PortalIndexMy blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 HpD5UwnMy blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

My blood is black, my hands unclean...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Servatius
.
.
Servatius

My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere en vuur magie.
Klas: 6e klasser
Partner: I can't let anyone too close

My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My blood is black, my hands unclean...   My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 18 2011, 14:49

Servatius keek Keade met een ietwat vragende blik aan na haar antwoord, iedereen had eigenlijk zo'n beetje altijd nog wel wat waardigheid, al wouden ze dat zelf niet meer geloven. Er zullen namelijk altijd grenzen zijn waar je niet over heen gaat, al kost het je leven, dat zou Keade met het leven dat ze had geleid toch wel moeten weten. Servatius bleef haar aan kjken toen ze verder sprak, haatte ze groentes echt zo erg? Nou ja, dat was haar probleem nu, niet het zijne. Zelf had hij eigenlijk ook wel rust nodig, dus bleef hij rustig zitten en at van de wortels die hij nu kennelijk enkel voor zichzelf had gezocht. Ondertussen ging zijn blik over het gebied dat Servatius en Keade net hadden toegetakeld. Het bleek er toch iets erger aan toe te zijn dan hij gedacht had, maar daar konden ze voor de rest eigenlijk weinig aan doen, bovendien kon hij toch wel regelen dat het als een of ander raar natuurfenomeen werd afgeschreven of als een gevecht van schaduwwolven die gek waren geworden of zoiets dergelijks, daar had hij ook binnen de school genoeg connecties voor. Daarna ging zijn blik weer naar Keade en zag dat de wonden bij haar al weer dicht gegroeid waren, in tegenstelling tot de zijne al waren ze wel al gestopt met bloeden. Over een tijdje zou hij in elk geval wel genoeg energie hebben om samen met Keade weer terug op school te komen, daarna zou hij wel een kort bezoekje brengen aan de ziekenzaal om de wonden goed te laten genezen. "Als je serieus bent, dan kan ik je daadwerkelijk wel terug dragen naar school over een tijdje, als je dat dan nog wilt ten minste" zei hij dit maal serieus, het was ten slotte ook zijn schuld dat Keade het niet zo terug zou redden naar school, dan was het wel zo eerlijk om haar daarmee dan te helpen toch? In elk geval voelde Servatius dat hij in elk geval moest proberen om haar te helpen. "Wil je anders dat ik ondertussen vertel wat ik weet over jouw soort?" vroeg hij, zijn woorden van eerder weer terug springend in zijn gedachte. Het was een goed tijdverdrijf en hij had er nu meer dan genoeg energie voor, waarom zou hij dan niet vertellen wat Keade waarschijnlijk wel graag zou willen weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodbook.actieforum.com
Claudia
.
.
Claudia

My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 341
My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My blood is black, my hands unclean...   My blood is black, my hands unclean... - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19 2011, 17:22

Het voorstel stond Kaede maar wat tegen, maar haar nieuwsgierigheid won het van haar afkeer. 'Nou, vertel. Ik weet niet veel meer dan de basis, en het feit dat er maar een paar zijn die het hebben overleefd. Iets wat jij kennelijk niet wist.' Ze schudde even haar hoofd. 'En hoe ben je zo zeker dat je me kan dragen? Het is waar dat ik niet erg ver kan lopen, maar wat maakt jou zo zeker dat jij dat kan?' Kaede keek hem kritisch aan. Ze vond het niet fijn dat hij zich zorgen maakte. Ze was verdorie een soort van demon, dan verwachtte je toch dat iemand voor zichzelf kon zorgen, of niet? De frons op haar voorhoofd werd dieper. 'Maar als jij hier zoveel van weet, en jij bent al, weet ik het, 300 jaar oud, waarom hebben ze mij dan zo weinig verteld? En waarom deed iedereen alsof ze niet wisten wat ze met me moesten?' Het zat Kaede al een tijdje dwars. Ze wist dat iedereen in haar omgeving haar had geminacht, maar ze verwachtte wel dat iedereen de waarheid had gesproken. Wat was er nog meer verzwegen, of gelogen?

(Wow.. Mijn inspiratie is nu onder nul)
Terug naar boven Ga naar beneden

My blood is black, my hands unclean...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» SSA in Black Blood Alliance-stijl
» Bijles Blood Moon, Blood stone {Aiden & Theneras}
» Blood, I want your blood |Rhine|
» In my hands a legacy of memories
» Water Magic Les: All Hands On Deck