PortalIndexTweede les - Pagina 2 HpD5UwnTweede les - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Tweede les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Celedë
.
.
Celedë

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema sep 28 2009, 17:23

Celedë grijnsde, voor zover een Hyena dat kan, even naar Antony toen hij naast haar kwam zitten. Daarna liet ze haar blik rond gaan. De slang voor Donovan had ze wel verwacht maar een vos voor haar neef? Vossen stonden meestal bekend om hun sluwe streken. Imeth was niet zo al gedroeg hij zich de laatste tijd wel anders dan Celedë zich hem herinerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema sep 28 2009, 17:30

Antony merkte de wolf op,de neef van Celedë en Diva. Hij grijnsde. Dus hij vond zichzelf sluw. Wat raar was want de eerste indruk die hij van hem had was helemaal niet sluw ofzo.
Hij keek naar Donovan en merkte vijandigheid. Toen legde hij zich op de grond en legde zijn poot in zijn richting. Hou je kalm Donovan,doe dit later pas was de boodschap die werd overgebracht naar hem. Aleen Donovan zou die kunnen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema sep 28 2009, 17:31

Rose keek kalm in het rond, en toch voelde ze dat de kracht afnam. Algauw vloog ze omhoog, en ze keek iedereen dan heel even aan. Niet veel later vloog ze gewoon door het raam naar beneden, en ze land dan onder een boom dichtbij het lokaal van Master Kale. Ze veranderde in een mens, en ze greep haar lichaam vast. Ze had te lang in een gedaante gezeten, en ze voelde zich heel even misselijk door het gebruik van de krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema sep 28 2009, 17:40

Ineens hoorde Donovan de onmiskenbare stem van Antony in zijn hoofd. Hij gliberde terug naar zijn stoel en ging daar opgerold liggen. Het was best wel maf een klaslokaal vol met dieren in plaats van kinderen. Het deed hem denken aan een dierentuin waar zijn ouders hem en Aigaithis vroeger toen ze klein waren ooit eens mee naartoe genomen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 07:51

Diva keek even om zich heen. Steeds meer leerlingen lukte het om in een dier te veranderen. Ze had wel verwacht dat haar zusje voo de Hyena zou gaan. Een Leeuw voor Antony en de Slang voor Donovan vond Diva ook typisch. Maar wat Imeth met de Vos moest? Dat was een raadsel dat Diva liever niet oploste. Ze probeerde de spreuk nog ee keer en dit maal stond er een sierlijke zwarte panter op Diva`s plek. Haar felblauwe ogen keken onderzoekend rond. Haar staart zwiepte sierlijk heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 29 2009, 09:38

Een grijze vos met felpaarse ogen keek de klas rond. Imeth zag dat het Diva inmiddels ook gelukt was in een voledige panter te veranderen. Zijn blik ging even naar Master Kale. Hij vroeg zich af wanneer ze terug zouden moeten veranderen. Daarna gingen de felpaarse ogen van de grijze vos naar de klok boven het lokaal. Het was bijna tijd om te stoppen. Hij zag dat Donovan zich had opgerold en op zijn stoel was gaan liggen. De felpaarse ogen kregen een valse glinstering die al snel weer verdween toen Imeth naar Celede en Antony keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 03 2009, 23:51

(Dit is even Rose. heb even geen zin om te veranderen van acc)

Rose bleef zo zitten, en ze sloot dan ook haar ogen gewoon. Toch moest ze zien terug te gaan naar de klas om haar spullen te halen, maar alleen wilde ze dat gewoon niet. Daarna stond ze gewoon weer op, en ze veranderde weer in haar dier. Ze vloog zwakjes het lokaal weer binnen, en ze ging dan op haar stoel zitten. Ze veranderde met moeite in een mens, en ze liet haar hoofd op de bank vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 04 2009, 08:36

Kale keek de klas rond en in zijn ogen was een moment een blik van goedkeuring te zien. Deze blik was wel weer snel verdwenen. ''Goed gedaan, verander maar terug iedereen'' zei hij tegen alle leerlingen. Daarna liep Kale naar Rose toe en ging opnieuw op zijn hurken zitten zodat hij Rose recht aan kon kijken. ''Je hebt het uitsteend gedaan Rose. Als je wilt hoef je vandaag geen lessen meer te volgen als je te uitgeput bent. IK bespreek het wel met Madeline, als je wilt tenminste'' zei hij zacht zodat alleen zij hem kon horen. Daarna stond hij weer op en liep terug naar zijn bureau. Hij leunde ertegen aan en keek de klas rond. ''Bestudeer deze spreuk goed. Zowel de praktijk als de theorie ervan. Voor deze spreuk zul je op het proefwerk veel punten kunnen verdienen. Degene die vragen hebben over deze of een andere zwarte magie spreuk kunnen na de les bij me komen vragen'' zei hij. ''Jullie kunnen gaan'' zei hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 04 2009, 11:35

Antony veranderde weer terug naar zijn mensen gedaante. Zijn blik viel even op Imeth waarbij zijn kleu ogen direct veranderden naar zwart. Hij gromde even en keek toen naar Celedë. Toen liep hij weg zonder ook nog maar om te kijken. Toch keek hij een keer om naar Donovan,hij knikte even en toen verdween hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 04 2009, 12:07

Donovan keek op toen Master Kale begon te praten. Hij gleed van zijn stoel af zodat hij de ruimte had om terug te veranderen. Donovan nam zijn menselijke gedaante weer aan en rekte zijn stijve ledematen even uit. Van het opgerold liggen was hij een beetje stram geworden. Donovan pakte zijn tas en wierp hem over zijn schouder. Hij knikte Master Kale beleefd toe en verliet toen het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 04 2009, 13:27

