er wat uit. wil je ook een pakje drinken? vroeg ze beleeft aan iedereen. netjes legde ze een paar pakjes drinken neer zodat iedereen 1 kon pakken.
ze giegelde zacht en nam nog een slokje van haar drinken. opeens zag ze haar kans HALLO IK BEN TAIGA riep ze hard maar sloeg gelijk haar hand voor haar mond en bloosde. ik bedoel,..ik ben taiga aangenaam kennis te maken.. haar ogen glansden en ze wist nu zeker dat ze haar gehoord hadden
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 20:38

Alois keek op.het geeft niet hoor.alois kijkt na taiga.Is er met jou ook wat in het verleden gebeurt.alois huilt weer.elke dag denkt ik aan luka en mijn ouders ze zijn allemaal dood.maar ik neem vraak voor luka ik zal de gene vinden die luka heeft gedood zei alois vasberaden.Alois zag dat claude en hannah glimlachten.Alois keek weer wat vrolijker.Rustig pakte hij heet pakje van tafel en dronk er wat uit.Opeens schrok alois van de harde stem van taiga.Alois kijkt anstig.waarom zeg je het zo hard ik wil niet doof worden!Rustig drinkt hij het laatse beetje van het pakje sap op.Blijkbaar ben je heel blij dat je gehoord ben door iemand want je ogen glinsteren helemaal.Alois kijkt lachen naar het meisje dat zo blij is.Je lijkt me wel aardig.Waarom zei ej een heletijd niks of ben je nog maar net binnen?vragend keekt alois an taiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 20:50

taiga blooste. praate ik zo hard? fluisterde ze. taiga merkte dat ze nieuwe vrienden had en dat maakte haar blij. je bent behoorlijk dapper dat je helemaal in je eentje bent en nog kan lachen, ik ben jaloers... taiga glimlachte zielig. mijn ouders werken bijna altijd en ik heb een super arrogante zus die altijd vervelend is, ik krijg alles wat ik wil, en ik heb een paard dat heet stip, ik heb alles wat ik wil...dat is niet bepaald een depresief levensverhaal... zou je denken...ik heb voor dat ik jullie kende nog nooit echte vrienden gehad..nog nooit...mijn familie was er nooit..nooit samen... een traan gleed over haar wang gevolgd door meerderen. IK BEN ZO BLIJ..zo blij dat ik eindelijk vrienden heb kunnen maken... opeens zag ze aan de gezichten van de anderen dat ze dachten dat ze overdreef. taiga blooste opnieuw. sorry..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:01

het maakt niet uit.Trouwens ik overleef het neit alleen.Ik heb hannah en claude nog en dat maakt me best blij.maar ik snap wel wat je bedoelt ik haat het als hannah en claude weg zijn omdat ik bang ben dat ze me verlaten en ik wil niet nog iemand kwijt raken.ik vind het al erg genoeg dat ik luka kwijt ben geraakt.Heel even kijkt alois verdrietig maar al snel is hij weer vrolijk.Je bent toch niet zo arroganttypetje hé?Alois lach even.Ik kan dan soms wel zijn hoor maar daar moet je niet echt op rerageren.alois kijkt na het meisje.Ik snap wel wat je boedlt maar waarom heb je nog nooit vrienden gehad je lijkt me namleijk een aardig meisje en der is tot nu toe niks verkeerd aan je.Rustig kijkt hij rond.Weet je dat dit best een saai lokaal is en der is nog geen 1 leraar geweest meschien zitten we wel in het verkeerde lesuur.Alois kijkt na taiga.Wil je vrienden zijn?

(geen goed inspiratie xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:16

taiga glimlachte tuurlijk wil ik vrienden met jullie zijn fluisterde ze.
de reden dat ik nog nooit vrienden heb gehad is omdat ik zo rijk was dat m'n ouders een prive leraar voor me hadden, tot een paar dagen geleden was ik nog nooit uit huis geweest, tenminste niet verder dan de tuin. kort glimlachte ze. een paar plukken haar kwamen voor haar ogen, taiga probeerde het voor haar ogen weg te blasen, maar een van de plukjes kwam toen juist in haar ogen. haar handen schoten naar haar ogen. niet gaan huilen, niet gaan huilen dacht taiga. een paar tranen gleden over haar wang. snel rende ze naar het hoekje van de klas en begon daar te huilen.
ze had door dat ze zich zielig gedroeg, daarom kon ze juist niet stoppen met huilen.
ze wreef vlink in haar ogen, waardoor ze nog meer last van haar oog kreeg en ze nog harder begon te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:22

