PortalIndexZuchten. HpD5UwnZuchten. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Zuchten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Zuchten. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Zuchten. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimedi okt 20 2009, 21:55

Diva was terug gegaan naar de etage van Shadra. Ze was direct doorgelopen naar de meisjes slaapzaal en deed de deur met een luidde klap dicht. Ze liep naar haar bed en zakte daar op neer. Ze keek even opzij naar haar nachtkastje. ze pakte haar haarborstel die ze die morgen daar had neergelegd en begon gedaachteloos de klitten uit haar haren te kammen. Ze zat nu met haar rug naar de deur toe en liet de haarborstel voor de tiende keer door een pluk haar glijden die vijf keer geleden al helemaal klitvrij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solomon
.
.
Solomon

Zuchten. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimedi okt 20 2009, 21:57

Solomon was achter Diva aangelopen maar toen ze de deur van de meisjesslaapzaal dichtsmeet bleef hij naast de deur wachten. Hij zou niet naar binnen gaan. Dat was wel erg grof. In plaats daarvan klopte Solomon zachtjes op de deur. ''Diva, gaat het wel met je?'' vroeg hij daarna zacht maar met zijn gebruikelijke charmante stem. Hij wachtte even op antwoord terwijl hij tegen het stuk muur naast de deur aanleunde.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:11

Diva reageerde eerst niet op het geklop. Pas na vijf minuten zei ze wat. ''Savador vertrouwd me niet. Dat doet best pijn'' zei ze zacht maar hard genoeg voor Solomon om te kunnen horen. Daarna ging ze verder met het borstelen van haar haren. Ze voelde een traan over haar wang glijden maar veegde die daarna gauw weg.
Master Savador

Master Savador

Zuchten. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:19

Savador liep gehaast door de gangen en bleef even stilstaan toen hij Solomon voor de deur van de meisjesslaapzaal zag staan. Dat leidde vrijwel direct naar Diva. 'Laat me er langs,' zei hij bot. Hij gaf Solomon dan ook alle schuld. Hij klopte drie keer zacht op de deur. 'Diva, ik kom binnen,' gaf hij zacht aan. Hij deed langzaam de deur open en stapte voorzichtig naar binnen. Diva zat op haar bed en leek oneindig door een stuk van haar haren te kammen. Savador liet zich zwijgend naast haar op het bed zakken en keek de eerste seconden stilletjes voor zich uit. Hoe kon hij dit nu weer goedpraten? In die dingen was hij al helemaal niet goed. Zijn gouden ogen dwaalden langzaam naar Diva af. Hij haalde een keer diep adem en slaakte een zachte zucht. 'Ik weet dat ik soms een ongelofelijke sul kan zijn,' begon hij zacht. 'Eigenlijk altijd wel. Maar... maar mijn preken zijn niet altijd op dezelfde persoon gericht. Vaak is het zo dat het er door het ene oor in gaat en door het andere oor uit. Misschien komt het daardoor dat ik zo nors overkom, omdat ik mensen zo vaak op dingen moet wijzen.' Savador zweeg voor een kort moment en keek of Diva wel naar hem luisterde. 'Ik geef jou geen schuld, Diva. En dat wil ik Solomon ook niet geven, maar ik ben gewoon bang om je kwijt te raken. Ik vertrouw je wel. Het spijt me dat ik zo tegen je uitviel,' eindigde hij zacht. Savador sloot zijn ogen. Hij verwachtte ieder moment een boze reactie terug, misschien zelfs wel een klap in zijn gezicht.
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:38

