PortalIndexVolle maan - Pagina 4 HpD5UwnVolle maan - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Volle maan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 25 2010, 21:57

''Daar, Julia, heb je gelijk in.'' zei Sevalin toen, met nogsteeds gesloten ogen. Opeens werd zijn hoofd op iets fijns gezet. Het was erg zacht, en volgens mij wist hij wat het was, waardoor hij een enkel genietend geluidje maakte. Hij glimlachte nu, en opende zijn ogen, en keek Xalina aan, met een grijns. ''Eindelijk, het moment is aangebroken.'' zei Sevalin, als iemand van de opera. (Haaaaaaaaaallelujah, hallelujah, hallelujah etc.) Hij legde toen zijn hoofd weer richting de maan, waar hij door zijn ooghoeken naar de twee dieren keek. Niks speciaals, niets bijzonders. Of toch wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 25 2010, 22:14

Xalina grinnikte, terwijl zij zichzelf probeerde te kalmeren. Zou ze het durven? Zo ja... Zou Sevalin het willen? Zou zij beginnen? Zou ze alvast een voorproefje maken? Zou ze hem beginnen te zoenen en verdergaan en kijken of hij meedeed? Het leek haar aanlokkelijk. Ze duwde hem voorzichtig een stuk van haar af. Nu moest ze natuurlijk wel uitkijken met haar buik, maar dat ging wel lukken. Ze keek hem aan en begon hem toen te zoenen. Ze ging met haar handen onder zijn shirt door en ze zoende hem verder en steeds inniger. Ze wou voorzichtig beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 26 2010, 13:12

Sevalin voelde haar zoen, en zoende met haar vol overgave. Hij dacht wel ondertussen na over alles, zijn jeugd, zijn vrienden, waar zijn vader zou kunnen zijn, maar 't meeste dacht hij aan Xalina, haar mooi goudgekleurde ogen, haar mooie haar, en het andere. Met die gedachte glimlachte Sevalin onder het zoenen, wat nu momenteel tot tongen overgelopen was. Ondanks het licht van de maan, was het hier best donker. Leraren zouden ze niet vinden, dacht Sevalin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 27 2010, 19:49

Xalina voelde Sevalin met zich meegaan, door middel van tongen. Xalina wist het nu niet meer zeker. Ze keek rustig in Sevalin's ogen. Sevalin's ogen vertelden helaas niks over wat hij zou willen en Xalina vond het stom om het te gaan zitten vragen. Maar toch... Ze hoefde maar iets fout te toen of ze hadden ruzie. Xalina stopte na een tijdje en ging een beetje overeind zitten. Ze keek Sevalin aan. 'Sevalin.... Ik... Zou jij klaar voor... Ik...' hakkelde ze, blozend en vol schaamte kijkend naar de grond. 'Ik zat te denken of je... Nee, laat maar. Ik uh... Ben vies en stom aan het denken, geloof ik,' zei ze blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 28 2010, 13:36

Sevalin keek haar, met een kleine glimlach en opgetrokken wenkbrauwen. ''Zou ik klaar voor en ik.. Zeg het maar gewoon hoor.'' zei Sevalin met een grote glimlach, en een dromerig gezicht. Hij dacht na over wat ze wou zeggen. Vies en stom, tja. Hij dacht nu alleen aan haar boezem. Dat waren pas prachtige dingen. Het was eigenlijk best vies en stom om erover na te denken. Maar hij wist het zeker, dat dat het niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 28 2010, 20:17

Xalina keek blozend naar Sevalin, die verder praatte waar zij was gestopt. Hij wou het dus echt weten. Er was geen ontkomen meer aan. Xalina keek nu pas echt blozend. Ze trok haar knieën op en ging tegen Sevalin aanzitten. 'Nou... Ik zat te denken omdat deze nacht zo perfect was...' sprak Xalina en ze keek naar Sevalin. 'Of je misschien klaar zou zijn voor datgene wat mijn vader heeft gedaan bij me. Maar dan... anders. Minder ruw. Ik ben er denk ik wel klaar voor,' sprak ze blozend. Toen keek ze hem aan. 'Oh, Sevalin, word alsjeblieft niet boos!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 28 2010, 21:21

Sevalin luisterde aandachtig naar wat ze zei, en hield z'n lach in. Hij gaf haar een kus en knikte met gesloten ogen tijdens het knikken. Wat hem betreft, vond hij het goed. ''Oké, wat mij betreft vind ik alles goed. Ik ben er klaar voor als jij er klaar voor bent, als je het maar zeker weet.'' zei Sevalin knikkend, glimlachend. Hij trok zijn hemd uit, en speelde wat met zijn kettinkje, en deed die daarna ook af. Hij keek haar nu aan, met lijkend op slaperige ogen, en een ook lijkend op valse glimlach, wat het niet was. Hij was niks vals van plan, vooral niet nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimema nov 29 2010, 07:05

