PortalIndexZoeken.. HpD5UwnZoeken.. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Zoeken..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvana

Silvana

Zoeken.. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Zoeken.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Zoeken.. Empty
BerichtOnderwerp: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo aug 08 2010, 09:39

Silvana liep met grote passen door de gang, ze was te laat maar had toch besloten een kijkje te nemen, het was dan ook haar eerste keer les. Ze keek door enkele ramen en vond een lokaal die wel die van Wood magic moest zijn, gezien de hoeveelheid planten. Tot haar grote verbazing zat er niemand. Een zacht vloekwoordje kwam uit haar mond geglipt en ze keek zoekend rond. 'Nou.. dan niet.' Dacht ze in zichzelf. Waar konden ze nou zijn? Ze liep verder maar nergens was een ander lokaal van Wood magic te bekennen. Ze bleef staan en een zucht verliet haar mond. 'Ik denk dat het de volgende les word..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Zoeken.. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Zoeken.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Zoeken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo aug 08 2010, 10:36

Gillan liep door de gangen heen met een hertje in zijn jas gewikkeld. Hij trappelde een beetje omdat hij angstig was maar Gillan hield hem stevig vast. Hij liep langs Norwoods lokaal toen hij een meisje in de deuropening zag staan. Hij hield zijn pas in en keek haar kalm aan. ''Kan ik je ergens mee helpen?'' vroeg hij met dezelfde kalmte die de rest van zijn houding uitstraalde. Hij hees voorzichtig het trappelende hertenjong iets beter in zijn armen. Hij keek het dier even aan en fluisterde zachtjes tegen hem waarna hij rustig werd. Nu was pas te zien dat hij een van zijn voorpoten gebroken had. Daarna keek Gillan weer naar het meisje. ''Ik ben trouwens Gillan, stagiaire woud magie'' stelde hij zich daarna voor toen hij besefte dat het makkelijker praten zou zijn als het meisje gewoon zijn naam wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvana

Silvana

Zoeken.. UTL8oxA PROFILEPosts : 239
Zoeken.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: Master Savador, 3e leerjaar
Partner: As you dissapear.

Zoeken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo aug 08 2010, 10:47

Silvana spitste haar oren toen ze voetstappen hoorde en draaide zich daarna om toen de aanwezigheid bevestigd werd. Haar oceaanblauwe ogen gingen automatisch naar het jonge hertje die de jongen in zijn jas gewikkeld had. '' Wat is er met dat diertje gebeurt? '' vroeg ze uit reflex, maar keek daarna op en glimlachte. '' Ik zocht de klas, want ik was te laat, maar die zijn dus niet hier. '' Haar ogen waren nog steeds op het diertje gevestigd maar gingen iets omhoog naar zijn ogen toen hij zijn naam en functie zei. '' Ik ben Silvana, aangenaam. '' ze glimlachte nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Zoeken.. UTL8oxA PROFILE
Zoeken.. UTL8oxA MAGICIAN

Zoeken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zoeken..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zoeken
» Celedë zoeken
» David zoeken.
» Ferost zoeken.
» Diva zoeken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-