MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Cassia/Water Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 14:07
Gaat u nog reageren met uw geliefde Jaydon?
Dyesibel .
PROFILEPosts : 33
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon en Cassia/Lucht en water Klas: 5e klas Partner: Never search for love
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:17
Yay, ik heb mijn dwarsfluitexamen B gehaald :'D
Luca .
PROFILEPosts : 708
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:25
*scheld* Ik heb zo piano les, en heb hele week niet geoefend. Maar die man boeit 't eigenlijk niet, alhoewel ik denk dat hij moe van me wordt XD En we praten voor meer dan de helft van de les. Het komt wel goed «3
En ik moet mijn trompet leraar nog steeds vertellen dat ik na de zomervakantie stop. Oeps. Ghehe, die man gaat vast zeuren dat ik moet blijven of zo. Pech voor hem >D
Laatst aangepast door Marjolijn op wo jul 06 2011, 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:25
Ik wil ook piano kunnen spelen D:
Luca .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water en Lucht Klas: Nvt Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:26
Ga op les zou ik zeggen c: Het valt reuze mee, nou.. in mijn ogen dan XD Het is het enige waarmee ik.. soort van kan multitasken. En het scheelde al dat ik alles qua theorie al kende, F sleutel niet meegerekend; Maar die leer ik ooit nog wel, ben momenteel te lui.
Ephony Ere Oud-Lid
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht magie. Klas: Mentorklas van sexy Saf :3 Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:28
Ik kan geen noten lezen, heb kleine handen en heb geen plaats om een piano neer te pleur'n ... moet d'r dan ook nog eens twee omdat m'n ouders gescheiden zijn xD
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:29
Ik zing altijd lekker hard. M'n familei zegt dat ik wel kan zingen, maar ik word onzeker
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:30
Hmmn... Ga leren noten lezen, dan 8D ? Koop key board, is niet hetzelfde maar het is tenminste iets. En ik heb boek voor volwassenen, met m'n mannelijke normale handen. Er zijn ook boeken voor kinderen, die speciaal zijn voor kleine handen of zo. Dus dan leer je spelen met kleine handjes, maar kun je hetzelfde als mensen met grote handen. Geniaal niet 8D ? En er is een zo'n klein kind, met kleine handen en is jong... En die kan heel goed spelen. Dus dan kun jij het vast ook wel =w=
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:32
Hahahaha, jippyyy er is nog hoop voor mijn mini-handjes ^^ Ach ja... misschien blijft het wel gewoon alleen een droompje en blijf ik zwijmelend naar piano muziek luisteren
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 15:33
Ja kijk maar; Dit filmpje is het bewijs, want dit kind heeft ook kleine handen of zo. En ze kan snel spelen c:
Dyesibel .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon en Cassia/Lucht en water Klas: 5e klas Partner: Never search for love
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:03
Ik heb boven ook een keyboard staan maar ik heb geen goede boeken om het te gaan leren of zo. Bovendien heb ik geen ritme gevoel (had allemaal 5'en op mijn examen voor ritme). Dus nja, als ik dat wil dan zal ik les moeten nemen en ik ben nu juist met dwarsfluitles gestopt D:
Jaden .
PROFILEPosts : 105
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Vuur Klas: 5de klas Partner: Does she really love me? Or is it just a game?
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:07
@Dyesibel: ik maak vanavond weer postje voor ons topic [^^] 'k Ga nu lekker zingen
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:15
@ Dyesibel; Ik haal daar altijd tienen voor, Behalve als mijn concentratie ergens anders ligt. *kucht* En mensen kijken altijd bij mij af, Nou... Ik geef mijn antwoorden door XD En ik zit altijd met m'n rug naar die gozer toe. En alsnog heeft 'ie niets door o_o
Dyesibel .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:17
Respect hoor, ik ben gewoon waardeloos in ritme. Maar ja, theorie had ik wel een 8,9 haha, dat is gewoon stampen en dat kan ik wel. Maar dat is vervelend toch als mensen de hele tijd denken dat je alles goed hebt, of niet? Ik vind dat wel, pfoe.
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova || Light Klas: || I teach Light Magic || Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:28
En dan kom ik met m'n gitaartje xD Ik kan maar een klein beetje piano, maar gitaar gaat veel beter :3 Zingen ook wel een beetje, al doe ik dat liever niet te hard xD
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:33
@ Dyesibel; 't zou vervelend zijn als ik 't niet goed zou hebben. Nou, ik heb een keer verkeerde antwoorden doorgegeven. God, ben zo gemeen soms XD Maar als ik ze goed heb, ach; win win ? Ik hoef niets ervoor te doen, en hun zijn m'n matties c:
@ Malaika; Wij hebben drie gitaren, elektrisch, akoestisch en bas. Allemaal van mijn broer, en ik mag er niet aanzitten ;o Anders had ik me nu al wat liedjes op die akoestische geleerd >D En trompet ben ik... nou weet niet. Maar ik vind het gewoon een falend instrument ._. Piano is veel leuker c:
Master Sebastian
PROFILEPosts : 407
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova || Light Klas: || I teach Light Magic || Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:41
@Marjolijn: Trompet is ook niet mijn favoriet D: Piano is wel epic, maar met twee handen vind ik moeilijk D: Plus dat de piano van m'n zus is :3 Ik heb 2 akoestische gitaren en na 5 jaar les komt er toch eindelijk fatsoenlijk geluid uit xD Jammer dat je er niet aan mag zitten D:
Dyesibel .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 16:56
Ik heb getwijfeld over gitaarles, maar do ehet nu toch maar niet vanwege de tijd die dat weer gaat kosten.
KC
PROFILE Real Name : Margelique Posts : 322
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: ~ Partner: /
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 17:27
@Aura, Eh? Waar 0.o, Kben nogal in de war de laatste tijd...
Muzikale mensjes spreken hier Ö Gossie, Piano, Dwarsfluit... Ik luister er alleen maar naar, en speel eht niet xP
Dizzy .
PROFILEPosts : 130
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Razen/Fire - Light/Nova Klas: 5de klas Partner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 17:42
@Jadira: je zou een post met Jaydon maken, remember? Een nieuw topic openen? Voor met Diamond? [^^]
Ephony Ere Oud-Lid
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 17:50
IK HEB MIJN PASSIE IN DE TRIANGEL GEVONDEN heerlijk ding dat het is, die vormen *rilt*, gewoonweg opwindend... EN DAN DAT GELUID. Kort en krachtig, of lang en melodieusss *droomt weer weg*
Luca .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 18:10
God, domme vlieg. Iedere keer als ik opsta met vliegenmepper is ie verdwenen o_o.. En als ik ga zitten zoemt ie in mn oor D:..
Xavier.
PROFILEPosts : 281
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon & Lucht Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air. Partner: 'And she's all I need.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 18:31
Noah heb jij dat wiebelding boven in gemaakt 8D? Met evenementen? 8D [Dat woord bevat echt te veel e's o3o] Die's echt awesome !
Alithea
PROFILEPosts : 13
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Erd/Cassia Klas: 6de klas Partner: Just screw yourself
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 18:35
Aah wie kan mij helpen? D8
Hoe kan je anime series downloaden [alle episodes] (aa')
En onze kookplaat is lui :/ Hij wilt niet eens een pannekoek bakken xD
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jul 06 2011, 18:41
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.