PortalIndexPre-oud en nieuw-party! HpD5UwnPre-oud en nieuw-party! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Pre-oud en nieuw-party!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimedi dec 28 2010, 22:45

Sheena glimlachte enthousiast in zichzelf terwijl ze de laatste spullen in pakte. Ze had voor haar eerste feestje op SSA, een pre-oud en nieuw-party, met Bellingar, een zeer kort, zwart met rood rokje, hoge rode pumps en een zwart buiktruitje met lange mouwen aangetrokken. Haar haar was uit de gebruikelijke staart en het hing speels om haar heen. Ze gaf Corrine nog snel een kusje waarna ze richting de vuuretage vertrok. In haar ogen waren pretlichtjes te zien, vooral toen haar lange benen uitgebreid bekeken werden door een groepje passerende oudstejaars. That's how I roll. Ze knipoogte vrolijk naar hen en liep toen heupwiegend verder, genietend van het klikkende geluid van hakken op steen. Ze hadden dit al een tijdje geleden afgesproken, dat er een 'feestje' zou komen. Een feestje in Sheena's en Bellingar's begrippen. Ze trok even haar truitje nog iets lager en klopte toen duidelijk op de deur. Ze beet ondeugend op haar lip toen ze recht in de ogen van Bell keek. 'Goedenavond.' Ze trok even speels haar wenkbrauwen op waarna ze hem heel zachtjes een kusje op zijn linkerwang gaf, waarbij ze met haar hand van zijn rug, over zijn ribben en kort over zijn buik streelde. 'Ready to party?' Ze knipoogde naar hem en tilde haar andere arm op, waar duidelijk veel gewicht in zat. Ze opende hem, en toverde eerst met een sierlijk gebaar een fles champagne tevoorschijn, die ze aan hem gaf. Daarna gingen haar handen de tas weer in, waarna ze grijnzend eerst een tweede, en vervolgens een dérde fles champagne tevoorschijn haalde. Ze haalde even nonchalant en hand door haar haar en keek hem onschuldig aan. 'Ik hoop dat ik vanavond niet meer terug hoef?' Waarna haar onschuldige blik verdween en ze vrolijk naar hem knipoogde. 'Ik denk niet dat ik de trap nog af kom.' Hierna liep ze naar binnen, en sloot de deur achter zich. 'Leg jij de tweede en derde champagne koud? De eerste is dan jammer.' Die zette ze op de tafel neer, de andere fles hem overhandigend. Ze stopte een CD met dansmuziek, van house tot echte bubbling in de speler, die ze zelf samen had gesteld. Ze zette hem aan, niet heel erg hard, ze waren toch maar met zijn tweeën. Ze liep met haar heupen wiegend in de maat van de muziek op hem af, en bleef op een hele kleine afstand van hem staan, haar gezicht maar enkele centimeters van de zijne. 'Nou... openen die handel.' Zei ze, terwijl ze de eerste fles champagne die nog half koud was tussen hun buiken plaatste. Het was vrij koud met zo'n open buik, maar het was te leuk om niet te doen.


Bellii? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimedi dec 28 2010, 23:21

[ Zeikerd <3 ]

Met de handdoek in zijn hand wreef hij over zijn natte haar, zijn bovenlichaam nog ontbloot en in een simpele broek gestoken liep Bellingar naar de deur toen erop geklopt werd. Hij wist wel wie het was, was daarbij wel verbaasd dat ze zo vroeg was. Met de handdoek nog half over zijn hoofd, en zijn blonde haren die nu een donkere tint hadden doordat ze nog vochtig waren opende hij schaamteloos de deur, blikte neer op Sheena. 'Goedenavond,' grijnsde hij charmerend naar haar, hield zijn blik op haar vast toen haar lippen even op zijn wang drukte en ze langs hem heen liep en haar hand over zijn bovenlichaam liet glijden. 'Ik hoop het,' lachte hij zacht, waarna hij de deur weer sloot en vanuit zijn ooghoeken haar handen in de gaten hield terwijl hij langs liep. Nog wrijvend door zijn haar keek hij naar de flessen. 'Zeg, hoe gammel denk jij vanavond te worden?' grinnikte hij, keek haar bestraffend aan. 'Ik ben een wel opgevoede jongen, zo makkelijk laat ik me niet overhalen,' grijnsde hij, waarna hij zijn rug rechtte en hoffelijk van haar weg keek. Hij drapeerde de handdoek over een van de stoelen, om vervolgens zijn shirt op te plukken. Stak zijn armen door het gat terwijl hij de muziek plots door de kamer hoorde gaan. 'Heb jij even geluk dat de etage leeg is vanavond, zelfs Nearvus heeft het zich ergens anders gemakkelijk gemaakt,' grijnsde hij naar Sheena, terwijl hij zijn shirt aan deed en hem recht trok. Hij nam de fles over, knikte haar toe en liep naar het kleine keukentje om hem in de koelkast te leggen. Terwijl hij terug liep werd zijn blik weer op Sheena gericht, speelde de grijns bij hem omhoog toen ze naar hem toe kwam gedanst met de fles in haar handen. 'Je bent wel erg ongeduldig,' grijnsde hij naar haar, voelde de kou van de fles door zijn shirt heen en trok automatisch zijn buik wat in. Met zijn vinger tilde hij haar kin op, om zijn lippen even op haar voorhoofd te plaatsen en met zijn andere hand de fles over te pakken. 'Ik voel er nu weinig voor om uit de fles te drinken, hoewel het jou waarschijnlijk niets uit zou maken,' hij liep van haar weg, pakte twee glazen uit de keuken en kwam weer terug. Bij de banken terug gekomen ging hij zitten, zette de twee glazen voor zich neer en opende met een harde plop de fles. 'Heb je de school keuken hier geplunderd soms?' vroeg hij, doelend op de flessen champagne, terwijl hij de glazen inschonk. Hij reikte de een naar Sheena, om vervolgens me die van hem rustig achterover te leunen op de bank en zijn arm nonchalant over de rugleuning te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo dec 29 2010, 09:50

[Graag gedaan hoor ^^ ]

'Ongeduldig?' Inderdaad. En óf ze ongeduldig was. 'Ik ben er helemaal klaar voor dit leven hier eens even een flinke optater te geven, en iets te gaan doen wat op mezelf lijkt.' Ze ging naast hem zitten, het glas elegant in haar handen. 'Gelukkig word ik niet alleen bezopen, daar heb ik jou voor!' Ze keek hem onschuldig aan en nam nog een slok uit haar glas. 'Nee. In de schoolkeuken hebben ze dit soort champagne niet. Daar kunnen ze niet eens normale wijn kopen. Nee, dit is nog mee van Nova. Van vlak voor ik hier kwam.' Ze sloeg haar benen over elkaar waardoor er nog net iets meer te zien was, van hoe weinig er al verhuld was. Toen haar glas eenmaal half leeg was, zette ze hem neer, want er begon een lekker nummer. 'Let us dance until the boose drops us down.' Tussen hem en de tafel in was een krappe ruimte, vlak voor zijn neus. Ze ging ertussen staan en begon met haar heupen op de maat van de muziek te draaien. Haar ogen, die ze eerst al moeilijk van zijn borst af had kunnen houden, vlogen over zijn heerlijke lichaam. Vlak daarna vonden haar ogen de zijne terwijl ze met haar heupen draaiend en haar armen in de lucht heel langzaam door haar knieën zakte, naar de grond ging. In het zelfde tempo, haar ogen sexy in de zijne hangend, ging ze weer omhoog. Ze pakte haar glas en ging zijwaarts bij hem op schoot zitten, nog lichtjes meebewegend op de muziek. Ze sloeg de rest van haar glas in één keer achterover, waarna ze het trots in de lucht hield. 'Dat is de eerste. Laten we hopen tegen de tijd dat het de laatste is, dat we ze niet meer kunnen tellen.' Ze keek hem speels aan, en legde een arm om zijn nek heen waardoor haar borst tegen hem aan geduwd werd. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde zachtjes met haar lippen eroverheen strelend. 'Heb jij je pokerset meegenomen?' Ze trok haar lichaam daarna niet van hem weg, ze wist dat ze zich bij Bellingar nergens voor hoefde te schamen. Die zat wat dit soort dingen betreft precies hetzelfde in elkaar. Haar nog vrije arm streelde langzaam over zijn slaap langs zijn haargrens. 'Drankpoker, strippoker, of heel braaf poker, your wish is my command.' [ah meneer van gestel ieeellll S: ] Daarna leunde ze van hem weg. Eerst zette ze haar glas op de grond, en maakte ze de rest van de tafel vrij. Ze liep eromheen en ging er naast zitten, tegenover Bell. Ze trommelde met haar vingers op tafel op de maat van de muziek, en leunde lichtjes over de tafel heen. 'Weet je nog ons laatste potje strippoker?' Ze grijnsde ondeugend bij de herinnering. Haar ogen glinsterden uitdagend. Ze schonk voor hen beiden het volgende glas champagne in en dronk voor haar doen vrij rustig het hare leeg, wachtend tot ze kaarten zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo dec 29 2010, 19:59

