PortalIndexVerdwaald. HpD5UwnVerdwaald. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Verdwaald.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr sep 11 2009, 21:13

Diva liep in gedachte verzonken door de gangen. Ze zou zich eerst opfrissen en dan naar Madeline gaan. Of Kale in dit geval, gezien Miss Madeline ziek was. Toen Diva opkeek merkte ze dat dit niet de Shadra etage was. Het was dan ook niet moeilijk te raden dat dit de etage van Erd moest zijn. Fijn, nu was ze ook nog eens verdwaald. Nou ja, dit gaf haar mooi een excus om eens rond te kijken op een andere etage dan die van Shadra.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:14

Mart liep een beetje verdwaald door de school."Bloedvuur,die vent met zijn bloedplattegrond",mompelde hij nors.Toen hij bij master savador het lokaal was binnengestapt,had die gezegd dat hij maar op een plattengrond moest kijken.Hij was 'vergeten' er bij te zeggen waar hij presies een plattegrond kon vinden."En ze hebben hier ook nog geen aard-leraar."Vandaag kon met gemak op nummer een van de lijst van vervelende dagen.Hij haalde zijn pijp uit zijn jaszak,stopte die,en liep ontspannen puffend verder.Ooit zou hij toch iemand tegen komen die de weg wel zou kennen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:27

Nadat Diva een beetje had rondgegeken besloot ze maar weer weg te gaan. Het was ongelofelijk dat ze niemand gezien had. Ze sloot de deur van de etage achter zich en toen ze de gan in liep botste ze bijna tegen een jongen op. ''Sorry ik had je niet gezien'' zei ze verontschuldigend. Haar felblauwe ogen keken hem even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:33

"Oh,geeft niet",grijnsde Mart."In feite,ik ben blij dat ik iemand tegen kom.Weet jij misschien waar ik hier iets te eten kan krijgen?ik heb honger."Zijn maag rommelde nadrukkelijk.Misschien kon er van vadaag toch nog iets goed komen."Oh,waar zijn mijn manieren.Ik heet Martrim Couton,maar iedereen noemt me Mart.Ik ben nieuw hier."Hij boog,maar bedierf het doordat zijn maag nog een keer van zich liet horen."Aangenaam kennis te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:37

''Aangenaam Mart. Diva Lenore'' stelde Diva zichzelf voor. Ze grinnikte zacht toen ze de maag van Mart protesterend hoorde rommelen. ''Tja als je honger hebt dan moet je naar de aula al is de lunch al geweest dus daar zal je niet meer vinden dan kruimels. Ik weet niet precies of de etage van Erd hetzelfde heeft als die van Shadra maar op onze etage staat altijd een tafel met wat te drinken en iets te eten, gewoon voor tussendoor'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:45

"Dat weet ik ook niet"zei Mart schouder ophalend.Diva.Dat moest hij onthouden."Zeg,ik heb eerder gehoord dat ze geen leraar aard-magie hebben."Even pauzeerde hij om misgenoegd te snuiven."Zijn er nog meer vakken die een lesgever missen?"Hij voelde zijn zakken nog eens na,en vond nog wat gedroogd vlees,wat hij eigenlijk had willen dumpen zodra hij hier aankwam.Hij had tijdens zijn reis hierheen meer dan genoeg van dat spul op."Sorry voor het vlees,maar ik ben bang dat mijn maag anders zichzelf wil gaan verteren,"zei Mart tegen Diva,terwijl hij het vlees uit zijn zak haalde en er van begon te eten.Beter dan niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 21:49

''Tja dat hoorde ik ook. Inmiddels niet meer voor zover ik weet. Ja de leraar voor Lucht magie is al een hele lange tijd afwezig maar voor de rest niet. Er loopt hier wel iemand rond die de aard magie beheerst. Hij is het hoofd van het bestuur voor magisch onderwijs. Zijn naam is Selavin'' zei Diva. ''Ik hou je niet tegen hoor. Als je honger hebt moet je vooral eten'' zei ze daarna tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:15

