MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:33
Hmmn... Volgens mij heb ik tot nu toe alleen maar schreef etc opgeschreven. Maar ben momenteel bezig met post o3o Dus check ooit wel een keertje of zo.
Fealwen
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 287
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: xI've Done My Homework Partner: ~Do you agree to the Terms and Conditions?ღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:38
Maar ja, het is toch logisch als het überhaupt zou gebeuren~ Zo'n foutje gebeurd snel En in gedachten kan Celty wel praten >D
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:40
Geezus, ik ben echt raar aan het doen Dramapost schrijven met Tonight Tonight van Hot Chelle Rae op. Gaat nog best lekker, eigenlijk. *vindt zichzelf vreemd*
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:41
Ik ben sowieso blij dat ik haar niet spontaan mannelijk maak in mijn posts x') Zij als mijn enige vrouwelijke personage zijnde ;p
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:41
Oow ;D Trek nou maar gewoon de conclusie dat ik 't verkeerd gezien heb.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:42
Ik kan zelf prima conclusies trekken, dank je.
Ik lul teveel in mijn posts. *staart naar Word document*
Soul .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:48
@Alejandro: Laat ook maar zitten ;S
Diëgo
PROFILEPosts : 255
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde / Erd Klas: 5e~ Partner: Soul meets soul on lover's lips.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:49
Volgens mij is er niets verkeerd geschreven. Of ik moet helemaal verkeerd gelezen hebben ;o?
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:50
Humph, ik had mijn mond moeten houden denk ik.. Mensen, laat het nou maar gewoon, ik had verkeerd gelezen ;S
Diëgo
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde / Erd Klas: 5e~ Partner: Soul meets soul on lover's lips.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:51
Kan gebeuren. Kun jij ook niets aan doen. :3
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:53
*haalt diep adem, steekt hand in de lucht* HMMM - *laat hand weer zakken* Nee, laat maar x')
Heb een post waar ik aan moet werken n_n
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:57
Twintig seconden heel rustig filmpje, mieter ik op de helft bijna van mijn stoel van akelig geluidje. Nu vertrouw ik geen youtube filmpjes meer ;x
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 19:59
Diëgo: Thanx.
Ik zit de hele tijd met Bang Bang van Cindy Sinatra - ik dacht tenminste toch dat ze zo heette - in mijn hoofd ;3
@Saffie: Welk filmpje? Dat heb ik bij dit filmpje dus ook:
Spoiler:
Deze is dan weer wat grappiger:
Spoiler:
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:00
Ja dat ga ik dus niet kijken xD
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:01
Ooh die filmpjes ken ik xD kl*te filmpjes hahaha xD
Diëgo
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:02
Ik blijf lekker naar Afrojack luisteren hoor. Wanneer ik die filmpjes nu kijken ga, donder ik uit mijn bed. MOETEN WE NIET HEBBEN.
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:03
@Savador: Bij seconde twaalf of dertien moet je je geluid gewoon wat zachter zetten ;D Mijn kleine neefje en ik keken dit filmpje en schrokken ons kapot ;o
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:05
Mja, heb nooit de moeite genomen om het zelf te kijken. Maar ik ken het verhaaltje.
Mehe net als die ene keer Elootje. Met dat akelige gif. plaatje dat je naar beneden moest scrollen. En het niet de bedoeling was dat u erop klikte XD
Ephony Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:06
JA GODS*MME... IK heb die nacht heel slecht geslapen wist u dat! Een kwartier na het kijken naar dat kl*te ding had ik nog hartstuiptrekkingen
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:11
I wouldn't know. Heb het heel wijs niet aangeklikt <3
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:12
Val van uw stoel af, pffff...
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:12
@Savador: Is dat zo'n soort mangastrip die geluiden veroorzaakt als je het naar beneden scrollt? Zo'n soort horrorstrip?
Eillish .
PROFILEPosts : 575
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:13
O.o"
Horrorstrip? Wat? xD
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:15
Ik heb geen idee xD Heb het alleen uit ervaring van Eloo gehoord nadat madame wat gekalmeerd was n__n Maar het was inderdaad zoiets en dat er een vrouwtje was die haar hoofd omdraaide en dat je dan al die nekbotjes zo heel akelig hoorde knappen. ofzo.
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 20:16
Klinkt inderdaad niet zo prettig ;3 Ik word al schrikachtig bij zo'n ghost-demon-spirit filmpje, waarvan je ers ongeveer vijf vindt op YouTube ;D
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.