Lachend trok hij zijn wenkbrauwen quasie verbaasd op bij het horen van Sheena's woorden. Een instemmende hmm was te horen over haar woorden over de champagne. 'Het zou ook wel verbazend zijn als ze dit soort spul op een school zouden hebben,' grinnikte hij, waarbij hij in een paar slokken zijn glas leeg dronk en hem op het tafeltje zetten. Onderuitgezakt, zijn benen gewoon recht naar voren bleef hij zitten, volgde met zijn ogen Sheena die nu op stond. Ze had gelijk, die champagne was zeker goed, eentje die hij vaak alleen dronk bij grote gelegenheden van zijn ouders. 'Ik zou zeggen, laat zien wat je kan,' beantwoorde hij haar zachtjes, waarbij hij zijn arm weer op de rugleuning van de bank legde en ongegeneerd met een verkeerd soort glimlach op zijn lippen zijn blik over Sheena's lichaam liet glijden. Terwijl ze draaide, zakte en dansde haalde hij een keer diep adem, genoot van het uitzicht. Iets wat duidelijk was. Uitnodigend liet hij haar haar gang gaan, legde zijn arm over haar benen op haar heup toen ze bij hem op schoot ging zitten, hield de andere nonchalant over de rugleuning. 'Met jou zal dat zeker het geval zijn,' grijnsde hij bij haar woorden. Sheena kennende ging ze net zo lang door totdat ze op haar benen zou staan te tollen. Zijn blik opgetild, een genietende glimlach op zijn lippen bleef hij haar aankijken. 'Vast wel ergens,' beantwoorde hij haar op normale toon zoen haar lippen zijn oor streelde. 'Dat zijn gevaarlijke woorden dame,' sprak hij haar nu zachtjes toe, liet zijn hand via haar heup over haar been glijden, speelde met zijn vingers. 'Maar ik ben voor alles in, dat weet je,' grijnsde hij nu weer op normale toon, liet zijn hand op haar bovenbeen zitten. 'Ik denk dat ik te dronken was om dat te herinneren,' kreunde hij beschaamd, liet zijn hoofd achterover vallen en sloot zijn ogen. 'Help me eens herinneren wat je toen ook deed,' een lichte speelse toon was te horen in zijn stem, nodigte haar uit zich even los te laten gaan, desnoods met zijn lichaam. Om de kaarten te pakken hadden ze nog de hele avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo dec 29 2010, 21:41

Ze voelde zijn hand op haar been en keek er even grijnzend naar, legde haar hand erop en streelde zachtjes met haar hand over de zijne, haar blik weer verleidelijk in zijn ogen hakend. Ze hoorde zijn beschaamde woorden en haar gezicht werd even diep teleurgesteld. 'Hmm... dan moet je wel héél dronken zijn geweest. Ik denk dat bijna elke man zoiets wel onthouden zou hebben.' Ze gooide haar tweede glas champagne in een lange teug achterover, waarna ze even opzij leunde om de fles te pakken. Hij had zichzelf te mooi achterover gelegd, nu kon hij het zo krijgen ook. Ze nam eerst zelf twee grote slokken uit de fles. Daarna streelde ze even met haar vingers over zijn lippen en opende ze. Langzaam goot ze zijn mond vol met champagne, het verbaasde haar nog lichtjes hoeveel erin ging. Ze dronk in drie slokken de rest van de eerste fles leeg, en leunde even van hem weg om hem op de tafel neer te zetten. Ze ging zo verzitten dat ze nog wel op zijn schoot zat, maar met een been aan beide kanten. Ze leunde met haar lichaam tegen hem aan terwijl ze haar handen lichtjes op zijn schouders legde. Ze wachtte tot zijn mond leeg was en drukte daarna zachtjes haar lippen tegen de zijne, fluisterend: 'Weet je het zeker?' Ze glimlachte met haar lippen tegen de zijne aan waarna haar lippen even plagerig langs de zijne streelden. Haar handen zakten van zijn schouders naar zijn buik, waarna ze hem losliet. Ze wachtte tot hij haar aankeek, en ze schopte haar pumps uit. 'Voor als ik straks dronken ben...' Zei ze, haar stem al iets hoger omdat de drank al een klein beetje begon aan te slaan. Ze schoof langzaam van zijn benen af, haar handen nog even over zijn gaande. Ze liep heupwiegend naar de koelkast, haalde de tweede fles champagne eruit, en schoot hem open. Ze nam twee grote slokken en liep weer naar de tafel, schonk voor hen beiden champagne in. Ze ging weer bovenop hem zitten, en gaf hem zijn champagne. Haar andere hand lag op zijn shirt, zachtjes langs zijn hals gaande. 'Dus... wat ik deed die avond... kan je ook niet meer herinneren dat we het potje strippoker nooit afgemaakt hebben?' Ze haalde kort en speels haar wenkbrauwen naar hem op, en ging met haar nagel langs zijn hals naar zijn kin. Daarna pakte ze met beide handen de onderkant van haar zwarte buiktruitje en trok hem in één beweging over haar hoofd heen. Ze had een rode [matchende xD] kanten beha aan. Ze bracht haar gezicht langzaam heel dicht naar het zijne en drukte haar lichaam in de gehele lengte tegen het zijne aan. Ze gooide haar armen om zijn nek heen, en drukt haar lippen tegen zijn oor. 'En daarna verloor jij... víér rondes.' Ze vroeg zich af of hij zich echt niet herinnerde wat er daarna gebeurde, maar ze liet deze woorden eerst even bezinken, zachtjes met haar lippen zijn oor strelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo dec 29 2010, 22:48

Hij knikte met gesloten ogen, zijn hoofd nog achterover gekanteld leunend op de rugleuning van de bank. 'Héél dronken,' mompelde hij terwijl hij merkte dat Sheena bewoog op zijn schoot. Opende zijn ogen niet, zou ze pas weer openen als dat nodig was. Dat was het moment toen Sheena's vinger over zijn lippen streek, waarbij hij automatisch ook zijn kaken van elkaar haalde. Hij kwam omhoog, kwam het tegemoed toen hij de smaak van de champagne proefde. 'Zeg, laat je nog wat voor mij over,' grinnikte hij droogjes, keek naar zijn volle glas die nog op tafel stond. Ze had in haar eentje nu al bijna twee flessen achterover geklokt, nu maar wachten totdat ze tollend op haar benen stond. Zijn uitdagende blik bleef bij haar ogen hangen, voelde hoe ze ging verzitten en hoe zijn lichaam op haar aanrakingen reageerde. Nu lagen zijn bijde armen nonchalant over de rugleuning, achterover leunend, afwachtend alsof hem een nieuw kunstwerk werd onthuld. Genietend sloot hij zijn ogen toen ze dichterbij kwam, moest moeite doen om zijn armen op hun plek te houden, ze niet om haar heen te slaan en zich met haar tegen zich aangedrukt om te draaien en op de bank te gaan liggen. Hij hield zich in, voor nu. 'Er beginnen me misschien dingen weer te dagen,' glimlachte hij, half zuchtend bij haar plagende handelingen. God wat had hij haar gemist, het persoon wat precies wist wat op het juiste moment moest gedaan worden. Hoezeer het hem plezierde onervaren meisjes hoofden op hol te laten slaan, als was dat alleen maar met een streling van zijn hand, een Sheena in de buurt was altijd fantastisch. Hij was blij dat hij zelf nog behoorlijk nuchter was, vond het veel leuker om dit alles zo een keertje mee te maken. 'Strakjes?' klonk het verbaasd, doelend op het feit dat ze nu al aardig in die richting kwam. En ze was nog niet eens een kwartiertje op de etage, ging goed op deze manier. Haar handen lieten een tintelend gevoel achter onder zijn shirt, zijn lippen omgekruld in een voortreffende grijns die aangaf dat alles naar zijn plezier was. Wat beteuterd keek hij haar na toen Sheena opstond en weg liep, haalde zijn ogen niet van haar af. Toen ze in de keuken verdween greep hij zijn eigen glas en sloeg deze achterover, voordat de kans dat hij ooit bij zijn eigen glas was voorbij zou gaan. En voordat Sheena deze achterover klokte met haar gulzigheid. Vervolgens ging hij weer rustig in zijn vorige positie zitten, richtte zijn blik weer op haar terwijl ze terug kwam lopen. Dankbaar nam hij het glas aan, voelde weer de voldoening [<-- heb 'm :3] toen ze plaats nam op zijn schoot. Zijn houding en handelingen, misschien iets weg van een rijkelui's zoon die altijd alles kreeg wat hij wilde. 'Hmm?' antwoorde hij vragen terwijl hij zijn glas aan zijn lippen zetten en Sheena haar gang liet gaan. 'Het enige wat me bijstaat was een moment met jou boven op mij. En vervolgens de rode stropdas aan de deurknop, om vervolgens de volgende morgen een doodchagrijnige Nearvus aan te treffen,' grijnsde hij, nam nog een slok om hem vervolgen met veel moeite - sloeg een arm om Sheena's middel heen om haar niet achterover te laten kieperen - het glas op de salontafel te zetten. 'Hmm, dat setje herinner ik me niet. Fijn geshopt, nog meer verassingen voor me?' keurend gleed zijn blik ongegeneerd over Sheena's lichaam, over haar boezem om daar voor een moment te blijven hangen. Zijn ene arm kwam van de rugleuning af, waarbij zijn hand strelend via haar heup naar haar zij ging toen ze voorover leunde. Zijn hand gleed door naar haar rug, streelde haar ruggengraat terwijl hij haar fluisterende stem hoorde. 'Hmm, maar volgens mij was jij als eerste geheel... blut,' sprak hij zachtjes terug, waarna zijn hand naar de sluiting van haar bh ging. Met een simpele beweging van zijn vingers zou hij deze los kunnen maken [genoeg oefening ^^], maar bleef even hangen. 'Laten we eerst nog iets van deze avond maken, voordat we naar het hoogtepunt toe gaan,' fluisterde hij, streelde met zijn lippen haar nek waarbij hij zijn hand terug liet gaan naar haar zij. 'Trek wat aan, anders heb ik zo gauw gewonnen met poker,' grijnsde hij naar haar, bracht zijn hoofd terug om haar met een speelse glundering aan te kijken. Hij zette zijn bijde handen in haar zij, tilde haar lichtjes van zijn schoot af om haar naast zich op de bank te zetten. Ongeremd gleed zijn vinger van haar kin naar beneden, tussen haar boezems naar haar navel. 'Niet weggaan,' mompelde hij met een scheve glimlach, waarna hij opstond en rustig naar boven liep.
Toen hij weer terug kwam had hij de kaarten bij zich, had de overige poker spullen maar boven laten liggen. Die hadden ze toch niet nodig. 'Laten we eerst die flessen maar opmaken, of zouden we dan misschien te dronken zijn om uberhaupt nog te pokeren?' vroeg hij kalmpjes terwijl hij de kaarten schudde en de woonkamer in kwam. 'Dus, welk spelletje kwam als eerste in je gedachten omhoog?' vroeg hij terwijl hij bij de salontafel door zijn knieën ging en ging zitten. 'Strippoker of...,' even dacht hij na. 'Of hoger of lager?' nam hij uiteindelijk zijn keuze. Als ze nog met leukere dingen kwam zou hij hartelijk ermee instemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo dec 29 2010, 23:59

