|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 10:46 | |
| - Daichi schreef:
- Haha xD
Ik ben nu bij episode 139 ofzo, en het is een van de meest awesome anime's die ik heb gezien. O.o Later in de serie wordt het namelijk zo epic. <3 Ik ben nu bij 93 xD Heb het na een half jaar of zo weer eens opgepakt xD |
|
| |
Kiro .
PROFILEPosts : 50 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // ShadraKlas: 4e klas.Partner: I'll get lost if you want me to.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 10:54 | |
| Ik heb nooit iets met Naruto gehad. Denk omdat er zoveel eps zijn en er de hele tijd bij komt en ik dan ben like "JEZUS NIET ZO SNEL!" Beste anime die ik ooit heb gezien is Ao No Exorcist. <3
ALL HAIL KYUUBI! ;D |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:03 | |
| Tralalala~
Gisteren heb ik de Sebastian uitgehangen. "Butler, de popcorn doet het niet!' 'Ik kom er al aan' Mya, ik mocht wel met bestek smijten <3 |
|
| |
Kid .
PROFILEReal Name : Quinty Posts : 839 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: // Shadra // DarkKlas: // 5e KlasPartner: // Paint my heart red again ღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:05 | |
| Whoesh~ Ik heb een aanvraag voor docent gedaan 8D
Nu mijn nagel opnieuw lakken >> |
|
| |
Lesaiah
PROFILEPosts : 3995 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: NonePartner: Something's changing, rearranging me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:10 | |
| Blegh, wat is Les toch tsundere vandaag. |
|
| |
Kiro .
PROFILEPosts : 50 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // ShadraKlas: 4e klas.Partner: I'll get lost if you want me to.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:18 | |
| *staart naar topic*
*agressie* Y DO I LIVE. |
|
| |
Alejandro Goddess of Ducklings
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:24 | |
| Blegh D: Ik heb een vieze smaak in mijn mond. Of ik ga nu aan mijn vinger knagen, of ik wacht totdat de thee klaar is. Tweede optie, anders kijkt mijn moeder mij dadelijk zo raak aan n_n |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:24 | |
| <3~ Ik heb een Rise Against cd gekregen :3 Gelukkig hadden m'n ouders niet gelezen dat er 'Explicit Content' opstond en iets over de toestemming van ouders xD |
|
| |
Yarden .
PROFILEPosts : 280 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water Klas: Partner: I know you, I walked with you Once upon a dream
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:26 | |
| Ik ben nog zooo moe, maar mijn pa komt me waarschijnlijk zo roepen dat de croissantje klaar zijn. c; |
|
| |
Seth.. .
PROFILEPosts : 952 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark ~&~ FireKlas: 5th Grade •Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:26 | |
| Ik heb Naruto helemaal gezien maar na het gevecht tussen Killerbee en Sauce-gay ben ik gestopt want ik vond het niks meer aan x] het is zo uitgemolken D: Beste anime('s) die ik ooit heb gezien; NO.6 en D. GRAY MAN <3333 |
|
| |
Daichi .
PROFILEPosts : 208 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Full Razen // FireKlas: 4e klas.Partner: Noo~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:27 | |
| - Kiro schreef:
- Ik heb nooit iets met Naruto gehad. Denk omdat er zoveel eps zijn en er de hele tijd bij komt en ik dan ben like "JEZUS NIET ZO SNEL!" Beste anime die ik ooit heb gezien is Ao No Exorcist. <3
ALL HAIL KYUUBI! ;D Ao no Exorcist is zooo awesome<33 Vandaar ook deze avatar hea ;D |
|
| |
Kiro .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:29 | |
| - Daichi schreef:
- Kiro schreef:
- Ik heb nooit iets met Naruto gehad. Denk omdat er zoveel eps zijn en er de hele tijd bij komt en ik dan ben like "JEZUS NIET ZO SNEL!" Beste anime die ik ooit heb gezien is Ao No Exorcist. <3
ALL HAIL KYUUBI! ;D Ao no Exorcist is zooo awesome<33 Vandaar ook deze avatar hea ;D Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 @Wren: Rise Against.. SPIN OUT OF CONTROLLLLLLLLLLLLLLLL SPIN OUT OF CONTROLLLLLLLLLLLLL TRY TO RECOVER BUT COLLIDE WITH EACH OTHER, SPIN OUT OF CONTROLLLLLLLLLLLLLLLLL-HUHHHHH /kotov syndrommeeeeeemememememe /hyper |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:31 | |
| - Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
ALL HAIL KYUUBI! ;D Ao no Exorcist is zooo awesome<33 Vandaar ook deze avatar hea ;D
Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 Sja, voor Romano moet u mij aankijken, schat. Da's Merle's pleegbroer geworden~ Anyway, ik houd van Prussia trollen~ |
|
| |
Kiro .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:32 | |
| - Lesaiah schreef:
- Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
ALL HAIL KYUUBI! ;D Ao no Exorcist is zooo awesome<33 Vandaar ook deze avatar hea ;D
Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 Sja, voor Romano moet u mij aankijken, schat. Da's Merle's pleegbroer geworden~ Anyway, ik houd van Prussia trollen~ Ach, ik kan ermee leven. Wil al ruim 2 RPG's lang Accelerator RPGen. Maar dan Fracas-style. :F |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:33 | |
| - Kiro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 Sja, voor Romano moet u mij aankijken, schat. Da's Merle's pleegbroer geworden~ Anyway, ik houd van Prussia trollen~ Ach, ik kan ermee leven. Wil al ruim 2 RPG's lang Accelerator RPGen. Maar dan Fracas-style. :F Fracaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas~ Judith hier~ Komt ge ook hier invaden? |
|
| |
Kid .
