PortalIndexplaying HpD5Uwnplaying 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 playing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
medira

medira

playing UTL8oxA PROFILEPosts : 17
playing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: razen/vuur
Klas: 3e jaars
Partner: no body love's her

playing Empty
BerichtOnderwerp: playing   playing Icon_minitimeza jan 01 2011, 21:03

met haar handen in haar broekzakken liep medira door de hal van de Fire Magicans. grote houten deuren kwamen voorbij. met af en toe een klein rond raampje. eigenlijk was ze wel nieuwsgierig wat er achter elke deur zat. voorzichtig opende ze een deur. een grote kamer kwam tevoorschijn. zacht sloot ze deur achter haar en liep naar het midden van de kamer. een open haard met een stel banken stond in het midden. grote boekenkasten stonden tegen de muur aan. nieuwsgierig liep ze er naar toe en pakte een dik boek. 'history' stond er op. ze sloeg het boek open. grote lappen tekst met af een toe een getekend plaatje tonden er in. ze zette het boek terug en pakte een andere. ze opende het boek. het stond vol met tekeningen van mensen en wezens. een grote glimlach verscheen op haar gezicht. zou het misschien er zijn als ze het boek een weekje leende? ze stopte het in de tas die ze om had. haar oog viel op een grote zwarte piano die in de hoek van de kamer stond. ze ging op het krukje zitten dat er voor stond en legde haar handen op de toetsen en begon te spelen. zacht begon ze er ook op in te zingen.

I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
But I have this dream
Right inside of me
I'm gonna let it show, it's time
To let you know
To let you know

This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be, now
Gonna let the light, shine on me
Now I've found, who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is..

de deur van de kamer ging open en medira stopte met spelen. een schim stond in de deur opening.

(open voor iedereen)
(voor mensjes die nog niet weten waar ze is..... ze is in de gemeenschappelijke woonkamer..........)
(linkje voor hoe het lied klinkt: https://www.youtube.com/watch?v=cfe1h6z6VNg
Terug naar boven Ga naar beneden
Órelinde

Órelinde

playing UTL8oxA PROFILEPosts : 266
playing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Equally earth and fire
Klas: Mastertje Kana ~
Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded

playing Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing   playing Icon_minitimewo jan 05 2011, 14:53

Ze stond voor de deur van de etage van Razen en zuchtte even snel. 'Nou daar gaan we dan.', zei ze zacht. Ze hoorde de muziek al door de deur heen en bleef even staan luisteren. Automatisch wilde ze gaan dansen op de muziek en ze deed de deur open. Meteen stopte de muziek en haar glimlach trok naar beneden. 'Alsjeblieft stop niet. Het klonk prachtig.', zei ze snel en stapte naar binnen. Ze zette haar koffer en tassen weg en sloot de deur. Ze deed haar mantel af en zette Snow White op de grond. Ze trok snel haar schoenen uit. Ze keek even naar wat ze aanhad en vond dat het wel kon. Ze liep op het meisje af. 'Ze ging naast haar zitten op haar hurken en keek haar aan. 'Mijn naam is Órelinde. Noem me maar Linde. Zou je alsjeblieft dat lied opnieuw willen spelen?', vroeg ze serieus. Ze had de klanken gehoord en wilde er meteen op dansen. Ze stond weer op en keek om zich heen. Ze had voldoende ruimte om te dansen en de vloeren waren goed genoeg. Snow White kwam ook aanlopen en sprong op de piano en ging daar lekker liggen. Ze had haar oogjes open, maar deed verder wel alsof ze sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
medira

medira

playing UTL8oxA PROFILEPosts : 17
playing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: razen/vuur
Klas: 3e jaars
Partner: no body love's her

playing Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing   playing Icon_minitimeza jan 08 2011, 13:58

Een meisje met lang zwart haar en een grote mantel om. En samen met een poes/kat stonden in de deur opening. "alsjeblieft stop niet met spelen. Het klonk prachtig." zei het meisje terwijl ze de kamer in liep. "bedankt." medira met een kleine glimlach op haar mond. Het meisje sloot de deur en dee haar mantel af. Medira keek om van wild getsjirp. Snowy had de pels gezien ev vloog wild de kamer door. Even grinnikte medira en pakte snowy uit de lucht en zette haar op de piano. Snowy bleef wild tsjirpen. Het meisje liep op medira af en ging op haar hurken zitten. "mijn naam is órelinde. Noem me maar linde. Wil je dat lied alsjeblieft opnieuw spelen?" vroeg het meisje serieus. De naam van het meisje zweefde even door haar hoof maar al snel klonken de muziek noten weer door haar hoofd.