Grijnzend, ze kon aan hem merken dat ze al meer alcohol op had dan hij, maar ze vond het in principe niet zo heel erg, zolang ze uiteindelijk maar kreeg wat ze wilde. Ze kon ook zo heerlijk met hem spelen, wat ze ervoor terugkreeg was meer dan voldoende. 'Ik bovenop jou... rode stopdas... en een boze Nearvus. Zijn dat niet meestal de standaard dingen? Herinner je je niet gewoon dingen van een willekeurige andere avond?' Ze grijnsde speels terwijl ze met haar vingers zijn hals streelde, onwillekeurig patroontjes trekkend. Ze keek hem sexy aan toen ze goedkeurend bekeken werd, dat was een van de dingen die ze zo heerlijk aan hun vrienden+nogwat relatie, dat ze elkaar allebei onweerstaanbaar vonden. Ze trok haar schouders iets meer naar achter waardoor haar borst nog iets meer vooruit stak. 'Nou ja, zoals je zegt is het natuurlijk een setje, dus er hoort nog iets bij wat je niet kent. En ik heb op andere gebieden nog wat meer oefening gehad... en nieuwe dingen uitgeprobeerd.' Ze knipoogde en liet onschuldig even haar hand langs haar dij glijden. Ze voelde zijn hand oven haar lichaam gaan en haar ademhaling kwam iets sneller dan normaal, genietend onder zijn aanraking. Hij wist het altijd zo te spelen dat haar lichaam al een stap verder was dan haar gedachten waren, waardoor ze juist meer naar hem verlangde. Ze keek hem diep in de ogen. 'Jij...' Ze keek beschuldigend, haar handen om zijn wangen. 'Kan je helemaal niks van die avond herinneren.' Ze huiverde lichtjes toen ze zijn hand op het o-zo bekende plekje voelde, maar ze lag zo tegen hem aan dat het niet heel veel uit zou maken of het los zou zijn of niet. Ze wachtte op het bekende geluid en gevoel van losspringend elastiek, maar het kwam niet. Ze sloot haar ogen toen ze zijn ademhaling bij haar hals voelde, zijn lippen op haar huid. Ze kreunde zachtjes, hij had wel gelijk. Maar toch was dat het leukste spelletje. Ze voelde zijn sterke armen die haar zonder enige moeite optilden, en ze bekeek bewonderend naar de spieren die erin liepen. Ze bleef in zijn ogen kijken hoewel de hare ietsjes dicht zakten onder zijn aanraking. 'Jij winnen met poker? Ik moet hooguit even inkomen...' Fluisterde ze in zijn haar, vlakbij zijn oor. Maar ze bleef braaf zitten, zijn schouders en rug nakijkend. Ze vond een trui op de grond die hoogstwaarschijnlijk van Bellingar was, en trok die aan in de plaats van haar eigen trui. Hij zat dicht tot aan haar nek en kwam over haar rokje heen, waardoor het leek alsof ze alleen nog maar een trui aan had. Ze wist dat ze zo haar lichaam goed verborg, hem slechts uitdagend beter te pokeren. Ze zag hoe hij terugkwam met kaarten, en grijnsde. 'Ik pak de laatste fles wel, die drinken we tijdens het pokeren wel op.' Ze stond op en liep naar de koelkast, toen ze terugliep zwaaide ze met de fles champagne in het rond op de maat van de muziek. 'Ik wist niet dat je open was voor initiatieven...' Zei ze bedenkelijk, haar lippen getuit. Ze zette de fles na de andere, inmiddels halflege fles neer, en ging tegenover hem zitten. Ze schoof de te lange mouwen over haar ellebogen omhoog. 'Laten we maar beginnen met strippoker, en als we daar te zat voor zijn gaan we wel hoger of lager doen. Da's vrij simpel.' Ze glimlachte uitdagend, en pakte de kaarten van hem over. Ze schudde de kaarten zoals ze dat in casino's doen, ze had het leuk gevonden om dat zichzelf aan te leren. Ze deelde langzaam de kaarten, haar gezicht het perfecte pokerface. Haar ogen hingen in de zijne. 'Ik ben dealer, jij moet eerst je kaarten laten zien.' Ze beet even op haar lip, haar ogen speels. Hij kon hooguit vijf kledingstukken aan hebben. Twee sokken, broek, boxer en tshirt. Ze moest het goed spelen wilde ze het langst gekleed blijven, zij had er maar vier. Trui, beha, rokje en string. Nadat hij zijn kaarten uitgespeeld had, keek ze ietwat teleurgesteld. ‘Het schijnt zo te zijn, dat jij meer kleren aan houdt dan ik.’ Haar gezicht beteuterd. Langzaam stond ze op en liet haar handen onder de trui verdwijnen, waarna in een soepele beweging haar rokje naar beneden gleed. Het leek net alsof er niks veranderd was, de trui kwam toch over haar rokje heen. Ze wierp het rokje naar zijn hoofd, waarna ze soepeltjes weer ging zitten. ‘Jij bent dealer.’ Ze keek uitdagend, pakte alle kaarten bij elkaar en schoof ze naar hem toe. Haar ogen schitterden, hoewel haar lippen lichtjes getuit waren omdat ze er veel slechter voor stond dan hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 00:51

Een gelukzalige en ietswat vragende hmm kwam over zijn lippen bij haar woorden over haar ondergoed. 'Oefenen baart kunst, nietwaar?' beantwoorde hij haar grijzend, doelend op de nieuwe dingen. Om ze op een goede hoogte te houden moest je blijven oefenen, tenminste daarvan was hij van mening. Een glimlach lach op zijn lippen, merkte het moment van verandering bij Sheena op, stopte hierbij niet met zijn handelingen. 'Het spijt me,' klonk het oprecht toen ze zijn hoofd tussen haar handen nam en hem streng toesprak. Hij kon zich inderdaad niet veel meer dan wazige flarden herinneren, maar opnieuw een herinnering maken was ook iets wat in zijn straatje paste. Zijn mondhoeken krulde om in een foute grijns bij het horen en voelen van Sheena's reactie op zijn handen. Met een schuine glimlach keek hij haar nu aan, nadat hij haar van zijn schoot af had getild. 'hmhmm,' klonk het half lachend bij haar fluisterende woorden, waarna hij opstond. Toen hij terug kwam schudde hij bestraffend zijn hoofd bij het zien van de trui die ze aan had getrokken, kon zich zo gauw niet herinneren of die van hem of Nearvus was. 'Wat jij wilt,' grijnsde hij over de fles, waarna hij rustig ging zitten en de kaarten overhandigde. 'Zeg, ik mag dan een jongen van tradities zijn, maar mag ik ook eens uit dat kadertje stappen,' kaatste hij quasi beledigt terug, waarbij hij zijn groengele ogen voor een moment hooghartig van haar af richtte. Zijn hoofd draaide weer terug bij haar woorden. 'Hmja, heb je een goed punt,' klonk zijn antwoord droogjes, waarna hij met zijn ellebogen op zijn knieën steunde, zijn benen in kleermakerszit gevouwen en zijn blik op de kaarten gericht. Onstpannen leunde hij nu op een arm wat achteruit, bekeek zijn kaarten en begon aan het spel. 'Alsjeblieft,' reageerde hij, waarna hij zijn kaarten open legde en haar grijnsend aankeek. 'Gemeen,' klonk het beteuterd toen hij zag dat de trui veel te lang was voor haar, waarna hij wat koppig terug naar zijn kaarten en het spel ging. Even schoot zijn blik speels naar haar toe, waarna hij doorging met het spel. Na het openen zuchtte hij verslagen, waarna hij een van zijn sokken uittrok. 'Ik ben nog lang niet verslagen,' grijnsde hij, vol overtuigd ervan dat hij het nog wel een tijdje zou uithouden. 'Ha-haa,' klonk het triomfantelijk bij het volgende potje. 'Jou beurt, hup; uit die kleding,' luchtjes wapperde hij met zijn vrije hand, in de ander was de fles champagne geklemd die hij nog een keertje achterover sloeg en toen aan Sheena gaf die het volgende kledingstuk uit deed. De rest van de spelletjes werd de frons steeds dieper, verloor hij zijn andere sok ook nog eens. Met een hangend hoofd en een kermende zucht verloor hij ook nog eens het volgende potje. 'Dit is niet leuk meer,' bromde hij, waarna hij demonstratief opstond en geoefend zijn shirt weer uitdeed. Nonchalant slingerde hij deze over een van de stoelleuningen achter hem, waarna hij weer doodkalm ging zitten en zich boog over het volgende spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 01:38