Diva keek niet op of om toen Master Savador binnen kwam. Ze bleef gewoon doorgaan met waar ze mee bezig was, haar haren kammen. Ze was inmiddels wel al aan een ander stuk begonnen. Ze luisterde wel naar zijn woorden terwijl ze ongestoort verder ging met haren borstelen en strak voor zich uit keek. Toen hij was uitgepraat legde Diva de haarborstel aan de andere kant naast zich en keek naar haar handen. 4 misschien wel 5 minuten lang zei ze geen woord. Ze werd niet kwaad, begon niet te huilen. Ze deed niets. Misschien was dat wel erger dan welke reactie ook. ''U had het recht zo uit te vallen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets deed'' begon ze zacht doelend op de kus met Donovan. Nu keek ze Master Savador even aan. ''Ik wil hier geen ruzie over maken. Ik hou van U en als dat niet zo was dan had ik het U echt wel vertelt'' zei ze. Ze hief haar hand even op en het leek net of ze Master Savador een mep wou verkopen. In plaats daarvan legde ze haar hand op zijn wang en streek er even zachtjes over.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 19:17

Savador hield zijn ogen gesloten terwijl hij op Diva's reactie wachtte. Na een paar minuten deed hij zijn ogen open maar deed ze meteen weer dicht toen hij Diva's opgeheven hand zag. Hij verwachtte een harde klap met haar vlakke hand in zijn gezicht, maar in plaats daarvan voelde hij Diva's vingers zacht over zijn wang strijken. Savador opende zijn ogen weer en keek Diva vanuit zijn ooghoeken wat verbaasd aan. Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht toen ze uitgepraat was. 'Lieve Diva, ik zat ook fout,' antwoordde hij zacht. 'In het vervolg zal ik er op letten, al is dat nog een hele uitdaging voor mij.'
Savador streek met zijn hand door Diva's pas gekamde haar. Hij gaf haar voorzichtig een zoen op haar wang. Hij drukte de borstel weer in Diva's hand en ging met zijn rug naar haar toe zitten. Vervolgens haalde hij zijn handen onder zijn haar door zodat al zijn zwarte lokken op zijn rug vielen. 'Wil je mijn haar ook even doen?' vroeg Savador grijnzend. Hij nam zelf nooit lang de tijd om zijn haar te verzorgen. Meestal ging hij 's ochtends vlug met zijn vingers door zijn haar heen en dan zat het al zo steil als het altijd zat.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 19:40

Diva keek Master Savador even zwijgend en verbaasd aan. Dat meent hij toch niet echt? ging er even door haar gedachte. Maar het zag er ook niet uit alsof hij een grap maakte. ''Oke dan'' zei ze zacht grijnzend. ''Maar ik denk niet dat U heel blij met me zal zijn'' zei ze daarna. Ze ging wat rechter achter hem zitten begon zijn haren te borstelen. Al na de eerste keer stuitte ze op drie lastige klitten die ze er met veel geweld uit moest halen. ''Sorry'' zei ze zacht. Zo ging dat nog een tijdje door. Na een ruim kwartier was Diva pas klaar. Haar haarborstel leek wel een slagveld van zwarte haren. ''Zo hè, verzorgd U Uw haar dan nooit?'' vroeg ze terwijl ze de haarborstel van de zwarte haren ontdeed.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 19:52

Savador, die een rustige kleine tijd verwachtte waarin zijn haar voorzichtig ontklit werd, moest zich aan de rand van het bed vasthouden en hard op zijn tanden bijten om het niet uit te schreeuwen van de pijn. Inmiddels hadden zijn ogen zich ook vol tranen geschoten. Er ging een zucht van verlichting door hem heen toen Diva na een kwartier klaar was en hij eindelijk van al zijn klitten af was. 'Dank je, Diva,' zei Savador met een van pijn betrokken glimlach. 'Natuurlijk wel!' zei hij wat beledigd toen hij haar vraag hoorde. Hij ging weer recht op het bed zitten en haalde een hand door zijn haar. Deze keer gleden zijn vingers makkelijk door zijn lokken. 'Ik heb er gewoon niet altijd even genoeg tijd voor. Daarbij ben ik een man, dus ik zit niet urenlang met mijn haar te spelen,' zei Savador glimlachend.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 20:00

''Dat hoeft ook helemaal niet. Vijf minuten met een haarborstel is genoeg. Het is niet zo dat het elke ochtend gewassen moet worden ofzoiets. Het lukt mij toch ook elke ochtend? Daarbij is goede verzorging een belangrijke eigenschap voor zowel man als vrouw'' zei Diva grijnzend. Ze reikte zich achter Master Savador langs en legde haar haarborstel weer op haar nachtkastje.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 20:10