I've always been the kind of girl
That hid my face
So afraid to tell the world
What I've got to say
But I had this dream
Right inside of me
I'm going to let it show
It's time
To let you know
To let you know

This is the real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light
Shine on me
Now I found
Who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me

Do you know what it's like to feel so in the dark
To dream about a life where you're the shining star
Even though it seems
Like it's to far away
I have to believe in myself
It's the only way

This is the real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light
Shine on me
Now I found
Who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you
I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you
This is the real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be now
Gonna let the light
Shine on me
Now I found who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be

This is me
You're the missing piece I need
The song inside of me
This is me
You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing

Now I found who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be
This is me
(weet niet of dit de gene is die bij de piano versie hoort.. heb een andere site voor songtekst gebruikt dan de eerste)

Tijdens het lied kwam de poes op de piano gesprongen. Snowy begon alweer te tsjirpen maar was al weer snel stil om naar de piano noten luisteren. Even keek medira om naar órelinde. Ze zat sierlijk op de noten te dansen. Alweer verscheen er een kleine glimlach op het gezicht van medira. Wanneer medira klaar was het haar lied stond ze op en liep naar órelinde. "wat kan jij goed dansen zeg." zei medira vriendelijk. "als je nog meer wilt horen kan je dat gerust zeggen." medira liep weer naar de piano en begon een klein melodietje te spelen. "ik ben medira." zei ze nadat het melodietje afgelopen was.

(de lik weet je wel van het liedje. (dat van dat melodietje heb ik (nog) geen linkje;) )
Terug naar boven Ga naar beneden
Órelinde

Órelinde

playing UTL8oxA PROFILEPosts : 266
playing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Equally earth and fire
Klas: Mastertje Kana ~
Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded

playing Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing   playing Icon_minitimevr jan 14 2011, 14:46

Órelinde was gaan staan en hoorde de klanken van het lied komen en trok nog even snel haar sokken uit. Ze had haar tenen nodig om te dansen,want ze wilde geen blessure oplopen. Ze luisterde rustig naar de eerste klanken en begon rustig te dansen. Ze danste kalm, maar sierlijk op de muziek. Ze maakte kleine draaiingen en gebruikte de tekst van het lied om haar bewegingen op te coördineren. Ze had het lied ooit al wel een keer gehoord, maar dat was al lang geleden en ze wist het niet meer precies,maar ze wist wel dat er verschillende versies waren. Dit was de rustige versie. Ze sloot haar ogen en gebruikte haar intuitie om de passen te maken. Ze dacht niet meer aan wat ze aan het doen was, ze luisterde alleen maar naar de klanken en de tekst die erop was gebaseerd. Ze sloot af met een snelle draai die langzaam eindigde waarbij ze hurkte en klein afsloot. Na het lied bleef ze uithijgen om haar ademhaling in orde te krijgen. Het was niet zo intensief geweest, maar haar ademhaling was wel verhoogd. Nu merkte ze het vogeltje op dat naast Snow White op de piano zat. Ze lachte er even naar. Ze kwam overeind en torende boven het meisje uit. Soms haatte ze het om zo groot te zijn en ze pakte daarom een stoel uit de keuken en sleepte die naar de piano om bij haar te gaan zitten. 'Dank je wel. Ik oefen veel.', zei ze zacht. 'Graag, maar een andere keer. Ik ben net aangekomen en als ik muziek hoor wil ik meteen gaan dansen.' Ze luisterde naar het melodietje dat werd gespeeld en keek naar de snelle beweging van de vingers van het meisje die over de pianotoetsen gingen. 'Hallo Medira. Jij speelt ook heel erg goed.' Opeens sprong Snow White op haar af en ze ving haar gemakkelijk op met haar armen. Ze nestelde zich in haar armen en Órelinde lachte even. Nu richtte ze haar aandacht op het vogeltje. 'Is dat vogeltje jouw vriendin??' Hierbij keek ze Medira weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



playing UTL8oxA PROFILE
playing UTL8oxA MAGICIAN

playing Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing   playing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

playing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Playing with him.. or her?
» Just Playing
» playing for my own
» Playing with water.
»  just playing piano

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor IV - Fire Magicians Dormitory-