 Met een zuinig mondje keek Sheena toe hoe hij een sok uit deed, hij had inderdaad nog lang niet verloren. Toen ze bij het volgende potje nog een kledingstuk verloor, keek ze hem heel zielig aan. 'Waarom doe je me dit aan?' Daarna stond ze langzaam op en stak haar handen onder de trui, trachtend haar beha eronderuit te laten verdwijnen. Ze trok uiteindelijk de trui zo omhoog dat haar rode string een mooi uitzicht gaf, maar ze was zich er uit van bewust. Na veel gedoe en gefrummel in de trui, kwamen haar handen weer onder de trui vandaan. Ze legde de beha met een groots gebaar naast zich op tafel, hem er duidelijk aan herinnerend dat ze alleen nog een string en een trui aan had. Ze pakte de fles van hem aan, en begon met grote slokken te drinken. Toen hij eenmaal leeg was en Sheena al behoorlijk bezopen, liet ze de laatste fles nog maar even staan. Ze keek tevreden toe hoe ze hem zelfs in dronken toestand nog versloeg met poker. Toen hij uiteindelijk op de reclame-manier zijn shirt uittrok, gleden haar ogen herhaaldelijk over het naakte deel van zijn lichaam.        Ze voelde wat het bij haar lichaam teweegbracht, waardoor haar ogen een stoute uitdrukking kregen en ze fanatiek over de tafel heen boog voor het volgende potje. Ze legde met een uitdagende grijns haar winnende kaarten neer, en leunde langzaam steeds verder over de tafel heen. In dronken toestand, nu helemaal schaamteloos, trok ze zichzelf over de tafel heen. Ze duwde hem zachtjes achterover, en ging zelf erboven zitten op haar knieën, ter hoogte van zijn kruis. Ze reikte naar achter waar de laatste fles champagne stond, en schoot die grijnzend open. Ze leunde even naar zijn oor toe en fluisterde uitdagend: 'Voor die broek uit gaat...' Waarna ze weer terug omhoog leunde, en heel langzaam en dun straaltje champagne over zijn heerlijke borstkas heen goot. Daarna zette ze de fles naast zijn hoofd neer, en boog voorover. Zachtjes met haar tong strelend likte ze alle champagne van hem af, af en toe plagerig een kusje op zijn buik plantend. Haar handen lagen op zijn schouders, hem naar beneden houdend. Toen ze eenmaal klaar was streelde ze zachtjes met haar lippen van zijn borst naar beneden, waarna ze even uitdagend omhoog keek naar zijn gezicht. Met haar tanden opende ze zijn knoop en rits, Sheena's handelsmerk. Daarna klom ze van hem af en trok heel voorzichtig, stukje bij beetje, zijn broek naar beneden. Rustig stond ze op en wierp de broek naast zijn tshirt, waarna ze weer terugging naar haar plaats aan de overkant, alsof er niks gebeurt was. Haar stem klonk heel verleidelijk, alhoewel er ook een hese, opgewonden klank in lag. 'Als jij dit potje verliest...' Begon ze heel suggestief, maar ze maakte haar zin niet af. Ze schudde en deelde de kaarten heel plechtig, alsof het om een leven ging in plaats van een kledingstuk. 'Succes.' Zei ze speels, haar kaarten bestuderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 02:07

Nonchalant haalde hij zijn schouders op. 'Wat moet dat moet,' beantwoorde hij haar al even nonchalant, om vervolgens met een brede grijns op te kijken. Zonder zijn blik af te halen van Sheena volgde hij haar bewegingen terwijl ze haar BH uit deet. Toch had hij misschien liever gehad dat die trui uit ging, had dan veel meer van het uitzicht genoten. Veel te lang geleden was het dat hij haar zo had gezien. Maar ach, zo bleef er nog voorlopig iets aan de fantastie over. Vrolijk keek hij toe terwijl Sheena zichzelf tot het uiterste bracht van haar weerstand tegen drank, had zich vanaf dat punt besloten niets meer te drinken om vooral alles van deze avond te herinneren. Hij werd uiterst vermaakt bij het zien van Sheena toen zijn shirt eenmaal uit was. Hij trainde zich niet voor niets elke keer kapot om dit lichaam te behouden, mocht dan zo af en toe ook geprezen worden voor dit werk. Daarvoor was Sheena er natuurlijk weer, prachtmeid dat ze was. Een zachte kreun, duidelijk niet menend, was te horen toen hij het volgende potje verloor. Hierna nog zoiets en hij had verloren, en niet alleen het spelletje. Met een wat speelse, vragende blik werden zijn groengele ogen op Sheena gericht toen zich die nogal oncharmant over de tafel heen bewoog. Ondanks haar dronke bui kon ze van alles wel iets oogtrekkends maken, nog zo'n talent die ze had. Gewillig ging hij mee met haar hand, strekte zijn benen uit om op zijn ellebogen te blijven leunen en zijn blik niet van Sheena af te halen. Elke beweging hield hij in de gaten, was benieuwd wat ze nu weer met die champagne ging doen. Een foute blik kwam in zijn ogen omhoog, die weerspiegeld werd in zijn smalende glimlach toen het dunne straaltje koude champagne over zijn bovenlichaam heen kwam. Zodra haar lippen zijn huid streelde kantelde zijn hoofd naar achter, sloot hij genietend zijn ogen waarbij zijn ene hand naar Sheena's achterhoofd ging. Zijn adem ontsnapte trillerig zijn longen, zijn hand op haar achterhoofd latend. Hij liet zich op zijn rug drukken, hield zijn hand op haar hoofd om haar wat dwingend naar beneden te duwen. Hij merkte niet eens dat ze omhoog keek, lag genietend - iets wat duidelijk zichtbaar was, en niet alleen aan zijn gezicht - op zijn rug en wachtte op de volgende handelingen. Toch kwam hij wat omhoog, zag hoe zijn broek open werd gedaan en voelde zijn lichaam reageren op dit aanblik. Hij moest moeite doen haar vervolgens niet met geweld terug te sjorren naar die plek, en haar andere dingen te laten doen dan alleen zijn broek uit trekken. Een lichte aanblik was er te zien bij zijn lichaam van haar handelingen, de grijns nog zwakjes op zijn lippen aanwezig. Maar vooral de verlangende en begerende blik op een foute en bijna dwingende manier was zichtbaar in zijn ogen toen Sheena doodleuk weer terug liep. Hij kwam weer omhoog, wat houterig, om met snelheid het volgende potje te voltooien. Hij zou zich niet laten zitten, deze keer zou zij de gene zijn die zou smeken om meer. Een twinkeling kwam in zijn ogen op, waarbij hij zijn blik langzaam naar Sheena opsloeg en zijn kaarten openlegde. 'Jou beurt,' grijnsde hij, waarna hij zelf om de tafel heen kruipte als het waren. 'Laten we het spannend houden,' klonk zijn stem zachtjes, verleidelijk terwijl hij deze keer Sheena onder een lichte dwang op haar rug duwde. Zijn hand gleed langs haar nek, over een van haar boezems naar beneden om vervolgens langzaam en strelend onder de trui te verdwijnen. Zijn vingers streelde boven de rand van haar onderbroek, zijn lippen kuste speels haar nek waarna zijn vingers zich om de rand van haar ondergoed haakte en deze aan een kant naar beneden trok. Zijn hand gleed door, om aan de andere kant de onderbroek naar beneden te trekken, zijn andere hand naast haar hoofd een stukje omhoog zodat hij op zijn elleboog kon steunen. 'Je weet dat je mij niet mag of kan plagen,' fluisterde hij vervolgens, om wat omhoog te komen en haar bijpassende onderbroek weg te gooien. Begerig ging zijn blik over haar lichaam, zag niets maar wist maar al te goed wat er onder zíjn trui aan háár lichaam bevond. Zijn hand gleed over haar trui - daar kon hij zich nog net aan toe zetten - terug naar de grond. Hij trok zijn hoofd terug, keek met een verlangende blik naar Sheena. Niet alleen zijn gezicht gaf aan dat het voor hem genoeg was, ook zijn lichaam stemde hiermee in in een matige wijze. 'Toch maar die rondleiding geven nu?' zijn stem zachtjes, geforceerd en doelend op die rondleiding door de slaapzaal waarbij het kijken waarschijnlijk niet meer dan elkaars lichaam zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 02:50

 Ze keek grijnzend in zijn ogen, puur genietend van het effect dat ze op hem had. Toen ze haar kaarten zag, zonk haar grijns weg naar een onschuldig glimlachje. Ze keek afwachtend hoe hij onder tafel heen naar haar toe kwam, en bleef keurig zitten zoals ze zat. Ze was dan wel sterk voor een meisje, maar tegen zijn duwende kracht achterover kon ze niets beginnen. Dus liet ze zich achterover duwen, legde haar hoofd plat neer en sloot haar ogen. 'Spannend?' Hijgde ze lichtjes. Ze voelde dat zijn hand onder haar trui gaan en kreunde zachtjes, eindelijk ging hij doen waar hij zo verschrikkelijk veel te goed in was. Zijn lippen waren warm in haar nek en haar ademhaling werd onregelmatig, terwijl ze zijn hand voelde strelen over een stukje heel gevoelige huid. Haar adem kwam in één keer scherp naar buiten toen hij een kant van haar string naar beneden trok. Zodra ze zijn stem hoorde opende ze half haar ogen, kijkend naar zijn gezicht. Het zachte 'niet?' dat over haar lippen kwam verloor al zijn kracht omdat het alleen opgewonden en verlangend klonk. Toen zijn handen haar lichaam verlieten en hij alleen nog met zijn ogen verlangend over haar lichaam streelde, werd ze weer ietsje helderder. Ze wist dat hij zich gewonnen ging geven, ze kon het aan alles aan hem zien. Zijn woorden verbaasden haar dan ook niks, maar ze was net helder genoeg om niet meteen op te geven, als hij eenmaal echt wilde, op dat moment werd het spelletje pas leuk. Al wist ze dat zelfs met deze trui aan haar lichaam haar nog verried, ze wist ook dat hij wist dat ze deze machtspositie het leukst vond. Vooral de klank in zijn stem, de moeite die hij deed om normaal over te komen, en hoe sexy hij daarin faalde. Ze draaide zich nu op haar zij, zodat ze elkaar makkelijk aan konden kijken. Haar hand ging naar zijn schouder, waarna hij heel langzaam naar beneden gleed. 'Wat wil je me nog laten zien?' Fluisterde ze hijgerig, haar lichtbruine ogen niet helemaal meer open, maar nog wel in de zijne hangend. Haar hand was inmiddels bij de rand van zijn boxer aangekomen. Als je eenmaal dronken was, gingen alle remmen los, dus vrolijk en ongegeneerd ging ze verder. Eerst gleed ze zachtjes met haar hand over zijn boxer naar de binnenkant van zijn dijen, waarna haar vingers hun zoektocht omhoog weer langzaam begonnen. Na een minuut of twee was ze weer bij zijn nek beland, waarna ze met een laatste streling van haar duim over zijn oor ophield. Ze trok zichzelf op de bank, waar ze rechtovereind ging zitten, de trui heel langzaam over haar hoofd trekkend. Daarna pakte ze zijn armen en trok hem omhoog, langzaam achteroverleunend waardoor hij nu over haar heen lag. Ze pakte zijn nek en duwde zijn lippen zachtjes tegen de hare, waarna ze tijdens een lange, opbouwende kus waarbij haar tong plagerig om de zijne heen speelde, haar handen over zijn rug liet glijden en vervolgens zijn onderrug tegen haar aan trok. Toen ze hijgend de kus onderbrak ging ze met haar lippen naar zijn oor. 'Of was er iets anders dat je me wilde vragen?' Ze gaf hem geen tijd om te antwoorden, haar lippen waren al weer druk bezig met de zijne. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 03:07