Savador hield een zwarte lok tussen zijn vingers en wikkelde het er doelloos om heen. Zijn haar was nu niet alleen klitvrij, maar het glansde ook. Normaal zag het er dof uit met veel gespleten haarpunten. Zijn blik dwaalde even naar Diva's haar af. Dat leek altijd te glanzen, hoe ernstig de situatie ook was waarin ze bekeerde. 'Zie je mij al elke ochtend mijn haar kammen?' vroeg hij grijnzend. 'Ik heb niet eens een fatsoenlijke borstel. Dat zijn vrouwenzaken.' Hij streek een lok achter zijn oor en keek Diva glimlachend aan.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 20:21

''Dan gebruikt U een kam. Maar nee ik zie U nog niet elke ochtend Uw haar kammen'' zei Diva grijnzend. Om de een of andere reden kon Diva zich dat niet echt inbeelden. Dat paste meer bij types als Solomon, Donovan of Imeth vond ze. Daarna stond ze op en pakte een jurk die ze vanochtend al op haar voeteneind had neergelegd. Ze verdween de badkamer in. Even later kwam ze terug, gekleed in haar jurk die ze speciaal voor het kerstbal had laten maken. Haar zwarte haren had ze opgestoken maar nog hingen ze tot halverwege haar rug. Ze waren vastgemaakt met een zilver snoer waar witte parels aan zaten. Diva had zelfs make-up opgedaan zodat ze er een beetje uitzag als een porseleinen pop. Ze had zelfs parfum op. ''En?'' vroeg ze daarna aan Master Savador doelend op wat hij van de jurk vond.

( https://2img.net/r/ihimizer/img242/9274/vestidopop41.jpg )
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 20:35

Savador wachtte geduldig tot Diva klaar was met omkleden. Tenminste, doordat ze de jurk meenam vermoedde hij dat ze dat ging doen. Toen ze terugkwam en hem vroeg wat hij van de jurk vond, kon hij niets uitbrengen. Alleen maar een geluidloos gestamel. Diva leek wel een ander persoon, zo mooi als ze was. Niet alleen haar uiterlijk maar ook haar geur deed zijn hart sneller slaan. 'Je... je ziet er beeldschoon uit,' zei Savador glimlachend. Hij voelde een lichte verkleuring op zijn bleke wangen verschijnen en wendde gauw zijn gezicht af. 'Zal ik mijn pak voor vanavond dan ook snel aantrekken?' vroeg hij zacht terwijl hij wat in de wolken voor zich uit bleef kijken.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 20:43

Diva bloosde licht dat gelukkig voor haar door de rouge op haar wangen niet zo duidelijk te zien was. ''Dank U'' zei ze zacht. Ze probeerde haar zachte gegrinnik tegen te houden door haar hand voor haar mond de slaan toen ze Master Savador licht zag verkleuren. Als er iets was dat Diva goed kon dan was het zeker weten zichzelf optutten. Ze had vroeger zoveel formele feesten meegemaakt dat het niet iets nieuws voor haar was. ''Is goed'' zei ze op Savador`s verdere zachte woorden. Diva had hem eigenlijk nog nooit in pak gezien. Ze probeerde zich voor te stellen hoe dat er bij Master Savador zou uitzien.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:00

Savador glimlachte en stond op. Hij liep naar de deur in gaf in het voorbijgaan Diva een snelle zoen op haar mond, waarvan hij alleen maar harder van ging blozen. Gelukkig kon ze dat misschien niet zien doordat hij gelijk door naar de deur liep. Hij keek strak voor zich uit toen hij in de gang Solomon passeerde. Ook hij hoefde niet te zien dat hij een lichte verkleuring op zijn wangen gekregen had. Even later kwam Savador gehuld in zijn pak terug. Wat onzeker kwam hij de slaapzaal weer binnen en bleef bij de deuropening staan. Hij vroeg zich af of het hem niet te chique stond of of het wel bij hem paste.