| |
| |
PROFILEPosts : 4052 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: None.Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:35 | |
| - Lesaiah schreef:
- Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 Sja, voor Romano moet u mij aankijken, schat. Da's Merle's pleegbroer geworden~ Anyway, ik houd van Prussia trollen~ Hij.zou.u.klappen.moeten.geven. Met zijn smexy zweepje *wbw* Naah, je gaat hem nog veel meer trollen XDD
Man, ik heb teveel gedachtes op het moment o_o Vier van topics. Één van mijn te vreemde droom die ik nog steeds niet snap ._. En dan ook nog eentje over spongebob. Like whut? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:35 | |
| @Kiro: KOTOV SYNDROME~ 'Set me off like dynamite strapped tight around my waist~ Die luister ik nu xD En ik speel Romano voor Juud, sorry daarvoor :3 |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:36 | |
| - Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
Dieanime=smex. Zonder spaties. Ik RPG normaal ook altijd Rin, maar die had je gewoon al bezet gemaakt :'< En toen dacht ik "ROMANO! >D" maar die naam was gewoon al bezet aan het wezen ;F En anders had ik Izaya genomen maar daar had ik geen zin in. DUS ACCELERATORRRRRRRRRRRRRR<3 Sja, voor Romano moet u mij aankijken, schat. Da's Merle's pleegbroer geworden~ Anyway, ik houd van Prussia trollen~ Hij.zou.u.klappen.moeten.geven. Met zijn smexy zweepje *wbw* Naah, je gaat hem nog veel meer trollen XDD
Ik doe het met plezier~ En klappen komen er niet. Of ze gaat niet met je kussen knuffelen~ |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:37 | |
| Nathan eens een keertje aangepast 8D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:38 | |
| - Lesaiah schreef:
- Alejandro schreef:
- Lesaiah schreef:
- Kiro schreef:
- Daichi schreef:
- Kiro schreef:
Ik doe het met plezier~ En klappen komen er niet. Of ze gaat niet met je kussen knuffelen~ Maar achteraf gaat ze mij ermee bekogelen D: En ik Al maar laten gillen als een meid schreeuwen ;D Man, hij is soms echt een sufferd als ik erover nadenk x') |
|
| |
Youko .
PROFILEReal Name : »Quinty« Posts : 413 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: »Water«Klas: »x«Partner: »Your soft touch, your warm body, your beating heart«
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:43 | |
| |
|
| |
Lesaiah
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:43 | |
| - Nathan schreef:
- Ik. Haat. Spammers ;-;
*biedt haar nederige excuses aan* |
|
| |
Koen .
PROFILEPosts : 49 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ AirKlas: 6th GradePartner: Melt this frozen heart if you want me~
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:44 | |
| - Lesaiah schreef:
- Nathan schreef:
- Ik. Haat. Spammers ;-;
*biedt haar nederige excuses aan* Niet jij >< Er zit weer zo'n irritant gastje op WS, en ik ben de enige mod die online is. Dus mag ik het in mijn eentje oplossen >< |
|
| |
Kiro .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo okt 30 2011, 11:46 | |
| NETHERLANDS. OMNOM.
... Ik krijg agressie. Waarom heeft niemand inspi als ik dat wel heb? oO |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|