Hij had niet op haar vragende toon gereageerd, was geheel met zichzelf en haar lichaam bezig dan in staat om haar antwoord te geven. Technisch gezien deed hij alles alleen om zichzelf te plezieren, daarbij viel het haar plagen en haar tot kronkelen brengen ook onder zijn plezier. Zien hoe ze onder zijn aanrakingen haar controle verloor, iets waarvan zijn wat hooghartige ego gestreeld werd. Half naast haar lichend bleef hij hangen, haar de kans geven om ook nog in beweging te komen. Als hij zichzelf nu liet varen kon het binnen een paar minuten afgelopen zijn. Zijn ogen haakte in de hare, voelde haar hand langs zijn schouder glijden. 'Alles wat je wilt,' was het antwoord al over zijn lippen voordat hij er erg in had, waarna een foute grijns op zijn lippen speelde. Haar hand gleed dicht naar plaatsen toe waar hij de druk toe voelde nemen, voelde hoe zijn spieren zich spande en zijn geest met alle macht zijn lichaam in bedwang hield. Zijn ademhaling versneld, zijn blik die hij meerdere keren naar bepaalde, verhulde stukken van haar lichaam schoten. Toen ze zich verplaatste naar de bank ging hij al half met haar mee, maar bleef haken in zijn handeling toen hij zijn trui langzaam van haar lichaam zag verdwijnen. Haar lichaam was in de afgelopen tijd dat ze elkaar niet hadden gezien voltooid, zijn ogen begerig er overheen. Eigenlijk was hij haar voor, was sneller dan haar handeling naar haar toe gegaan en op haar gaan liggen. Buiten aan de deurknop van de etage ontstond uit vlammen een rode stroptdas, waarna het slot bijna onhoorbaar omging. Voor het geval nieuwschierige mensen naar binnen wilde komen. Zijn lippen streelde de haren, hield zijn handen naast haar en in haar zij, hield zichzelf tegen om alles langzaam te doen verlopen. Nu haar nog in opperbeste stemming krijgen, dan zou alles perfect verlopen. Heftiger werd zijn zoen, merkte hoe zijn onderlichaam tegen de zijkant van haar benen drukte. Hij wilde haar antwoorden, maar kreeg de kans niet. Uiteindelijk haalde hij zijn lippen voor een moment van de hare, opende zijn ogen en week zo ver achteruit dat ze niet meer bij zijn gezicht kon. Zijn ene hand gleed langs haar zij over haar buik, om met deze en zijn benen die van haar te openen. Hij was blij dat hij zijn boxer nog aan had. Zijn hand gleed over haar lies, naar haar dijbeen en weer terug om vervolgens de gevoelige plekjes speels af te tasten. 'Of je nog naar boven wilde gaan, maar daar zal ik je de tijd niet voor geven,' fluisterde hij haar terug, hield zijn ogen op haar gezicht gericht. Wilde zien hoe haar emoties veranderde onder zijn aanrakingen. Zijn hand streelde door, plaagde haar met de gevoeligheid daar om haar geheel gek te maken. 'Smeek het,' hij had zijn gezicht naar haar nek gebracht, zijn andere hand masserend op haar boezem. Ze zou hem smeken om het af te maken, dit keer was hij de gene die haar gek zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 03:41

Ze ging gepassioneerd mee in zijn zoen, en opende haar ogen vaagjes toen hij weg bewoog. Ze voelde zijn hand naar beneden gleed en haar buikspieren trokken lichtjes samen, genietend van de afwachting en opbouwing van het moment. Ze voelde hoe haar benen uit elkaar geduwd werden en bood geen enkele weerstand, het ging zelfs bijna automatisch. Ze kreunde zachtjes toen zijn aanraking haar plaagde, hij was blijkbaar ook niet van plan om op te geven. Haar gezicht veranderde langzaam in een zeer foute, genietende grijns en haar ogen lieten geen moment de zijne met rust. Ze luisterde naar zijn lippen die woorden vormden, en het duurde even voordat ze een helder beeld in haar hoofd kreeg van wat hij zei. 'Oh.' Was het enige antwoord dat ze kon produceren, en zelfs toen was het niet veel meer dan een verlangende kreun. Haar hartslag kwam met meer dan drie slagen per seconde terwijl zijn vingers haar op haar zwakste plek probeerde te overmeesteren. Ze hoorde de twee woorden die als een streling door haar hersenen gingen, maar haar lichaam was op het moment even te druk bezig met andere dingen om een kloppend antwoord te formuleren. Een protesterend geluid kwam over haar lippen, ze zou niet smeken, mooi niet. Alleen en puur omdat hij het zei. Ze haalde twee keer diep adem om haarzelf enigszins onder controle te krijgen. Daarna zette ze zich af, terwijl haar benen zich aan hem vastklemden, en kwam zo bovenop hem te zitten. Ze legde haar handen op zijn heupen en drukte hem nog iets dichter tegen haar aan terwijl haar lippen zijn oor vonden. 'Nooit.' Hijgde ze er opgewonden in, wat een turn-on het voor hem dan ook zou zijn, ze ging niet smeken. Daar had ze teveel trots voor, althans dat dacht ze. Haar handen hielden zijn heupen stevig vast terwijl ze zich langzaam tussen zijn benen in liet zakken, haar hoofd ter hoogte van zijn kruis. 'Je kan het krijgen hoe je het hebben wil.' Ze knipoogde naar hem en haar handen verlieten zijn heupen, haar vingertoppen zachtjes onder de rand van zijn boxer strelend. 'Wie gaat hier smeken.' Fluisterde ze met haar lippen tegen de binnenkant van zijn been. Haar handen hadden, al was ze dronken, in no time zijn boxer verwijderd, en naar de andere kant van de kamer gesmeten. Ze streelde zachtjes met haar lippen over zijn dij. 'Nou?' Fluisterde ze, heel zachtjes, terwijl haar handen hun weg terug naar de plaats van zijn boxer vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimevr dec 31 2010, 14:07

De grijns werd breder op zijn gezicht, een deel van lustige macht was erin te zien. Misschien wat geschift, maar bij Sheena vond hij het fantastisch om de macht in het moment te hebben. Zijn eigen ademhaling was versneld, zijn lichaam dat zich inhield en het verlangen tegen ging. Een zachte lach was voor een moment hoorbaar bij het horen van haar protesterende geluid, meer kreeg ze er niet uit. Aan haar houding merkte hij al dat ze iets ging ondernemen, maakte zijn laatste bewegingen met zijn vingers om haar voor het laatste te plagen waarna haar lichaam in beweging kwam. Gewillig draaide hij met haar mee, slaakte een kleine kreun toen ze op hem ging zitten en bepaalde delen van zijn lichaam getriggerd werden. Zijn foute grijns werd breder bij haar woorden, trok zijn wenkbrauwen omhoog waarbij hij wilde zeggen dat ze haar toch niet geloofde. Langzaam liet hij zich in een van de grote kussens zakken, zat hierdoor nog een beetje omhoog waarbij hij zijn blik op Sheena hield gericht. Zijn ademhaling werd hoorbaar toen ze naar beneden zakte, zijn grijns zakte weg onder het verlangen bij haar woorden. Trillerig verliet zijn adem zijn longen onder de brede grijns die weer opspeelde bij haar woorden. 'Jij,' beantwoorde hij haar met volle vertrouwen, hield zich verder stil om haar handelingen niet in de weg te zitten. Alsof hij na een lange dag eindelijk zijn te kleine schoenen mocht uitdoen overspoelde dit gevoel hem toen Sheena met gebruikelijke routine het pokerspel afmaakte. Zijn ogen sloten zich voor een moment toen haar lippen zijn huid raakte waarbij ook zijn lichaam zichtbaar reageerde. Even liet hij haar gang gaan, wilde ook zelf de momenten voelen. Vervolgens kwam hij ongezien met zijn bovenlichaam omhoog, gleed zijn hand strelend langs haar wang, draaide haar hoofd wat dichter er naar toe en dwong haar hoofd daarna naar beneden. Een zuchtende kreun verliet zijn lippen bij het voelen van haar tong, voelde hoe de spanning opbouwde onder haar handelingen. Even hield hij het genot voor zichzelf, om daarna zijn handen onder haar oksels te laten glijden en haar soepeltjes omhoog trok. Met zijn begeertje gleed hij langs die van haar, bewoog zijn heupen zonder het echt af te maken. Met haar op zich gleed zijn hande weer tussen haar benen, liet zijn handelingen nu dwingender en heftiger ontpoppen. 'Sméék,' fluisterde hij weer in haar oor, zijn andere hand op haar onderrug terwijl zijn andere hand de warmte plekjes aftaste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimeza jan 01 2011, 13:51

Ze voelde zijn hand op haar wang en glimlachte lichtjes, haar handelingen niet onderbrekend. Ze liet zich meegaan in zijn dwingende bewegingen, ze was dit wel gewend van hem, dit was gewoon wat hij wilde. Haar handen waren tussen zijn benen, ze ietsjes verder uit elkaar duwend zodat ze er beter bij kon. Ineens voelde ze zijn handen onder haar oksels, en hoe ze omhoog getrokken werd. Toen haar gevoeligste plekjes over zijn begeertje [jaja, je hebt het zelf bedacht xD] gleden, ademde ze scherp in, haar ogen iets verwijd. Het zou niet lang meer duren of ze zou het echt niet meer uithouden, haar hele lichaam trilde en snakte naar hem, naar zijn lichaam. Hij plaagde haar eerst al met de bewegingen van zijn heupen, waarna ook nog eens zijn hand naar beneden ging. Haar buikspieren trokken samen, haar handen gleden over zijn buik naar beneden, om hem dichter bij haar te brengen. Ze kreunde als reactie op zijn handelingen met zijn handen, ze bleef kreunen. Ze hijgde lichtjes en een druppeltje zweet gleed over haar rug naar beneden. ‘Bell…toe nou.’ Haar stem een harde, hijgende kreun. Ze wist dat dit niet smeken genoeg was volgens hem. Ze leunde even achterover zodat ze hem verlangend in zijn ogen kon kijken. ‘Bellingar, ik smeek je. Alsjeblieft, doe waar je het allerbest in bent.’ Haar fluistering tegen zijn lippen die ze afsloot met een zoen, moest genoeg geweest zijn. Ze sloeg haar armen om zijn nek en drukte hem dicht tegen haar aan. ‘Ga door, alsjeblieft.’ Kreunde ze zachtjes in zijn oor. Haar handen waren verstrengeld in zijn haar, haar lippen streelden zijn schouder, wachtend tot hij het eindelijk zou afmaken. Toen hij dat eenmaal deed, verliet een korte lach haar lippen, haar smeken moest goed genoeg zijn geweest. Haar ene hand hield vast, terwijl haar andere hand over zijn gespierde lichaam naar beneden gleed, hem meeduwend in hun bewegingen, hem harder en dichter tegen haar aanduwend, elke keer weer. Haar lippen en tong lieten zijn huid geen moment met rust, een kleine dank voor dat ze eindelijk weer konden doen, wat ze vond dat ze al veel te lang niet samen gedaan hadden. Met Bellingar was dit gewoon perfect.