Met grote ogen zag Xalina Sevalin's woorden en daden en ze glimlachte. 'Leuk buikje heb jij!' grinnikte ze plagend, kijkend tegen zijn grijns aan. Was hij iets van plan? Nee, Xalina, doe normaal! Hij plaagt je of hij grijnst zo onbewust. Je kunt hem vertrouwen! strafte zij zichzelf. Eén moment twijfelend, genoeg om Sevalin ongerust te maken, keek ze hem aan. Toen trok ze in een snelle beweging haar trui uit. Het was nog redelijk koud, maar het viel wel mee. Xalina begon hem speels te zoenen en beetjes te geven in zijn oor. Ze glimlachte. Ze trok haar T-shirt uit. Haar BH en het vastgeknoopte vest waaraan de wond zat zat in de weg. Xalina knoopte het vest los en gooide hem neer. Haar oog was alleen nog op Sevalin gericht. Geconcentreerd begon ze hem te zoenen in zijn nek. Ze liet hem spelen met haar en ze keek hem diep in zijn lichtpaarse ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 30 2010, 19:51

''Nou bedankt, sexierd.'' zei Sevalin aardig terug, en glimlachte normaal. Hij voelde ;gelukkig; niks van de beetjes in zijn oor, en draaide zich naar Xalina toe, en liet zijn wenkbrauwen omhoog en omlaag gaan. Hij zoende Xalina nu innig, en dacht alleen maar aan haar. Zonder dat Sevalin het wist, rolde ze tongend over de grond van de waterval, en hoorde je het water stromen. Het geluid werd steeds harder, maar toen werd het langzaam wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 30 2010, 20:17

Xalina ging volledig mee in het getong. Haar wond drukte pijnig tegen haar, maar Xalina kon het voor zover zij de kracht had gewoon negeren. Uiteindelijk zat ze half op Sevalin. Haar handen reken naar achter. Ze glimlachte en het volgende moment gleed haar BH van haar schouders af op de grond. Ze keek hem aan, bang dat hij haar lichaam niet mooi zou vinden. Deze gedachte wierp ze algauw en ze ging verder waar ze gebleven was. Ze begon hem te strelen overal. Haar ogen zochten zijn ogen en ze glimlachte. Ook haar broek volgde even later de grond. Ze keek hem geconcentreerd aan. Een lichte huivering ging door haar gezicht. Sevalin's gezicht veranderde een ogenblik naar die van haar vader. Ze schudde haar hoofd en ze zoende hem. Daarna glimlachte zij en even later lag ze naakt op hem. Het voelde best eng en koud. Alsof er veel mensen mee konden kijken. Dit was inderdaad ook niet echt zo'n heel slimme plaats. Hopelijk kon Sevalin iets van onzichtbaar makende krachten of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 02 2010, 18:07

Sevalin keek haar glimlachend aan, kijkend naar haar boezem. Een woord ging door zijn hoofd, entertainment. Hij had nu met grote ogen, lang naar haar boezem gekeken, maar richtte zijn blik nu weer op Xalina. Ze had alleen nog maar een broek aan. Sindsdien kon je met ogen smullen. Smullen van iets lekkers. Wat langer daarna, lag Xalina naakt op hem. Wat gaf dat een fijn gevoel. Ze had gewoon iets van zijn moeder, iets waarvan hij niet kon bedenken wat. Was dat een van de vele redenen waarom hij op haar gevallen was? Dat deed er nu niet toe. Ook Sevalin was nu naakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 02 2010, 20:00

Xalina keek met grote ogen naar zijn borstkas. Die zag er ongelooflijk sexy uit. Dit was niet het juiste moment. Xalina begon hem verder te strelen.

--- zip ----

Even later lag Xalina, hijgend en met al haar kleren terug aan, naast Sevalin. Het zweet droop van haar hoofd af op haar kleren, maar ze had een geweldig gevoel achter de rug. Een traan droop vanaf haar wang op de grond. 'Je...Je hebt het veel beter dan mijn vader gedaan... Ik....' zei ze toen en ze zakte snikkend neer. Oh God! Waarom nu? 'Sorry!' zei ze gesmoord. Ze drukte zich tegen Sevalin aan en huilde uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 02 2010, 21:35