ciel keek naar het meisje die vreselijk hard aan het huilen was. even raakte hij in paniek,
wat moest hij doen? hij wist dat hij slecht was met meisjes dus hij besloot niks te doen.
,,meneer, gaat u echt niks doen?'' zei sebastian verbaast. ciel schudde blozend z'n hoofd.
,,stomme sebastian, begrijp je het dan niet ik ben niet goed in meisjes troosten'' dacht ciel terwijl z'n gezicht rood werd. ,, ik laat het maar over aan alois'' mompelde hij. opeens zag hij sebastian kijken en wist dat sebastian zag dat hij knalrood was. snel pakte hij een boek en deed het voor z'ngecht en deed alsof hij las, terwijl taiga nog steeds huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:24

Wat huil je veel maar dat geeft niet.Alois stak zijn hand voor haar neus.Sta op alsjeblieft en niet huilen.Rustig keek alois taiga aan die nog steeds in het hoekje zat.Eigelijk snap ik nog steeds niet waarom ik hier op school zit want claude is mijn butler en priveleraar.Alois glimlacht.gaat het wel?alois keek even bezorgd.Waarom is iedereen zou huilerig en verdrietig dat doet me echt aan de tijd denken toen luka dood ging en ik wil daar niet aan herinderd worden.Alois klonk nogal boos.Alois bleeft zijn hand na taiga steken.Sta je nog op of niet?glimlachent kijkt alois na taiga.Het komt wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:41

taiga pakte voorzichtig z'n hand. voorzichtig hielp alois taiga overeind.
taiga lachte, hij had gelijk taiga huilde veel. deze keer huilde ik alleen omdat m'n oog pijn deed zei taiga plagend. haar oog deed gelijk al wat minder pijn.
taiga en alois liepen rustig weer naar claude, hannah en ciel. bedankt dat je me hielp zei taiga tegen alois. even pakte ze haar tas weer op en haalde er een klein zakje snoep uit. ,,dit lusten jullie toch wel?'' fluisterde taiga een klein beetje nieuwschierig. ze zag dat iedereen knikte. ze deed vrolijk het zakje snoep open en deelde wat uit. het waren haar favoriete snoepjes. taiga glimlachte en zei ik ben blij dat ik jullie ontmoet heb, jullie zijn super gezelig fluisterde taiga.


-geen inspiratie meer Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 21:50

Bedankt.Alois glimlacht.je bent erg aardig maar je moet niet te veel huilen van huilen wordt je verdrietig en kun je neit leuke dingen doen zoals schaken en dace macarbe of tapdansen zoals claude altijd doet.het is leuk om neit altijd te huilen en je gewoon los te laten van wat er in het verleden is gebeurt.Denk daaar maar is over na taiga.Alois glimlachte om wat hijzelf zei.Eigelijk is dat best slim gesproken van me zelf.ooowh ik begin weer en beetje arrogant te worden sorry dat was neit de bedoeling het spijt me
rustig kijk alois om zich heen.Laten we iets gaan doen en teken spel of zo iets mintens iets leuks en niet iets waarvan ik me verveelalois kijtk na taiga en glimlacht.Weet jij iets leuk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 11 2012, 22:03

ciel legt z'n boek waarin hij las neer. even grinnikt hij en fluisterd in alois oor:,, flirt je nou met haar ofzo?''. hij zag dat alois boos keek dus hij ging zitten. sebastian lachte even om ciel en alois.
ciel kreeg nog een snoepje van taiga, rustig eet hij het snoepje op, en zegt tegen alois:,, je was inderdaad behoorlijk arrogant''.
sebastian merkte dat ciel op weg was naar ruzie dus begon ook opeens te praten. even lachte sebastian en zei:,, wat ben je toch grappig meneer, tuurlijk meen je dat niet''. ciel keek even naar sebasrian en fluisterde:,,probeer je een smoes te verzinnen voor wat ik net zei?, dat heeft geen zin, iedereen weet dat ik nooit grappen maakt''. sebastian zucht. gelukkig kent alois hem langer dan vandaag en weet wat ciel er mee bedoelt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 12 2012, 13:55

