|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 15:49 | |
| Nee zeg, is niet mijn laptop ;x En Eph is ook een beetje het heilige boontje Hebben Wren en Nina nou haat aan Eph of lijkt dat maar zo? |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 15:50 | |
| Najaa.. Ik kom gewoon helegaar niet naar die introductieles. Az is het zusje van Mitsu al, ze moet niet ook nog te laat komen. Dan haat Saf haar al helemaal. En ze wil zo graag een goede indruk maken, xD |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:07 | |
| Eph is geen heilig boontje... Ze is gewoon netjes en leraren zijn heilig
Laatst aangepast door Ephony op za sep 17 2011, 16:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Azure
PROFILEPosts : 930 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood // DarkKlas: Norwood // Class PresidentPartner: I love you ♡
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:08 | |
| "hielig"? Dus in feite zijn hun hielen heilig? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:11 | |
| JAAA, SNAP DAT DAN! Die hielen, heb je ze nooit gezien? *edit vorig bericht* |
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:15 | |
| Nee. Ik wil Saf's harige enkels ook niet bekoekeloeren. Sommige mensen zijn normáál, weet je. <-- Is leuk, btw |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:16 | |
| Pff *steekt beledigd neus in de lucht* |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:19 | |
| Saf heeft geen harige enkels. Hij heeft helemaal geen haar -> slangenkenmerken Alleen op zijn hoofd en op zijn kin |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:20 | |
| gelukkig maar dat dat laatste pleite is
|
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:24 | |
| Ik heb alleen een andere ava genomen :3 Wie zegt dat het al pleite is? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:28 | |
| Nina heeft niks tege Eph.. Noah.. Ze is alleen zo.. zo... zo lief tegen Saf.. enzu WIE DOET DAT NOU?! Maar iets tegen haar hebben, dat niet.. moeha! Jongens... Ik heb cadeautjes gekregen (: Bloemen BLOND portemonee (i love Blond Amsterdam) BLOND dagboek( Why I dont know.. I dont use those things..) Een boek met knutseldingen.. En een lamineerapparaaat! (Ik word een echte JUF hihi.. Beetje jammer dat er op mijn stage school onderzoek wordt gedaan naar een mogelijk zedendillict... ofzo) |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:29 | |
| OOEH CADEAUTJES! Blond amsterdam is leuk, ik heb er nog twee tassen van c: Twee de zelfde dan wel, maar alsnog |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:30 | |
| Ik heb er ook twee... Die van UNOX (: En die drukke waar overal wat op staat.. Verder heb ik volgens mij een dozijn aan mokken staan... (: |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:31 | |
| Wasdat nu weer Blond? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:31 | |
| Ooh god.. de jongen in ons midden. Google maar Noah; "Blond Amsterdam" |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:33 | |
| Ik ben trots op mezelf =w=
Maar ik heb nog steeds haat aan voorstel posten maken D:- Spoiler:
Olaf was geboren in een nestje van drie; een broer en een zus. Zijn vader, Jens, was destijds Alpha en er werd dus veel van zijn nageslacht verwacht. Zijn moeder daarin tegen viel niet zoveel op, ze was gewoon een menig Warrior. En haar naam was enkel bekend omdat ze partner was van. Erg vond ze het niet, ze hield van haar partner en haar welpen. En daar ging het om.
Zijn moeder was de eerste van de familie die haar leven verloor. Op een dag ging ze samen met haar kinderen, die nog net geen Warriors waren, op pad. Het was toen winter. Ze was al zwakker geworden, sinds ze was bevallen van haar kinderen. Maar ze liet zich niet kisten hierdoor en bleef nog gewoon doorgaan met haar taken als Warrior. Ondanks de protesten van Jens en haar kinderen. Het begon te sneeuwen, steeds harder. En het viel zijn moeder erg zwaar. Toen het weer in een klap leek om te slaan en een soort van sneeuwstorm losbarstte zette ze het op een rennen; in de hoop een schuilplaats te vinden. Samen met zijn broer en zus, Dimitri en Anouchka, wist hij de grotten te bereiken en daar te schuilen. Maar het duurde niet lang of de vraag viel al; ‘Waar is mam?’ De arme vos had het niet gered, en niemand heeft haar ooit terug gevonden. Er is geen andere mogelijkheid dan dat ze achteropraakte en werd verslagen door de sneeuw. En zo eindigde het verhaal van Adeline, zijn moeder.
