Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 07:51
Nou. Moet vandaag naar A'dam, dus lukt mij efkes niet. UWILLBEFINEWEWILLKIDNAPYOUSOMEDAY
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark. Klas: - Partner: Here we are again.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 10:41
Ik heb het niet meer
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 10:46
Echt te geniaal als ze die Hetalia persoontjes laten dansen xD Ook zo robotlike endatdatmuziekje
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 10:59
Ja maakt het helemaal af he x3 Ik vond het te leuk gewoon
Wren .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 11:01
Oh, megusta <3 Nieuwe ava voor Yazzie
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 11:12
Jaa ik zag deze en was van hellyeah! Vond die vorige niet zo en deze is justepic =D
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 11:14
Francis schreef:
TAMTAMTAAAAAAAAAM. Ik moet voor de klas zingen IKKANNIETZINGENIKKANALLEENSUCKISHPIANOSPELENENIKBENOOKNOGEENSSCHORHELPAAAAAHHHHH!
Kom me ontvoeren en stop me in een doos, Noor en Juud D:
Ik prop je wel in mijn VIP doos. WHEEH.
En het komt wel goed, gewoon playbacken n_n
Wren .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 11:17
*leest nu pas Ruuz doomday* Omg, zingen voor de klas lijkt me echt de hel wacht Ik was het domme kind dat in de brugklas voor alle brugklassen ging zingen. Right. watwasikdomtoen
Vanmiddag komen vriendinnen anime kijken~ Heb er zin in >3
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 11:56
Hohoho. Ik ga met Yaz eerst echt bij Wrennekind posten. Just like in twee topics Ga je twee kanten van haar meemaken >3
Nene .
PROFILEPosts : 13
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra - Dark X Gren - Woud Klas: 4th Partner: And the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 13:32
Hmm, nu doet ie het wel.
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:19
Omg seriously.. Wat heb ik een hekel aan de mensen die hebben besloten hier tegenover ons huis een kinderopvang te bouwen. En iedere vierentwintig minuten rijdt er wel een kind op een skelter tegen het hek op. Likereally. Het wordt iedere keer luider. Hoe wil ik gaan leren voor tentamens met dat gekrijs. Ik ga echt ragefacen uit het raam rofl
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:21
Poor poor Noah :c Kinderen.. *dieeepe zucht*
Laat ik op zijn zachtst zeggen dat het niet bepaald iets is waar ik dol op ben.
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:23
O god, arme Noah D: Echt sinds mijn stage kan ik kleine kinderen niet meer uitstaan ._. In de trein gisteren zat ook een gillend kind te spacen om shizzle. Ik echt; Mag. Niet. Wurgen. En toen die snotneus ook nog eens commentaar leveren op hoe ik Pokémon speel. Ik kende hem niet eens D:
Of je moet een waterspuit pakken en dan bij dat hek gaan staan; Iedere keer als een kind ertegen op rijdt spuit je het nat. Ga je ze africhtten
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:32
Noor Je brengt me op ideeën hurrhurrhurr En ze liegen. Toen dat kot hier pas gebouwd werd was er beloofd dat buurtkinderen ook op dat terrein mochten spelen. Ze worden net zo snel weer weggejaagd als dat er een Saf met pedoishe bedoelingen zich in de glijbaanbuis zou verstoppen unf .-. Enige pluspuntjes zijn de gratis ballen die over het hek vliegen mehehe =w= Ik heb er al.. drie. Geloof ik. Plus een waveboard. Alles ligt er voor het oprapen omdat die leidsters lui zijn en ze alle spullen gewoon buiten laten liggen OwO can't. resist. Niet dat ik er iets mee doe =w=
Master David
PROFILEPosts : 636
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [ A ] ir, thanks to some studies. Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:35
Oe, weet je wat je met die spullen moet doen ;D ? Voor het raam staan, erop bonken om aandacht te krijgen en dan dansjes doen. Terwijl je die spullen in je handen hebt. O, dat zou ik zo doen eh >3 En iedereen weet nu wel hoe ik dans, dus ja. Ahum.
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:44
Dan weten ze ook gelijk waarom ze steeds dingen missen xD Moeten ze maar niet lui zijn. En voor mijn raam theeleuten. Dat balkonnetje voor leidsters is pal voor mijn slaapkamerraam gebouwd .-. Dan gaan ze loeren of zwaaien als ik langs het gordijn gluur HML. En u danst prachtig, je wilt niet weten hoe ik dans
Master David
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: [ A ] ir, thanks to some studies. Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:50
Natuurlijk ook op een papiertje opschrijven; EERLIJK GEVONDEN. En daarmee zwaaien. Dat maakt ze waarschijnlijk zo pissed off eh c: Stoppen ze wel met zwaaien ;}
Awh, dat is lief van je om te zeggen c: Maar ik heb zo mijn moves. En stiekem wil ik dat nu wel, you shouldn't have mentioned it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 15:53
Alice je setje is liefde <3 En ik maak kleine kinderen altijd bang (A) Als ze in de winkel lopen te krijsen kijk ik ze aan en dan zijn ze stil >;D
Nene .
PROFILEPosts : 13
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra - Dark X Gren - Woud Klas: 4th Partner: And the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 16:07
Heel kleine kinderen zijns schattig, nja meestal dan. De jongetjes zijn etters echt waar. Op de lagere school was dat altijd als ik dara hielp.
Boy: *steekt wijsvinger uit* fuck you Girl: Kijk wat ik heb gemaakt *steekt shcattige tekening vol kribbelingen uit*
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 17:33
WAT ZIJN JULLIE STIL
POTALEJANDORIE!
Master David
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 17:35
HE. Dat is mijn woord D:
En ik heb like... Posts gemaakt vandaag ;o Dusikdoeweldegelijkmijnbestomallesondertespammen.
Yazuki .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 17:36
Oké oké Vooruit Noor Vooruit.
Máár. Dat is geen blijvend excuus ja? Ik hou je in de gaten jongedame *creepystare*
M-maar h-het is gewoon e-een áwesome woord. Geef toe
Master David
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 17:41
Pff, ik ben een diehard poster >U
M-maar h-het is m-mijn Alejandro. En ik kwam er ook mee, en ik complimenteer mezelf niet graag. Dat is zo vaag o_o
Yelena .
PROFILEPosts : 130
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Hypnosis // Fire // Lightning Klas: Not yet // Partner: I'll take you on.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do feb 23 2012, 18:25
Verdomme .. Wil ik een setje voor op Wolfstory, is er toch wel niemand die wilt XD Mjhaah ..
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.