MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Full Razen // Fire Klas: 4e klas. Partner: Noo~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:00
Dammmnn, Fruits Basket is zo sweet geworden in de manga <33
Ik liefff romatische manga's/anime's :3
Alexis .
PROFILEPosts : 587
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light Klas: Fifth Class Partner: I hate that I love you boy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:01
@Daichi: Fruits Basket? Waar gaat dat over? :3 @Shizuo: Jeps, dat! Crona is echt wel een man, weet ik zeker :3
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: »Water« Klas: »x« Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:02
Iedereen zegt wat anders. In de Japanse Anime klinkt ze als een meisje xD Dus ik hou het nog altijd op een meisje >D
Fruit Basket gaat toch over de Chinese Zodiac? Met die kat... Als ik het goed weet xD
Alexis .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light Klas: Fifth Class Partner: I hate that I love you boy.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:04
Ik wil morgen slapen en niet meer wakker worden tot het donderdag is!
Diëgo
PROFILEPosts : 255
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde / Erd Klas: 5e~ Partner: Soul meets soul on lover's lips.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:05
Shizuo schreef:
Fruit Basket gaat toch over de Chinese Zodiac? Met die kat... Als ik het goed weet xD
Ja klopt (:
Mizuki .
PROFILE Real Name : Anne Posts : 356
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light/Dark Klas: Partner: I wanna be a butterfly...
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:05
Alexis schreef:
Ik wil morgen slapen en niet meer wakker worden tot het donderdag is!
Waarom?
Daichi .
PROFILEPosts : 208
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:07
Alexis schreef:
@Daichi: Fruits Basket? Waar gaat dat over? :3 @Shizuo: Jeps, dat! Crona is echt wel een man, weet ik zeker :3
Lol, behoorlijk moeilijk uit te leggen, hier dus even een stukje van Wikipedia xDD
Spoiler:
Tohru Honda (16) heeft haar moeder verloren in een auto-ongeluk en woonde tot voor kort bij haar grootvader. Maar omdat het huis te klein is wordt het gerenoveerd en besluit een tante van Tohru dat Tohru's grootvader bij haar moet gaan wonen. Tohru wil haar niet tot last zijn en zegt dat zij wel bij een vriendin kan logeren, maar Uo woont in een klein appartement en Hana heeft een erg grote familie, dus gaat ze in een kleine tent in een bos wonen en werkt ze als schoonmaakster, om haar eigen school te kunnen betalen. Shigure Sohma (27) en Yuki Sohma (16, de "prins" van hun school) vinden haar (ze had haar tent op hun landgoed gezet) en nemen haar mee naar huis. Daar mag ze blijven wonen en komt na niet al te lange tijd achter het geheim van de Sohma familie. Ze zijn allemaal vervloekt en veranderen in een van de Juünishi (De Chinese dierenriem) als ze door iemand van het andere geslacht omhelsd worden of als hun lichamen zwak zijn. Kyo Sohma (16) komt ook bij hun wonen, hij is het zwarte schaap in de familie, omdat hij in de kat verandert die niet tot Juünishi behoort. Dit komt doordat de rat vroeger de kat heeft bedrogen. Toen God een feest voor alle dieren organiseerde vertelde de rat aan de kat dat het feest niet morgen maar overmorgen was. De kat was dus niet aanwezig op het feest en kon dus niet tot de Juünishi behoren.
Eigenlijk zijn de 3 Sohma's erg blij met hun nieuwe medebewoonster, maar Akito (19) (het hoofd van de familie) is niet zo blij met Tohru, er mag immers geen buitenstaander van het geheim weten.
Later ontmoet Tohru de rest van de Chinese dierenriem: Kagura (18): het everzwijn, Momiji (15): het konijn, Hatori (27): de draak (maar hij verandert in een zeepaardje volgens japanse legende) Hatsuharu (15): de koe, Ayame (27): de slang, Kisa (12): de tijger, Hiro (12): het schaap, Ritsu (20): de aap, Rin (17): het paard en Kureno (26): de haan. Kureno en Rin komen enkel voor in de manga, niet in de anime.