"Selavin,hmm?"Mart wreef bedachtzaam over zijn kin,en nam nog een hap vlees."En weet je ook waar ik Selavin kan vinden?"Ja,maar wacht eens even....zou die Selavin hem wel iets leren,of zlfs maar meer als nee zeggen?"Als hoofd van het bestuur voor magisch onderwijs zal hij toch geen tijd hebben voor een simpele boeren jongen?"Hij schrok en verslikte zich toen hij besefte dat hij dat hardop had gezegd.Het was nooit verstandig om te zeggen dat dat je maar een boer was.Ach ja,gezegd was gezegd.Nog een hap vlees maakte dat zijn maag zich koest hield.Fronsend doofde mart zijn pijp,en stopte die weer terug in zijn jaszak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:23

''Hij loopt een beetje overal en nergens. Eigenlijk moet je hem maar net tegen het lijf lopen. Maar als je hem zoekt dan geef ik je grote kans in de bieb. Die zit vlak naast de aula'' zei Diva. ''Dus je komt van het boerenland'' zei Diva daarna verast en geintereseert. Diva had zich eigenlijk altijd al afgevraagd hoe zoiets was. Zij werd vroeger als rijkelui`s dochter altijd omwentelt in luxe en dure spullen. ''Het zal vast heel wat anders zijn dan ik gewend ben'' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:34

"Hmm,de bibliotheek"mompelde Mart."En ja,ik ben een boer."Hij vervloekte zijn tong.Maar zo te zien zou ze hem niet giechelend met het een of ander bekogelen.Hij herrinerde zich die rijke muts op Erd nog wel.'Maar boeren houden toch van mest?',was ze mee aan komen zetten.Er alleen al aan denkend maakte dat het vlees in zijn mond ranzig werd."Wat jij gewend bent?"Vroeg hij toen het laatste gedeelte van haar zin tot hem doordrong."Jij kan mij niet wijs maken dat jij een boer bent geweest",grinnikte hij droog.Hij stopte voorzichtig het laatste beetje vlees in zijn mond.Het smaakte gewoon naar gedroogd varkensvlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:41

''Nee dat ben ik ook niet geweest'' gaf Diva schuldbewust toe. ''Om je de waarheid te vertellen kom ik uit een rijk gezin. Jeweetwel zo een waar ze je dag in dag uit manieren leren. Lopen met een stapel zware boeken op je hoofd voor een recht houding, beleefde taal leren. Hoe dan ook mijn ouders waren rijk. Ze zijn gestorven dus als oudste uit het gezin heb ik hun bezit nu gekregen'' vertelde ze wat zachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:50

Mart huiverde.Toch wel zo een rijke."Wat erg van je ouders",mompelde hij,wat thuis gewoonte was als iemands ouders waren gestorven.Hoewel hij toenstraks wou dat hij iets anders dan vlees had,zou hij nu toch graag nog wat meer hebben.Even zocht hij naar woorden,maar er hing een enigzins pijnlijke stilte."Dit is toch wel de Erd etage?"Kwam ineens uit hem op.Net was hij zo gefixeerd op zijn gedachten dat hij zomaar ergens heen was gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 22:53

Diva glimlachte even naar Mart als dank voor zijn begrip. Ze vertelde hem maar niet dat zij de dood van haar vader op haar geweten had en dat dankzij zijn dood haar moeder er nu ook niet meer was. Diva keek zwijgend naar de grond toen er een nogal pijnlijke stilte tussen haar en Mart viel. Ze keek op toen hij ineens wat vroeg. ''Voor zover ik gezien heb wel. Eigenlijk ben ik hier degene die een beetje verdwaald was'' zei ze met een klein klunzig glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:06

"Oh?"Mart was blij dat het gesprek van onderwerp was verandert.Nu dacht hij er pas aan.Toen straks had ze het over de Shadra etage.Duisternis.Hij was er maar een klein beetje door verontrust.Vroeger werden alle kleine kinderen in het dorp bang gemaakt met vehalen over gemene duistere tovenaars.Maar nu hij Diva zo zag,leken de verhalen in een keer onwaarschijnlijk.Natuurlijk,innerlijk was niet te schatten,maar hij had nu een gewoon gesprek met iemand waarvan ze thuis dachten dat ze een hoofd eraf zou scheuren om een hoed van te maken.Onwillekeurig moest hij toch grijnzen."Ik vrees dat ik niet weet waar de Shadra etage is."tja...waar waren de andere etage's eigenlijk?"Misschien die kant op?"zei hij,terwijl hij naar boven wees."Of waren daar nou lokalen?"mompelde hij.Grote gebouwen waren niet zijn sterkste punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:12

