PortalIndexDavid zoeken. - Pagina 2 HpD5UwnDavid zoeken. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 David zoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

David zoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: David zoeken.   David zoeken. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17 2009, 22:19

'Je bent een heks!' reageerde Savador fel. 'Waarom deel je aan de eerste de beste psychopatische idioot stropoppen uit? Besef je dan niet hoeveel problemen je ermee veroorzaakt?' Hij merkte dat hij van inspanning al gejaagder adem begon te halen. Imeth had het lint nog niet getrokken, maar zijn hart klopte nu al als een bezetene in zijn keel. Het zou niet lang meer duren of hij was aan de beurt. 'Je zou het zelf moeten ondergaan! Een mentale marteling!' ging hij woedend verder terwijl hij met zijn wijsvinger in haar richting priemde. 'Ik laat jou mij niet martelen. Jij bent enkel een klein insect die ik vermorzel als je dat ook maar probeert!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Enma
.
.
Enma

David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 141
David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

David zoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: David zoeken.   David zoeken. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17 2009, 22:26

''Het is niet mijn beslissing om aan ieder uit te delen. Dat doen degene met wraak in hun harten. Als ik niet gehoorzaam zal ik vanbinnenuit opbranden'' zei Enma. Ze trok haar shirt wat naar beneden zodat een soort gebrandmerkte tatoo te zien was. ''Dit is mijn teken van slavernij. Het dwingt me te gehoorzamen aan een ieder die wraak verlangt. Wees voorzichtig met wat U wenst Master Savador. Soms zijn dingen erger dan U denkt'' zei ze. Ze liet haar shirt los en keek Master Savador recht aan. Haar ogen lichtte op en ze liet hem in de lucht zweven. ''Dat ik U dit nu vertel kan alleen maar in Uw voordeel gebruiken. Zolang Imeth nog niet getrokken heeft kunt U hem tegen houden. Niet ik'' zei ze. Daarna richtte zijn haar blik opzij en liet Master Savador tegen de muur aan knallen. Daarna draaide Enma zich om en verdween in de schaduw. ''Succes'' klonk het enkel nog waarna ze verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

David zoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: David zoeken.   David zoeken. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17 2009, 22:35

Savador probeerde grip te vinden met zijn nagels in de muur toen hij door Enma's mentale krachten werd opgetild, maar zonder succes. Zonder dat hij er iets tegen kon doen knalde hij volop tegen de muur aan en zakte ineen op de grond. Hier bleef hij een tijd uithijgend liggen. Er liep een dun straaltje bloed uit zijn neus en mond dat zich een klein plasje op de grond vormde. 'Brand dan maar op!' bracht hij hoestend uit terwijl hij overeind probeerde te komen. Met veel moeite en met behulp van de muur lukte hem dat, al stond hij wel trillend op zijn benen. Enma was tot zijn grootste woede al verdwenen. Wat strompelend en steunend tegen de muur liep Savador door de gangen om op zoek naar Imeth te gaan. Als hij die pop niet kon bemachtigen kon hij een normaal leven wel vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
David zoeken. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

David zoeken. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: David zoeken.   David zoeken. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

David zoeken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zoeken..
» Zoeken
» Ferost zoeken.
» Diva zoeken.
» Celedë zoeken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-