Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 02 2011, 17:56
Nouja, daarna mag hij overal doorheen praten, alsof er niets is gebeurd. Hij mag liegen, de waarheid spreken, alles. Jammer genoeg heeft hij geen stem meer.
Soul .
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 1116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 02 2011, 17:58
Uuuuugh.... Rotvakantie
Dyesibel .
PROFILEPosts : 33
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon en Cassia/Lucht en water Klas: 5e klas Partner: Never search for love
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 02 2011, 18:12
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 02 2011, 20:31
-pakt een pleister- Daar. Huilen moet soms. Dat deed ik ook toen ik erachter kwam dat ik nooit meer normaal zou kunnen eten. Sommige dingen zijn verdrietig. Andere niet. Het enige wat vaststaat is verandering.
Dyesibel .
PROFILEPosts : 33
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Puffoon en Cassia/Lucht en water Klas: 5e klas Partner: Never search for love
Onderwerp: Re: Het onzin topic za jul 02 2011, 22:50
Finally een PB gevonden (: Erg onhandig als je geen animes kent XD
Soul .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Nova/Light - Shadra/Dark Klas: Fifth Class Partner: Love is gone.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 03 2011, 13:55
Nog niemand heeft gereageerd op mijn topic
Alithea
PROFILEPosts : 13
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Erd/Cassia Klas: 6de klas Partner: Just screw yourself
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 03 2011, 15:33
Ik reageer wel 8D Reageer jij dan weer bij Scorpi? (aa')
Jups nieuw accountje waar ik zin in had ^.^'
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 03 2011, 18:09
Jaaah! Oh please, reageer, reageer, reageer!
Ellia .
PROFILEPosts : 216
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic Klas: 6th Grade, Master Norwood Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 03 2011, 20:45
God damit, nou heeft dat moeder-figuur me van mijn PS3 af gekickt, omdat ze zo nodig tv moest kijken en ben ik nu bored as fuck... I WANNA PLAY FALLOUT 3!!! D<
Soul .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jul 03 2011, 20:50
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.