Gelukkig heb je zip gedaan voor de kleine kids hier, xD

Sevalin, die nu met zijn hoofd op zijn hand lag, kijkend naar de volle maan. Het was vast en zeker rond 12'e. ''Mooi toch.'''' antwoordde Sevalin, dat hij het ''beter'' had gedaan. Hij keek haar met grote ogen aan, met zijn hand alweer van zijn hoofd vandaan. ''Wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan of gezegd?'''' sprak Sevalin verbaasd tegen haar. Hij hield haar nu met zijn beide armen vast, en haar hoofd naast zijn hoofd. Ondertussen, droogde hij enkele tranen met zijn hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 03 2010, 07:23

Xalina schudde haar hoofd. 'Sorry,' piepte ze. 'Ik had gewoon nooit gedacht dat ik dit zou durven met je en ik had gedacht dat het zou tegenvallen, maar dat was niet zo. Ik.... Ik... Het is misschien stom, maar ik was gewoon bang dat het er weer zo ruw aan toe ging,' huilde ze. 'Het is stom hè?' vroeg ze, terwijl ze hem diep in zijn ogen aankeek. Ze drukte zich tegen hem aan. Ze vond het fijn omdat zijn lichaamswarmte tegen de hare te voelen en bij hem uit te huilen. 'Oef.... Ik ben erg. We hebben net een leuk moment achter de rug en ik zit hier te janken,' snikte ze en ze zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 03 2010, 15:58

Sevalin lachte even, nadat hij naar haar verhaal geluisterd had. ''Zo stom is het niet hoor, eigenlijk best schattig.'' zei Sevalin, die zijn aandacht volledig aan Xalina gaf. Hij wreef ondertussen wat tranen weg, en voelde haar lichaam tegen hem aan gedrukt. ''Dat geeft niks hoor, jij toont je gevoelens aan mij, en dat vind ik prettig.'' zei Sevalin serieus gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 10:39

Xalina keek hem onzeker aan, maar lachte bij zijn woorden door haar tranen heen. Hij was ook zo lief voor haar! 'Oké, wat jij schattig noemt, noem ik stom,' grinnikte ze toen weer. Toen ze zijn volgende woorden hoorde, barstte ze in huilen uit en drukte haar hoofd tegen zijn borst, terwijl haar lichaam zich tegen hem drukte. Haar armen sloegen zich automatisch om hem heen en ze rook zijn prettige, veilige geur. Haar ogen keken diep in de zijne. Grote tranen biggelden over haar wang. Haar hart bonsde als een gek, maar gek genoeg was Xalina niet meer bang dat Sevalin dit vervelend of aanstellerig vond. Ze wist dat hij wist wat zij had doorgemaakt met haar vader. En dat zou ook blijven steken, zeker bij zulke momenten als deze. 'Ik hou van je,' zei ze, half gesmoord doordat zij haar hoofd tegen zijn borstkas had, maar normaal wel verstaanbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 10:45

Sevalin lachte, en sloeg zijn arm om haar heen. 'Tja, als jij dat wil.' zei Sevalin lachend. Hij voelde haar hoofd op zijn borstkas komen, wat prettig was. Hij had nu zijn beide armen om Xalina's middel, en glimlachte. 'En ik van jouw.' zei hij toen kalm, maar op een aardige toon. Mikuto omhelsde Spirua nu dierlijk. 'Spirua, ik ben verliefd op je denk ik.' besefte Mikuto toen aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 11:04

- Haha, een tijger en een wolf. Wij zijn echt erg hè? -

Xalina drukte haar hoofd tegen hem aan en huilde zwakjes uit. Toen ze zeker wist dat de tranen weg waren, keek ze aarzelend in Sevalin's ogen. Haar hart ontnam een slag en ze sloeg haar blik verlegen neer tegen de grond. Spirua luisterde naar Mikuto en ook haar hart leek een slag te missen. Haar ogen spitsten zich. Had ze het goed gehoord? Was Mikuto op haar verliefd? Een tijger en een wolf? Ze voelde ook wat voor Mikuto, maar toch. 'Het gevoel is wederzijds,' glimlachte ze en ze keek hem in zijn ogen aan. Ze gaf hem een lik over zijn snuit. Haar staart sloeg sierlijk heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 13:50

>Very Happy

Na Mikuto hoorde dat het wederzijds was, wikkelde hij zijn staart om de sierlijk heen en weer zwaaiende staart van Spirua, staart in staart. Hand in hand. Vergelijkbaar daarmee. Mikuto huilde nu naar de Volle Maan, en legde zijn hoofd op die van Spirua. Sevalin keek Xalina nu diep en verliefd haar prachtige ogen, en zoende haar vervolgens, wat uitliep tot tongen. Genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 13:57

