|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 16:47 | |
| Ik krijg amper iets bewerkt met elements o_o
Straks naar de bidwake, yeay *sarcasme hangt in de lucht* |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:00 | |
| HELL YEAH, BEUGEL ERUIT Het voelt zo... Vreemd xD |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:03 | |
| WHEEEEH. God, je moet echt horen hoe ik dat zeg om je er het goede bij voor te stellen x')
En ik ken het gevoel, Ruuz c: Ik ging de hele tijd zo over mijn tanden wrijven. En tong gleed er zo gemakkelijk overheen. Ik daar op de bank zitten met een megusta-kop. |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:05 | |
| Dat weet ik ook nog XD En dan glimlachte ik .. Ik durfde het komende halfuur het niet meer te doen O.O"
Tanden waren zo.. groot en wit :C |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:05 | |
| Gelukkig hoef ik dat vreemde gevoel nooit te voelen! Voor nu dan.. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:07 | |
| - Alejandro schreef:
- WHEEEEH.
God, je moet echt horen hoe ik dat zeg om je er het goede bij voor te stellen x')
En ik ken het gevoel, Ruuz c: Ik ging de hele tijd zo over mijn tanden wrijven. En tong gleed er zo gemakkelijk overheen. Ik daar op de bank zitten met een megusta-kop. Haha, dat doe ik dus nu ook xD Mijn moeder wilt de beugel terug x] Ze was echt like... HET IS ZO WIT... EN BEUGELLOOS. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:13 | |
| Yay! Beugel eruit~ Dat is altijd leuk IK LEEF NOG NA HET SCHAATSEN |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 17:32 | |
| - Wren schreef:
- Yay! Beugel eruit~ Dat is altijd leuk
IK LEEF NOG NA HET SCHAATSEN Hahaha, gelukkig maar ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:17 | |
| EIndelijk klaar met lezen. Haleluja |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:19 | |
| |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:23 | |
| Yayz, inhaalslag met reageren~ *zoekt inspiratievol muziekje* |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:25 | |
| Psychologie proefstuderen was fun En nu het hele weekend diehard leren voor proefwerkweek Maarrr eerst eten en dan kijken of ik nog tijd heb voor posten ^_^ |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:26 | |
| @Allen: psychologie ftw! Dat wil ik gaan studeren :3 Maar ik heb nog nooit proefgestudeerd xD Hoe ging dat? :3 *nieuwsgierigheid* |
|
| |
Allen .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 815 Points : 20 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightmagicKlas: Partner: Let's dance 'till the world ends~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:33 | |
| We hadden van tevoren een tekst gelezen over ''de milieuproblematiek'' en een vragenlijst over angsten ingevuld+opgestuurd. Toen kregen we over die twee onderwerpen een lezing en gingen we erover praten. Het was echt in zo'n grote collegezaal en met professoren enzo. Dus het was een beetje alsof je een dag meemaakt, je krijgt meer een idee van wat de studie inhoudt, dus wat je vier jaar lang zit te doen. En het was leeeeuk Ik kan het zeker aanraden om een keer zoiets te proberen, het is gezellig+je mist school+je komt erachter of de studie echt iets voor je is. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:35 | |
| Ik heb zo'n leuke quote hè. En hij past perfect voor zusje van Saito. Tenminste, bij haar. Dinges. HIJ IS GEWOON COOWL |
|
| |
William .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:37 | |
| Ow, awesomeness! Ga ik zeker een keer doen~ Ik heb alleen een keer een voorlichting gehad, ook in zo'n college zaal. Ik vond het zo awesome xD Alleen ik heb geen idee aan welke uni ik wil studeren O: |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:38 | |
| Veel te slimme praat hier. Universiteit man. Kom ik aan met mijn lullige mbo |
|
| |
William .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:41 | |
| Mwah, ik moet eerst maar eens VWO halen hoor :3 Nog anderhalf jaar xD |
|
| |
Master Laurent
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth.Klas: Mentor Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:43 | |
| Gaat je vast wel lukken ^^
Ik ga hierna iig Hbo doen aan de hogeschool in Amsterdam óf Nijmegen ben er nog niet helemaal uit x3 |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:44 | |
| Zoals verwacht was de sweef tijdens het eten niet bepaald fijn te noemen.. Weet iemand wat je kan doen tegen een vader en broer die al zolang je je kan herinneren ruzie hebben? |
|
| |
William .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:45 | |
| Ow, lol, ik wil misschien ook naar Nijmegen! M'n zus wil daar ook naartoe, dus we willen misschien met z'n tweeën :3 Kom ik je misschien nog wel tegen, als we daarvoor kiezen~
Ow, met ruzie heb ik ook geen ervaring O: |
|
| |
Julius .
PROFILEReal Name : Lies Posts : 104 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: xxxPartner: Love me when I'm gone ~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:49 | |
| @Betsie, Zeggen dat je er gek van wordt en zeggen dat ze ermee moeten ophouden. |
|
| |
Allen .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:50 | |
| - William schreef:
- Ow, awesomeness! Ga ik zeker een keer doen~ Ik heb alleen een keer een voorlichting gehad, ook in zo'n college zaal. Ik vond het zo awesome xD Alleen ik heb geen idee aan welke uni ik wil studeren O:
Ik weet het zelf ook nog helemaal niet...Zit nu in de vijfde en iedereen zit al helemaal ik ga dat doen en in die stad... o-o En ik weet niet eens zeker wat ik wil doen, al vond ik psychologie wel echt heel awesome en interessant. En welke uni weet ik al helemaal niet xD Ik ben alleen naar Leiden geweest, vandaag dus en dat was wel cool. Mwah ik moet echt meer open dagen gaan bezoeken -.- En met echt ernstige ruzie heb ik ook gelukkig geen ervaring...Alleen klierende broertjes, maar voor de rest happyheid... Maar misschien een keer met zn allen praten om te ontdekken wat er aan de hand is of aan allebei appart vragen wat het probleem is? Sterkte in ieder geval |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:50 | |
| - Silmaril schreef:
- Lezen?
yeah, kreeg veel leesvoer opgestuurd. (: |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr feb 10 2012, 18:52 | |
| - Raelyn schreef:
- @Betsie,
Zeggen dat je er gek van wordt en zeggen dat ze ermee moeten ophouden. Al zo vaak gedaan.. Ik ben zelf een keer huilend (in mijn pyjama) naar buiten gerend. Toen ik terug kwam was het zo erg dat mijn vader een snee in zijn hoofd had en mijn broer een gekneusde rip.. Dus dat is ook al geen optie... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|