|
|
Auteur | Bericht |
---|
Avelyn .
PROFILEPosts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:35 | |
| .. Hallo daar. ^.^
Sommige mensen zijn echt apart. Komt er visite, gaat ze gwn bij ons aan tafel zitten tijdens het eten. DaFuQ. Ga weg joh. Mijn eten. ._. |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:37 | |
| Whaha, ik zie jou al helemaal over je bord heen leunen en naar die mensen grommen ;}
Anywho; JEEJ. Nu is jij ook hier ;D |
|
| |
Avelyn .
PROFILEPosts : 144 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:39 | |
| Yeay<3.
En, nee. Ik ging van de tafel weg en ben heel eenzaam op de bank gaan zitten met het bord op de leuning, terwijl ik haar aanstaarde met een gadood-hoofd. Ik bedoel.. Ze stal een kipje. Eén van mijn dierbare 12 kipstukjes. ._. |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:41 | |
| Dan meen je niet o_o NIET. DE. KIP. Dat mens moet dood, echt >U Ik kom NU naar je toe, ze zal ervoor boeten >o |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:42 | |
| Ja, doe dat. Kan ik je ook eindelijk eens meeten. 8D Dan vraag ik gelijk of Rebecca ook komt. Speciaal voor jou. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:45 | |
| Ik gooi een kipje naar je hoofd, ik meen het. EN IK RIJ HUN HUIS DOORMIDDEN, JONG. OP DE SCOOTER VAN MIJN BROER. LET MAAR OP. |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:47 | |
| Doe het met een auto. Alleen dan moet je wel uitkijken voor vazen en gwn recht door de voordeur gaan, in tegenstelling tot die fillippijn die tegen mn muur aan reed. Ja, dan kan je er niet doorheen eh.
Maar goed. Geef me een kipje. Er zit een leegte ter grootte van een kipstukje in mijn maag die gevuld moet worden. /stiekemzitikechtenormvolmaarok. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:48 | |
| Ik had de kip voor mij alleen Omdat ik weiger gehakt te eten >D |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:51 | |
| Zo, ben weer lekker schoon =w= En helaas heb ik vandaag niks nuttigs gedaan~ Behalve het setje van Francis in elkaar zetten. ... Nee, da's niet nuttig ._____. Fran: *sobs* Dus ik ben niet nuttig? T^T Me: *aait* Voor het raepen van Pablo, zeker n.n |
|
| |
| |
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:56 | |
| @Noor: Nee c: Jewouhetzelluf. En je schreef allemaal oneshots erover. Ikhebbewijs~ >U |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 19:57 | |
| Ik ben echt dom bezig. Ik kan geen appel eten zonder hem te snijden, maar wou het toch proberen. Dus nu is het net of ik kluifkip aan het eten ben. |
|
| |
Alan Gestorven
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:02 | |
| God, waarom heeft iedereen het hier over kip? NUWILIKKIP >U |
|
| |
Zayna .
PROFILEReal Name : - Posts : 133 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood Magic ~Klas: Partner: They removed the pain in my heart, and replaced it with something even worse. ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:06 | |
| Ik heb nu pudding. Met hagelslag erin. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:08 | |
| Aggghh! Ik leef nog! Hoe is het mogelijk?! Om 11 uur 's ochtends bij een half dood mens zijn, om rond 1 uur weer bij een vier jarige aan te komen en als laatste een trut bezoeken -,- Hoi mensjes ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:09 | |
| @ Ruuz; Oké, het is waar dat Pablo er ergens onbewust naar vraag. MAAR IK SCHRIJF ZOVEEL ONESHOTS. Je wilt niet weten hoe groot mijn archief daarvan is >o Wie weet schrijf ik ook wel hele vages, je weet het maar nooit ;o *maakt vage handgebaartjes*
O en trouwens; Oneshots zijn gedeeltelijk om de mensen om me heen te motiveren (; Justsoyouknow. |
|
| |
Zayna .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:16 | |
| Ik heb geen zin in school morgen. Maarrr, eerste uur is het toch iets van Sociale a ctiviteiten, dus dat is chill. En het tweede uur engels, wat toch gewoon niks doen wordn. En dan hebben we de week, en dan vrijdag daguitstap naar Amsterdam. En volgende week maandag en dinsdag vrij.
Wij hebben dit laatste trimester echt altijd veel vrije dagen. En de examens met Pasen waren =moeilijker dan vroeger, dus nu zijn die nog komen makkelijker. En het gaat goed met de toetsen nu. Dus het valt wel mee. |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:25 | |
| .. Er zijn zeker geen mensen hier die naar de meeting gaan in Breda, 1mei? (Cosmeeting c:) >U
Sigh. Ik moet Av uitwerken. |
|
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:28 | |
| Fail, wist niet dat ik hier nog een acc op had :") it really needs a make-over O_O en een nieuwe naam, that's for sure |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:42 | |
| @Noor; Ik heb voedselallergie. Ik mag kiezen. IKHEBEENHELEKASTVOLZOOI. Vanmij. |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:44 | |
| -,- Ik lust geen mais, omdat ik er misselijk van word en de kans bijna 97% is dat ik de dag erna ziek ben.. Wat ga ik eten.. Mais.. Geweldig plan.. -,-
Weet iemand trouwens een onderwerp voor een verhaal? Heb een vriendin namelijk beloofd er een te bedenken maar ik weet er geen.. :3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:48 | |
| @ Judith; Voor zover ik weet zitten er geen gluten in gehakt. Niet dat ik er ooit op heb gelet of zo. Dus je wordt alsnog verwend (; |
|
| |
Sasuke .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 361
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:49 | |
| - Tári schreef:
- -,-
Ik lust geen mais, omdat ik er misselijk van word en de kans bijna 97% is dat ik de dag erna ziek ben.. Wat ga ik eten.. Mais.. Geweldig plan.. -,-
Weet iemand trouwens een onderwerp voor een verhaal? Heb een vriendin namelijk beloofd er een te bedenken maar ik weet er geen.. :3
Over demonen en hekserij :3 Gisteren een horrorfilm over gezien xD |
|
| |
Avelyn .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:52 | |
| - Zakuro schreef:
- Fail, wist niet dat ik hier nog een acc op had :")
it really needs a make-over O_O en een nieuwe naam, that's for sure Ewaa dushi, hoest met jou dan? /ultimatestare. |
|
| |
Dai .
PROFILEPosts : 263 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Magic, ofcourseKlas: None yet....Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo apr 22 2012, 20:53 | |
| - Mats schreef:
- Tári schreef:
- -,-
Ik lust geen mais, omdat ik er misselijk van word en de kans bijna 97% is dat ik de dag erna ziek ben.. Wat ga ik eten.. Mais.. Geweldig plan.. -,-
Over demonen en hekserij :3 Gisteren een horrorfilm over gezien xD OMG. MOET. MET. JOU. TOPIC, als mijn acc normaal is :3 (alsjedatwilt,überhaupt) @Tuut, met mij suppaaaa hoor ;3 beetje druk enzo.... qua hyperheid, met jou?? <3 8D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|