|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 13:57 | |
| Sweeeet, ik heb dus een 7 voor ecnomie. Ik. ben. gelukkig. yay. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 14:54 | |
| NOOWR Guess what. ITSLEGIT. Mamzels heeft er geen bezwaar tegen als je komt. |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 15:14 | |
| En ze vertrouwde me eerst nog wel niet ;}
Whaha, echt hoeveel lol kun hebben met een roos x') ? Kreeg er eentje van mijn broer, School shizzle met rozen... Maar hij deed het zodat hij wat kon doneren aan die mensen die naar Borneo gaan of zo c: |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 15:47 | |
| Melig hè. Vooral mensen meppen Yay, nog maar twee lolly's over. |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:03 | |
| Moet een school dag echt zo saai zijn? En dan ook nog is terwijl letterlijk al je vriendinnen ziek zijn -,- |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:38 | |
| Weer allemaal rozen~ Het meisje dat altijd wel een vriendje heeft voor zo ongeveer drie weken en dan meestal twee tegelijk halverwege een verkering *we snappen niet hoe ze het doet* heeft zichzelf een roos gestuurd xD |
|
| |
Silmaril .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 721 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Partner: Even if I love you. I won't say it... Ever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:41 | |
| Hahaha geniaal! Gênant, maar geniaal! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:43 | |
| Haha jezelf een roos sturen, bijzonder -.- Hier waren er mensen die iemand trollen door een roos te sturen, echt zo lullig, met iemand anders naam eronder xD Bij ons op school waren de rozen echt miniscuul dit jaar, dus dan lopen mensen de hele dag met zo'n lullig minibloemetje met lange steel rond xD
|
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:46 | |
| Mijn roos was verlept, maar is nu weer opgelapt. WHAT KIND OF MAGIC IS THAT? |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 16:52 | |
| Bij ons in de klas was er zo een meisje die verliefd is op een of andere jongen en we hadden NL en Mentor les bij onze mentor (nee go) Dus een vriendin van dat meisje legt zo aan onze mentor uit over de verliefdheid en blabla Dus onze mentor meteen helemaal vrolijk doen en alles. Zijn ze naar de conciërge gegaan, hebben om de kluisjes sleutels gevraagd, hebben ze ingebroken in het kluisje van die jongen. Maar toen waren ze bang dat die jongen nooit in zijn kluisje kijkt. Dus onze mentor een sms'je sturen naar de docent waar die jongen op dat moment les van had, krijgt ze te horen dat hij geen kluisje heeft. De hele klas helemaal dubbel omdat een andere jongen hem dan misschien krijgt (of meisje) Beld onze mentor die docent, geeft hij de telefoon aan die jongen en begint het hoor. Gaat mijn mentor helemaal uit leggen over dat hij in zijn kluisje moet kijken en zo en dat hij anders naar de receptie moet gaan om de sleutels te vragen, dat hun wel weten waarom. Hangt ze op, zegt dat meisje die verliefd is zo kei droog: 'Wat heb ik nou gedaan?' dus wij haar allemaal heel droog en verbaasd aan kijken zij steekt haar handen omhoog en zegt heel verdrietig: 'Jullie hebben alles gedaan en ik heb toe gekeken.' serieus de hele klas barsten in lachen uit.
En dat was dus gewoon dik twee lessen verspild aan een liefdes briefje XD |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 17:07 | |
| xD Wat een gedoe allemaal xD Lolz, dat ene kind bij ons is echt vaag hoor En die rozen waren inderdaad mini O: Ik kreeg er een van m'n zus en ik gaf haar er een omdat haar vriendje de rozen vaag vond en er geen wilde sturen |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 17:08 | |
| Met Frans moesten we een gedicht over liefde schrijven.. In het Frans.. |
|
| |
Aillis .
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light // WoodKlas: 4th classPartner: x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 17:14 | |
| Ik haat vandaag D: Mweh, tenminste wel goed punt voor latijn gehaald.. maar dat is het dan ook ~
|
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:04 | |
| ~ Goed nieuws, mag naar schoolfeest ~ Slecht nieuws, gevochten met 3de klasser (twee klassen hoger dus) Liep eigenlijk wel gelijk op hahahahahahaha |
|
| |
Kiku .
PROFILEPosts : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraKlas: 5thPartner: nop, iemand intressen ? XD
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:09 | |
| @ Sevalin hoezo had je gevochten? en wie won er XD |
|
| |
Sevalin .
PROFILEReal Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:14 | |
| liep wel gelijk op, ik zit namelijk op Taekwondo, heb nu rode band in twee jaar en ik mag die gast niet dus ineens hij liep keihard tegen mij aan en toen brak ik zijn roos en toen jaa werd t vechten maar hij schold me toen ook uit hahahaha |
|
| |
Kiku .
PROFILEPosts : 47 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraKlas: 5thPartner: nop, iemand intressen ? XD
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:20 | |
| je brak zijn roos -.- epic XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:27 | |
| Brak je zijn roos expres? Of kwam het zo doordat hij tegen jou op botste ;o ?
Whaha, ik heb zo'n lol tijdens het maken van posts soms c: Maarikganuafsluiten. En dan eten en dan naar zangles. En dan series. Aka, mensen moeten wachten tot morgen voor postjes ;o |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:28 | |
| |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:45 | |
| Ik verspil mijn beltegoed aan nutteloze sms'jes naar Noor. Nouja, er waren er denk ik twee nuttig. |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:47 | |
| Hahaha ik op het moment ook aan een vriendin ^^ |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:48 | |
| Helleu peeps ^-^ Was gewoon pas 6 uur thuis van stage >.> Bweh.
En nu ben ik moe. Dus ga ik postjes maken >3 |
|
| |
Silmaril .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:49 | |
| Wow.. Wij zouden ook al stage moeten hebben.. Een maand geleden eigenlijk al. Maar hebben we gelukkig nog steeds niet ^^ |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:52 | |
| Ugh, waarom slaat Valentijnsdag nergens op? Ihateit ><
|
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di feb 14 2012, 18:55 | |
| Pff ik heb nu wel weer genoeg stage gehad. Heb na de vakantie gewoon 6 weken stage >.< But het scheelt hoef geen hele weken. Alleen maandag, dinsdag en woensdag. Wat dus in houdt donderdag en vrijdag vrij! Dus ik was wel blij en zo xp Heheh. In feite slaat het indeed helemaal nergens op nee x3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|