MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister, Klas: Partner: Single as fuck.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 21:53
Nah, Kheb NIet Echt een Face Claim x') En Kheb Al Op Zerochan gekeken, maar ik kon maar één Mooi plaatje vinden, Kmoet echt iets gaan zoeken! Eens kijken... Welke Random Anime Gastjes Lijken op June? Eens Kijken..IK GA NAAR EEN FACE CLAIM-DINGETJE-ACHTIG-IETS ZOEKEEEN <'3..
Help?
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 21:55
June lijkt op C.C. van Code Geass. Alleen zijn C.C.'s haren lime groen xd
Dante. .
PROFILE Real Name : Margelique n.n Posts : 407
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 21:59
Chimaere gebruikt haar Toch? Goooosh..Dit wordt moeilijker dan dat ik dacht x'D
EDIT: Noes Ik neem haar toch maar niet... GOSH! Ik Ben Boos ;x
Master Savador
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 22:15
Katsura Kotonoha uit School Days? ;o
Dante. .
PROFILE Real Name : Margelique n.n Posts : 407
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 22:18
Gosh, Zij is Wel Morrdlustig x'D maar Ze lijkt wel..Eens kijken of ik plaatjes van har kan vinden zonder bloed en messen enzoo.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 23:18
supermegaseksie
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 00:07
Ugh. Zou ik hier ophef mee kunnen veroorzaken voor sterk gelovigen? Het is bedoeld als concept voor een forum waar ik momenteel een tweede versie van maak..
Hoe het begon:
In het begin schiep God de hemel en de aarde. De aarde was nog woest en doods, en duisternis lag over de oervloed, maar Gods wilkrachtige geest zweefde over het water. God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis, schudde zijn manen; het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen.
De eerste dag. God zei: ‘Er moet midden in het water een gewelf komen dat de watermassa’s van elkaar scheidt.’ En zo gebeurde het. God maakte het gewelf en scheidde het water onder het gewelf van het water erboven, zwiepte met zijn staart. Hij noemde het gewelf hemel. Het werd avond en het werd morgen.
De tweede dag. God zei: ‘Het water onder de hemel moet naar één plaats stromen, zodat er droog land verschijnt dat dient als de eerste stap van mijn creatie.' En zo gebeurde het. Het droge noemde hij aarde, het samengestroomde water noemde hij zee. De aarde werd belicht en kwam hier en daar droog te staan, op andere plaatsen verharde het. En God zag dat het goed was. God zei: ‘Overal op aarde moet jong groen ontkiemen: zaadvormende planten en allerlei bomen die vruchten dragen met zaad erin. Ze moeten het begin van mijn creatie binden en leven schenken.’ En zo gebeurde het. De aarde bracht jong groen voort: allerlei zaadvormende planten en allerlei bomen die vruchten droegen met zaad erin. Allerlei planten en bloemen verstrengelden zich om de blootliggende, nog natte aarde en vormden er kleuren en vormen in, op andere plaatsen duwde de ondergrondse wortels de aarde omhoog. En God zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen.
De derde dag. God zei: ‘Er moeten lichten aan het hemelgewelf komen om de dag te scheiden van de nacht. Ze moeten de seizoenen aangeven en de dagen en de jaren, en ze moeten dienen als lampen aan het hemelgewelf, om licht te geven op de aarde en mijn creatie te drogen.’ En zo gebeurde het. God maakte de twee grote lichten, het grootste om over de dag te heersen, het kleinere om over de nacht te heersen, en ook de sterren. Hij plaatste ze aan het hemelgewelf om licht te geven op de aarde, om te heersen over de dag en de nacht, het licht te scheiden van de duisternis en warmte te geven op de aarde. De natte aarde droogde, de omhoog gestuwde rotsen verhardden. En God zag dat het goed was. Het werd avond en het werd morgen.
De vierde dag. God zei: ‘Mijn creatie moet leven brengen op aarde, geluk en voorspoed, voor- en tegenslagen waar men van kan leren.’ En hij brulde de vormen en de kleuren uit de gedroogde aarde als schilderijen tot allerlei levende dieren en opmerkelijke wezens, bracht met de kracht van zijn geluid vormen in de omhoog gestouwen rotsen die nu standbeelden vormden, en ook hen werd leven in geblazen. En God zag dat het goed was. God zegende ze met de woorden: ‘Wees vruchtbaar en word talrijk en vul het water van de zee. En ook de vogels moeten talrijk worden, overal op aarde.’ Het werd avond en het werd morgen.