Alois kijkt boos om de opmerking die ciel maakt.waarom moest hij altijd zo doen dacht alois.
Alois hoort wat ciel zegt en word nog bozer.sorry hoor dat ik zo arrogant deed maar je hoeft dat neit nog en keer te zeggen hoor en trouwens ik flirt niet met haar.Ik ben goed in meisjes troosten maar verder wil ik echt niks met meisjes.Alois merkte dat het best boos konk.o wacht nu denkt dat meisje zeker dat ik haar niet mag dacht alois.*kijkt na taiga*Sorry dat ik zo doe hoor maar ciel is nogal naja hoe zeg je het..hij maakt snel flauwe opmerkingen.het ligt niet aan jou hoor.alois keek best blij dat hij dat gezegt had.hij merkte dat claude nog steeds na hem keek en vroeg zich af waaarom.Claude waarom kijkt je na me?Claude blijft hem aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 12 2012, 14:04

Claude kijkt alois aan.Ik vind het raar dat je zo aardig bent sinds je op deze school zit ben je veel veranderd je slaat hannah zelfs niet.Claude kijkt na taiga.Alois is soms nog wel arrogant hoor maar hij bedoelt het vaak goed.Claude kijkt hele even glimlachent.Opeens kijtk claude snel na sebastian.Waarom ben je eigelijk hier sebastian michaelis?Claude keek nogal boos na sebastian omdat hij sebastian niet vertrouwde.Opeens zag claude dat hannah heel verliefderig na sebastian keek.Hannah wat ben je aan het doen?claude zag dat hannah schrok.claude schudde met zijn hoofd.Zeg nou toch niet dat je op hem bent hannah.Claude kijkt nogal vreemd na hannah.Claude kijkt na Ciel.Waarom zit jij op deze school ook een uitnodiging gekregen?Claude gaat zitten en wacht tot hij antwoord krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 12 2012, 14:18

hannah kijtk verliefderig na sebastian.Opeens hoort ze claude wat zeggen en schrikt.huh?Nee ik ben niet op sebastian hoor.Hannah slaat hoor ogen neer.waarom zeg ik gewoon niet dat ik sebastian leuk vind dacht ze.Heel even kijkt ze weer na sebstian en word helemaal rood om dat hij ook naar haar kijkt.Snel slaat ze haar ogen weer neer en gaat zitten.Opeens kijkt hannah na taiga.je bent een aardig meisje taiga.heel even glimlacht hannah maar als alois even naar haar kijkt zet ze weer haar droeviger gezicht op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 12 2012, 18:56

,, eerst huilt iedereen en nu denkt iedereen gelijk dat de een op de ander verliefd is'' mompeld ciel humeurig. opeens hoort hij een nogal-nep-hoest van sebastian. ,, wat?'' zei ciel tegen z'n butler. ,,jij was juist degene die aan alois vroeg of hij flirte met taiga'' mompelde sebastian terug. ciel merkte dat sebastian gelijk had en schaamde zich een beetje.
snel deed hij weer alsof sebastian niet bestond. hij pakte het boek waar ook de onzichtbaarheids spreuk in zat en probeerde er nog een spreuk uit te lezen. sebastian schudde z'n hoofd. ,, meneer, het is beter dat je deze spreuken niet probeert te leren'' mompelde sebastian bezorgd. ,, te laat'' mompelde ciel :,, ik weet er al weer 1''. voor dat ciel met de spreuk kon beginnen hield sebastian hem tegen. boos keek ciel naar z'n butler.
,,sorry meneer maar het is een plicht om u te beschermen, trouwens.. dat is ook de reden dat ik hier ben, claude'' zei sebastian -tewijl hij ook gelijk andwoord gaf tegen claude op de vraag : waarom ben je hier sebastian? ookal wist sebastian dat die vraag sarcastisch was-.
ciel zuchte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 12 2012, 21:02

taiga giegelde even. wat heeft die ciel toch een vreemd..sorry ik bedoel..uhmm...bijzondere personlijkheid.. dacht taiga lachend, tuurlijk bedoelde ze het wel goed.
je bent een aardig meisje hoorde taiga hannah zeggen. toen taiga opkeek om haar te bedanken zag ze hannah droevig kijken. waarom kijkt ze zo verdrietig dacht taiga bezorgt. opeens schrok ze. ze is tog niet verdrietig omdat ik wat verkeerd zei?! dacht taiga opeens angstig. uhmm, hannah waarom kijk je zo verdrietig fluisterde taiga zacht. ze praate weer zo zacht dat niemand haar kon horen, ze moest er echt wat aan doen. taiga zuchte, ze durfte niet echt meer hard te praten na dat alois schrok toen ze ineens hard prate.. taiga zuchte weer. even veegde ze een paar plukjes haar voor haar gezicht weg, opeens herrinerde taiga zich nog dat ze een bijzonder boek bij zich had. dat boek was speciaal voor haar, ze had het al meer dan 10 keer uitgelezen en was nu op de helft. ze pakte het boek uit haar tas en ging op een stoel zitten. rustig las ze een bladzijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimema mei 14 2012, 10:30