[Goed en de rest wat er achter de rode stropdas gebeurde is niet heel moeilijk te raden, wel?]

Nog zwaar nahijgend lag ze onder Bellingar, haar handen op zijn heupen en gelukzalig naar hem opkijkend. ‘Dat was écht te lang geleden.’ Grijnsde ze, met een hand het zweet van haar voorhoofd vegend. Ze keek op de klok, en verbaasde zich over de tijd. Ze was hier zeven uur geleden heen gekomen. Jezus. Dacht ze tevreden. Ze werkte zichzelf omhoog en sloeg haar armen om zijn nek, zodat hij nu op haar schoot zat. Ze gaf hem een paar zachte kusjes en streelde toen met haar lippen langs zijn oor. ‘Vind je wel leuk hé, dat de rollen een keer omgedraaid zijn. Ik bezopen, in plaats van jij, ik die het opgeeft, in plaats van jij. Misschien brengt deze school nog wel meer nieuwe dingen.’ Ze kuste hem zachtjes vlak achter zijn oor. De kussens van de banken lagen door de woonkamers verspreid, alle spullen van de tafel lagen er inmiddels naast… Ze grijnsde breed naar hem. ‘En wat voor cijfer krijg ik?’ Ze keek onschuldig naar hem op, maar haar handen streelden heel wat minder onschuldig zijn onderste buikspieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimezo jan 02 2011, 13:10

[ IIEWWWL Dood, sla dat bovenste stukje maar even over :3 ]


Hij wist niet op welke plekken in de kamer ze geweest waren, je kon hem misschien zelfs een beetje duizelig noemen. Met zijn gezicht in haar net, zijn ogen gesloten en een hijgerige ademhaling bleef hij rustig liggen. Een grijns speelde op zijn lippen, waarbij hij zijn hoofd even optilde bij het horen van Sheena's woorden. 'Hmhmm,' klonk het instemmend, om vervolgens weer terug te gaan met zijn hoofd en rustig te blijven liggen. Vrouwelijke lichamen waren geweldige kussens. Zijn blonde, halflange haar wat plakkerig tegen zijn hoofd, zijn ademhaling die langzaam weer rustig werd. Een wat opstandige kreun kwam uit zijn mond toen Sheena besloten had in beweging te komen, maar hij liet het krachteloos over hem heenkomen. Nog met zijn ogen gesloten luisterde hij glimlachend naar haar woorden. 'Helemaal gelijk in. Word ik deze keer niet wakker met een kater,' grijnsde hij, opende langzaam zijn ogen maar bleef zitten om haar lippen niet in de weg te zitten. Toch borrelde zijn lach omhoog bij haar vraag, ging hij zitten en leunde achterover, onbeschaamd onder het feit dat hij nog steeds naakt zat. 'Wat denk je zelf,' beantwoorde hij haar, waarbij hij zijn gezicht naar haar toe draaide en zijn hand op haar wang legde en haar aankeek. Vluchtig drukte hij zijn lippen op haar voorhoofd, waarna hij zich loswerkte en van ergens zijn onderbroek griste. Moeilijk deed hij deze aan om vervolgens stilletje naar de deur te lopen en deze open te doen. Met zijn hoofd om de hoek keek hij de trap af, de gezamelijke gang van de etages maar zag niemand. 'Nog maar even laten hangen?' hij draaide zich om, hield de onderkant van de bloedrode stropdas naar binnen zodat Sheena deze kon zien, waarbij hij haar grijnzend aankeek. Het was nou niet echt een woonkamer waarvan je dacht 'goh niets gebeurd'. Misschien veiliger als alles eerst opgeruimd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimezo jan 02 2011, 13:34

Ze glimlachte even toen ze zijn lippen op haar voorhoofd voelde. Toen hij opstond keek ze hem ongegeneerd na, keek hoe hij zijn ondebroek aantrok en naar de deur toe liep. Ze keek even vragend, tot ze de stropdas zag. Een grijns schoot over haar gezicht. 'Ja en doe die deur ook maar weer dicht, ik zit hier nog in vol ornaat, Bell.' Zei ze droogjes, waarna ze opstond en even rondkeek. 'Zullen we eerst even douchen? Ben ik wel aan toe, eigenlijk.' Ze wist zelf ook wel dat ze klaar waren voor deze avond, dus in de douche zou er niks gebeuren. Nou ja, misschien wat plagen. Zoals ze altijd naar elkaar waren, niks bijzonders. Ze rekte zich eventjes helemaal uit, en blies daarna langzaam haar adem uit. 'Ik vrees dat ik morgen spierpijn heb.' Ze knipoogte naar hem, liep gewoon vrolijk naar de keuken, zich totaal niet schamend voor haar lichaam, niet als ze met hem was. Eigenlijk sowieso bijna nooit. Ze pakte een biertje uit de koelkast en liep weer terug naar de woonkamer. 'Dus... een 10? Beter dan vroeger? Of heb ben ik gewoon met de tijd meegegroeid, net als jij?' Ze leunde tegen de achterkant van de bank, en nam nog een slok. Uiteindelijk, toen haar biertje leeg was, liep ze naar hem toe. Ze sloeg een arm om zijn nek en streelde met de ander zachtjes over zijn schouder. 'Eerst douchen, toch? Voor we gaan opruimen?' Ze glimlachte vrolijk. Daarna draaide ze zich om en begon door de kamer heen haar kleren te zoeken, ze sprak in het niets voor zich uit. 'Rokje... beha... ah! Pumps. Hmm...' Ze keek nog even zoekend rond, uiteindelijk ook onder de bank. 'Trui.' Zei ze droogjes. Daarna fronste ze lichtjes, uitgebreid door de kamer heen kijkend. 'Wou je me stiekem hier houden ofzo?' Zei ze speels, waarna ze op hem afliep, haar kleding tegen haar aangedrukt. 'Waar heb je mijn string gelaten?' Zei ze, haar ogen speels maar haar stem quasi-bestraffend. Ze legde haar kleren neer, op een hoopje op de sofa, maar in ieder geval allemaal bij elkaar. Daarna zette ze haar handen in haar zei en fronste nu dieper. 'Even serieus Bell. Wáár is mijn string?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimezo jan 02 2011, 14:16

Wat droogjes keek hij van de deur opening naar Sheena, waarna hij een intelligente blik in zijn ogen keek en de deur onder een grijns weer dichtdeed. Als Nearvus langs zou komen zou haar maar even moeten wachten totdat alles aan kant is. 'Vind het goed,' beantwoorde hij mompelend, waarbij hij met zijn schouderbladen tegen de deur aan leunde, zijn armen losjes over elkaar sloeg en zijn blik op Sheena gericht hield die nu opstond. 'Krijg je ervan,' grijnsde hij terug naar haar toen ze het over de spierpijn had. Volkomen ontspannen volgde hij haar met zijn ogen naar de keuken, was veel blijer toen ze terug kwam lopen en hij de andere kant van haar lichaam kon zien. Dit was al genoeg om hem geheel te doen ontspannen, zo kon je hem waarschijnlijk een vol uur bezig houden, zoals Nearvus met een boek. Zachtjes grinnikte hij. 'Mwha... ik denk een 8,' klonk het bedachtzaam, een uitdaging om haar eigen moves te verbeteren. Zijn armen kwamen op haar naakte heupen te liggen toen ze haar arm om zijn nek sloeg. Rustig knikte hij instemmend, alsof ze het over een zakendeal hadden en op een overeenstemming kwamen. Weer even rustig sloeg hij zijn armen over elkaar toen ze zich weer wegdraaide. Nonchalant volgde hij elke beweging van haar terwijl ze rond liep, voor zich zelf murmelde en haar kleding bij elkaar raapte. 'Pardon, míjn trui,' sprak hij vanaf de andere kant van de kamer toen ze het kleding stuk oppakte. 'Of die van Near, dat weet ik zo gauw niet,' klonk het daarna oprecht bedenkend, zijn bedachtzame blik op het kledingstuk gericht. Wat vragend, waarbij zijn wenkbrauwen omhoog trokken, keek hij op naar Sheena. 'He?' klonk het intelligent, een teken dat hij serieus niet wist waar ze het over had. Wat verbaasd bleef hij haar aankijken, vond het opzich niet erg dat ze zo naar hem toe gelopen kwam. Zijn wenkbrauwen fronste lichtjes samen onder haar vraag, waarna hij bedachtzaam over haar heen keek. 'Hmm?' weerspiegelde hij zijn blik, om vervolgens weer op haar neer te kijken. 'Alsof je die ooit gaat krijgen als je zo voor me blijft staan,' klonk het goedkeurend toen ze haar kleding weer had weggelegd en ze met haar handen in haar zij naakt voor hem bleef staan. Hij zette zich af zodat hij weer op zijn eigen benen leunde, legde zijn vinger tegen de onderkant van haar kin aan en duwde deze wat omhoog. Met een speelse grijns keek hij haar aan, waarna zijn vinger zachtjes naar beneden gleed, tussen haar boezems door tot haar navel. 'Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je ondergoed is. Maar ik zal hem aan je teruggeven als ik hem vind,' vrolijk liep hij langs haar heen, greep zijn eigen broek en shirt mee om Sheena over zijn schouder een hoofdrukje te geven als teken dat ze mee moest lopen naar de douche. 'Ik wil wel mijn trui terug,' klonk het bedachtzaam terwijl hij doorliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimezo jan 02 2011, 14:36