Diva grinnikte zachtjes. Om de een of andere reden zag het er gewoon schattig uit hoe Mart nadacht wat nou precies waar was. Haar grnnik was totaal niet beledigd bedoel of om uit te lachen. Ineens bedacht Diva zich iets en sloeg zichzelf zacht met haar vlakke hand voor haar hoofd. ''Stom, helemaal vergeten dat ik een plattegrond bij me heb'' zei ze zacht lachend. Uit de zak van haar zwarte jurk haalde ze een zorgvuldig opgevouwen brief. Ze vouwde hem open en wierp er een aandachtige blik op. ''Dus daar ben ik fout gelopen'' riep ze ineens uit. Ze vouwde de plattegrond weer op en reikte hem Mart aan. ''Ik denk dat jij deze nog meer nodig zal hebben dan ik'' zei ze met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:19

"Ah,bedankt",zei Mart met een glimlach.Hij wierp even vluchtig een blik op de plattegrond,en zag waar hij zich nu bevond,en prentte zich dat in."Ik denk dat ik deze inderdaad wel nodig zal hebben",grinnikte hij terwijl hij hem weer opvouwde en in zijn buidel stak.Toen besefte hij ineens dat hij niks had om terug te geven."Oh,ken jij trouwens een leraar met een heel erg bleke,bijna witte huid?"Mart doelde op savador.Die man deed hem echt aan een reptiel denken.
"En weet je ook welke les hij geeft?".Als het maar eenigzins kon zou hij die les zo veel mogelijk vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:23

''Bedoel je Master Savador?'' vroeg Diva die de kenmerken direct herkende. Diva kende hem heel goed. Waarschijnlijk beter dan enig andere leerling hier op de academie. Maar ja Diva zou Mart echt niet vertellen dat ze voor zover het nog geheim was iets met Savador had. ''Hij komt van Shadra maar geeft les in vuurmagie'' vertelde ze hem daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:31

"Ah,bedankt"zei Mart.Dat werd dus zo min mogelijk in de buurt van het vuur lokaal komen als het aan hem lag.Nu was hij echt heel gelukkig met de plattegrond."Dus hij heet Savador,hmm?",mompelde Mart zachtjes.Hij hoopte maar dat er of snel een leraar aard-magie aan kwam zetten,of dat Selavin hem wat van zijn tijd zou gunnen."Bloedvuur,als ik het niet vraag,komt het er helemaal niet van."Toen hij besefte dat hij stond te mompelen,haalde hij zijn pijp weer tevoorschijn."Ik hoop dat je het niet erg vind als ik een pijpje opsteek?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:41

Diva schudde kalm haar hoofd. Eigenlijk vond ze welke vorm van roken dan ook smerig maar als Mart zelf een pijpje op wou steken had ze daar geen problemen mee. Zolang zij maar niet hoefde. ''Maar op Savador na zijn hier verder wel vriendelijke leraren hoor'' zei ze ineens. ''Bijvoorbeeld Master Shong. Hij geeft les in water magie. Ik kan die man maar met twee woorden omschrijven: optimistisch en vrolijk. Vierentwintig uur per dag denk ik zo. Verder heb je ook nog Master Norwood, hij geeft les in woud magie'' vertelde Diva. Vooral omdat woud magie nouw verbonden was aan aard magie al zat er enig verschil in. ''Sinds kort is Miss Esmeralda hier ook. Ik heb haar nog niet ontmoet maar volgens mij geeft ze licht magie als vak. Je hebt verder ook nog Master Joel en Master Lesley. Joel geeft gym en Lesley lucht magie al is Master Lesley al een tijd lang afwezig. Als laatst heb je nog Miss Madeline het schoolhoofd. Ze is wel vriendelijk maar je moet haar niet kwaad maken'' zei Diva. Ineens schoot haar nog iets te binnen. ''Bijna vergeten. Er zijn hier ook twee doktoren. Nou ja een dokter en eentje die ervoor studeert. Ze heten Hatori en Mèadraid. Mèadraid studeert nog. Ze schijnen de broer en zus van Madeline te zijn'' eindigde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimevr okt 02 2009, 23:49

