|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 00:14 | |
| De haarpony. Over liedjes ga ik nu niet beginnen~ |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 04:28 | |
| Post af =w= En woepsie, het is iets later geworden dan bedoeld. maar hhaa echt zo stupid actually XD - Alejandro; dagje aan zee - - ziet mooie dame zonder bovenstuk - - mooie dame draait zich wat om (en is eigenlijk Saf met wapperende haartjes heel Andrélon-achtig in de wind - Alejandro is like omgwtfdgssl;3827 en daar klop ik mezelf nu al een paar dagen om op de knie als ik eraan moet denken x'd
Butyeah. Food. &off to bed. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 09:09 | |
| Eet nooit chocolade als je je rot voelt ;O De dag erna... heb je buikpijn! |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 09:55 | |
| Awww Noor, wat een cuterig onderschriftje! |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 09:56 | |
| Oh Saf~ We hadden al een andere versie bedacht Neara, Fealwen en Les gaan zwemmen~ En toen was er een grote golf en waren Aidan, Eric en Alejandro nat. En hadden de bosjes waar ze inzitten water. |
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 10:03 | |
| Haha, ik zie Fealwen ze al helemaal natgooien met een golf water tijdens een watergevecht. 'He, da's oneerlijk!' |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 10:37 | |
| Ontbeten, aangekleed, gegaapt~ Ik ben klaar voor mijn middagdutje, xD |
|
| |
Nezumi .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 10:59 | |
| Middagdutje xD Ik ga zo ontbijten en dan EIN-DE-LIJK reageren 8D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:02 | |
| Achja. Eerst nog even posten Bij Alejandro.. William.. Diëgo... En bij Saf, hoewel ik me altijd zo klein voel met mijn 500 a 600 woordjes tegen zijn 1500 ofzeu. |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:08 | |
| Hehe, ik voel me klein naast Noor. Ik typ zo 10 regels of zo en zij het driedubbele en dan ook nog verkleind xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:13 | |
| Yeah, doe ik ook wel~ Maar ik probeer dus iedere keer er minstens 500 woordjes uit te persen. Het gaat steeds makkelijker~ I don't tell anyone about the way you hold my hand I don't tell anyone about the things that we have planned I won't tell anybody, Won't tell anybody They wanna push me down, they wanna see you fall down <3<3<3<3<3 |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:16 | |
| Mij lukt het ook steeds beter :3 Voor ik op SSA kwam typte ik nog geen vier regels aan posts xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:21 | |
| xD Ik heb somehow altijd minstens 7 regels getypt, al van begin af aan. Vond ik nodig van mezelf |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:37 | |
| Mijn vriendinnen RPGen ook maar die vinden posts zoals deze te veel werk xD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:40 | |
| xD Ik ken maar een paar andere mensen die ook RPGen. Maar die doen het alleen met dieren, dus ik kan ze hier niet naartoe slepen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:41 | |
| Ik forceerde mezelf altijd om 500 woorden te hebben ._. Geen leuke tijd. Maar nu lul ik er lekker op los ;D Gewoon over werkelijk niets. Ik lig ook altijd in een deuk als ik mijn post terug lees. Simpel weg omdat ik dan denk; 'Waarom zet ik dat in godsnaam in mijn post x') ?' Volgens mijn Nederlands docent schrijf ik ook lekker vlotjes o3o Maar ik schud altijd echt alles uit mijn mouw n_n
@ Ruuz; Dank u ;D Maar hij is niet happy :c
@ Noah; Waarschijnlijk komt meneertje Alejandro de eerst volgende training dan aanzetten met een schaar. + Dat hij weer een nieuw traumaatje heeft c: |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:43 | |
| Ohnoes, de schaar~ *denkt aan Vincent Nightray* GAAHHH~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:47 | |
| Ik word op het moment zo moe van mijn muis o_o En ik moet trouwens kijken of ik vanavond kan posten. Surprise en shizzle o3o Maar ik heb die van mij al helemaal af ;D Omdat ik vandaag moet paardrijden... Dit weer is echt demotiverend D: *gaat weer plaatjes kijken van Alois zodat ze kan lachen* IKHEBZININKERSTJONGENS. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:49 | |
| IKHEBOOKZININKERSTookalvierenwehetniet:c Buh, het gaat tegen ons geloof in. Ik ben namelijk een Moslim en Kerstmis is geen feest in ons geloof :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:53 | |
| Ik ben niets en heb geen geloof. DUSWIJVIERENALLES. Of ja, het merendeel van feest dingetjes ;D
Nee maar ik heb zin in kerst door het volgende: http://www.zerochan.net/389600
Het is gewoon geniaal n_n |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:55 | |
| Mensen~ Moeders familie = Christelijk, dus sinterklaas kadootjes Vaders familie = Typisch Duits, dus Weinachten oftewel kerstkadootjes. DUBBEL WIN~ maar verder geloof ik niets. |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:57 | |
| OMFG Geweldig. Als Alois dát aantrok voor Noah... xD dan is het een kwestie van: Alois: 'Hee, Noah! How do I look?' *smexy pose* Noah: '...' *rent met een rode kop weg* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 11:59 | |
| Ik wil ooit nog eens keertje ervoor zorgen dat iets hier een nosebleed krijgt. Bij Alejandro gaat dat in de toekomst waarschijnlijk erg gemakkelijk x')
En misschien laat ik het hem ook nog eens echt aantrekken dan >D Noah; 'Alois... Je moet echt iets normaals aantrekken, iedereen kijkt naar je.' Alois; 'Pfft, ze kijken naar ons. Je moet je niet altijd zo aanstellen. Of ik ben weer eens zo mooi dat ze hun ogen niet van me af kunnen houden ~'
Nee, hij kent echt geen schaamte XD |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 12:01 | |
| - Alois schreef:
- Ik wil ooit nog eens keertje ervoor zorgen dat iets hier een nosebleed krijgt.
Bij Alejandro gaat dat in de toekomst waarschijnlijk erg gemakkelijk x') "Al, kun je de rits van mijn jurk even dichtdoen?" xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 12:03 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alois schreef:
- Ik wil ooit nog eens keertje ervoor zorgen dat iets hier een nosebleed krijgt.
Bij Alejandro gaat dat in de toekomst waarschijnlijk erg gemakkelijk x') "Al, kun je de rits van mijn jurk even dichtdoen?" xD Maar dan gaat het zelfs nog een stap verder c: BAM. Arme onwetende Les ;D Stiekem was dat fragmentje best schattig o3o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|