|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 14:23 | |
| Mag ik trots op mezelf zijn omdat ik een blaadje helemaal vol heb gekrabbeld tijdens Nederlands met tekeningetjes ;D |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 14:53 | |
| Sure, waarom ook niet hé. +ik ga mijn bad vol laten lopen, + Femke doet gemeen tegen me. D': En ik heb zin in tinychat. Zo fout. |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 16:04 | |
| En ik ben eindelijk thuis en ga nu lekker een postje voor Safje maken :'D En ooh wat ben ik moe x,x |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 16:06 | |
| Ohweekend, ik heilig u Nu even postje zien te maken, dan op naar kapper |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 16:11 | |
| Meh, dumbbells kwijt. Dan gaan we maar eens posten |
|
| |
Aimee .
PROFILEPosts : 363 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. [Duisternis] ;>Klas: 3thPartner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 17:13 | |
| Ben ik weer. Omg ik heb het nu zo warm. Ik ben dorstig. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 17:27 | |
| En toen had je een pony *blaast haar uit haar gezicht* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 17:30 | |
| "De steen die eeuwig valt is toch weer het lichtst van alles." Ik hou van die quote =w= |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 17:31 | |
| xD Die is best leuk, ja Ik houd van mijn pony. Echtwaar~ Mya. Posten dan maar, hè? |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 17:51 | |
| PONY. *doet vreemd dansje* Ik houd van pony's, zowel die dieren als haar dinges o3o Ben zelf al drie of twee jaar trotse pony eigenaar >D *staart in spiegel*
Ik moet stoppen met lolly's eten, krijg ik van die haften van of zo ._. Maar ze zijn te lekker D: En ik moet postje maken, stiekem. Maar ik ben zo moe :c |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:00 | |
| Ik heb vanavond sinterklaasavond! :3 Zondag komt m'n zus d'r vriendje, zit ik daarmee weer opgescheept xD Maar ja Ik ben moe :3 Ik had ooit een pony xD Maar ik heb hem sinds een jaar niet meer omdatie irritant de hele tijd te lang werd xD |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:03 | |
| Ik had vroeger ook een pony, maar die is nu helemaal bijgegroeid bij de rst van mijn haar. En wij vieren zondag sinterklaas. En ik word gek van mannen -grijpt naar hoofd |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:03 | |
| Wacht, pony van haar, of pony paardachtige? O.o"
|
|
| |
Nezumi .
PROFILEPosts : 635 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Master SavadorPartner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:06 | |
| Deze week was hellish. Gelukkig heb ik het volgende week minder druk :3 Ik kan alleen nog steeds niet reageren. Mijn moeder heeft de computer geclaimt en nu zit ik hier met mijn mobiel. Ik kan het wel proberen maar dan gooi ik uit utter frustration mijn mobiel door de kamer xD |
|
| |
Mizuki .
PROFILEReal Name : Anne Posts : 356 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light/DarkKlas: Partner: I wanna be a butterfly...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:13 | |
| - Eillish schreef:
- Wacht, pony van haar, of pony paardachtige? O.o"
Haar lol :3 |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:22 | |
| Omg... Vandaag kreeg ik een rotopmerking naar me hoofd geslingerd door de grootste l*l van de school... Ik keihard janken, te laat in de les en nu voel ik me weer goed, alleen maar omdat ik mijn haar heb laten knippen in een nieuwe stijl |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:43 | |
| Ik ben de laatste tijd zo moe... Misschien moet ik toch maar wat meer gaan slapen ._. Maar ik ben slecht in slapen x') Ik rol altijd heel wild door mijn bedje als ik niet in slaap kom ;D
En ik heb morgen surprise, moet ding in elkaar zetten en hopen dat verhoudingen kloppen. Anders heeft die persoon maar pech ._. |
|
| |
William .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 259 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirxWaterKlas: Partner: ~There's nothing either Good or Bad; Thinking makes it so ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 19:45 | |
| Aww, het zal wel lukken :3 Ik heb zin om met Will te posten xD Al moet ik nog heel veel inhalen qua andere chars.. Slecht, slecht. |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 21:26 | |
| Waarom zijn Sinterklaas gedichten altijd zo moeilijk om te maken D: ? Ik haat rijmen x') |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 21:57 | |
| HAHHAHAHAHAHH ik heb een gedicht gemaakt, en hij faald zo érg he. En wat is het hier stil ;o?
Meh, ik hou van garfield. Zometeen komt ook deel 2 ;D |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 21:59 | |
| Oehhh ben ik ook aan het kijken hij is zo schattig En mijn gedichten falen ook xD |
|
| |
Aimee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 22:04 | |
| EN nu deel tweee -zwaait met handjes in de lucht Jeeej mede kijker gevonden, iedereen kijkt TVOH, En noor negeerd me pfahaha, eigenlijk wou ik leuk gesprek beginnen, Dan niet D': |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr dec 02 2011, 22:07 | |
| 'En daarom liep hij vrij rond, Met zijn dikke kont.'
Dat zet ik serieus in mijn gedichten ._. En soms een random zin omdat het moet rijmen x') |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 00:04 | |
| Trolololo Mijn dag(en) zijn weer goed Net feestje, krijg van een jongen te horen; 'Veertien? No way' Hijwasbestleuk |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za dec 03 2011, 00:13 | |
| Dat is de magie van de pony. *hoestaanval*
Eindelijk nieuw onderschrift voor Alois in elkaar gezet. But I'm not amused ._. Het is onmogelijk om een schattig en happy onderschrift te maken voor hem D: HIJPESTME. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|