Sasuke keek naar het meisje, ze had lichtbruin haar en grijze ogen. Hij zette zijn handen tegen zijn mond en dacht na. Waarom was hij nou weer hier? Ah ja... Weggelopen van zijn ouders en zijn broer Itachi. Hij keek dan naar de grond en trok een zuur gezicht toen de naam van zijn broer door zijn hoofd galmde. Itachi... Hij had Sasuke zoveel verdriet bezorgd vroeger door nooit met hem te gaan trainen. Hij was altijd wel te druk bezig met wat anders. Hij keek geschrokken op toen hij hoorde dat het meisje hem had begroet. "Hoi" zei ze en Sasuke zag hoe nieuwsgierig ze naar hem keek, was best een grappig zicht. Niemand had ooit nieuwsgierig naar hem gekeken.
Hij grijnsde "Je was wel lang van de wereld. Schrijf je verhalen?". Hij keek haar vragend aan en dan naar het draakje dat naar hem was aan het grommen. Hij aaide het beestje met de top van zijn wijsvinger, heel zachtjes. Hij trok al snel terug en zei dan "Ik ben Sasuke Uchiha, ik stel me even voor omdat je denk ik nieuw bent. Ik heb je nog niet gezien in de lessen.". Hij stak zijn hand uit. Toen begon het draakje een poging te wagen om een pluisje te raken. Sasuke zag hoe het beestje faalde en hij ving het Pluisje op en gaf het aan het draakje.