Ik hoop dat het snap-baar is O.o
Youko .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: »Water« Klas: »x« Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:12
Ik heb geloof ik ... 1 of 2 epi's van Fruit Basket gezien xD Daarna boeide het me niet meer :}
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:19
Mensen moeten Detroit Metal City kijken. Dat is hella funny =w=
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:21
Shizuo schreef:
Ik heb geloof ik ... 1 of 2 epi's van Fruit Basket gezien xD Daarna boeide het me niet meer :}
Haha, ik was direct verslaafd, al moet het begin best inkomen x] De anime stopt al bij episode 26, maar de manga gaat nog een héél stuk verder <33
Yarden .
PROFILEPosts : 280
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:21
'k heb net Ghost hunt afgekeken. ;D Moet even kijken welke ik nu kijken wil.
Youko .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:22
Ik ben nog met Sekaiichi Hatsukoi bezig xD
Dat is echt een epic anime, als je Junjou Romantica ook hebt gezien tenminste :}
@Daichi: Dat is met Soul Eater ook XD Die stopt bij 51, terwij lde manga verder gaat 8D Daarom lees ik die nu ook :}
Mizore
PROFILEPosts : 483
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water magie, alleen ijs Klas: Partner: the one who can make my hart melt away
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:23
Detroit Metal City is f*ing geniaal
Master Klavier
PROFILEPosts : 147
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon - Air Klas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:25
*Blaast stof van Klavier*
Ik ga morgen maar eens een les openen xD
Alexis .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:29
@Mizuki: Dat wil je niet weten ;D Het verpest echt de sfeer ;D
Daichi .
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:45
Shizuo schreef:
Ik ben nog met Sekaiichi Hatsukoi bezig xD
Dat is echt een epic anime, als je Junjou Romantica ook hebt gezien tenminste :}
@Daichi: Dat is met Soul Eater ook XD Die stopt bij 51, terwij lde manga verder gaat 8D Daarom lees ik die nu ook :}
Ahh, neeeee, niet die serie; Sekaiichi Hatsukoi xD Ik heb daar een soort trauma van... *Flashback* Ik kijk dus een random episode, gewoon voor de gein, wat gebeurd er.. Twee gasten samen in bed > Volgende ochtend wordt er een wakker vol met zuigzoenen O.o
WHAA, daar kan ik zo niet tegen xDD
Aimee .
PROFILEPosts : 363
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Shadra. [Duisternis] ;> Klas: 3th Partner: ~Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 21:49
@Daichi HAHAHA das niet vies maar schattig
Niemand die toevallig ook Mirai Nikki kijkt =D?
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:07
Mizore schreef:
Detroit Metal City is f*ing geniaal
We moeten nog steeds met z'n allen de film nog een keer kijken Ik lach me altijd zo rot om die boss he XD
Mizore
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water magie, alleen ijs Klas: Partner: the one who can make my hart melt away
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:14
oeee jaah =w=
we moeten zowiezo eigenlijk meer dingen samen gaan doen ^-^
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:17
Dan wil ik wel weer per sms op de hoogte worden gehouden hoe Noah ge...plaagt word c:
Fruits basket manga is veeeel leuker en compleet ;D
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:20
Durrgh. Vorige keer werden we allebei geplaagd door mugjes in de camper die op ons geilden x3x
Miss Nannete
PROFILE Real Name : Emma Posts : 1299
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood Klas: I have my own, sweetheart. Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:21
Jeetje Saffie... Ben je zomaar vergeten dat Mineko ook in je mentorklas zit en bij het fietsuitje is :O Ik ben diepgekwetst en teleurgesteld...Dat voelt toch wel als een belediging xD Maar ik verzin wel iets
Mizore
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:21
nee die vliegen waren aan het geilen en de muggen waren gewoon vervelend xD
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:22
Aaaahw, maar mizore was wel ontzettend lief om alles door te geven . Heb heel hard zitten lachen <3
Mizore
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 15 2011, 22:25
dan is het goed het is altijd leuker om iemand op de hoogte te houden die misschien ook met ideetjes komt
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.