De vijfde dag. God zei: ‘De aarde moet een tweede ras krijgen: mensen die zullen lopen, leren en uitvinden, eeuw na eeuw.’ En zo gebeurde het. God maakte allerlei verschillende mensen, licht, donker, klein en groot. En God zag dat het goed was. God zei: ‘De dieren zullen leren van de mensen, maar de mensen zullen nog meer kunnen leren van de dieren. Zij zullen spraak en een sterk denkvermogen krijgen, maar zullen vergaan wanneer de mensen te strevend worden naar meer om te ontdekken. Zij zullen in stilte leven, tot het verre einde van de wereld en de gevonden poorten van het Paradijs voor hen openen. De overige rassen - de Meermensen, de Centaurs, de Gorgonen en de Dwergen - zij zullen tot die tijd dienen als hemellichamen, natuurkrachten en elementen.' God liet Aeg'ndyll, de Moeder van het Paradijs, reinigen in de eerste rivier en haar het begin van het Paradijs baren; het toevluchtsoord voor allen. De Meermensen werden golven en schuim, de Centaurs jonge bergen, de Gorgonen werden nieuwe sterren en hemellichamen en de Dwergen versteenden terug als rotsen en zwerfkeien. De dieren leefden in stilte en de mens, gescheiden als mannelijk en vrouwelijk, bevolkte de bergen, de bossen en de verre valleien. God zegende hen en zei tegen hen: ‘Wees vruchtbaar en word talrijk, bevolk de aarde en respecteer haar: respecteer de zon en de maan, de wind en de zee, de dieren die grazen en zwemmen.’ Ook zei God: ‘Hierbij geef ik jullie alle zaaddragende planten en alle vruchtbomen op de aarde; dat zal jullie voedsel zijn. Aan de dieren die in het wild leven, aan de vogels van de hemel en aan de levende wezens die op de aarde rondkruipen, geef ik de groene planten tot voedsel. Leef in vrede, leer van jullie fouten.’ En zo gebeurde het. God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was. Het werd avond en het werd morgen. De zesde dag in de wereld die hij schiep tot Avalon, waarna de Leeuw vervaagde in een zucht wind en op mysterieuze wijze spoorloos verdween, om misschien ergens in de vorm van een Lam zijn creaties te blijven observeren.
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 00:39
Naja, ik ben niet gelovig dus ik vind 't best c: Waarom zou je het niet mogen gebruiken, zoveel verhalen worden gebruikt voor RPG's. Maar het einde, klopt dat dan wel helemaal als je Meneer Leeuw bespeeld als admin?
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 01:05
Mja, dit is hoe het begon. Ben nog niet klaar!
Tijdperken en tijdperken later:
De wereld was na vele natuurrampen, maar vooral de verwoesting van de mens die steeds met meer technologie en inventies kwam - auto's, kerncentrales, wapens om oorlogen mee te voeren - niet langer meer het wonderbaarlijke Avalon uit de eerste Era. Dierensoorten werden ernstig bedreigd of al uitgestorven, de mensheid had zich niet aan de afspraak gehouden en de Leeuw rouwde in stilte bij het aanzicht van Zijn verwoeste en verwoestende creaties. Hij kon echter niets doen, want het de mens was tevens Zijn eigen creatie geweest en Hij had met plechtige woorden gezegd in de eerste Era dat de mensen zouden leren van hun fouten en met voor- en tegenslagen zouden leven. Avalon werd overspoeld door haar noodlot; de mensheid stierf uit en de wereld stond op het punt van vergaan. Dat was het moment dat de dieren, die voor zovelen jaren hadden gezwegen en iedere handeling van de mens in pijn en wanhoop moesten accepteren, hun zwijgzame maskers afschudden en met hun door de loop van de jaren verhoogde intelligentie de maatschappij die de mens had achtergelaten overnamen. Tot er een beangstigende profetie luidde dat de wereld definitief verging over uiterlijk twintig jaar. Er kwam een overleg tussen de Fera Leiders. God, de Leeuw, stelde voor om een zoektocht te starten naar het Paradijs, die Aeg'ndyll uit angst voor ook de verwoesting van het toevluchtsoord verborgen had. Sommige dieren stonden achter God, anderen keerden zich tegen Hem. Tot ieders ontzetting werd het Paradijs echter niet gevonden en stierven velen dieren, goed en slecht, samen met Avalon. God bleef achter om de natuur, de elementen, de zee, de rotsen en de bergen uit de uitputtende aarde te halen voor deze zou vergaan, om ze vervolgens mee te nemen naar het Paradijs. Hij zou de dieren vaak opzoeken in Zijn Rijk en slaagde erin er een aantal mee te nemen naar het Paradijs, die hij schiep tot de Nieuwe Wereld en waar hij dit karige aantal aan dieren nieuw leven in kon blazen.