https://2img.net/h/i202.photobucket.com/albums/aa296/DarkTaico/orochi.jpg
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:07

Diva keek hem glimlachend na. Ze was vrij benieuwd naar wat hij precies aan zou trekken. Diva liep even naar het raam en keek naar buiten. Inmiddels werd het buiten al helemaal donker terwijl het nog vrij vroeg was. Maarja het was dan ook winter. Toen ze voetstappen hoorde draaide Diva zich om. Ze bekeek Master Savador even van top tot teen. Ze moest er wel even aan wennen. Ze was niet gewend hem in pak te zien. ''Niet verkeerd'' glimlachte ze.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:20

Savador wreef wat verlegen met een hand over zijn hals en glimlachte. 'Dank je, Diva.'
Hij reikte haar een hand toe. 'Zullen we al gaan, schoonheid? Of is er nog iets wat je moet doen?' Hij hield niet echt van een bal of schoolfeestjes en vooral niet als het georganiseerd werd door de twee collega's die hij nog wel het meest van allen haatte, maar met Diva aan zijn zijde was het veel anders. Vooral nu ze er zo knap uitzag.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:37

Diva liep op Master Savador af en pakte zijn hand aan. ''Nee hoor. Ik ben er helemaal klaar voor'' zei ze zacht glimlachend. Dit zou weer haar eerste bal worden sinds maanden. Haar laatste bal was een schoolbal op haar vorige school op Razen geweest. Dat was inmiddels zo`n vier maanden terug als ze het zich goed herinerde.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:48

Savador pakte als een echte heer Diva's hand met maar een aantal vingers beet en liet haar niet los. Hij deed de deur open en keek haar glimlachend aan. Iedereen zou versteld van Diva staan. Hij zou het vreemd vinden als dat niet zo was. Hij liep op een langzaam tempo de zaal uit zodat Diva niet zou struikelen over haar jurk. Savador keek strak voor zich uit toen ze Solomon voorbij liepen. Zoals hij eerder aangegeven had deed hij alsof hij lucht voor hem was.
Solomon
.
.
Solomon

Zuchten. UTL8oxA PROFILEPosts : 79
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic
Klas: vijfde klasser
Partner: /

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:52

Solomon had al die tijd buiten gewacht. Zolang Diva niet naar buiten kwam mocht hij zijn plek ook niet verlaten. Hij keek even op toen Savador en Diva beide de etage verlieten waarna hij even wachtte en hen dan op drie meter afstand kalm volgde. Hij gaf toe Diva zag er erg mooi uit. Solomon had het niet nodig gevonden zichzelf om te kleden. Hij was zowiezo altijd in pak. Hij grijnzde even zacht toen hij Master Savador zag. Hij kan het dus wel ging er even door zijn gedachte.
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 21:57

Diva was vrij verbaasd over het feit dat Master Savador zo`n heer kon zijn. Voor iemand die meerendeel van zijn leven op straat had doorgebracht moest ze toegeven dat hij het uitstekend deed. Er zaten in elk geval jongens tussen die het veel slechter deden. Ze had ookal gezien dat Solomon hen gewoon volgde. Zijn grijns was Diva ook niet ontgaan. Ook hij had kennelijk gezien wat haar was opgevallen.
Master Savador

Master Savador

✦ CHARACTER ✦

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitimewo okt 21 2009, 22:08

Savador zag vanuit zijn ooghoeken dat ze werden gevolgd door Solomon, maar besteedde er geen aandacht aan. Al zijn aandacht was voornamelijk op Diva gericht. Hij kon tijdens het lopen zijn ogen nauwelijks van haar afscheuren. Eigenlijk hoopte hij dat ze het niet door zou hebben. Hij zou zich er namelijk nogal voor schamen, al was het niets ongewoons. Een brede grijns sierde zijn gezicht, die zelfs nog niet verdwenen was toen ze al bijna bij de aula waren.
Gesponsorde inhoud

Zuchten. UTL8oxA PROFILE

Zuchten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuchten.   Zuchten. Icon_minitime

Zuchten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen