|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:06 | |
| Whaha, die mensen bij The voice zijn zo kinderachtig XD En dan vooral Nick, Simon en Roel c: En ik moet ook altijd lachen als die Roel zo mensen een knuffel gaat geven x') Wat ben ik toch gemeen n_n |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:17 | |
| Mensen griepig, wie krijgt er weer de schuld van? Exactly >3< Heel het huishouden gedaan, moeder ook ziek. Ben toch geen kuismens. Hi people~ c: En nu ga ik aan Esmira's post beginnen, mijn excuses kind, laat u weer veel te lang wachten. |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:18 | |
| Ik ga later misschien nog wat posten. Eerst moet ik de film afzien |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:21 | |
| Mijn kat zit heel irritant met een poot in mijn been te kneden ._. Dat is zo irritant D: Dat ze het op mijn buik doet, lekkere massage n_n
Saf; En bent U alweer ziek D: ? U was toch net beter ;o ? Of ben ik nu lichtelijk in de war x') |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:39 | |
| Eindelijk tijd gehad om te reageren x] |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:55 | |
| Lang wachten? Nou dat vindt ik niet hoor.
Ik ga maar even weer wat drinken halen van beneden. Ze hebben hier de computer op zolder staan, dus dat is twee trappen op en af, haha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 22:57 | |
| Ach, dan kom je wel aan je dubbel dertig bewegen x') Wat dat betreft ben ik best een luie zak. Maar ben er tenminste eerlijk over.
Aah D: Ik moet stoppen met AMVs te kijken over Alois, Ze maken me sad :c |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:01 | |
| Ja, dat is waar XD . Nou eerder fietste ik naar school, alleen nou ga ik altijd met de bus en de trein, dus mijn conditie is nul coma nul. Dus ja ik ben ook heel lui . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:03 | |
| Vreemd genoeg kreeg ik het wel voor elkaar om zes rondjes te rennen in twaalf minuten. Maar enkel omdat ik me wou uitsloven tegenover iemand, KUCHE. En ik had ook een lange zwarte broek aan... In de volle zon >o< |
|
| |
Esmira .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:06 | |
| Jemig, dat zou ik echt niet vol houden XD .
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:08 | |
| Ach, adrenaline helpt al heel erg veel ;D Ik trok vooral een sprintje als ik voorbij mensen moest, ze mocht mijn rode kop niet zien >< En met de shuttle run haal ik het ook altijd wel net... Behalve die keer dat ik bijna moest overgeven, maar toen was ik gewoon ziek ._. |
|
| |
Esmira .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:09 | |
| Ik had daar echt altijd zo'n hekel aan, aan die dingen. Maar ik vind het echt knap. Ik doe het je niet na XD . |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:10 | |
| Pfft, je wilt de jongens uit mijn klas niet kennen. Eentje haalde gewoon vijftien D:! Freaking trap vijftien! Dat is onmenselijk n_n |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:11 | |
| Ik voel me misselijk. Ik denk dat ik zo maar een paracetamol neem. @Noor, trap 15 ._. Mijn hoogste is ehm trap 12 hihi. Maar nu haal ik niet hoger dan trap 8 UGHUGH |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:12 | |
| Man, hoe kom jij aan zo'n conditie D: ? Ik heb echt gewoon de conditie van een dode zeekoe ;} |
|
| |
Esmira .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:13 | |
| Jemig, dat is echt hoog o.O . |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:14 | |
| Nouja dat was dan de tijd dat ik nog op paardrijden zat. Hoewel je daar ook geen conditie van krijgt haha. Maar ik zit op fitness. Dus misschien komt het daardoor? Maar dat is redelijk normaal bij ons in de klas hoor c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:17 | |
| Oké, ik zit wel in een klas met best veel nerds nu XD Man, waarom zit ik niet in de A klas ._. Daar zitten ook al mijn matties D: Pfft, bij ons faalt gym gewoon zo hard nu x') Softbal is gewoon een grote lach partij omdat werkelijk niemand die bal fatsoenlijk kan raken bij ons. Dat was in de onderbouw zo anders o_o |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:19 | |
| OMYGOSHH, Bij ons ben je gewoon niet meer veilig. Bij softbal dan hé, die bal BAM tegen je kop aan. En dan heb je zo'n leuke rode wang. En hoor je zo van verre: ''SORRY'' HAHAHA en dan pak je ze terug of bespring je ze ;D |
|
| |
Esmira .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:20 | |
| Ik ben echt blij dat wij geen gym meer hebben XD . |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:27 | |
| Softbal.. Dat was behoorlijk traumatisch. Iets met een knuppel en een bedreiging. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:27 | |
| - Esmira schreef:
- Lang wachten? Nou dat vindt ik niet hoor.
O. Voor mijn gevoel was het lang ;D - Alejandro schreef:
- Saf; En bent U alweer ziek D: ?
U was toch net beter ;o ? Of ben ik nu lichtelijk in de war x') Ik ben alweer beter hur, jaja :3 Maar nu zijn mijn ouders ziek, holladiyay. En zitten ze te beweren dat ik ze heb aangestoken. Terwijl ik allang weer beter ben! D: En het mijn broertje is die nog rond loopt te snotteren! D: D: Ohmaii volgens mij is er gewoon dikke ruzie op straat hierzo o__o Er is één of ander mens dat kreunend in de bosjes duikt en moord en brand staat te schreeuwen. Malle mennekes met petjes zijn het kennelijk niet eens met een random lantaarnpaal. En er loopt een chihuahua-achtig iets kriskras over straat. Nu zijn ze een paar straten verderop verhuisd en zijn ze iets van vuurwerk aan het afsteken in de verte. What the hell zijn die mensen aan het doen :'D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:29 | |
| - Master Savador schreef:
Ohmaii volgens mij is er gewoon dikke ruzie op straat hierzo o__o Er is één of ander mens dat kreunend in de bosjes duikt en moord en brand staat te schreeuwen. Malle mennekes met petjes zijn het kennelijk niet eens met een random lantaarnpaal. En er loopt een chihuahua-achtig iets kriskras over straat. Nu zijn ze een paar straten verderop verhuisd en zijn ze iets van vuurwerk aan het afsteken in de verte. What the hell zijn die mensen aan het doen :'D Ze vieren Safs verjaardag. Doh~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:30 | |
| - Master Savador schreef:
- Ik ben alweer beter hur, jaja :3
Maar nu zijn mijn ouders ziek, holladiyay. En zitten ze te beweren dat ik ze heb aangestoken. Terwijl ik allang weer beter ben! D: En het mijn broertje is die nog rond loopt te snotteren! D: D:
Ohmaii volgens mij is er gewoon dikke ruzie op straat hierzo o__o Er is één of ander mens dat kreunend in de bosjes duikt en moord en brand staat te schreeuwen. Malle mennekes met petjes zijn het kennelijk niet eens met een random lantaarnpaal. En er loopt een chihuahua-achtig iets kriskras over straat. Nu zijn ze een paar straten verderop verhuisd en zijn ze iets van vuurwerk aan het afsteken in de verte. What the hell zijn die mensen aan het doen :'D Mijn broer snottert vierentwintigzeven. Omdat hij een 'overgevoelige' neus heeft. Hoezo faal. Hij snuit gewoon zijn neus nooit, en onderhoud hem ook niet zoals ik n_n
Filmen en op youtube posten zou ik zeggen. Hebben die mensen daar ook weer wat te bekijken ;D |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 28 2011, 23:45 | |
| En toen schreef je de slechtste post ooit~ Anyway, wie volgt dat topic eigenlijk naast Al en ik? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|