MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:25
Such a reassurance
@Mineko; OHMAII. VERGEEF ME. Maar ik ga meestal af op de posts voor mij en daar stond ergens dat Esmira, Nina en Wren de enigen waren.. ofzo =w= Doet u maar alsof Saf het ook tegen hem heeft ;x
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:26
Is goed hoor no problemo
Laatst aangepast door Mineko op di nov 15 2011, 22:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:27
Noah in de minderheid *zingt* mies zeg me wanneeeeer jullie weer afspreken ;D
Mizore
PROFILEPosts : 483
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water magie, alleen ijs Klas: Partner: the one who can make my hart melt away
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:33
hmmm......
Als het goed is zien we elkaar vrijdag weer, als we samen mitcherd gaan bezoeken
maar ik weet niet of ik dan tijd heb om uwes in te lichten wat er gebeurt...
we hebben elkaar al een tijdje niet gezien
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:35
Lesaiah schreef:
Het was niet Lesaiah's schuld dat ze onder hem lag. Bah, dat klonk vies. Heel vies.
En om te beginnen dacht ik nog wel niet door, Tot aan het bah gedeelte D: Toen was het ineens weer poef, viezerik ;o Ik kijk nog of ik een postje eruit krijg vanavond c:
Ephony Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:36
Aaah, maak je niet druk 8D. Ga maar eerst gezellig met z'n drieën doen, dat komt op de eerste plaats ;D Veel plezier alvaaaast! Geef die twee mannetjes een knuffel van me c: en jezelf natuurlijk ook ;D
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:38
Eph.. E.. Elo ._. IK DURF HET BIJNA NIET TE ZEGGEN MAAWR o3o ik denk dat die post morgen komt
Daichi .
PROFILEPosts : 208
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Full Razen // Fire Klas: 4e klas. Partner: Noo~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:54
Whoo, lettertype 1 hierboven xD
Ik ken zo'n iemand die spiekbriefjes maakt met lettertype 2 O.o
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 23:03
Dooh. Dat lijkt me kriegelwerk ;x Spiekbriefjes in half Engels en hier en daar Hiragana-tekentjes zijn daarentegen wel fun =w=
Anyways. Ik heb Saf tandarts laten zijn als vroegere baantje maar eigenlijk ben ik zelf doodsbenauwd voor dat hele gebeuren ;x; Dus ga ik heel zorgvuldig tandenpoetsen en naar bed n_n Bye~
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 07:26
Dan trek je je kast open waar je broeken in horen te liggen, ligt er alleen een panty en een zwart rokje. Noooh, ik zei gister nog; ''Wie trekt er met dit koude weer nou een panty aan.'' Nouja dan maar aantrekken hé haha.
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 07:49
Schooooooool D: Als ik niet terug kom komt het omdat ik bij mijn eerste twee Duits in slaap ben gevallen en mijn lerares me vermoord heeft...
Daichi .
PROFILEPosts : 208
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Full Razen // Fire Klas: 4e klas. Partner: Noo~
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 08:25
Duits... O.o
Ik moet vandaag een verslag inleveren, en dat heb ik niet. I'm gonna dieee. x__x Die vrouw is echt chagrijnig xD
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: None. Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 08:41
Eerste uur informatica c: Weer lekker niksen >D Alleen moet ik eens iets nuttigs doen in de les en gaan kijken hoe alles nou precies werkt ._.
Seth.. .
PROFILEPosts : 952
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark ~&~ Fire Klas: 5th Grade • Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 09:28
Mag ik de school opblazen? *legt alvast dynamieten neer, gestolen van Hayato die nu vastgebonden in een bezemkast ligt*
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 10:34
Heeft er echt niemand interesse in Savadors neef en nicht? ;x
Het is een faal als je cheesedippers hebt en de kaas hard bevroren is. Anyways, ik ga maar eens posten voor Elodie eerder uit school komt en me in elkaar komt trappen =w=
Master Klavier
PROFILEPosts : 147
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon - Air Klas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 10:39
Daichi schreef:
Shizuo schreef:
Ik ben nog met Sekaiichi Hatsukoi bezig xD
Dat is echt een epic anime, als je Junjou Romantica ook hebt gezien tenminste :}
@Daichi: Dat is met Soul Eater ook XD Die stopt bij 51, terwij lde manga verder gaat 8D Daarom lees ik die nu ook :}
Ahh, neeeee, niet die serie; Sekaiichi Hatsukoi xD Ik heb daar een soort trauma van... *Flashback* Ik kijk dus een random episode, gewoon voor de gein, wat gebeurd er.. Twee gasten samen in bed > Volgende ochtend wordt er een wakker vol met zuigzoenen O.o
WHAA, daar kan ik zo niet tegen xDD
Whahahha xD Tja.. Je moet tegen Yaoi kunnen wil je die serie kunnen waarderen >D
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 13:27
En toen had ik morgen, als het goed is, maar vier uur Jeej ;D
Anastasia .
PROFILEPosts : 558
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark [ Partially Wood ] Klas: Miss Katherine Partner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 15:38
Noah schreef:
Mag ik de school opblazen? *legt alvast dynamieten neer, gestolen van Hayato die nu vastgebonden in een bezemkast ligt*
Hahha. Ik kan de school opblazen zonder dynamiet. Geef mij een reageerbuisje en water, en je hebt geen reageerbuisje meer. Magnesium, azijn, reageerbuisje en vlam, en drie mensen uit de klas hebben een trauma Oh, wat ben ik toch slecht~
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 15:44
Omnomnom, gisteren cakejes gemaakt en ze zijn zo lekker <3 Slecht voor mn zelfbeheersing dit ^^ wie kan er nou nee zeggen tegen een chocoladecakeje...
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 16:54
Ik. Moet. Stoppen. Met. The. Veronicas. Luisteren. Nu zie ik Les Untouched zingen. Zo fout.
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 16 2011, 17:26
Ik ben zo moe. Gelukkig heb ik net Natuurkunde en Scheikunde af.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.