|
|
Auteur | Bericht |
---|
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:47 | |
| Heheh en ik ben er ook :3
Hmmn ligt er aan hoe ziek je je voelt ofcourse. En of je ouders thuis zijn of niet >3 |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:50 | |
| Hahahaha op het moment niet echt heel erg. Ja, mijn ouders zijn thuis en die krijg ik echt niet weg ^^ Weet je, ik blijf gewoon online ^^ Heb niet eens zin om naar bed te gaan. |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:51 | |
| Heheh >3 Dan blijf je indeed toch lekker online :3 |
|
| |
Scáthach .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duister.Klas: 1ePartner: Nobody can love me..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:52 | |
| Hoe laat was je uit? Ik bedoel.. Ben je anders niet vroeg thuis? |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:53 | |
| Heheh ik had vandaag eigenlijk stage maar er was vandaag niet zo veel te doen en anders waren we toch met zn tweeën dus mocht ik naar huis toe om 12 uur x3
Wel lekker hoor xd |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 14:59 | |
| Hahaha ja geloof ik best! Ik heb de wiskunde toets van vanochtend echt verknalt! Ik had een totale black-out.. En als je iets niet snapt en het vraagt aan onze wiskunde docent zegt hij altijd zo van: 'Ja, zal wel.' 'Weet ik niet.' 'dat moet je allang weten.' 'ga weer zitten.' Dat soort dingen. Echt we zijn al een paar keer met de hele klas in opstand gekomen. ^^ En als je die man vraagt wat hij dan als docent doet zegt hij niks, dan is meneer beledigd! Grrr! Zo dat lucht op! |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:03 | |
| Tssh. En dat noemt zich een docent? Fijn is dat he. Bij ons precies zo. Hebben we zo'n vent voor rekenen, ja serieus ik heb rekenen en dat is iets anders dan wiskunde Maar afijn, als je hem iets vraagt weet hij het zelf niet eens. Luister ook nooit naar zijn uitleg want dan snap ik helemaal niets meer van wat hij nou uitkraamt. En ik mocht hem vanaf de eerste dag al niet. Mijn naam is dus Joya zegt hij tegen mij dat ik van de Alpalca's kwam ofzo. Ik was like whatthefuck waar heb jij het over? Echt zo weird. Ging hij vragen waar ik vandaag kwam. Hallo ben toch echt in nederland geboren dude. En echt alle leraren zeggen mijn naam altijd verkeerd Terwijl ze Joyce wel gewoon uit kunnen spreken. Nee inplaats van Joya te zeggen word het vaak Joja ofzo. Dus als ze me met die naam aanspreken reageer ik ook niet eens xp Heheh voelt goed he om dat er uit te laten? :3 |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:07 | |
| Vandaag was het voor een keer wel grappig. Het is zelfs zo erg geworden dat twee vriendinnen uit mijn klas ruzie kregen om de manier waarop hij les geeft. Die twee hebben nu ruzie. Mijn mentor is zo boos op onze wiskunde leraar ^^. Maar rekenen is makkelijker (niet altijd) Wacht si even.. Elke keer als ik hier op kom begint het gesprek over school... |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:09 | |
| Haha. Maar echt hoor het niveau van leraren.. tjee soms heb ik zoiets van wie is hier nou leraar en wie is de student? ooh echt? Dat is dan wel minder nietwaar. Gelukkig is rekenen op zich wel makkelijk ja ^,^ Tehee. Laten we het dan maar gauw ergens anders over hebben x3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:12 | |
| |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:13 | |
| |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:26 | |
| |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:32 | |
| Hellowtjes! Ik kom ook even invaden hier :3 |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:33 | |
| Welkom Justine welkom |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:35 | |
| Yaay! Oe~ Gezellig, allemaal leuke mensjes online :3 Ik ben eindelijk ontsnapt uit school >D En uit de klauwen van mijn ouders die zijn wezen winkelen en me per se alles willen laten zien inclusief de dingen die ik niet wilde die ze voor me gekocht hebben xD Zoals: de random vage manga deel zes terwijl ik alle delen nog niet gelezen heb en ik het onderwerp vaag vindt: 'omdat je van die achteruitleesboeken houdt' xD ouders |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:38 | |
| Owyeah Aaah gelukkig maar. School is gewoon.. Nee niet weer opnieuw school. Daar heb ik het vandaag al genoeg over gehad [aa] Oohgut ouders die je proberen te begrijpen. Ik ken het ik ken het xd Goodtohaveyouback =D En nu.. Ga ik posten. Dat moet ik gewoon. |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:41 | |
| Ze doen hun best wel, ergens~ Ja, gaan posten, goed idee :3 En dan ga ik anime kijken >D want daar heb ik echt behoefte aan~ Succes Joyaa :3 |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:42 | |
| - Yazuki schreef:
- Owyeah
Aaah gelukkig maar. School is gewoon.. Nee niet weer opnieuw school. Daar heb ik het vandaag al genoeg over gehad [aa] Oohgut ouders die je proberen te begrijpen. Ik ken het ik ken het xd
Goodtohaveyouback =D En nu.. Ga ik posten. Dat moet ik gewoon.
Ik wou je al melden dat je ongeveer een half uur geleden hebt gezegd dat je zou stoppen over school ;P |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:43 | |
| *kouch* sowrryy -puppyeyes- But ja ik ga nu een postje voor Dominicheid maken >3 Hou van de positie waar hij nu in verkeerd Ooh en weetje, ik zit dus al de heletijd met een idee voor een mylittlepony RPG in mijn hoofd Ja niet lachen ik ben echt serieus. En thaanks Juus! Jij ook he! :3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:44 | |
| Achum. Guess who's not mad? Nu ben ik hier dus.. Geoorloofd. ITSOUNDSSOWEIRD |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:46 | |
| Omygoddie! Écht =D *doet een dansje* ohyeahohyeah! |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:48 | |
| |
|
| |
Scáthach .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:49 | |
| - Yazuki schreef:
- *kouch* sowrryy -puppyeyes-
But ja ik ga nu een postje voor Dominicheid maken >3 Hou van de positie waar hij nu in verkeerd
Ooh en weetje, ik zit dus al de heletijd met een idee voor een mylittlepony RPG in mijn hoofd Ja niet lachen ik ben echt serieus.
En thaanks Juus! Jij ook he! :3 Volgens mij bestaat zoiets al.. Ik waarschuw je wel vast, een eigen rpg is heeeel erg veel werk. BTW. Gefeliciteerd, misschien in het vervolg maar meteen zeggen ^^
Laatst aangepast door Scáthach op di jan 24 2012, 15:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:49 | |
| Yay~ Maar nu moet ik Stalin maar eens gaan bestuderen. OP NAAR SIBERIË |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jan 24 2012, 15:52 | |
| Ik heb ooit een eigen RPG gehad x3 Horse Legends en hij wás best actief. Wás ja xp Nja vind dieren niet zo uberleuk meer om te rp'en I guess (: Tehee succes Juud ^,^ And Halleuschen Emma! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|