ik kijk verdrietig omdat alois em vaakt slaat als hij zo naar me kijkt.Heel even glimlacht hannah na taiga.je bent echt aardig en je hoef niet te denken dat het joun schuld is hoor want ik merk wel dat je dat denkt.rustig pakt hannah een boek en leest er in opeen ziet hannah dat taiga ook een boek pakt.Wat voor boek lees je?heel even keek ze weer verdrietig omdat alois na haar keek maar toen alois weg kijk keek ze weer blij en verliefderig na sebastian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimema mei 14 2012, 10:40

claude slaat hannah.Kijk niet zo naar sebastian.Claude is behoorlijk boos en kijkt ook boos.je zei toch dat je niet verliefd bent op sebastian maar blijkbaar is dat niet zo!claude kijkt na alois.let maar niet op de opmerkingen van ciel hoor hij is gewoon een beetje dom maar dat wist je al waarschijnlijk.Claude kijkt best blij dat hij dat gezegt heeft hij houd er van om flauwe opmerkingen te maken over zijn vijand
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimema mei 14 2012, 16:47

verbaast keek taiga hoe claude hannah zomaar sloeg, en gelijk had ze medelijden met haar.
sebastian...? dacht taiga oh ja, dat was de butler van ciel. even keek ze naar sebastian maar toen ze hoorde dat hannah geslagen werd omdat ze naar sebastian keek, keek taiga snel weg.
o jah, hannah vroeg aan mij waarom ik dit boek las dacht taiga even.
er kwam een vriendelijke glimlach op taiga haar gezicht en keek naar het boek alof het heel belangrijk was. toen ik nog heel jong was en mijn opa nog leefde had hij mij dit boek gegeven, hij was een belangrijk persoon voor mij, en leek totaal niet op mijn ouders. er gleed een traan over taiga haar gezicht toen ze aan de mooie herinneringen dacht samen met haar opa. voor dat iemand het kon zien veegde ze snel de traan weg, en glimlachte weer. je mag het wel lezen hoor, maar dan moet je vreselijk voorzichtig zijn dit boek is behoorlijk oud. even aaide taiga over de kaft van het boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimema mei 14 2012, 18:32

Alois ziet dat taiga nog wel verbaast keek toen hannah werd geslagen.Heb geen medelijde met hannah.Ze kijkt na sebastian en claude wilt dat niet dus word ze geslagen.heel even dacht alois dat hij harteloos is.sorry dat had ik niet moeten zeggen.claude sla hannah maar niet meer taiga schrikt er van en ik wil niet dat ze denkt dat ik hartenloos ben want dat ben ik een beetje maar soms kan ik er niks aan doen volgens mij praat ik te veel of niet?alois kijkt verdrietig.ik mis luka zo erg.ik wil luka terug ik mis hem.alois begint te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimema mei 14 2012, 18:39

hannah kijkt vedrietig.waarom mag ik niet na sebstian kijken.en wat boeit het jou als ik op hem ben of niet.het is mijn leven niet de joune!hannah duikt in elkaar.nu word ik zeker geslagen!hannah kijkt bang.mag ik het boek lezen?heel even kijkt ze weer blij maar zodra claude na haar kijkt kijkt ze weer verdrietig.Ik mag na sebstian kijken en ja ik vind hem leuk maar boeit jou dat dat ik van sebby ik bedoel sebstian hou!hannah kijkt bang en gaat snel achter sebastian staan en omhelsd hem.sebby ben je ook op mij?!hannah kijkt heel lief na sebstian
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 16 2012, 08:54

alois word er een beetje zat van dat hannah en claude ruzie hebben.hou is op met ruzien ik word er echt zat van!alois kijkt nogal al boos.Alois merkt dat ciel verbaast na hem kijkt.wat kijk je na me bent ik soms interesant!alois werd nogal al geirriteer hij merkte dat taiga nog al zielig kijkt.Het spijt me
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 16 2012, 19:50

