|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:05 | |
| KAKPOST KAKPOST KAKPOST *bonkt met hoofd tegen muur* |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:05 | |
| Gemeen, Mineko negeert Soul ;O |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:06 | |
| Ik was wel eens snel klaar met lezen ;o? ENHIJISNIETKAK. Het gaat niet alleen om kwantiteit, ook om kwaliteit. |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:06 | |
| Soul is... een mallotige lieve vreetzak... en een zwabberige supervriend En Mineko negeert hem inderdaad ^^ hij is gewoon niet interessant genoeg |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:08 | |
| HIJISKAK *heeft stembanden verbruikt voor vandaag* Nu douchen en paracetamol nemen om te slapen NEE, DAT IS NIET SLECHT VOOR ME Het moet van mijn moederlief~ |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:16 | |
| En dit is nu precies de reden waarom Soul wilt dat zijn beste vriend geen vrouw heeft :3 Dan wordt hij ongelukkig met zijn brownie en wordt hij genegeerd, arme Soul :3 |
|
| |
Miss Nannete
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: I have my own, sweetheart.Partner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:24 | |
| arme arme hij...maar zonder Mizuki geen eten Héél misschien zal hij hem straks even aankijken :O als je geluk hebt ^^ |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:25 | |
| Pf... Wie heeft er ook alweer je randje gemaakt? ;D Je bent me meer verschuldigd, mannetje ;D Ieuw, ieuw, ieuw! Wat een dramatisch topic toch, tussen Sasori en Zuki. Maar wel leuk ;D Ik zou 't echt tof vinden om uit te vinden wat Soul zou doen als hem zoiets overkwam ;D sorry Mineko, de post van Alexis komt morgen, ik ga dadelijk Home Alone 3 kijken ;D |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:28 | |
| Oke oke, hij zal lief doen En Soul zou waarschijnlijk wegrennen en gaan zitten eten in een hoekje als een meisje ook maar iets als ik hou van je zou denken xD En NOOOO is home alone belangrijker dan ik D: zelfmedelijden :"( |
|
| |
Soul .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:30 | |
| JAAAAH! Want het is me laatste filmavondje ;O Morgenvroeg, rond acht of negen uur, komt Alexis' post ;D Nou daaaaag, ouwe zwabber van me ;D |
|
| |
Miss Nannete
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:31 | |
| Grmmbll vooruit dan maar.... Geniet ervan |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:39 | |
| HOLY COW IN HEAVEN, DE SCHEMA'S ZIJN AF. EN IK ZIE NU PAS DAT IK ER 2 UUR AAN HEB GEWERKT FUU |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:41 | |
| @ Judith; Ik blijf vinden dat jouw posts altijd goed zijn. *slaat koppig armen over elkaar* En ik moet ooit een nieuw partner tekstje verzinnen voor allerliefste Alejandro x')
@ Ruuz; Dat heb ik ook altijd D: Dan heb je echt van; ik verspil m'n leven hieraan ¬¬ En wist je dat ik er nu pas achterkomt dat je os een verborgen link heeft naar dat liedje van Racoon x') ? *isweereensslimbezig* |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:44 | |
| Dat doe ik echt. Ik vind dat we in opstand moeten gaan tegen de leerplicht! >D ik bedoel, wat heb je nou aan Maw? =.= Haha, fail x'] Ach, heb ik ook hoor. Stond er een tekst in een os, kwam ik er pas na weken achter dat die tekst bevat van een lied wat ik ken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:47 | |
| Ik ken iemand die ze gelijk herkent, luistert teveel liedjes of zo x') En bij mij gaat het nu wel redelijk... Hoewel alles steeds lastiger wordt om te snappen, Vandaag vergaderingen waren over onze klas... En ik bang ben dat ik misschien aangesproken ga worden vrijdag, en de vraag gesteld gaat worden of ik niet misschien wi A wil gaan doen in plaats van B Nuuuh, ik heb B nodig D: |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:47 | |
| Mochten we in 2012 allemaal sterven. Heb ik mijn hele leven verneukt aan school @ Twitter
>D |
|
| |
Seth.. .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:50 | |
| - Kazuki schreef:
- Mochten we in 2012 allemaal sterven. Heb ik mijn hele leven verneukt aan school @ Twitter
>D SO TRUE. Hopelijk sterven we in 2012. Hoef ik ook geen examens te doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 20:52 | |
| Examens schijnen wel mee te vallen, hoor ik altijd van mensen die geslaagd zijn en ons dan komen pesten dat wij nog lang op school moeten zitten o3o Ze zeiden dat sommige proefwerken in de derde nog moeilijker zijn dan het echte examen x') En ik ben blij dat ze me dat hebben gezegd, ben ik er al wat minder bang voor «3 Hoewel het nog... Drie jaar zo ongeveer is ;D En voor muziek heb ik al mijn eerste SE eind deze periode. DONOTWANT. |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:06 | |
| Mijn posts zijn lang niet altijd goed *staart jaloers naar Noor, Quinty, Ruuz, Noah, Donna, Elo* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:09 | |
| *wilt tegendeel bewijzen* *staart naar Word document* *scheldt* Maar ik lul gewoon teveel in mijn posts ;o En stiekem is Alejandro gewoon voor het grotendeels mannelijke versie van moi. Behalve dat hij groot en smexy is en stuff ;D Maar voor de rest wel heur o3o Half. Of ik vind het gewoon en dat zorgt ervoor dat ik zo lekker kan lullen ._. |
|
| |
Kazuki
PROFILEPosts : 98 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: xPartner: No love for my, honey x
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:16 | |
| - Azure schreef:
- Mijn posts zijn lang niet altijd goed
*staart jaloers naar Noor, Quinty, Ruuz, Noah, Donna, Elo* Alsof mijn posts zo geweldig zijn ;-; Momenteel zit ik vast aan mijn Chronische Inspiratieloosheid D: |
|
| |
Sasori .
PROFILEPosts : 380 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets aliveKlas: 6Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:26 | |
| - Soul schreef:
- Pf... Wie heeft er ook alweer je randje gemaakt? ;D
Je bent me meer verschuldigd, mannetje ;D Ieuw, ieuw, ieuw! Wat een dramatisch topic toch, tussen Sasori en Zuki. Maar wel leuk ;D Ik zou 't echt tof vinden om uit te vinden wat Soul zou doen als hem zoiets overkwam ;D sorry Mineko, de post van Alexis komt morgen, ik ga dadelijk Home Alone 3 kijken ;D Niets tegen dramatiek, moet ook kunnen :'] |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:27 | |
| Ik voel me nu echt zo foreveralone op msn x') Lang geleden dat ik geen een gesprek meer aan de gang heb ;o
Ik moet nog een post maken met Alejandro en dan ben ik klaar... Maar iets in mij zegt gewoon letterlijk: MEEH. |
|
| |
Kazuki
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:29 | |
| Ik heb zin om Indiana Jones te gaan kijken 8D Zo maar eens de zolder afstruinen op zoek naar een leuke xD |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 23 2011, 21:34 | |
| @Sasori Dramatiek, ach, dramatiek Je wil het echt niet weten~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|