De tijd van nu:
In de Nieuwe Wereld werden golven en schuim weer Meermensen, de jonge bergen weer Centaurs, de sterren en hemellichamen Gorgonen en de rotsen en zwerfkeien Dwergen en werd het toevluchtsoord bewoond door opnieuw schepsels die dicht bij de mensheid in de buurt kwamen. Maar de Leeuw geloofde dat deze rassen niet voor een ondergang konden zorgen en in harmonie met alles dat groeit en bloeit konden leven; ze bestonden immers uit de natuur zelf. In de Nieuwe Wereld waren echter standbeelden en duistere schilderijen meegevoerd die beschaduwd bleven tijdens de Schepping in de tijd van de Eerste Era. Helemaal in het uiterste Noorden van de Nieuwe Wereld ontwaakten het middelgrootste standbeeld als Muirín, menselijke dochter van Aeg'ndyll, het grootste standbeeld als Owen, haar dienaar en het kleinste als Daphla, de verraderlijke raaf met de zilveren ogen. Muirín streefde niet naar de eerste en belangrijkste daad van haar moeder, die het Paradijs gemaakt had, verafschuwde de vreedzaamheid van de Leeuw en droeg bovendien een diepe wrok jegens Hem. Zij was gemaakt als tweede kind van Aeg'ndyll, maar enkel het Paradijs werd leven in geblazen. Zij bleef als vergeten standbeeld achter, omdat zij in de duistere schaduw stond en God wist dat dat weinig goeds kon betekenen. Muirín accepteerde het niet en lokte de Leeuw in een hinderlaag. Als resultaat was zij het die overvallen werd, omdat God vele trouwe volgers achter zich had staan. Muirín werd weggejaagd, Owen werd door de Leeuw veranderd in een ezel en Daphla zou in wanhopigheid leven doordat haar pikzwarte verendek spier en spierwit werd. Muirín trok zich voor velen jaren terug in het Noorden, maar niet zonder nieuwe voorbereidingen. In de generaties van rust en vrede verminderde de Leeuw zijn hoge status als God en hernoemde zich de Koning om dichter bij zijn volk te kunnen staan. Dat zag Muirín als de ultieme kans om haar lange aanwezigheid weer bekend te maken; ze riep haar krachten uit over de Nieuwe Wereld. Iedere schaduw, iedere verduistering en iedere schim maakte ze tot haar volgelingen. Centaurs, Meermensen en alle overige van de nieuwe rassen werden gevangen genomen en tot haar kant gedwongen. De Leeuw, die zichzelf de naam Sahaiadar schonk, kon maar één ding doen: Muiríns kracht tijdens de nacht verminderen, want 's nachts viel er één gigantische schaduw over een deel van de Nieuwe Wereld. Dag na dag groeit Muiríns leger steeds verder uit en Sahaiadar raakt op zijn beurt meer van zijn volgelingen kwijt door ontvoering, moord of verraad. Dat is het begin van een nieuw tijdperk, de New Era.