Hannah kijkt verbaast om de reactie van alois maar al snel zag hannah dat taiga nogal zielig keek.het spijt me master dat we ruzie maakte het was niet de bedoeling.hannah kijkt een beetje verdrietig.snel richt ze een blik op taiga.Gaat het wel je kijkt nogal zielig,je bent toch niet verdrietig he?hannah kijkt taiga lief aan.Als je verdrietig bent dat hoef je niet te zijn.alois kan soms zo boos doen maar hij meent het niet altijd wat hij zegt.Hannah kijkt even vrolijk en kijkt dan na ciel.Je butler geeft geen antwoord op me vraag en jij bent ook wel stil is er soms iets met jullie?hannah kijkt omzich heen en voelt zich heel vrolijk vandaag had ze echt een leuke dag gehad en een nieuw meisje ontmoet alles gind goed vandaag.hannah glimlacht als ze er aan denkt.Ciel?!heel even kijkt hannah doordringend na ciel maar wend snel haar blik af als ciel nogal boos na haar kijkt.Taiga is het boek leuk en wil je er iets over vertellen?heel rustig wacht ze af op de antwoord van taiga.ze kijkt weer om haar heen en voelt zich nogal blij. tot nu toe ging het goed maar...claude zal weer snel een flauwe opmerking maken en dan ben ik weer de klos.waarom is claude toch zo en waarom praten ciel en sebastian zo weinig.en waarom antwoorden ze niet..dacht hannah maar ze zei het hardop zonder dat ze het door had.opeens zag hannah dat iedereen naar haar keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 17 2012, 09:57

claude kijkt hannah aan.hoe kon ze dat zeggen dacht hij.opeens dacht claude aan wat alois en keer zei.je hebt totaal geen manieren.
eigelijk heeft hannah wel een beetje gelijk over hoe ik ben ik zal me proberen aan te passen.
claude kijkt rustig om zich heen en ziet dat hannah nog steeds glimlacht.
vroeger was hannah een verdrietig meisje maar nu ze hier is is ze opgevrolijk.ze is duidelijk gelukkig hier zei claude terwijl hij het dacht.claude merkte dat hij het hardop had gezegt en zag hannah verbaast kijken.claude wend zich af van hannah en richt zich op taiga.Je bent de laatse tijd erg stil en je huilt of lacht niet meer is er soms iets met je?als claude ziet dat taiga in haar boek lees kijkt hij na ciel.Jij zegt ook niet veel maar dat is altijd al zo geweest,trouwens hoe is het met lizzy houd ze nog steeds van schattigheid?claude ziet dat ciel even na hem keek.claude ziet dat hannah weer is verliefderig na sebastian kijkt.Claude zucht.hoe dom kan ze toch wezen dacht hij.rustig wachte hij op het antwoord van de rest terwijl alois verbaast naar hem staarde
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 251
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 17 2012, 16:43

taiga glimlacht. hannah wilde graag weten wat in het boek stond. ,,dit boek gaat over een meisje, ik weet niet hoe ze heet want haar naam word nooit in dit boek gezegd. toch kom je veel over haar te weten. ze is een arm meisje en dit moet het dagboek voorstellen. in het laatste hoofdstuk schrijft haar beste vriendin want dan is de hoofdpersoon van het boek overleden. elke keer als ik het lees moet ik huilen, het is zo zielig en mooi tegelijk'' even keek taiga om zich heen, ze vond het altijd leuk om over het boek te praten,..alleen vergat ze altijd wat er om haar heen gebeurt. ,, ik praat toch niet te veel?'' taiga zag dat iedereen rustig nee schudde. ,,gelukkig'' mompelde taiga terwijl ze naar haar boek keek.
opeens hoorde ze claude wat zeggen: ,, trouwens hoe is het met lizzy, houd ze nog steeds van schattiheid?''. verbaast keek taiga op. ,,wie is lizzy?'' mompelde ze verbaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koichi
.
.
Koichi

De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Koichi
Posts : 41
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 17 2012, 19:04

Claude keek erbaast wat alois allemaal over hem zei hij had het precies gedenkt en alois zei het terwijl hij het allemaal dacht.Heeft u geoefend met de denk het zelfde spreuk vroeg claude aan alois.hij hoorde dat taiga iets zei over lizzy.Lizzy is de fiancee van ciel.claude glimlacht.nee je praat neit te veel enzo hoor volgens mij bent ik de gene die teveel denk claude zit dat alois in de lach schiet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
De nieuwe jongen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

De nieuwe jongen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nieuwe jongen   De nieuwe jongen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De nieuwe jongen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» De meisjes tellen de jongen BOEM 2!!!
» Een nieuwe les.
» Een nieuwe les!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-