Ze genoot ervan hoe hij naar haar keek, en probeerde haar ogen van zijn borstkas af te houden. Ze liet haar kin gewillig optillen, keek hem vrolijk in zijn ogen. 'Hmm... beter geef je hem terug. Hij was niet goedkoop.' Ze knipoogte naar hem en huiverde lichtjes toen zijn vinger over haar lichaam gleed, hij was alweer met haar aan het spelen, terwijl ze nog geen tien minuten klaar waren. Ze keek hem quasi-nijdig aan toen hij langs haar heen liep, en pakte daarna haar kleding. 'Ik kom al, ik kom al, maar ik moest mijn kleding toch even pakken. Ik ga niet puur voor jou plezier naakt de kamer opruimen hoor.' Mompelde ze grijnzend. Ze liep achter hem aan de badkamer in, en zette de douche aan met haar watermagie. Ze wachtte tot hij bij haar kwam staan en vegrootte toen de straal tot hij zo groot was dat het leek alsof er een miniwolk expres boven hen was gaan hangen, waar warm water uit kwam. Ze genoot van het warme water dat haar spieren ontspande, en spoelde haar haar uit. Daarna leunde ze tegen de muur, zijn naakte figuur bekijkend dat nu met water overspoeld werd. Haar ogen werden ietsje groter, genietend van het aanzicht. 'Is er iets beter om naar te kijken dan een lekkere naakte man in een stomende douche?' Ze grijnsde ontdeugend en leunde naar hem toe. Haar ene arm sloeg ze om hem heen, hem tegen haar aanduwend. Met de andere hand ging ze langzaam van zijn borstkas naar zijn zij, naar zijn heup, naar zijn bovenbeen, en toen weer omhoog. Ze stuurde het water om hun hoofden heen, zodat ze hem goed aan kon kijken. 'Maar een 8? Weet je het zeker? Wie heb je gehad die beter was dan ik?' Fluisterde ze, haar stem ietsje beledigd. Het was blijven hangen, de eigenlijke betekenis van zijn woorden niet bij haar doordringend. Ze wilde een stomme 10, alleen maar omdat ze zo haar best had gedaan, voor hem. Ze duwde zachtjes haar lippen vlak onder zijn kaak, en streelde naar beneden, naar zijn schouder. 'Echt maar een 8?' Haar ogen quasi-zielig, naar hem opkijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimema jan 03 2011, 15:58

Hij had haar bedreigende woorden genegeerd, voor hem zou het niets uitmaken of het duur was geweest of niet. Als hij het zou vinden had hij iets leuks om aan zijn muur te hangen. Toch draaide hij grijnzend zijn hoofd naar haar toe. 'Niet? Ik dacht toch echt dat je het speciaal voor mij deed,' sprak hij onschuldig, om zich haastig om te draaien en snel naar de douche te lopen voor het geval Sheena van plan was haar watertjes te gebruiken. Hoe die twee eigenlijk overeen konden komen, magisch gezien, was een raadsel. Maar hoewel Bellingar van hoge afkomst was, was magie voor hem geen reden om niet met die gene om te gaan. Misschien klasse en status, maar magie maakte hem geen poep uit. Rustig liep hij - natuurlijk eerst weer ontzien van zijn onderbroek - onder de douche, vond het wel handig dat hij zo nu en dan gebruik kon maken van haar magie. Geduldig wachtte hij tot ze klaar was met haar haar, stond ondertussen alleen in de kleine waterdamp. Ongemerkt had hij met zijn handen tegen de muur aan gestaan, had deze opgewarmd zodat ze niet meer zo ijskoud aanvoelde, en het gevallen water in de douche tot een stoomkabine uitpakte. Uiteindelijk ging hij maar naast haar staan, pakte zelf de spulletjes en spoelde zijn haar uit. Bij haar worden wreef hij in zijn ogen en keek opzij om Sheena aan te kunnen kijken. 'Zolang ik het ben vind ik het goed,' grijnsde hij, half plagend doelend op het feit dat ze zijn eigendom was. Hij draaide de rest van zijn lichaam naar haar toe, voelde haar strelende hand weer over zijn zij, heup en been terwijl hij kalmpjes met een kleine glimlach op haar neer bleef kijken. Het was moeilijk iemand als Sheena te kunnen weerstaan, gelukkig was dat in de meeste gevallen ook niet nodig. Zijn ene mondhoek kroop verder omhoog, ontpopte tot een speelse en charmante schuine glimlach bij het horen van haar woorden. Hij liet haar haar gang gaan, gaf geen reactie erop. 'Ja, maar een acht,' sprak hij haar toe, toen ze hem smekend van onder af aankeek. Met zijn lichaam duwde hij haar naar achter, dwong haar met haar rug tegen de muur aan te staan, maakte gebruik van zijn mannelijke status. Met zijn elleboog en onderarm leunde hij naast haar hoofd tegen de muur, zette haar vast zodat ze geen kant uit kon waarbij hij haar lichaam tegen die van hem voelde. 'Des te meer reden om beter je best te gaan doen, niet?' onthulde hij een klein tipje van zijn cijfer, had zijn andere hand op haar heup gelegd. Als het zo door ging was het maar goed geweest dat de rode stropdas aan de deurknop was blijven hangen. Zijn gezicht kwam naar haar toe, kwam in het kuiltje van haar schouder en nek te liggen. 'Of je moet het bij een simpele acht willen houden,' mompelde hij vervolgens, kust haar huid waarna zijn neus langs haar nek streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimema jan 03 2011, 21:18

Ze trok even zijn wenkbrauwen op toen ze zijn woorden hoorde, die impliceerden: 'je bent van mij'. Hij wist toch ook dat hij niet haar enige slachtoffer was? Ze was ook niet zijn enige, hoopte ze. Anders zou er toch een miscommunicatie zijn geweest. Ze liet het voor de rest met rust, liet zich meegaan in zijn handelingen. Ze liet zich door hem tegen de muur aan duwen, ze kon moeilijk niet voor hem wijken, hij was wel een stuk groter dan zij was. Zijn ene arm blokte haar nog iets extra vast, maar ze liet het gewoon gebeuren. Voor Bellingar was ze niet bang, ze vond het eerder spannend als hij dat soort dingen deed. Ze voelde zijn lichaam tegen het hare en haar hart begon sneller te kloppen, zijn naakte huid tegen de hare voelde precies goed, maar toch nog net niet genoeg. Ze keek even quasi-nijdig naar hem op, waarna haar blik verzachtte toen ze zijn hand voelde. Een lichte huivering ging door haar heen, tegen zijn lichaam aan. Ze merkte dat hij dichterbij kwam en leunde met haar hoofd achterover tegen de muur, en sloot haar ogen. Ze voelde zijn lippen en zijn daaropvolgende streling, ze glimlachte breed en genoot van zijn aanraking. Vervolgens gingen haar handen van zijn schouders naar zijn onderrug, zijn onderlichaam dichter tegen haar aan duwend. 'Ik doe niet aan achten.' Mompelde ze zwoel in zijn oor, waarna ze zich afzette van de muur en hem omdraaide, zodat hij nu door haar ingebouwd stond. Ze draaide met een hand zijn kin naar haar toe, waarna die hand zich in zijn haar vastgreep en tegen haar schouder aanduwde, haar eigen lippen naar zijn sleutelbeen brengend. 'Rot toch op man. Een acht. Moet je me niet laten zien wat er nog beter kan dan?' Haar stem begon geïrriteerd maar werd op het einde heel uitdagend en een beetje fout. Ze liet haar lippen iets omhoog glijden en drukte toen haar lippen harder tegen het kuiltje aan, waarna ze begon te zuigen. Toen de zuigzoen eenmaal gezet was bekeek ze tevreden het resultaat, zo pakte ze hem terug met die bezitterige opmerking van daarstraks, zette daarna een knie naast zijn heup, zodat ze met haal hele romp, van kruis tot borst, tegen hem aan lag. Haar andere been stond tussen zijn benen in. 'Wat wilde je dan nog beter hebben, hmm?' Zei ze, haar lippen zachtjes op en neer over zijn hals strelend. Haar ene hand hield hem tegen de muur, alsof hij nog meer kracht kon uitoefenen dan ze al met haar hele lichaam tegen het zijne aan deed. Haar andere hand streelde over de zijkant van zijn borst speels naar beneden, voor zover ze er nog bij kon. Schuin tussen zijn heup en kruis in bleef haar hand liggen, wat vele dingen kon voorspellen. Ze liet haar hand ongegeneerd daar liggen, na wat ze afgelopen nacht hadden gedaan zou dit niet veel voorstellen, als was er bijna even veel spanning in het spelletje als de eerste keer vanavond. Het verschil was dat ze nu allebei geen kleding meer aan hadden, dus daar kon geen spanning meer over bestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimedi jan 04 2011, 22:35

