|
|
Auteur | Bericht |
---|
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:24 | |
| |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:29 | |
| Danku ^^ Nu hopen dat mn leraar het ook goed vindt |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:30 | |
| Lions make you brave Giants give you faith Death is a charade You don't have to feel safe to feel unafraid <33333333 |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:31 | |
| Whaha, ik realiseer me nu dat ik mijn ANW docent had gedist. Gesprekje over het vak zelf, vriendin en ik zeggen dat het saai is. Hij: 'Waarom?' Ik: 'Omdat het altijd op het nieuws was, ik weet het nu wel.' Hij: 'Ja, maar dan moet je het wel kijken.' Ik: 'Hoe kan ik überhaupt weten dat het op was als ik het niet heb gezien?' Whaha ;D
En mijn brein is moe, dus ik had een heel leuk dom momentje x') *gooit badeend naar Floor* |
|
| |
Miss Elena
PROFILEPosts : 220 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LuchtKlas: GeenPartner: You're in love with a girl who's in love with the world.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:32 | |
| Whaha Paniek over MSN Geniaal |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:37 | |
| - Mineko schreef:
- OMG net mn betoog af over de eurocrisis -_- wat een saai onderwerp zeg :O
Maar hij is wel goed geworden al zeg ik het zelf ^^ *trots op de 478 woorden*
Praat me niet over en Betoog D: Ik heb ruzie met mijn docent over alleen al de inleiding omdat ik het op de manier doe die me vorig jaar is aangeleerd >> Dat mag niet van dat ... mensding |
|
| |
Master David
PROFILEPosts : 636 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.Klas: Partner: Foreveralone. And fine with it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:37 | |
| Pfft. Goede humeur in een keer verpest. Meh, ga maar eventjes wat muziek luisteren en daarna douchen n_n |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:39 | |
| - Alice schreef:
- En mijn brein is moe, dus ik had een heel leuk dom momentje x')
*gooit badeend naar Floor* Gooi nou geen badeend naar mij Q_Q Hoe kan ik er nou aan doen dat jij brein moe is. Dit is een facewall voor jou. D: |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:41 | |
| Ik moet van Mineko met Alexis posten *snik* MAAR IK POST EERST LEKKER BIJ ESMIRA! |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:41 | |
| Een wall speciaal voor mijn face ;D ? Ik voel me vereerd x') Ik maak nog postje met David en dan ga ik douchen ;o |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:43 | |
| Ik wil ook een persoonlijke muur Kan ik er op schrijven~ Want dat mag dus niet op de muren van mijn kamer *kijkt bedenkelijk* Nu even inspiratie bij elkaar schrapen. |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:48 | |
| Wilt juudje een muurtje ? Dan zul je eerst iets stoms moeten doen. -kijkt naar Noor ik hou wel van je hoor. |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:52 | |
| Laatmijdomzijn. *slaat armen over elkaar* Ik ben en blijf awesome door het feit dat ik... GEWOONDAAROM >U Plaag me niet zo D:
Met je stimulerende gedrag Judith weet waar ik het nu over heb x') |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:54 | |
| - Epic:
Tieners worden dronken van winegums Onschuldige snoepjes veranderen in alcoholbommetjes. Van gummybeertjes naar drankbeertjes. TIENERS WORDEN DRONKEN VAN WINEGUMS
Snoepjes vol met alcohol worden door kinderen onder het oog van hun docenten gesnoept, meldt de Amerikaanse nieuwssite ABC News.
Waarschuwing voor scholen Gezondheidscentra in Florida waarschuwen scholen voor de nieuwste rage onder scholieren: ze stoppen snoepjes vol met alcohol door ze een tijdje in sterke drank te leggen en ze daarna op te eten.
Snoepjes zuigen zichzelf vol "We hebben het geprobeerd", zegt Debi MacIntyre van de organisatie Lake County Safe Climate Coalition, die drankmisbruik bij jongeren onderzoekt. "Je legt een paar gummyberen in een pan met drank en de volgende ochtend is alle alcohol verdwenen. Ze kunnen behoorlijk wat opnemen." De beertjes zouden twee keer zo groot kunnen worden.
'Lekkerder dan shots' "Als mijn ouders die gummyberen in mijn rugzak zien, zullen ze er niets van denken", zegt een 17-jarige uit Florida tegen ABC News. "Je krijgt een kick van de alcohol en ze zijn lekker fruitig. Een stuk lekkerder dan shots. Je neemt gewoon een handje beertjes." Wodka gummyberen hebben zelfs een eigen Facebook-pagina.
Politie test snoepjes De politie van Florida heeft de snoepjes ook getest. Een agent was na het eten van de beertjes zo dronken, dat hij niet meer kon autorijden. Voorzitter Wim van Dalen van Stichting Alcoholpreventie heeft nog niets gehoord over Nederlandse jongeren die zich tegoed doen aan de drankbeertjes.
Hoe verzinnen ze het? xD |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:55 | |
| *krijgt spontane lachstuip* Ben ik te moe voor |
|
| |
Master David
| |
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:57 | |
| - Alice schreef:
- Laatmijdomzijn.
*slaat armen over elkaar* Ik ben en blijf awesome door het feit dat ik... GEWOONDAAROM >U Plaag me niet zo D:
Met je stimulerende gedrag Judith weet waar ik het nu over heb x') Begrijp ik het nou goed, roddelen jullie over mij D: |
|
| |
Miss Elena
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:58 | |
| - Diëgo schreef:
- Alice schreef:
- Laatmijdomzijn.
*slaat armen over elkaar* Ik ben en blijf awesome door het feit dat ik... GEWOONDAAROM >U Plaag me niet zo D:
Met je stimulerende gedrag Judith weet waar ik het nu over heb x') Begrijp ik het nou goed, roddelen jullie over mij D: NEE Dat zou ik nooit doen We hebben het gewoon over een toevallige samenloop van omstandigheden Die leiden tot die uitspraak Roddelen is niets voor mij |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 19:59 | |
| - Stella schreef:
- Diëgo schreef:
- Alice schreef:
- Laatmijdomzijn.
Met je stimulerende gedrag Judith weet waar ik het nu over heb x') Begrijp ik het nou goed, roddelen jullie over mij D: NEE Dat zou ik nooit doen We hebben het gewoon over een toevallige samenloop van omstandigheden Die leiden tot die uitspraak Roddelen is niets voor mij Dat is dus een ja D: Draai er maar niet omheen. |
|
| |
Master David
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:00 | |
| Nee, echt niet eh. Maar er zit een héél lang verhaal van momenteel 26.058 woorden achter XD |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:00 | |
| Miep 8D
Eerst even koffie zuipen, daarna posten met Klavi <3 En Lostvoice en Softsnow en Dwyer en Scrum en Gaya en de rest |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:04 | |
| Juist. En toen was ik met geweld achter de computer verwijderd Dus nu ga ik weer met Stel posten, want ik heb op de laptop een driekwart post van Les staan en ik heb geen zin om die overnieuw te typen op iPod. |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:04 | |
| Ahw oké dan zal het wel zo zijn. $: |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:13 | |
| |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma nov 28 2011, 20:16 | |
| *klap klap* Nu ik nog... Alleen wordt dat morgen ;D Gedoe op WS... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|