|
|
Auteur | Bericht |
---|
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:50 | |
| Jah, het is true! Anime muziek is soms echt veel te lastig D: En dat is zo jammer
Ik ben ontsnapt van Shakespeare voorstelling! Dat houdt in; twee Engelse gekken roepen je naar voren als je in het publiek zit en je moet met een paar andere mensen een Shakespeare stuk na gaan spelen samen met hen op een belachelijke manier.. Al was die jongen met die pruik wel geniaal xD
En Joya xD Arme Wren wordt weggepest door Kanda O: *joking*
Maar ik heb wel zin in dat Valentijnsgedoe~ Alleen nog iemand voor Wren aan de haak slaan xD |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:51 | |
| Helleu helleu! Grr.. eindelijk thuis Ik ga nu lekker posten. Buh. Heb te veel voor school gedaan vandaag. Vind ik x3 Hurr ik wil ook wel lekker lang weekend. Het leven is niet eerlijk TT_TT Gossh heb zwaar medelijden met je Emma Whahaha ik las het net Juus Nu heb ik medelijden met haar! Yazuki gaat Kanda opeten hurr >3 En stiekem heb ik ook wel zin in het valentijneventding |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:53 | |
| Lang weekend was zo.. zo heerlijk geweest O: Komt Yaz toch nog voor haar nieuwe vijand op xD Ik kan er niets aan doen maar ik zie ze gewoon helemaal voor me xD Lolz, Yaz en Dominic moeten echt samen :3 Dat zou echt geweldig zijn >D Ik ga Saf wel spammen als hij even niet bij Neara zit ofzeuw >3 |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:57 | |
| Whahah geniaal is dat he xd Zie ze ook gewoon echt zo staan/zitten met z'n tweeën en dan Kanda er naast. Door beiden dodelijk aangekeken. Oohyeah >3 Ja Yaz kán wel lief zijn =D Ghihi volgens mij gaan die twee dan zo ontzettend dood xd En dat maakt het alleen maar leuker en leuker |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:58 | |
| Lalalaaaa eindelijk weer rust, broertjes het huis uitgegooid om te ergens anders mensen te irriteren ^^ Dus nu ga ik beginnen *opent worddocument* En Dominic sleurt Yazzie wel gewoon mee naar Gren |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 16:59 | |
| Whoehoee rust! hahah xp Mijn inleiding is er dus nu komt er bij mij actie in de tent. Ooh ik zie Yaz gewoon voor me terwijl ik het typ Oeeh ja. En stiekem vind ze dat wel leuk. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 17:00 | |
| Echt naar Kanda kijken van: Waar bemoei jij je mee, weet je niet hoe gevaarlijk dat is?!
Hmm, een leuke opdracht verzinnen voor m'n Opvolger van het Water O: En Feal maar denken dat ze geen water kon besturen, die Mizore, kan ze het wel xD Ikfaal
Maar eerst: aardrijkskunde~..
|
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 17:06 | |
| Ik heb tandpasta in mijn haar O_o
|
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 17:47 | |
| Oei MENSEN Grieks ging bagger |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 17:59 | |
| Oh! Ik hoop dat je toch nog een goed cijfer hebt :3 En anders gewoon dat van 'hij smeet zijn makkers..' overal opschrijven Of Rena naar je leraar sturen |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:01 | |
| Jaaah~
"Oh Jacco, kijk eens? Een meisje met een hakmes, alsjeblieft"
Maarhijisookmijnmentorendusbijvoorbaatgemeen |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:03 | |
| xD Vooral dat erbij vermelden Mentoren zijn idd gemeen O: De mijne is m'n geschiedenisleraar, die is echt heel vaak irritant bezig omdat de hele klas z'n mentorleerling is |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| |
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:04 | |
| xD Slimme constatering van je docent Ik haat LO, ben altijd blij als ik er een zes voor sta :3 Nou ja, als je nog verbetert aan het eind is het niet erg zeker xD |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:04 | |
| awh :C Ik denk wel dat je nog goed cijfer haalt hur ;D
Iig, ik heb al 3/14 voor latijn, wist werkwoord niet meer, heb goed gegokt<3 |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:07 | |
| Het is een 5,2 dus dat kan ik nog wel ophalen n_n Moet alleen uitkijken met bio ;o
En wat gym betreft; Had een vier voor shuttle run, maar dat komt door twee dingen. Mijn slechte conditie, ben ik heel eerlijk over XD En rage quit. Want dan zit ik zo te rennen, en ben ik van; OMG OMG ZO VEEL IK ZIT VAST WEL OP ZEVEN NU ;D Dan die vrouw; Trap 3,5 Ik; FADSJKLFJK;LEA » gevolgd door rage quit. Ik ben ook nooit moe ernaar, ben gewoon te lui en ongeduldig owo |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:08 | |
| Maah. LO is simpel "Michael, ik heb mijn enkel verstuikt" "Michael, mijn teen is gekneusd." "Michael, ik heb een blaar"
En dan sta je standaard een 7,5 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:10 | |
| Kindje, vorig jaar spijbelde ik de eerste helft en had ik een acht. Dusikweetwatikmoetdoen. Maar omdat ik toch wil laten zien dat ik gemotiveerd kan zijn... Kom ik. En dan geeft hij me een zes D: Likewhuuut? Maar ja, ik heb toch niets beters te doen. En aangezien ik enkel op een paardje hobbel, vind ik mezelf verplicht om te komen. Hoewel ik te vaak mijn kleren vergeet. *hoestaanval* |
|
| |
Alan Gestorven
PROFILEPosts : 4003 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ AirKlas: Miss Eres~Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:21 | |
| Ik vind gym alleen leuk als we gaan Volleyballen of iets met lenigheid gaan doen. Dan haal ik wel goede cijfers. Maar shuttlerun en coopertest... Not even going to talk about it, bro. Sta ik daar te hijgen als een koe met een tomatenkop (en echt, want mijn haar is nu ook rood xD) en dan krijg ik heel lullig te horen: 'Tja, Ruuz. Niet zo best he? Je hebt een 3.' En ik ragefacen.
|
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:28 | |
| Bro~ Keep to the brocode~
Maarja. Shuttlerun = Acute spijbelneiging. Hoewel ik liever ga van; 5,5, PR gehaald~ |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:31 | |
| Coopertests zijn de hel xD Ik ga altijd van: OH een 5.5, dat is goed genoeg~ En ik trek ballen aan, want als ik een gymles geen bal of wat dan ook in m'n gezicht krijg is het geen echte gymles - volgens m'n vrienden |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:36 | |
| |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:51 | |
| wow...het is Saffie in rockvermomming... En postje af, finally ^_^ Yazuki doet lief, hij meteen weer een stomme opmerking maken zo...ontzettend...slim... |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 18:58 | |
| Slimme Dominic ja xD Lolz, die dude lijkt echt op Saf als hij in Kiss zou zitten
|
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 27 2012, 19:01 | |
| Owh echt geweldig gewoon! xp Yaz weer dik boos terug natuurlijk. Gaat ze zichzelf helemaal verontschuldigen dat ze hem niet voor zijn eigen bestwil geholpen had. Draait er gewoon een heel verhaal om heen. Wat een stel is het toch ook he x3 Aaah ja dat is het gewoon! Saf in rockmode! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|