|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:03 | |
| Ze zijn geniaal xD O: IK MOET VERDERKIJKEN Rena gijzelt een school xD |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:08 | |
| Ik voel me altijd spontaan happy als ik mijn bril op heb. Moet echt een nieuwe x') Hij is zo klein, zie alles door een doosje ;D TV >D |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:14 | |
| Heheh ik ga mijn lensjes ook zo uit doen Oogies beginnen moe te worden xp
Echt moet altijd wel weer wennen als ik hele dag lenzen in gehad heb en dan bril op zet hoor x3 |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:21 | |
| Sterkte van mijn bril is sterker van mijn lenzen ;} En die van mijn lenzen zijn te zwak, maar ik zit het nog wel eventjes uit. Maar ik werd een beetje ziek van ze, mijn linkeroog was gewoon aan het afsterven of zo D: |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:24 | |
| Tja mijn bril is zegmaar veel te oud&zwak... en ik heb echt hele slechte ogen xD Als ik mn bril opzet... Dan is alles opeens zo mini en vreemd Dus lenzen zijn dagelijks mn redding ook veel handiger met voetbal, al te vaak een bal tegen mn bril gehad xD |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:32 | |
| Hahah bij mij is het precies andersom. Lenzen zijn sterker dan mijn bril xp Zo weird altijd dan. Mijn ogen beginnen nu echt te trollen dus ga ze zo echt uit doen. maar eerst mien postjes afmachen :3 Heheh ik ken het. Met de paarden is mijn bril er al zoo vaak afgevlogen en dan liep ik daar half blind te zoeken naar dat verrekte ding |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:33 | |
| Ik heb geen bril Vond die operaties aan m'n oor al genoeg xD Okay.. leren of posten.. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:36 | |
| God bless you. ~ Nja weet ook niet of een ooroperatie zo prettig is. Lijkt me van niet xp Hmm posten Doe ik ook namelijk >:3 Vandaag al té veel school gedaan. Té veel gewoon -____- Het is.. Deprimerend.. MÁÁR! Ik ga nu niet meer aan school denken vandaag anders ga ik majordood x.x |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:37 | |
| Op vrijdag kan ik zegmaar toch geen huiswerk maken of leren dat kan mijn brein gewoon niet handelen xD Dus ik zeg ook: posten |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:40 | |
| Okay >D Dankuu voor uw goede advies Nah, ooroperaties zijn gewoon irritant.. Je gaat toch onder verdoving :3 weet alleen niet of het nu zo goed geholpen heeft xD Het is best scheel, omdat ik niet zo goed hoor rechts draai ik altijd met m'n hoofd naar de tv/film/bron van geluid toe zodat ik het dan beter kan horen aan die kant. Ziet het er altijd uit alsof ik totaal niet aan het luisteren ben
Goed, *gaat post inspiratie verzamelen*
|
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:46 | |
| Graag gedaan graag gedaan. Dat advies geef ik u met liefde mee =) Ach arme Juus. En iedereen maar denken dat ze niet luistert. Nou wij weten wel beter nu ^^ God heb me toch last van mijn keel he. Misschien dat je dat ook krijgt als je heletijd loopt te schreeuwen Laten we het er op houden dat ik vandaag erg moest lachen op school daar komt het gewoon door. Stomme boeren. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:03 | |
| Weten jullie dat jullie niet beledigd moeten zijn, mocht je me ooit tegenkomen~
Kijk maar naar het journaal voor m'n signalement van de politie xD Jah, iemand dacht een keer dat ik twee uur lang z'n keuken in zat te staren toen we film keken, omdat ik zo opzij zat met m'n hoofd xD Aww, arme keel O: |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:09 | |
| AAH JIJ WAS DAT DUS OP TV! Ik zag je wel op het opsporingsbericht. Jij klein diefje >3 Heheh. Ooh echt!? ;o Hoe kan dat eigenlijk dan? Had ja al langer last van je oren? :c Tja. Het was vandaag gewoon te lachwekkend. Zit dus op een Aoc met allemaal boeren enzo en je lacht je dood hoor. Gewoon hoe die gasten praten en die koppen en die kleding en ze lijken allemaal op elkaar en hebben allemaal broodtrommeltjes bij zich en grote pakken met drinken dat ze nog helemaal leeg drinken ook he! ;o Ongelovelijk gewoon. Of van die anderhalve liter flessen. Slaan ze gewoon achterover. Niet normaal. En eten! kan je niet voorstellen. Elke pauze halen ze wat te vreten. Echt man. Nog maar niet te spreken over het feit hoe ze lachen. Ik bezeik mezelf dan bijna hoor |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:15 | |
| LOOLL ik zie het al helemaal voor me xD Echt van die mensen waarvan je denkt; ik mag geen vooroordelen hebben.. maar eigenlijk zijn ze precies zo als ik dacht xD
Ja, ik heb al slechte oren sinds ik me kan herinneren :3 Dus uiteindelijk buisjes enzo, maar die kreeg ik pas later. Dus had ik mezelf blijkbaar aangeleerd om m'n slechte oor naar het geluid toe te draaien en dat kan ik mezelf niet afleren best onhandig xD en vaagjes
OWH GOSH ik heb niets gestolen hoor O: Ze hadden de verkeerde foto xD ISWEAR Die camerabeelden waren ook heel erg nep O: |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:25 | |
| Ja echt lach me elke pauze weer kapot. Sorry weet dat het slecht is [aa] Maar is het gewoon zó lachwekkend Auwwh wel vervelend voor je Nah zolang het nu maar beter gaat =D Hehe inderdaad gewoontes leer je niet zo een twee drie af.. Nee nee, geloof er helemaal niks van! Bewijs het maar eens. Wat is je alibi? Hé, hé! Heb gepost btw Yaz is zo arrogant he |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:37 | |
| En toen keek ik No.6 op de tv dankzij een USB-stick ;D Het lijkt echt alsof ik nu naar TV Tokyo kijk o3o |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 20:43 | |
| AAAAH OOOOHEEEEMGEEE! DAT WILT IK OOK! ~~
*spazzed alleen al bij het idee*
|
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 06:07 | |
| |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:11 | |
| Numanumanunanunanunanumnaunmnna Dat geluid schijn ik te maken als ik net wakker ben. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:14 | |
| *gooit badeend* FF- Jou. Nu heb ik dat waarschijnlijk de hele dag in mijn hoofd ._. Ik maak meestal geen geluid als ik pas wakker ben, want ik moet eerst wat drinken. Anders loop ik de rest van de dag rond met keelpijn >< Menogusta.
Maar ik zit hier al... Vanaf kwart over acht... En ik heb helemaal niets gedaan. Stomme achtergrond >U Ikweetnogsteedsniets. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:23 | |
| *gooit knuffelkoala* Ik ben net wakker. En me ish niet heppyish. Mag de hele middag gaan vergooien aan korfbal. Op de tribune, nota bene. |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:24 | |
| *gooit kussen* Buh, ik moet naar de open dag maar ik wil sporteeeeen D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:26 | |
| Ik moet gaan paardrijden, maar dat wil ik zelf. Dus ja, dat is niet zo erg owo *aait mensjes* Arme Jullie.
Ik moet wel huiswerk maken... Ooit. Heb alleen muziek huiswerk though, de rest heb ik al af. Ja,ikkanwelnerdishzijn. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 09:27 | |
| *aait badeend* Ik ga ontbijten en douchshizzlen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 28 2012, 12:34 | |
| O God. I just made a speedpaint. Ik vind het net lijken alsof ik skillz heb door heel schnell te tekenen of zo. Derp. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|