|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:56 | |
| In de kruiden die ik lekker vond wel ja. Nu is gehakt dus niet meer lekker. En Miep. Jullie moeten de goede kleur rood van mijn haar toch nog eens zien. Morgen goede foto proberen te maken dan maar. Moetvroegnaarbedvanmamske. |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:59 | |
| Zometeen douchen. Lijn hand is afgelebberd, door een varkenhondsexybeest. |
|
| |
Julius .
PROFILEReal Name : Lies Posts : 104 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: xxxPartner: Love me when I'm gone ~
| Ik wil posten met Korra, maar huiswerk laat het niet toe -.- |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| @ Judith; Bij ons gaat er bijna nooit iets door de gehakt D: Ja, tomatensaus of zo. Of cremefresh.. Of zo c: En suiker, want dat is stiekem lekker erdoor heen XD En zout en peper... Maar dat zijn toch geen kruiden D: ? Toch? Of ik ben weer eens dom bezig ;D |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:02 | |
| Nee. Maar van die kruidenmixen die het pittig maken en shit. Dat mag ik vaak niet, stoppen ze tarwe door.
En nu moet ik pitten. Morgen weer gezellig 9 tot 4 school. Sarcasme. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:04 | |
| - Mats schreef:
- Tári schreef:
- -,-
Ik lust geen mais, omdat ik er misselijk van word en de kans bijna 97% is dat ik de dag erna ziek ben.. Wat ga ik eten.. Mais.. Geweldig plan.. -,-
Weet iemand trouwens een onderwerp voor een verhaal? Heb een vriendin namelijk beloofd er een te bedenken maar ik weet er geen.. :3
Over demonen en hekserij :3 Gisteren een horrorfilm over gezien xD Naar mijn smaak zou ik dat met liefde doen.. Maar haar kende maakt ze me af.. Oke.. misschien niet.. Maar dan zouden de demonen en heksen op paarden moeten rijden.. -,- |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:04 | |
| @ Judith; Pff, ik hou niet van pittig eten. Dan ga ik altijd hoesten en half stikken etc. En waarom zou je een kruidenmix gebruiken? Wij doen alles gewoon zelf erbij gooien x') En als we lui zijn is het dus alleen peper en zout.
Maar trusten lieverd ~
EDIT; Fijne timing. |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:50 | |
| Ik heb inspi op Zayna. <3 Maar moet zo gaan slapen. En morgen school. Waarschijnlijk gaan er heel veel 'Nederland grapjes' komen omdat we vrijdag naar Amsterdam gaan. En dan ga ik daar echt zo zitten van: Neinn.
Laatst aangepast door Zayna op zo apr 22 2012, 21:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Avelyn .
PROFILEPosts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:53 | |
| Ik heb een matras op mn bank liggen omdat ik serie kijk en dat lekker ligt, leun ik opzij en glijd ik met matras en al de grond op. fml.
Ik ga ff naar beneden. Kipjesdief is weg. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 21:57 | |
| Wil ik morgen wel naar school? Kreeg net een dreig bericht van Bets (Tári) Ze gaat me af maken |
|
| |
Avelyn .
PROFILEPosts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.
| |
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 22:17 | |
| Tyfus zeg, die kunnen echt niet zingen XD
Iemand interested om een setje voor me te maken :3 ik heb al 2 plaatjes gevonden ^^ |
|
| |
Zayna .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 22:19 | |
| Oké, ik heb inspi op Zayna. Dus ehmm, als mensjes willen, ik heb voor één persoon ee topicje open stana bij de gymzaal. |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 22:22 | |
| Ik moet vroeg of laat ook posten op Av denk ik. ._. |
|
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 23:19 | |
| Ik ga maar is pitten, ik zoek morgen wel iemand die een setje voor me wilt maken :") Dada <3 |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 23:32 | |
| Tvoelt aan alsof t enorm vroeg is omdat ik pas laat heb gegeten. ._.
Eindelijk besloten wat mn volgende cosplay wordt. <3
Edit (2:01): .. Over 5 uur gaat mn wekker en begin nu pas een beetje moe te worden gvd. Ik ga morgen dus niet overleven. Fijn. Nyaa~ Kga dan maar eens een poging doen te slapen, anders blijf ik nog 3 uur KimiKiss pure Rouge kijken. ._.
Laatst aangepast door Avelyn op ma apr 23 2012, 02:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .__.) |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 07:23 | |
| Jeej, welke cosplay wordt het? c: Ik zit zelf te denken om Flippy te doen. Ik kan voor die cosplay gewoon wat legergroene dingen uit mijn kast trekken. Het enige wat ik dan nog nodig heb is groen haar xD (en toestemming van mn moeder .____.") |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 07:27 | |
| DAN DOE IK FLAKY. *wijst naar rode bos haar* Wouldbecool. |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 07:29 | |
| Echo uit Pandora Hearts & Kousaka Kirino uit Oreimo. Voor die laatste heb ik enkel pruik nodig, gheghe. x3
Raar genoeg ben ik niet eens zo moe. |
|
| |
Francis
PROFILEPosts : 337 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicKlas: Le Magicièn Legendarique~Partner: I'm frantastic and I know it~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 07:45 | |
| Jeej, ik heb gelijk ook een Flaky ;D
Oeh, Echo is echt cool o3o En dat jurkje is zo schattig >w< |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 07:49 | |
| Wauw, kom ik even tijdje niet online, besluit ik naar de site te sneaken, is de hele lay out vernieuwt o.o Maar wel prachtig dan x)
Duss, wat heb ik gemist? xD |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 08:16 | |
| Het is nog steeds zo breed hier D:
Hayz peoples :3
|
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 08:54 | |
| Om op tijd te komen, zou ik over 2-7 minuten weg moeten. Ik moet me echter nog aankleden, tas inpakken, wassen, haar doen, tanden poetsen, brood maken en drinken pakken. Yeah, right. |
|
| |
Dai .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 11:59 | |
| Yeah, nu al lekker thuis 8D VCA examen gemaakt, nu hopen dat ik geslaagd ben :") anders moet ik 50 euro betalen voor een nieuw examen .___. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma apr 23 2012, 12:27 | |
| - Eillish schreef:
- Wauw, kom ik even tijdje niet online, besluit ik naar de site te sneaken, is de hele lay out vernieuwt o.o
Maar wel prachtig dan x)
Duss, wat heb ik gemist? xD Herpderp.Maar buiten dat niet veel, i guess. @Quinty:herroz =w= |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|