MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 10:54
Oké, het enige wat ik nu moet doen is niet afgeleid raken. Nouhou, dat gaat me nooit lukken in dit huis D:
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:05
Doe de ignore-mode: oordopjes in en een bordje op je voorhoofd met NIETSTOREN erop~ Moet werken.
Aillis .
PROFILEPosts : 281
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light // Wood Klas: 4th class Partner: x
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:10
Awh Toch succes ermee c;
En de perfecte faceclaim gevonden voor charc. o.0
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:23
Ik word zo chagrijnig van mijn fagtop eh... Wilt hij opnieuw opstarten voor updates. Ik van; Oké, ga je gang. Gaat hij weer opnieuw opstarten, komt er een fatal error en kan hij dus niet opstarten Ik dus zo'n repair dinges doen, die het niet doet ._. Echt gewoon schijt. Ik ben dit ding nu al zat >< En nu is hij dus te sloom, en heb ik gewoon dik een uur verspild hieraan. HNNNGGG.
Alan Gestorven
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Air Klas: Miss Eres~ Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:26
D: WHYYY STOM DING >U Hij herstelt dus niet? Dat is pas vreemd u_u
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:28
Hij wilde dat ik herstelde. Dus ik dat heel braaf doen, gaat hij proberen dingen voor te bereiden. Maar hij is nooit verder gekomen dan dat ._. En toen had ik schijt en drukte ik op de uitknop. Want hij weigerde het af te breken omdat dat niet kon.
Ik ga gewoon maar sparen voor een nieuwe laptop, deze is echt gewoon crap. Geen enkel spel doet het erop, amd driver was al verlept toen ik hem kreeg. Dan maar geen PS3 ¬¬ Laptop is belangrijker.
Aillis .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 11:29
Ik ken het ;-; Maar bij mij werktte de repair CD wel Volgens mij had ik hem teruggezet naar de dag voor de updates Kan dat?
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 12:32
Nu moet ik nog een postje maken. Maar ik ben lui x')
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 13:29
Pfft, waarom maak ik Flandre zo ingewikkeld? .___.''
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 13:44
MAAAH. Enkel verstuikt in wedstrijd, maar had geen wissel dus moest nog een hele helft doorgaan. NOWITHURTS.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 13:45
Judith, moet Alejandro je enkel een kusje geven c: ?
AMAZING *-* CAN'TSTOPWATCHING.
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 13:50
Go back to first step and dance till FOREVER~
Avarice .
PROFILEPosts : 668
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Alvaro Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 14:00
JAAH ALEJANDROKUSJE~
Aillis .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 14:01
Beterschap Juud =D
Happy Feet Penguinz Are Fluffy<3
Azure
PROFILEPosts : 930
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 14:18
Meh. Moet maar eens posten. Maar wil ook House kijken. MULTITASKEN~
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 14:19
Meh, mijn post is echt slecht ;____;
Azure
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 15:04
TRALALALAAAAAAAAAAH~ Ga naar Pinkpop, met vriendin enderestvanmijngezinenhetharemaarwhateverd'rbroerisookweloke Yay~
Aillis .
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 15:27
Awesome
Wifi wilt niet geïnstalleerd worden IPhone's haten mij Dit is niet eerlijk ;-;
Kid .
PROFILE Real Name : Quinty Posts : 839
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: // Shadra // Dark Klas: // 5e Klas Partner: // Paint my heart red again ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 16:11
Kid heeft nieuwe PF <3
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 17:09
Itspwetty~ En toen had Az een rapeface op haar profielplaatje.
Alan Gestorven
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 17:12
Ik heb ook maar weer een nieuwe genomen x] Ik zag het plaatje op zerochan en ik was instantly in love~ <3
Edit: Lolz, Az's rapeface is epic x]
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 18:11
Daaaah, waarom zijn sommige mensen zo... DAAAAAAH Flu-
"Portfolio's moeten minder standaard fantasy wezens bevatten, zoals draken, elfjes, want dat zien we bijna alleen nog maar, blahblahblah." Krijg je een opdracht van iemand uit de andere klas, om naar de hand van een bescheiving in word, die je van pietje krijgt, een eigen speci te maken en uit te werken, in photoshop, is het technisch gezien gewoon een draak. WHY!? "Hij leekt het meeste op een lizard en woont in een vulkaan" ORLY!?
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 18:20
Sounds frustrating Maar serieus Maar wat is er mis met elfjes en draken? Ze werken toch? *glaret naar collectie games*
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 18:34
Omdat je ze bijna OVERAL in de game wereld ziet, en als je portfolio er wat, ehm... hoe zeg ik dit goed... Ze zoeken naar originaliteit. Ze willen dat je verder gaat met je creativiteit dan dat je steeds terug valt op dat gene wat al zo vaak gedaan is. Je word in de game wereld eerder aangenomen als je laat zien dat je denkproces qua conceptschetsen origineel is en wat minder mooi, dan dat je hele mooie draken tekent, die ze al tig keer gezien hebben. Daarbij gaan games veel verder dan slechts fantasy, en dat willen ze graag zien. Je moet ook props tekenen. Zoals de wapens, power-ups, environments, en dat zie je te weinig in portfolio's. Hier word heel weinig aandacht aan gegeven, terwijl dit juist wel hele belangrijke dingen zijn.
Nou wil ik best originaliteit laten zien MAAR DAN WIL IK GEEN DRAKENBEEST ALS OPDRACHT VOOR ME KIEZEN KRIJGEN. En een beschrijving van nog geen honderd woorden maakt het ook niet makkelijker.
Fuck it, ik maak er gewoon een paars schaap van, omdat het kan. Jammer voor "Ramkiesoen" dude, met z'n typo's.
Kuroh .
PROFILEPosts : 256
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark x Air Klas: -- Partner: The only thing I believe in is death.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 03 2012, 18:39
Hello 83
Meh ik ben helemaal kapot x.x Gisteravond eerst uit geweest was 3 uur pas thuis en lag half 4 in bed ofzo. En had vandaag om 10 uur mijn eerste rijles dus ik was dik zenuwachtig But ik heb geen mensen aangereden en de auto was nog heel dus ben trots op mezelf x3
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.