|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 12:05 | |
| wie wil er lid worden van mijn forum? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 12:20 | |
| Ja het is ook vrij verwarrend ;x; Hoewel het me met het bijhouden van de stappen uiteindelijk wel lukte om eruit te komen.
Maxime, reclame maken voor een forum mag alleen in het gedeelte bij Linkpartners. Ik zal je topic er ook even naartoe verplaatsen. |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 12:24 | |
| Ik ken wel jenken. Dan leer ik keihard voor een vak en dan krijg je een 5.1 En vrienden die niet leren krijgen een 7. goddie. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 12:28 | |
| Efkes nog reageren op Esmira. OHMAII dan ben ik al door mijn topics heen vandaag |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 12:46 | |
| Miep, ik zit in de les, proefwerken bespreken >< Saahaai D:
*En niemand die reageert bij mijn voorstel topic xD* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:12 | |
| En toen viel mijn b-uur uit Dus nog maar een uur en ik ben vrij
En ik heb tegen mezelf gezegd dat ik niet meer in mijn voorstelpost ga reageren, Vind ik zo.. Vreemd x') |
|
| |
Master Klavier
PROFILEPosts : 147 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon - AirKlas: I'm the teacher, Baby Partner: You fell in love with a broken heart~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:14 | |
| Whahaha xD Sure :3
Ik heb nog 3 uur te gaan ;-; 2 uur Nederlands en een uur biologie >< |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:21 | |
| Ugh. Sinds ik ziek ben geweest heb ik al bijna twee weken aanhoudende hoest en vastzittend sputum. Kennelijk heb ik toch iets >_> Maar ik wil niet naar de dokter want die vent praat zo verschrikkelijk sloom en dan moet ik heel onschuldig mijn proesten weghoesten |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:25 | |
| Geschiedenis was hel. Het enige wat ik zag was een Austria die een onderbroek repareert. |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:37 | |
| Nederlands. De grootste hel van de school >< |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:39 | |
| |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 13:52 | |
| Ik heb het nu en het 8ste uur nog een keer >> |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 14:07 | |
| Hmm doet mijn os het nu ? ;o Volgens mij niet. |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 14:51 | |
| Je sign doet het heuwr Miep, verveling bij Biologie >> Hierna nog een uur Nederlands en dan eindelijk naar huis... |
|
| |
Esmira .
PROFILEReal Name : Julia Posts : 642 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: Master Savador ~6thPartner: This is why I hide myself in the dark
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 14:53 | |
| Er zat echt geen rem op mijn paard vandaag XD . Ik rij een heuveltje af, dat wou ik rustig in stap doen. Maakt ze op de helft van de heuvel opeens een enorme sprong naar beneden. Ik schrok me rot, haha. |
|
| |
Yarden .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 14:56 | |
| Nu wel net niet haha. Ahw wish u luck. 'k was 12uur al uit. c: |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 16:16 | |
| En nu ga ik Frans in mijn kop stampen~ Adieu |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 16:34 | |
| Nu moet ik nog een topicje maken met Alois... Maar eerst een beetje informatica doen. En dom genoeg klopt alles wat die ANW man had gezegd niet wat die site betreft. De opdrachten staan er dus nog niet op ._. |
|
| |
Hanamori .
PROFILEPosts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonKlas: 6th klasPartner: Will you become my rose?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 17:18 | |
| Goshie ik mis heel veel heb ik het gevoel xD
Verdoemde toetsweek x.x |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 17:24 | |
| Ik ben nu bezig met mijn tekenopdracht. Moet alleen even wachten tot de omlijning droog is~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 17:31 | |
| Ik had thee opgezet en ben hem helemaal vergeten. *facepalm* Ach, informatica tenminste af n_n *huppelt weer naar keuken* |
|
| |
Hanamori .
PROFILEPosts : 155 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonKlas: 6th klasPartner: Will you become my rose?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 17:48 | |
| Leren voor de toetsweek tijdens de voorbereidings uren tekenen als mijn enige lichtpuntje xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 18:03 | |
| Het is ineens zo stil ;o Pfft. Ik heb nu helemaal geen zin meer in morgen ¬¬ Fu mijn science rooster, serieus. |
|
| |
Master Klavier
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 18:13 | |
| Thuis 8D En gegeten :3
Nu die mail maar eens versturen over die open dag, voordat ik echt zeik met mijn mentrix krijg. Daarna een postje in elkaar flansen :3 |
|
| |
Mitch .
PROFILEReal Name : Pam Posts : 85 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood, ultimate Flower Power >D!!Klas: Master Norwood ftw >3Partner: Finally a 'date' for the Christmas Prom, but where the Hell is she D:?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2011, 18:15 | |
| Bah, moet een gedicht van 12 regels uit mn kop stampen voor grieks omdat ik voor eens mijn huiswerk was vergeten wat overigens ook helemaal niet op magister stond > |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|