|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 19:39 | |
| - Dylan schreef:
- Wren schreef:
- Ik kan schaatsen, tot in op de dingen zelf staan en je wanhopig vastklampen aan het een of andere iets in de buurt~
En verder is het helemaal niets xD Precies HAHAHHA, en een keer viel ik, kwam leraar mij redden D: Ik kan ook niet schaatsen. En toen probeerde ik het een keer, kreeg ik iedere keer naar mijn kop geslingerd: 'HAHAHA NOOR JE LIJKT NET EEN OUD WIJF.' En toen zei de Alejandro in mij: Fckthisshizzle. En ben ik aan de kant sneeuwballen naar mensen gaan gooien ;} That'smyway. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 19:43 | |
| - Alois schreef:
- Dylan schreef:
- Wren schreef:
- Ik kan schaatsen, tot in op de dingen zelf staan en je wanhopig vastklampen aan het een of andere iets in de buurt~
En verder is het helemaal niets xD Precies HAHAHHA, en een keer viel ik, kwam leraar mij redden D: Ik kan ook niet schaatsen. En toen probeerde ik het een keer, kreeg ik iedere keer naar mijn kop geslingerd: 'HAHAHA NOOR JE LIJKT NET EEN OUD WIJF.' En toen zei de Alejandro in mij: Fckthisshizzle. En ben ik aan de kant sneeuwballen naar mensen gaan gooien ;} That'smyway. IKKANSCHAATSEN Redelijk goed zelfs. Bevroren stadsvijver date gebeuren go~ |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 19:47 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alois schreef:
- Dylan schreef:
- Wren schreef:
En verder is het helemaal niets xD Precies HAHAHHA, en een keer viel ik, kwam leraar mij redden D: Ik kan ook niet schaatsen. En toen probeerde ik het een keer, kreeg ik iedere keer naar mijn kop geslingerd: 'HAHAHA NOOR JE LIJKT NET EEN OUD WIJF.' En toen zei de Alejandro in mij: Fckthisshizzle. En ben ik aan de kant sneeuwballen naar mensen gaan gooien ;} That'smyway. IKKANSCHAATSEN Redelijk goed zelfs. Bevroren stadsvijver date gebeuren go~ Please leer mijn schaatsen, Toen die leraar mij kwam redden leek hij net een piedoh, Hij pakte me bij me heupen vast zo fout. En leuk vrienden die je achter je rug om uitlachen D: |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 20:00 | |
| OHMIJNGODZEMAKENEENFILMOVERSNEEUWWITJE Met een horrortintjedenkik Yay~ |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 21:11 | |
| <3 me onderschriftjeuh nu oversneeuwwitjeheeltoevalligeigenlijk xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 21:48 | |
| Ohja Noor, ik had een stukje schrijfsel naar Alejandro gestuurd~ |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 22:04 | |
| |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 22:08 | |
| Goedisetniet Maar ik moest iets doen |
|
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 22:14 | |
| Whaha. Alejandro en het begrip schattig blijft nog het beste. Maar Lesaiah is ook wel schattig heur n_n
'Heb je nog iets gedaan vanmiddag?' 'Niet echt.' Waarschijnlijk is hij dan weer een sul die iets uit zijn handen laat vallen omdat de gedachte hem nerveus maakt n_n Als hij al iets in zijn handen heeft. ZORGENWEVOOR. |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 22:16 | |
| JAH Les helemaal bezorgd scherven op gaan ruimen ENALEJANDROMETEENSPROOKJESBOEK |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 22:22 | |
| Lol ik las eerst teensokjes. 8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma dec 19 2011, 23:10 | |
| Maar geloof ik gaat hij dan echt van: Dit klopt allemaal voor geen meter ._. En Waarom lees ik dit? Ja, dat zijn die volwassen trekjes die hij stiekem toch wel heeft o3o |
|
| |
Master Kratos
PROFILEPosts : 79 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia, water magieKlas: I'm a teacher of water magic.Partner: None
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 13:10 | |
| Boeh ! Pas op, ik heb echt droge opmerkingen vandaag . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 14:47 | |
| Aah ik heb me toch last van mijn ogen zeg. Verschrikkelijk. @masterkratos; Droogheidruleszz~ |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 15:07 | |
| Hoe komt dat? o.O
Whaha, soms wel ja. Tenzij het echt te erg wordt XD . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 15:17 | |
| Dunno. Heb de hele dag mn lenzen in gehad en kreeg echt last van mijn ogen. Dus maar mn bril weer opgezet En dat is net zo weird als je hele dagen lenzen gewend bent Whahah ja inderdaad. Tot een bepaald punt is het goed. Ga je daar voorbij dan.. tja xP |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 15:18 | |
| Als je sterft van de dorst, dan ga je wel een beetje te ver ja.
Ohgosh, ik ben levenloos vandaag |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 15:22 | |
| Nee dan ben je te ver gegaan I guess. Aangezien je dan al gestorven bent.
Hmnn. Lastig. En je hebt hem gezocht maar kon het niet vinden? |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 16:12 | |
| Mijn leven? Nooit gehad, denk ik, heb altijd op dat van anderen geleefd. Whaha, ik ben een parasiet And proud of it |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 16:45 | |
| Ik haat het als mensen mijn kamer willen kuisen. Ik voel me safe in een rommelhok, laat mij. En niets staat meer zoals het hoort >< Pfft Echt ergerlijk.
Butyeah. Ik heb oliebollen after all ;] woot |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 16:48 | |
| ENGELAND LOOPT OP MIJN SCHERM KIJK; JadieboveninlijktlasttehebbenvanbroekhoestjaAWESOME~IkhoudvanShimeji's |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 16:49 | |
| *staart naar zak chips en leeg blikje energie* Ik heb meer energie drank nodig en die chips moet weg ._. Al mijn energie is op, ik heb nergens meer zin in en ik wil gewoon wegkruipen in mijn bed. Meh. En als ik die zak leeg vreet ga ik me weer dik voelen: Ja, hij is voor mij bestemd. Poging van mijn moeder om me te temmen op het moment ._. Semi gelukt. Bennogsteedschagrijnigeneenwoestbeestdatalleskapotwiltbijten. Alsjemesnapt. Ughe. Het enige positieve aan vandaag is mijn 6,4 voor wiskunde.. Want ik haal altijd slechte cijfers met proefwerken van 100 minuten. Stesskip. *gaat weer in hoekje zitten en gaat verder met anime kijken* Ikgadusnietpostenvandaag. Behalve misschien met Alejandro » Die is ook chaggie, komt wel goed uit ._.
En ja: Ik heb nu een 'Ikhaatmijnleven' momentje omdat echt alles schijnt tegen te zitten. *schelreeks* Stage. Dit is nu al de vierde keer dat mensen mij teleurstellen. Echt, misschien stel ik anderen wel teleur. Gaanweweer. *gaat boos naar kamer om daar in bed te rollen* |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 18:07 | |
| |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 18:13 | |
| ;c Schouderklopje voor Noor. Komt wel weer goed n_n En die is awesum, Judith. Meh. Ik ga maar eens tafeldekken.. en stuff. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di dec 20 2011, 18:17 | |
| *gaat naast Noor liggen* Knuf? :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|