De foute, genietende grijns sprong op zijn lippen bij het voelen van Sheena's lichaam die oncontroleerbaar reageerde op zijn aanrakingen. Heerlijk hoe ze alles niet kon verbergen, hoe haar lichaam eerder was dan haar geest. De grijns kreeg een iets meer genietend tintje toen hij haar handen voelde, hoe ze hem tegen zich aan trok en de druppels van de douche alleen nog zijn rug raakte, de warme straal verraade niet hoe zijn lichaam weer opgestookt werd met zijn gedachte maar weer bij één ding. Zacht lachend legde hij zijn hoofd in zijn nek, voelde hoe hun posities omgewisseld werden waarna hij weer kalmpjes op haar neerkeek. Alsof hij geen keus had ging hij mee in haar handeling, bracht zijn gezicht naar haar schouder toe en sloot voor een moment zijn ogen. Zijn mondhoeken krulde weer om in een geamuseerde grijns toen hij merkte hoe Sheena zijn acht serieus nam. 'Daar mag je zelf achter komen. Jij wilt die acht opwerken,' fluisterde hij terug, nog net boven het gekletter van de vallende douchestralen uitkomend. Haar irritatie was niets minder dan een zoveelste trikker voor hem, wist dat het weer moeilijk zou zijn zich in te houden. Wat verdwaasd rechtte hij zijn rug wat, kon met moeite net de plek zien waar haar lippen vandaan kwamen. 'Fijn hoor,' klonk het wat geïrriteerd bij het zien van de rode plek. Dat ging weer dagen duren voordat dat weg was. Meteen daarna schoten zijn ogen naar Sheena's gezicht, voelde haar dichterbij komende lichaam. Een van de laatste trikkers die hij maar nodig had, haar warme huid tegen die van hem aan en haar zachtte woorden die zijn oren bereikte. 'Ontzettend veel,' beantwoorde hij haar woorden, zijn stem omgeslagen tot een kalmte en verlangen die ze zelf weer had opgewekt. Zonder enige kracht te verliezen duwde hij haar naar achter, legde zijn armen rond haar heupen en tilde haar op terwijl hij nog twee stappen verder zette. Zodra haar rug misschien net iets te hard tegen de wand van de douche aan kwam, zijn kin wat opgeligt om haar aan te blijven kijken. 'Klaar voor de volgende toets?' sprak hij zachtjes, waarna hij de grip wat liet verdwijnen en haar lichaam wat naar beneden zakte, tegelijkertijd zijn heupen omhoog duwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo jan 05 2011, 16:58

Haar mondhoeken trilden lichtjes terwijl ze haar ogen sloot, terwijl ze hem zich tegen haar aan voelde duwen. Ze liep iets langzamer mee dan hij waardoor haar lichaam tegen hem aan gedrukt werd. Ze voelde zich opgetild worden en sloeg haar armen om hem heen, waardoor haar borst tegen zijn gezicht aangeduwd werd. Haar ademhaling schokte even toen ze nogal ruw tegen de muur aangeduwd werd, maar het veranderde niets aan hoe ze zich voelde. Zijn vurige, speelse manier om met haar om te gaan liet haar alleen maar meer naar hem verlangen. Ze opende haar ogen en ontmoette de zijne, waarin, voor als zijn lichaamstaal het niet al duidelijk genoeg gemaakt had, helder te zien was wat hij wilde. Ze glimlachte breed en verlangend toen ze dat zag, dit keer was hij degene die de grote stap nam. Ze kon zijn woorden nog goed verstaan, al kletterde het water om hen heen. 'Maar natuurlijk, meester.' Kreunde ze geamuseerd in zijn oor, terwijl ze zich op hem voelde glijden. Ze leunde nu achterover, iets meer afstand van hem nemend, tegen de muur aan, zodat hij meer ruimte had om te bewegen. Haar onderarmen leunden op zijn schouders, zichzelf meeduwend in hun bewegingen. 'Ontzettend veel hé?' Kreunde ze zachtjes, moeizaam in de constante bewegingen, haar hoofd genietend achterover. 'Laat maar zien dan.' Daarna leunde ze met haar hoofd voorover en greep zich met een hand vast in zijn hoor om een goed evenwicht te behouden. Met haar lippen zijn oor strelend, fluisterde ze er opgewonden aanmoedigingen in.

[Rode stropdas. Uchem.]

De douche stroomde nog vrolijk door, hun lichamen schoonspoelend. Ze grijnsde licht terwijl ze langzaam haar ademhaling tot bedaren kwam, haar lichaam nog steeds tegen de muur hangend. Haar armen drukten hem nu tegen haar aan, terwijl haar vingers zachtjes zijn onderrug streelden. Ze liet haar lippen en haar tong zachtjes zijn hals strelen, haar ademhaling nu eindelijk tot rust. Uiteindelijk gleden haar handen strelend naar zijn heupen, waarna ze zich langzaam van hem afduwde, nu weer op haar eigen benen staand. Ze liet een hand daar liggen, en haalde de andere even door haar haar, zodat ze weer goed zicht had. Daarna keek ze, even met haar ogen van zijn gespierde borst en schouders genietend, naar zijn gezicht op. Haar ogen waren vol plezier, nog ietsje groot van de opwinding. 'Meester, hoe vind u dat ik deze toets gemaakt heb?' Ze beet even op haar lip, iets wat de ondeugendheid in haar ogen goed matchte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimewo jan 05 2011, 21:47

Zijn ademhaling versneld onder haar woorden, evenals zijn hart en handelingen die alleen de toon van haar stem al aanmoedigde. Zijn ogen gleden vanaf haar onderbuik omhoog toen ze naar achter leunde, om vervolgens met intensheid naar haar toe te komen.

{ SHAHAHALALALAAAA, rood overheerst? Stropdas dan hè... }

Zijn ademhaling snel, zijn hoofd gebogen en zijn armen trillend onder de laatste restjes kracht die hij had. Op de bank had hij weinig gedaan, nu was alles vanaf zijn kant gekomen, iets wat toch aardig veel energie kon kosten. Hij voelde amper haar strelende handen en lippen onder het bijkomen van daarnet. Zijn gehele geest nog afwezig, na genietend van haar. Hij was oud geworden in zijn routines, had dit nodig gehad als oppepper om alles weer op de goede banen te leiden. Zonder opstand liet hij haar los, legde zijn hoofd in zijn nek en deed een stap achteruit. Met zijn ogen gesloten liet hij het water over zijn lichaam stromen, waarna zijn gehoor Sheena's stem weer opving. Hij richtte zijn aandacht weer op haar waarbij de genietende glimlach op zijn lippen speelde. 'Beter dan de vorige,' sprak hij haar zachtjes toe, nam haar kin tussen zijn vingers en tilde deze omhoog. Een blik in zijn ogen, eentje die gezag sprak over haar was te lezen. De smalende glimlach op zijn lippen, zijn gehele houding voldaan. 'Maar alsnog.. misschien een 8.7,' beantwoorde hij daarna doodserieus, zijn rol als leraar nog geheel inlevend. De ondeugenheid in haar ogen deden hem aan de verkeerste leraar x leerling momenten denken, iets wat bij hem alleen maar meer energie omhoog deed toveren. Even kwam hij naar haar toe, drukte zijn lippen op die van haar en zette haar lichaam voor het moment weer vast tegen de muur. Hij week terug, tilde zijn hoofd weer op en richtte zijn ogen weer in die van Sheena. 'Nu weer braaf zijn,' sprak hij zachtjes, alsof hij haar net had moeten straffen op spieken. Hij draaide zich om, spoelde zijn haar uit en greep zijn handdoek terwijl hij de douche kabine uitliep. Vluchtig droogde hij zich af, deed rustig zijn onderbroek aan en was nog bezig met zijn haar te drogen op de zelfde manier als op het moment dat Sheena binnen was komen lopen. 'Zeg, Sheen,' begon hij rustig, had zijn hoofd verstopt onder de handdoek waarbij hij met zijn handen over zijn hoofd ging om zijn blonde haren te drogen. 'Weet jij waar ze normale schrijfveren kopen. Die van mij is weer eens gebroken en Nearv vertikt het om de zijne uit te lenen. Alsof ik ze áltijd sloop, belachelijk,' bromde hij het laatste meer in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheena
.
.
Sheena

Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILEPosts : 125
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Watermagie
Klas: 5e
Partner: My heart is very... temporary.

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitimedo jan 06 2011, 22:11

Ze keek hem nieuwsgierig aan, liet haar kin optillen en brandde haar ogen in de zijne. Ze keek hem vuil aan toen ze zijn antwoord hoorde, vooral de serieuze toon erin. 'Je bent gek. Beter dan mij heb je nooit gehad.' Zei ze, haar toon overpuilend van trots. Toen hij haar ineens achteruit duwde en zijn lippen tegen haar aandrukte, verscheen er een  geamuseerde blik in haar ogen en ze kuste hem zacht terug. Ze knikte met grote onschuldige ogen, zich afvragend waar die kus van net op sloeg. Ze besloot er niet verder over na te denken, zo diepzinnig was Bell niet. Ze bekeek hem genietend toen hij zich afdroogde en aankleedde. Daarna kwam ze zelf ook de douchekabine uit, zette hem uit en plukte een handdoek uit de kast. Ze droogde zich lagzaam af en keek bedenkelijk naar Bellingar. 'Hmm... Gewoon in de winkel denk ik. Tenzij je een echt goede wil, dan zul je naar Puffoon moeten of er een bestellen.' Ze glimlachte vriendelijk naar hem, en trok daarna haar beha en minirokje aan. Daarna richtte ze een droge blik op Bellingar. Ze trok haar rokje omhoog, waar dus geen string onder zat en keek hem zielig aan. 'Hoe moet ik nou naar beneden?' Daarna liet ze haar rokje weer zakken en drukte haar beha tegen zijn nog naakte borst aan. 'Mag ik alsjeblieft een joggingbroek van je lenen?' Haar ogen waren ongenadig sexy, hopend hem zo ver te krijgen. Ze ging echt niet zonder iets wat tenminste haar kont bedekte als ze de trap af liep naar beneden, no way. Ze legde haar handen op zijn heupen en keek hem serieus aan, alsof ze een zakendeal sloten. 'We kunnen ook wel een deal sluiten...' Fluisterde ze waarna ze zachtjes over zijn borst likte, hem maar al te duidelijk laten zien wat ze bedoelde, terwijl haar vingertoppen onder de rand van zijn boxer streelden. 'Een joggingbroek lenen voor een beurt?' Zei ze, nog steeds alsof ze een zakendeal sloten. Haar gezicht bloedserieus maar haar ogen dwingend en sexy in de zijne. Haar tong streelde weer zacht over zijn borst terwijl haar handen speels over zijn boxer gleden. Het was voor haar geen moeite, ze wilde gewoon die broek lenen. En tja, Bellingar kon nou eenmaal moeilijk genoeg krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA PROFILE
Pre-oud en nieuw-party! UTL8oxA MAGICIAN

Pre-oud en nieuw-party! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pre-oud en nieuw-party!   Pre-oud en nieuw-party! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pre-oud en nieuw-party!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Nieuw
» Net nieuw.
» Nieuw.
» Nieuw...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor IV - Fire Magicians Dormitory-