Mart knikte,en luisterde naar Diva's opsomming van leraren terwijl hij zijn pijp aanstak.Die master Norwood zou hij nog wel eens opzoeken.Misschien kon hij zelf nog wat oeffennen voor dat hij ook maar een leraar tegen zou komen.Hij keek rond of hij een leraar zag.Hij was er niet zeker van of je hier buiten de lessen mocht toveren,maar voorzichtig zijn kon geen kwaad.Hij stopte subtiel zijn hand in zijn broekzak,klemde die om een steen,en mompelde "Terra Acus."
er gebeurde niks.Dan toch maar wachten.Hij puffte een rookkring,en vroeg:"en,wat is jou favorite vak?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimeza okt 03 2009, 09:07

''Ik denk dat dat toch wel duistere magie blijft. Dat wordt gegeven door Master Kale. Hij is buiten een leraren ook nog het vervangend schoolhoofd'' zei Diva. Ze was Kale net vergeten op te noemen maar ja ze vertelde Mart nu wat over hem. De rede waarom Diva duistere magie het leukst vond had niets te maken gehad met dat zij zelf van Shadra kwam. Het waren de vele kanten die je ermee opkon. Zoals zij met giffen en verschillende vloeistoffen werkte of zoals dat nieuwe meisje Enma, zij deed alles geestelijk en mentaal. Zelfs zonder enig aanraking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimeza okt 03 2009, 15:20

"Aha."Mart had het kunnen weten."Ik heb nog geen lessen gehad,maar ik denk dat woud magie wel handig is."Hij hoefde thuis nooit ook nog maar een hand uit te steken,en zou toch genoeg verdienen als hij dat een beetje onder de knie kreeg.Als hij zijn opleiding af had gemaakt zou hij misschien eerst op reis gaan,maar daarna toch maar weer een boerderijtje kopen."Dat werd gegeven door Master Norwood,toch?"Nogsteeds aan zijn pijp lurkend bevoelde hij de kaart in zijn buidel.Hij zou straks toch eerst maar eens de bibliotheek gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimeza okt 03 2009, 15:42

Diva knikte kalm. ''Ja hij geeft inderdaad woud magie'' zei ze kalm. Ze keek even rond en richtte haar blik toen weer op Mart. ''Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar m`n eigen etage'' zei ze. ''Het was leuk je te ontmoeten Mart. Dan zie ik je waarschijnlijk wel in de lessen'' zei ze tegen hem en liep toen langs hem door de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enma
.
.
Enma

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 141
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark Magic
Klas: 5e klasser
Partner: /

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimeza okt 03 2009, 15:46

Enma stond om de hoek. Ze had het hele gesprek tussen Diva en Mart gevolgd. Ze had zich in de schaduw verscholen toen Diva wegliep. Haar roodgloeiende ogen keken haar even na. Daarna richtte ze haar emotieloze blik op Mart. ''Ze houd enkel een masker voor'' mompelde Enma zachtjes niet hard genoeg voor Mart om te verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Martrim

Martrim

Verdwaald. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Erd/aarde
Klas:
Partner: -

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitimeza okt 03 2009, 15:49

"Het was een genoegen je te ontmoeten,Diva,"zei Mart vormelijk,en zwaaide haar na,tot ze uit het zicht verdween.Het was inderdaad een genoegen geweest.Nu wist hij meer over de leraren,en had bovendien een plattegrond bemachtigd.Vandaaag was zo slecht nog niet.Hij haalde de plattegrond uit zijn buidel,vouwde hem open,en bekeek hem aandachtig."Die kant op voor de kantine,hmm?"mompelde Mart.Hij schrok op toen hij achter zich gemompel hoorde.Hij draaide zich om,en keek recht in twee rode ogen.Zijn dolk lag in zijn hand."Wie is daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Verdwaald. UTL8oxA PROFILE
Verdwaald. UTL8oxA MAGICIAN

Verdwaald. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwaald.   Verdwaald. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Verdwaald.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Verdwaald!
» ik ben verdwaald
» Verdwaald.
» Verdwaald
» verdwaald

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor I - Earth Magicians Dormitory-