Rose keek de leraar aan, en ze luisterde dan naar zijn woorden. "Het probleem is dat ik geen lessen wil missen, maar ik denk niet dat ik nog wat kan volgen van lessen." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek dan naar het raam van het lokaal. "Uhm sorry voor het raam daar." Zei ze dan nog tegen hem, en ze keek hem dan na als hij naar zijn bureau toe liep. Ze luisterde naar zijn woorden, en ze bleef dan maar nog heel even zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kara
.
.
Kara

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 56
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 13:54

:3


Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:11

''Dat maakt niets uit hoor Rose. Ik repareer het wel'' zei hij tegen haar haar. Daarna keek hij naar Kara. ''Als je wilt kan ik je buiten de gewone lessen helpen. Als een soort bijles maar dan net iets anders. Het is maar wat je zelf wilt'' zei hij tegen haar. Daarna liep hij naar het raam toe. Hij riep wel vrolijk dat hij het wel zou repareren maar misschien verreiste dit toch meer werk dan hij had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 17:16

"Als u wilt kan ik er wel voor betalen, aangezien het mijn fout is." Zei Rose dan tegen hem, en ze liep dan even naar hem toe. "Master kan ik u eigenlijk privé praten?" Vroeg ze dan zachtjes aan hem, aangezien niet iedereen het moest horen. Daarna keek ze heel even naar de anderen, en ze zucht dan ook onhoorbaar. Even dacht ze kort na over wat Miss Esmeralda had vertelt tegen haar, aangezien ze privé lessen kreeg van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kara
.
.
Kara

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Michelle
Posts : 56
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark&Water magic
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 21:19

:3


Laatst aangepast door Kara op di dec 27 2011, 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 08:27

Kale knikte even naar Kara. ''Kom maar langs als je een tussenuur hebt. Als ik hier niet zit dan kan je me in de lerarenkamer vinden'' zei hij tegen haar. Hij wachtte totdat Kara weg zou zijn. Toen stond hij als enigste overgeblevene in het lokaal samen met Rose. Kale richtte zijn lichtblauwe blik nu op haar. ''Wat is er Rose?'' vroeg hij kalm aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 10 2009, 17:14

Rose keek naar hem, en ze hoorde dan zijn vraag. "Zou ik soms enkele privélessen kunnen krijgen door het feit van wat ik op dit moment nog heb?" Vroeg Rose dan nieuwsgierig aan hem, en ze keek dan heel even in het rond. Haar ogen sloot ze voor een korte tijd, maar deze deed ze dan algauw weer open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 11 2009, 09:41

Kale keek Rose even bedachtzaam aan. ''Tja, ik zou je wel privelessen kunnen geven maar wat zou ik je dan moeten leren? Je loopt keurig mee met de rest van de klas Rose. Jij hebt eigenlijk geen prive lessen nodig'' zei hij tegen haar. Rose deed goed haar best in de lessen dat kon Kale wel zien. Hij zou haar ook niet meer laten doen dan zijzelf niet aankon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12 2009, 14:47

Rose keek hem aan, en ze luisterde dan ook naar zijn woorden. "Master het zit namelijk zo dat ik extra training nodig heb voor het feit dat er weer zoiets zou gebeuren als toen de hele clan werd vermoord. Ik bedoel ze zitten achter me aan, aangezien ik de phoenix bezit." Zei Rose dan zachtjes tegen hem, en ze keek dan even in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12 2009, 16:28

Kale knikte even nadenkend. ''Ik begrijp het'' mompelde hij zacht. ''Ik kan je wellicht leren om gedachtes van anderen te lezen en zelf aan anderen door te sturen. Het zal best lastig zijn omdat het meestal pas stof is voor examenklassen maar ik denk dat je een spreuk zoals dat wel kan gebruiken'' zei hij daarna. ''Wat vind je ervan Rose?'' vroeg hij daarna aan haar. Ze moest het natuurlijk zelf wel willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimema okt 12 2009, 17:30

Rose keek hem kalm aan, en ze luisterde dan ook naar zijn woorden. Ze begreep dat die spreuk wat moeilijk kon zijn, maar ze wilde er echt voor gaan. Rustig keek ze even naar buiten, en daarna weer naar hem. "Ik wil het graag leren, ookal is het een nogal moeilijke spreuk." Zei Rose dan kalm tegen Master Kale, en ze glimlacht dan ook heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 13 2009, 16:18

Kale knikte even. Hij leunde tegen zijn bureau aan en bleef Rose recht aankijken. ''Wanneer heb je tijd? Ik wil niet dat je andere lessen eronder leiden namelijk'' zei hij tegen haar. Het zou mooi zijn als ze zo snel mogelijk konden beginnen maar ze hadden twee roosters om zich aan aan te passen. Zowel het lesrooster van Rose als dat van Kale. Hij had ook meerdere klassen die hij lesgaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 13 2009, 16:22

Rose keek hem aan, en ze luisterde dan naar zijn woorden. "Ik kan altijd tijdens de pauzes, en na de lessen." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek hem dan ook gewoon vriendelijk aan. Meesten zouden niet eens weten waarom ze extra lessen wilt, maar wat ze hem uitgelegt had was dan ook de waarheid. Rustig ging ze naar het raam, en ze leunde dan ook tegen de vensterbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 24 2012, 14:38

alois klopt aan. hij doet de deur open en ziet een meisje en master kale staan. sorry dat ik binnenkom maar ik wou u iets vragen zou ik deze les mogen volgen? hij keek de master aan in hoopvol dat hij ja zee. alois denk ik wil heel graag dark magic volgen. ik zou wel bijlessen willen volgen als dat kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Tweede les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Tweede les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede les   Tweede les - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tweede les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De tweede les
» Tweede Les
» Tweede les.
» Tweede les.
» [LET OP!] Tweede gymles!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-