|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:05 | |
| Eigenlijk zou ik dit als profiel plaatje moeten gebruiken: http://www.zerochan.net/365683 Had ik ook in mijn voorstel post kunnen proppen, hoefde ik niet zoveel moeite te doen o3o |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:06 | |
| Damned, ik vergeet steeds dat Alois een jongen is... Sorry daarvoor! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:07 | |
| - Alexis schreef:
- Damned, ik vergeet steeds dat Alois een jongen is... Sorry daarvoor!
Hoe kun je dat in godsnaam vergeten. *kruipt beledigd naar hoekje* Het staat nog wel in school profiel en shizzle D: *gooit badeend* |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:08 | |
| xDD
AWESOMEEEH *Wilt ook een badeend D:* Maar haar profielplaatje is eigenlijk best wel meisjesachtig~ |
|
| |
Alexis .
PROFILEPosts : 587 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/LightKlas: Fifth ClassPartner: I hate that I love you boy.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:08 | |
| Uh... Wel... Ik denk dat het mijn hersens zijn die na een paar uur posten flink uitgewerkt zijn en niet meer helder nadenken ;D*vangt badeend op* ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:11 | |
| Maar als ik vijf posts maak, wat veel is voor mijn doen, zie ik Alexis toch ook niet aan voor een dude D: ?
ENIKHEBGEENPROFIELPLAATJE.
Stop met mij beledigen :c Gemenerds. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:12 | |
| Ik heb meer dan vijf posts gemaakt, waren het maar vijf posts ;O Haha, ja, maar jij stuurde die link van ZeroChan door, dus toen dacht ik: hè... een meisje...? Echt zo op de Soul-manier... Echt heel dom dus Mijn excuses ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:15 | |
| Ik zei dat vijf posts voor mijn doen veel is. Ik weet niet wat jouw doen is, lieverd.
Er staat toch duidelijk 'he' ? En hij heeft geen bewbs. Plus dat ik hem er toch wel ergens mannelijk uit vind zien hoor ;} |
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:15 | |
| - Alexis schreef:
- Damned, ik vergeet steeds dat Alois een jongen is... Sorry daarvoor!
wattehack. Hij lijkt niet eens op een meisje. Vind ik. |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:19 | |
| Mijn doen? Oef... Dan zou ik twintig zeggen, aangezien ik in tien minuten soms een post kan schrijven, dus het gaat redelijk vlot bij mij. Alleen vind ik niet vaak zin om te posten met een of ander account, of heb ik gewoon veel meer zin om een ander topic af te werken.
@Diëgo: Zoals ik al zei: 't schoot me opeens te binnen. Ik vertel ook alleen maar wat ik denk ;D |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:20 | |
| ALOIS EEN MEISJE!? HELLNOO! 0__o
Zo. En nu ga ik zo even lekker mijn postje plaatsen muwah. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:21 | |
| Dat bedoel ik. Mijn doen is zo rond... Twee drie posts per dag. En dan vooral in de avond. Omdat ik altijd te vaak op backspace duw tegenwoordig n_n
En ik zeg ook niet alles wat mij te binnen schiet, Dan zou ik alles onder spammen ;o Maar ja, dat ben ik weer ;} |
|
| |
Eillish .
PROFILEPosts : 575 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
| Soorrry D:
*Geeft brownie als sorrygebaar :s*
|
|
| |
Diëgo
PROFILEPosts : 255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde / ErdKlas: 5e~Partner: Soul meets soul on lover's lips.
| - Soul schreef:
- @Diëgo: Zoals ik al zei: 't schoot me opeens te binnen. Ik vertel ook alleen maar wat ik denk ;D
Misschien moet je dan eerst even nadenken of je nou wel zou moeten posten wat je denkt. |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:24 | |
| Ik bedoelde het ook niet echt beledigend ofzoow... Alsof iedereen hier altijd nadenkt voordat-ie iets stuurt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:25 | |
| Lieverd, je wilt niet weten hoe vaak ik halverwege mijn post - zelfs hier - afkap omdat ik denk dat ik dingen beter niet kan zeggen. Just so you know that people DO think about it (; |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:27 | |
| Ja, oké... Sorry dan dat ik dat gezegd heb, soms ben ik gewoon echt flauw, denk ik niet goed na en post ik wel eens dingen waarvan ik later spijt krijg... |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:27 | |
| TAHTAHTAH. Ik denk heus wel na over wat ik typ. Daarbij, wil ik vaak lullige opmerkingen maken. Maar laat ik die achterwege aangezien ik het sneu vind. En ik neem aan dat andere ook nadenken over wat ze posten. Hoop ik dan... |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:29 | |
| Ja, dat wil ik soms ook, helaas zeg ik heel vaak wat ik denk op die momenten en loopt het dan vaak slecht af :3 Op school gebeurt me dat ook duizend keer. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:30 | |
| *steekt hand op* Ik wel nadenken ;o! Voor zover mijn brein dat aan kan ;}
En, Frederique was het toch?
Als er streepjes op e's moeten heb ik dat waarschijnlijk fout. Als je weet dat je er soms achteraf spijt van gaat krijgen, Dan houdt je daar toch rekening mee en ga je juist nadenken over wat je hier neerzet? Of werk ik nou toevallig zo ;} ? |
|
| |
Yazuki .
PROFILEReal Name : joya Posts : 935 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark.Klas: -Partner: Here we are again.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:31 | |
| Je wilt niet weten hoe lang ik soms na denk over hoe ik iets nou moet gaan zeggen xp Kan zijn dat ik dit vak wel vijf minuten leeg laat. Iets typ en het vervolgens toch weer weg haal Gosh. Post gaat toch moeilijker dan ik dacht maar hij is bijna bijna klaar ^^" |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:33 | |
| @Alois: Jeps, maar gebruik alsjeblieft mijn bijnaam, Freedje, ik haat mijn echte naam ;O Dat is juist het hele punt. Als ik iets neerzet denk ik daar op het moment zelf niet bij na en houd ik me niet in, maar ik denk er altijd pas achteraf na. Op dat moment zelf kan ik het gewoon niet controleren en ik weet dat je dat nu raar gaat vinden, maar zo is het wel.. |
|
| |
Diëgo
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:34 | |
| - Yazuki schreef:
- Je wilt niet weten hoe lang ik soms na denk over hoe ik iets nou moet gaan zeggen xp
Kan zijn dat ik dit vak wel vijf minuten leeg laat. Iets typ en het vervolgens toch weer weg haal
Gosh. Post gaat toch moeilijker dan ik dacht maar hij is bijna bijna klaar ^^" HALLO PERSOONTJE DAT IK NOG NIET KEN. -zwaait- |
|
| |
Eillish .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:34 | |
| But guys, iedereen zegt wel eens iets waar we later spijt van krijgen right?
Bam, juist post kwijt geraak, moet wel antwoorden, komt er weer een flutje uit -.-
|
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do nov 24 2011, 19:38 | |
| @Eillish: Als mij dat gebeurt, zit ik even met mijn hoofd in mijn handen, moet dan lachen en begin weer opnieuw. Ik probeer dan een soort kopie te maken van de post die ik toen maakte en dat lukt me aardig goed En daarom moet je je posten in Word maken, die kan je post weer terughalen ;D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|