|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 19:46 | |
| Als posts lang zijn, zet het mensen ook aan om zelf ook lang te reageren. Mijn langste post was ongeveer 2500 woorden :') Teveel aan inspiratie noemen ze dat. Ik herinner me nog goed, de eenzins of zelfs eenwoordspostjes van 3 jaar geleden op WS :') |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 19:50 | |
| Nou, ik had me eergisteren ook op een nieuwe wolf rpg aangemeld (serigala ofzoiets). Posts geplaatst van 600 woorden, gewoon geen antwoord. Heb ook vaker gehad dat mijn Posts als ze lang zijn niet helemaal gelezen worden.. |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 19:55 | |
| Ow, dat is pas stom. Doe je zo je best en dan reageert niemand erop D: |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:00 | |
| Haha.. De 2 regel posts ken ik ook maar al te goed :') We hadden er laatst nog een hier.. Was best komisch,, Mijn langste post is ooit een totaal van 1234 worden geweest. Vergeet ik niet meer.. dat kwam gewoon super leuk uit :') Helaas ben ik er zelf 3 jaar tussen uit geweest, dus ik ben op weg naar die tijd. Al lijkt mijn inspi meer naar school te gaan dan dat het hier in mijn schrijven komt te zitten.. Beetje jammer. Maar ik moet zeggen Maaike, je schrijft echt super! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:06 | |
| Ken ik Zephyr, dat is echt zo discriminerend >< |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:07 | |
| Indeed maaike daar erger ik me ook kapot aan heb ik hier gelukkig geeeen last van ^^ Aah vind het leuk om te horen dat een topic van me gevolgd word altijd fijn om te horen dat iemand het waardeerd :3 |
|
| |
Zephyr .
PROFILEReal Name : Maaike Posts : 405 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: Don't give a shit about love..
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:07 | |
| Thanks Nina. Ik doe ook mijn best om goede posts te maken. Dan heeft degene met wie ik een topic hebt een fatsoenlijk antwoord |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:08 | |
| Gosh, ja, ik begon ook met posts die ik nu niet meer durf te lezen xD Ben blij dat er nu tenminste iets redelijks uitkomt :3 Morgen wordt een awkward feestje~ Ik ken maar een iemand xD dus bij de rest wordt het zoiets van HEYA.. wie ben jij? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:09 | |
| Ik kan niet meepraten over twee regel posts D: Het enige korte waar ik aan heb gedaan waren PC's [Pet/Persona chats] Twee regels waren voor mij tijd, of ja... Voordat ik heel actieforum etc vond x') En toen ik het vond postte iedereen al redelijk lang, En ik als kindje die het gelijk goed wilde doen zette een min op 500 woorden ._. Is nu wel gedaald heur owo. *luigeworden* Maarikvoelmezojongomdatikdietijdniethebmeegemaakt ;} |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 20:19 | |
| De tweepostregel ken ik ook niet haha xp RPG nu denk ik goed anderhalf jaar I guess ^,^
En nee die posts van mij in het begin wil ik ook niet meer teruglezen zo erg xd |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 22:27 | |
| Sawry, overige postjes komen morgen. Waarschijnlijk later op de middag, want moet me door windstoten naar de stad wagen voor nieuwe mobielshizzles >_< Ik ga naar bed toe c: Trus~ |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 22:31 | |
| Zooo, die kilometerslange post voor Yazuki staat er ook weer ^^. Hij ging éeecht lekker, hihi. Volgende keer de 2000 & nu naar bed, morgen om 8 uur op. Anders wordt maandag een hell.. |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 22:48 | |
| Auwh noah heb medelijden met je! Sleepwell <3 Aah loveitloveitloveit! Zo leuk zijn ze samen he dat word de 2000 grens doorbreken honey bereid je maar voor >D En jij ook sleepwell sweetiee <3 Joya gaat nu ook lekker naar bed zo. Maar eerst even inleiding voor postje maken ;3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jan 05 2012, 23:46 | |
| Moe van zwemmen En de twee blonde spontane loges. |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 00:27 | |
| @Juud: Wie had gedacht dat ik en Noor uw gekkigheid zo zouden missen? xD maar welcome back, Juddels <3 |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 00:36 | |
| Het was maar een dag~ Fijn dat ik gemist word. Voel ik me speciaal
Maar door die glijbanen zit er een brandwond op mijn rug van een grove vijf centimeter. Pijnlijkheid. |
|
| |
Master DeWitt
PROFILEReal Name : CAKE~? Posts : 392 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: the air we BreatheKlas: Teacher Air MagicPartner: The rocking of her House had me holding on
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 00:40 | |
| Een dag is een dag D: Elke minuut telt~ Oh god, nu klink ik zoals die lui uit de film 2012. Hm, vond wel dat er een operazanger in gezet moest worden die "THIS IS THE EEEEEND" zong. Ahem. Let niet op mij, het is de slaap xd
Auw, dat is pijnlijk D: Glijbanen zijn gevaarlijk. Ik heb me er ook vaak genoeg pijn gedaan. |
|
| |
Flynn
PROFILEPosts : 216 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: EarthKlas: nonePartner: You´re my little star now
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 00:47 | |
| Tuurlijk wordt je gemist Juud xD
en ik heb trauma's aan glijbanen o_O |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 00:54 | |
| Maar het was heel leuk in die trechter.
En Loïs mompelt iets over "stukjes New York meenemen in mijn broekzak" in haar slaap Heeleng |
|
| |
Zephyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 08:45 | |
| Morgen ^^
En ja, laat 'goede' maar weg wat mij betreft. Ik ben even douchen, eten dan zalmik posten.. Denk ik xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 08:56 | |
| Brwaaaah Ikwildatlaptopgemaaktwordt Gelukkig kan vader van Katja er goed mee omgaan~ |
|
| |
Master DeWitt
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 09:06 | |
| Goedemorgen SSA, wat een prachtige dag is het toch! ;D Ehem. Nietdus.
Ik heb vandaag een filmfeest bij een vriendin maar ik heb er echt geen zin in >< |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 09:17 | |
| Goedemorgen SSA! Vandaag ga ik m'n OV weer eens leegreizen xD Iemand suggesties voor een leuke film om te huren? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 09:34 | |
| Goedemorgen SSA Laatste dag van de vakantie alweer. ): Sad sad sad...)': Mijn werk heeft besloten, zonder het aan mij te vragen, dat ik dus de laatste dag moet bestede aan m'n werk. Beetje jammer. GEEN ZIN..
O.. Wat ook wel een beetje jammer is.. Is dat mn internet flipt van die sneeuwvlokjes... -.-' |
|
| |
Yazuki .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jan 06 2012, 10:07 | |
| Morning SSA <3 Lig nog even lekker in mn warme bedje ^^ Zo even paardjes rijden en dan ga ik de rest van de dag lekker niks meer doen. Buh laatste vakantiedag doe mij er nog maar twee weken bij hoor
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|