Chezzly
PROFILEReal Name : The Master of the Universe~ Posts : 41
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Burn, baby, burn; Fire Klas: Intern at Master Savador's Firemagic Classes Partner: I love Rock n' Roll, so put another dime in the jukebox, baby~
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 03:15
Wow, mooi verhaal! En ik denk ook niet dat er problemen met gelovigen zullen ontstaan. Het idee van God is erg mooi weergegeven en in zijn waarde gelaten dus ik denk dat het gewoon kan ;D Maar nogmaals, echt een mooi en boeiend verhaal! Wil wel weten welk forum dat is (A)
Waarom doet het me wel aan Narnia denken?? ^^
Master Savador
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 03:25
Ghehe Forum is nog in de maak ;3 Het is een vervolg op een forum van me dat al eerder bestond, maar waarvan de verhaallijn voor veel mensen gewoon te ingewikkeld was. Daarom eentje die wat simpeler is nu, hoop ik. En danku! Het doet u misschien aan Narnia denken omdat C.S. Lewis heel veel elementen uit de bijbel voor het verhaal heeft gebruikt. En Sahaiadar is uiteraard op Aslan gebaseerd c:
Azure
PROFILEPosts : 930
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 08:37
Oeeeeh, Canagan? Wilde ik me dus op aanmelden, maar een het was dood, en twee ik begreep het inderdaad niet helemaal.. Maar narnia is een van mijn favoriete kinderverhalen. Heb zo'n bundel met de originele Illustraties in kleur~
Hero .
PROFILE Real Name : Henk. Posts : 425
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lots of Light and a pinch of Air Klas: // Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 11:26
Meh, ik stootte mijn thee om. En toen kwam het op mijn schoot en moest ik gillen omdat het zo warm was T^T En nu moet ik nieuwe maken D:...
En ik wil een topicje maken, maar mag niet ;o Mijn begin van vandaag was super 8D
Dash .
PROFILE Posts : 272
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Erd Klas: Partner: Are you sure, honey?
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 11:52
iemand topic met Felix? n_n
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 12:11
Ow, Narnia! Dat lief ik :3 Maar Noah, het is echt een leuk verhaal :3
Ik wil wel een topic met je, Felix :3
Azure
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood // Dark Klas: Norwood // Class President Partner: I love you ♡
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:17
Ik maak teveel onderschriftjes.. Die ik toch nooit ga gebruiken Whaaaaaaaaaaa...
Wren .
PROFILE Real Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: PuffoonxRazen - AirxFire Klas: Master Savador - 6th Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:39
Lolz, jij kan goed onderschriftjes maken :3 Ik kan het niet eens xD Het enige wat ik een beetje schijn te kunnen is gedichtjes schrijven, maar dat faalt heel erg nu ik geen inspiratie heb D:
Hero .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lots of Light and a pinch of Air Klas: // Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:43
Ik ga overhaaste dingen doen... And I don't care >U
Ik moet en zal RPG'en met Dimitri XD *facepalm'd* Stoute ikke toch ;o
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:44
Trololol... Siggies maken is niet moeilijk als je eenmaal van de brushes af weet te blijven. Ik vond ze eerst veel te leuk, xD Nu gebruik ik ze amper. Maar hier zitten er welgeteld twee in:
Ben verslaafd aan dat nummer~
Hero .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:46
Ik gebruik brushes enkel voor tekeningen D:... Want ik snap niet hoe ik ze zou moeten gebruiken voor een os o3o
Chezzly
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Burn, baby, burn; Fire Klas: Intern at Master Savador's Firemagic Classes Partner: I love Rock n' Roll, so put another dime in the jukebox, baby~
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:46
Hèhè, ik denk dat het idd Aslan was ^^ Ik geloof dat ik ook weleens van dat forum heb gehoord, maar nooit echt in verdiept omdat ik nou niet echt zeeen van tijd heb, maar nu ga ik het wel volgen ;D
Oeh, oeh, ik wil nog wel een onderschriftje!! *steek hand ik lucht en wordt hyper* Ja, nu gelijk naar jouw topicje C; Die nieuwe is ook al weer zo mooi
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:53
Oh joy, werk~ Heb net dertig seconden m'n adem ingehouden terwijl ik melige topics las. Nu ben ik hoogrood aangelopen.
Chezzly
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 13:59
Wheh, ik kan het niet vinden. Wel je postsheet topic, maar je maakt ook onderschriften?
Haha, ja, ik houd ook altijd m'n adem in wanneer ik iets grappigs of spannends lees x'D
Azure
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 14:01
Ja, ergens.. Op de vierde pagina staat dat ik ook onderschriftjes maak. Misschien moet ik dat eerste bericht maar eens editten. Anyway, op de vierde pagina staat een lijstje~
Eillish .
PROFILEPosts : 575
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia || Water Klas: Mr Norwood Partner: You need me but I don't need you
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo sep 18 2011, 14:01
xD
Owkaay, hmm, misschien moet ik eens gaan posten xD
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.