Natuurlijk waren de drie vossen erg bedroefd om het verlies van hun moeder. Maar hun vader liet zien dat het leven doorging, dus volgden ze zijn voorbeeld. Ze werden alle drie Warrior, waren hier erg blij mee; hun moeder zou het vast zo gewild willen hebben. Het duurde ook niet lang of Dimitri werd benoemd tot Deputy. Maar zijn zus was het hier overduidelijk niet mee eens. Ze was jaloers, stik jaloers. Tevergeefs probeerde Olaf haar duidelijk te maken dat er blijkbaar een andere toekomst voor haar was uitgestippeld. Maar ze weigerde te luisteren. Ook werd er gezegd dat het haar eigen schuld was; want toen ze nog jong was werd er haar de kans aangeboden om in de leer te gaan als Healer, maar ze was vast beraden om het zo ver mogelijk te schoppen als mogelijk was voor haar; als Warrior. En dit was vooral omdat ze zich wou bewijzen tegenover haar broers; aangezien zij de enige Moervos was. Toen de drie een keer op patrouille werden gestuurd ging het mis. Verblind door jaloezie viel Anouchka Dimitri aan. Olaf wist niet wat hij moest doen, kwam pas te laat in actie; wist zijn zus weg te halen. Maar het was al te laat voor Dimitri; hij was al dood. Zijn zus dwong hem dit aan niemand door te vertellen en het smoesje op te hangen dat ze aangevallen waren door andere wilde vossen. Niet wetende wat hij moest doen hield hij zijn mond maar en loog hij tegen iedereen. En het ergste van alles was ook nog eens; Anouchka werd benoemd tot Deputy.
Verscheurd door leugens en verdriet bracht de vos zijn dagen zwijgend door; wist niet meer wat hij aan moest met zijn leven. De tijden voor de Clan waren ook niet echt gunstig, dus besloot zijn vader samen met zijn zus een tocht te maken; op zoek naar een geschikte plek om te jagen. De prooi was schaars geworden in het gebied. Hij gaf de leiding aan zijn enige zoon die nog over was: Olaf. Deze stemde alleen maar in. Dagen gingen voorbij, en in die dagen had de vos zich steeds meer bewezen als leider. Maar er was een ding dat iedereen dwars zat: Waar bleven Jens en Anouchka toch? Uiteindelijk besloot de vos om samen met een patrouille op zoek te gaan. De geuren waren zwak en vaagjes, maar uiteindelijk wisten ze de twee toch te vinden. Maar helaas niet zoals ze hadden gehoopt. De lichamen waren half aangevreten, door aaseters zoals kraaien. Vliegen waren overal en de stank was ondragelijk. Ze waren dood. En niemand had het doorgehad. Ze hadden de lichamen begraven en gingen toen weer terug naar het kamp; moest het nieuws daar brengen. Niemand wist wat te doen, en in die tijden van nood trad Olaf op. De afgelopen weken had hij veel ervaring opgedaan en nam hij het heft in handen. Men zag hem al snel als leider, vooral vanwege het feit dat zijn vader Alpha was geweest; en zijn broer en zus Deputy. Het duurde ook niet lang of de leden van de Clan zelf benoemden hem tot Alpha. Nu is hij Alpha, maar nog steeds is hij niet tevreden. De enige tijd waar hij echte blijdschap had gekend was de tijd met zijn familie; en die was hardhandig van hem afgepakt. En hij had er niets tegen kunnen doen. Hij zoekt nog steeds naar iets nieuws, een nieuw doel in zijn leven. Maar nu hij Alpha is kan hij zijn Clan niet in de steek laten, niet na alles wat er is gebeurd. Dus hij bleef, in de hoop te vinden wat hij zoekt… In dit niemandsland.
|
|
| |
Azure
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:50 | |
| Sjiekig, uw nieuwe rang... Nu gaat Azzie zeker een keer de ziekenzaal langs, |
|
| |
Hero .
PROFILEReal Name : Henk. Posts : 425 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lots of Light and a pinch of AirKlas: //Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 16:59 | |
| Ghehe, kunt U me lekker gaan stalken c: Hmn, nu moet ik weer een voorstel post maken. *facepalm'd*
Ach, eerst wat andere dingetjes doen... En dan moet ik maar eens gaan beginnen x') |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 17:00 | |
| AZURE!!! Ik heb op je topic gereageerd! Wat een faal trouwens.. maargoed |
|
| |
Soul .
PROFILEReal Name : Freedje Posts : 1116 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Nova/Light - Shadra/DarkKlas: Fifth ClassPartner: Love is gone.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 17:09 | |
| Pf... Sorry dat ik zo inactief ben... School vergt tijd! En ik kan maar niet stoppen met denken aan die jongen op wie ik verliefd ben... PFt.. |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 17:46 | |
| Argh, like fu. Ik kan gewoon geen plaatjes vinden laat staan een fatsoenlijk os in elkaar zitten ¬¬ Het irriteert ;x |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 19:20 | |
| Lolz, Nina en Azure, zal ik jullie komen stalken? Krijgt Azure gelijk het ontvangst commitee van spijbelaars xD Wow, ik heb geen mensen aangereden met de test drive vandaag! 8D |
|
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 20:13 | |
| Ik irriteer me aan mijn vader... Zoals gewoonlijk. Misselijk makende ranzige irritante vent die hij is. Maar ik weiger te verhuizen. Deze bank is van mij >U |
|
| |
Dante. .
PROFILEReal Name : Margelique n.n Posts : 407 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister,Klas: Partner: Single as fuck.
| |
| |
Hero .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za sep 17 2011, 21:49 | |
| Heb je face claim?... Of iets in die richting x')
En je kunt altijd op Zerochan kijken; Typ je gewoon kenmerken in, zoals de kleur haren en ogen... En natuurlijk het geslacht x') |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|