MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 13:20
Niet dat ik gezien heb. En in ateliertopics en stuff is dubbelposten toegestaan voor le updates.
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 13:22
Gebeurt soms ook in onzin-topic, maar maakt niet zoveel uit hoor ;D Ik moet straks naar de dokter en ik wil niet ;O
Diëgo
PROFILEPosts : 255
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde / Erd Klas: 5e~ Partner: Soul meets soul on lover's lips.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 14:31
No een episode, en dan maar weer eens een postje maken. c:
Soul .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 14:54
Pff... Nog een episode en 't is voorbij ;( Dan moet ik beslissen welke nieuwe anime ik ga volgen ;D Ik ga het denk ik ook nog echt missen xD
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: »Water« Klas: »x« Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 14:57
@Soul: DURARARA!! <3 Die moet je zeker kijken!
Ik haat biologie xD Zo nog 1 uurtje Nederlands en dan eindelijk weg.
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:12
Zojuist een perfecte soundtrack voor Nono gevonden x3 *luistert er al een halfuur naar*
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:18
@Shizuo: Waarover gaat Durarara? Omg... 't Is echt voorbij ;O Soul Eater: done! ;D
Seth.. .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:19
NO.6 DIE MOET JE SERIOUSLY KIJKEN. HET-IS-VERSLAVEND
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:35
NO.6? Waarover gaat dat? Klinkt leuk.
Diëgo
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde / Erd Klas: 5e~ Partner: Soul meets soul on lover's lips.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:37
Noah schreef:
NO.6 DIE MOET JE SERIOUSLY KIJKEN. HET-IS-VERSLAVEND
Indeeeeed
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 15:37
Aaah, m'n voet jeukt in mijn sportschoen! Kan niet krabben ;D
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:00
Ik ben nog nooit zo chagrijnig geweest om een klein dingetje in mijn leven ;o Ik wilde gaan tekenen tijdens studieuur, zodat ik rustig zou blijven. Maar het mocht niet van die poep docent, omdat het niet nuttig was. Ik zit in de vierde, maak mijn samenvatting thuis zodat ik me er wel op kan concentreren. Sorry dat mijn manier niet nerdish is in zijn ogen ;o En toen had ik mijn boek opengeslagen en ging ik verder aan mijn verhaaltje. En zei ik iedere keer; Ben bezig met samenvatting, vent heeft de pik op me en controleert iedere handeling >o WAAROM?!
Maar ik ben nu thuis, met zoutjes c: En ben een beetje schor door bio... Maar ik moet echt minder lachen x') DATWASMIJNDAG. En ik voel me een sul ;o Dacht; O, Ruuz zit de hele tijd op Nezumi. Stuur wel heel vrolijk een pb'tje naar dat account. En dan zit ze heel sneaky op Noah >o MENOGUSTA.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:20
En toen had je geschiedenisleraar je net verteld dat je niet alleen morgen een repetitie hebt, maar de dag daarna ook nog een presentatie die hij nooit heeft opgegeven en dat hij heel zwaar telt. Jippie.
Seth.. .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:29
Soul schreef:
Het gaat over een stad genaamd No.6 die voor veel mensen net Utopia is, een soort van droomwereld dus. Shion is de hoofdpersoon en op 12-jarige leeftijd ontmoet hij een crimineel genaamd Nezumi. Die komt hij 4 jaar later tegen in de stad maar Shion wordt dan verdacht van een moord waardoor ze hem naar een of ander freaky experimenten-plek brengen. Nezumi redt hem gelukkig en ze ontsnappen naar de West District, een arm gebied. En nou ja, zo gaat dat door. Het grootste probleem zijn toch wel de parasietachtige bijen die mensen vermoorden x]
@Noor: SNORRRYYYYYY xD
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:36
Noah schreef:
Soul schreef:
Het gaat over een stad genaamd No.6 die voor veel mensen net Utopia is, een soort van droomwereld dus. Shion is de hoofdpersoon en op 12-jarige leeftijd ontmoet hij een crimineel genaamd Nezumi. Die komt hij 4 jaar later tegen in de stad maar Shion wordt dan verdacht van een moord waardoor ze hem naar een of ander freaky experimenten-plek brengen. Nezumi redt hem gelukkig en ze ontsnappen naar de West District, een arm gebied. En nou ja, zo gaat dat door. Het grootste probleem zijn toch wel de parasietachtige bijen die mensen vermoorden x]
@Noor: SNORRRYYYYYY xD
Je wilt niet weten hoe groot mijn ogen waren toen bij dat schreeuw gedeelte met dat ding in zijn nek. Ik echt; Noooo, waarom D: Zo zielig :c Maar hij werd er wel hip door ;D
Nezumi .
PROFILEPosts : 635
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:42
Ik kreeg echt de bibbers door dat stukkie o.o Maar hij werd er inderdaad hip door ^^
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:44
Nee, kan ik inderdaad niet... MAARIKMOESTTOCHIETS?!
@ Judith; Het ligt bij mij toch iets anders x') Maar het komt overeen ;D
Nezumi .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Master Savador Partner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:49
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:52
Nezumi schreef:
Ik snap het niet xD
Ik ook niet, ik doe maar alsof. Werkt aaaaltijd~ EN IK WIL MET AZ POSTEN Anders wordt ik zelf nog gek. Les is echt panisch aan het doen, zo'n "I need a doctor" scene bijna. Goeie inspiratiemuziek
Diëgo
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:55
Nee, kan ik inderdaad niet... MAARIKMOESTTOCHIETS?!
@ Judith; Het ligt bij mij toch iets anders x') Maar het komt overeen ;D
Ik wist het. 8D
Nezumi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:56
IK GA BEZIG o3o Maar ik zit nog in de knoop met wat ik moet doen. Nez kan hét gaan doen maar hij kan ook gewoon weglopen of haar weer meppen. 'Why did you hit me this time?' 'It turns me on.' *smirk*
GAHH.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 22 2011, 16:57
@ Judith + Ruuz; Als ik zou zeggen waar het overging, dan zouden jullie gaan zeuren om... MAGGEENHINTSGEVEN.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.