| Onderwerp: [story] Between Heaven and Hell zo nov 20 2011, 19:35 | |
| Na een beetje twijfelen zet ik het hier toch xD kritiek en commentaar is altijd welkom dan kan ik er rekening mee houden n_n - Proloog:
Soms voel ik me moe, zwak Wil opgeven, kan niet verder Zoek in me, diep in me Haal de kracht eruit, om verder te kunnen
Het koord laat een rode striem achter op zijn keel terwijl hij tegen de persoon die hem wilt wurgen gedrukt word.
Instorten, wil ik niet Zoek de motivatie, moet verder gaan Tot die tijd, dicht ik Dichten, om niet op te geven
Zijn luchtpijp wordt langzaam dichtgeknepen terwijl hij wanhopig zijn vingers achter het touw haakt en achteruit stampt.
Dit is mijn kans, om verder te gaan Niet in te storten, maar op te bouwen Tot alles instort, de lichten uit gaan Tot ik niet meer kan, er een eind is
De man sist iets in zijn oor, maar door het zuurstoftekort hoort hij amper iets en beginnen er zich zwarte vlekken voor zijn ogen te vormen.
Tot dan dicht ik, uit ik mijn gevoel Geef ik niet op, spaar mijn krachten Nooit, zal ik opgeven Nooit, zal ik instorten Tot ik geen kracht meer heb, geen woorden meer heb Dicht ik, blijf ik staan
Al zijn spieren ontspannen zich terwijl hij ineen zakt. Met een zelfvoldane grijns stopt de man het touw in zijn jaszak en laat de jonge man levenloos achter.
Is dit de eerste stap naar de ondergang van de aarde en de heerschappij van de hel?
WARNING: het proloog is in een heel andere stijl dan de hoofdstukken geschreven!!! |
|
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: [story] Between Heaven and Hell zo nov 20 2011, 19:48 | |
| Cool! Ik wacht op het volgende hoofdstuk :3 Plaats je 't ook op Quizlet of zo? |
|
| Onderwerp: Re: [story] Between Heaven and Hell zo nov 20 2011, 19:54 | |
| |
|
Zuki .
PROFILEPosts : 64 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light//Water~NovaKlas: 5ePartner: Now I've finally got you back, I'll never let you go again, Sasori ♥
| Onderwerp: Re: [story] Between Heaven and Hell zo nov 20 2011, 21:18 | |
| Mooi geschreven! ~Hoop op meer. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: [story] Between Heaven and Hell | |
| |
|