Spirua reageerde op de eerste plaats geschrokken toen ze zijn staart om de hare gewikkeld voelde, maar glimlachte vervolgens naar de lieve Mikuto. Het was juist ontzettend lief van Mikuto dat hij zoiets deed. Xalina sloeg tijdens het zoenen haar armen om Sevalin heen, om hem vervolgens stevig tegen zich aan te drukken. De monden werden hierdoor ook steviger op elkaar gedrukt, maar Xalina's ogen waren gesloten en ze ging helemaal mee in de zoen, dus van steviger merkte ze niks van. Ze keek na de zoen diep in Sevalin's ogen. Het was heerlijk om bij hem te zijn. Haar handen streelden ondertussen zijn rug. Ze werd er zelf erg opgewonden van. Hoe erg dat ook klonk. Ze ging onder zijn shirt door en tastte zijn rug af. Haar hand gleed toen vanaf zijn ketting naar zijn kin, terwijl ze hem verder bleef zoenen. Ze liet zachte, genietende geluiden horen. Ze liet Sevalin los, rolde bovenop hem en begon hem in zijn nek te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 14:46

Ook Mikuto glimlachte naar Spirua. Sevalin ondertussen, voelde dat hij stevig tegen Xalina werd aangedrukt, door haar armen om Sevalin heen. Sevalin deed niks, behalve innig opgaan in deze zoen. Na de zoen, was Sevalin dromerig. De zoen was lang, fijn, en Xalinalijk. Het beste wat een man kan overkomen. Hij voelde haar handen over zijn rug gaan. Hij ging helemaal op in de zoen, en vond de genietende geluiden van Xalina wel schattig. Hij voelde nu haar zoenen in zijn nek. 'Ik dacht dat jij geen genietende geluidjes kon maken, toch, je bent schattig. zei Sevalin toen charmant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 15:34

Xalina bloosde en giechelde, maar liet zich deze keer eens niet van haar stuk afbrengen. 'Ik ben onvoorstelbaar, lieverd,' fluisterde ze toen, om vervolgens een gegiechel te laten horen. Ze kuste vanuit zijn nek naar zijn keel. Ze keek hem diep in zijn lichtpaarse ogen aan, zover ze zijn ogen kon ontmoeten natuurlijk en zoende hem weer innig. Haar handen gingen ondertussen over zijn zij heen, naar voren. Ze bloosde, maar keek hem aan. Hopelijk werd hij niet kwaad. Ze zoende hem. Haar handen gingen ondertussen onder zijn shirt door en wreven langs zijn borstkas af, naar zijn schouders. Hoe meer ze dit deed, hoe fijner ze het vond. Ze hijgde zelfs een beetje.

Spirua keek ondertussen naar Mikito en keek toen zuchtend naar Sevalin en Xalina. Ze stond op en duwde Mikuto met haar snuit om. 'Kom je mee? Dan zoeken wij wel iets anders. Ik vind dit namelijk een beetje te erg voor mijn ogen,' zei ze lachend. Toen liep ze weg, heel sierlijk. Dat was expres om het Mikuto moeilijk te maken om te weigeren. Haar staart maakte sierlijke bewegingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 20:21

Sevalin keek haar aan. 'Puh, had dat eerder verteld.' zei hij toen. Hij glimlachte vervolgens en voelde haar handen bij zijn zij, en vervolgens van zijn borstkas richting zijn schouders. Ook hij vond het fijn.

Sevalin stond ook op en lachte dierlijk. 'Uhmm.. en hun dan?' zei hij toen verbaasd. Hij keek naar de twee, maar zag hoe sierlijk Spirua liep. Het leek alsof hij gehypnotiseert werd, en hij liep dierlijk glimlachend achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 04 2010, 20:36

Xalina glimlachte, kuiltjes vervormden in haar wangen. Gelukkig vond Sevalin het fijn. Het was nu al zeker in het holst van de nacht. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en glimlachte verliefd. Haar handen leken wel een eigen wil te hebben. Ze trokken haar shirt weer uit. Wat deed ze? Ze legde zichzelf op Sevalin neer en liet hem goed tegen haar boezems opkijken. Ze schrok er zelf van, maar het leek wel alsof haar lichaam niet naar haar luisterde. Daarna zoende ze hem weer.

Spirua keek ondertussen over haar schouder en zag dat Mikuto haar glimlachend volgde. Haar ogen blonken en even later zakte zij neer. Ze likte Mikuto over zijn hoofd en liet een genietend geluid horen. Ze duwde hem met haar neus om en begon hem vol te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 05 2010, 11:02

Sevalin lachte om de kuiltjes bij Xalina. Hij zuchtte verliefd, om te laten merken dat hij haar heeft ontmoet, zijn beste beslissing ooit was. Hij zag nu dat Xalina haar shirt uittrok. Sevalin keek nu naar de twee tieten, en zijn mond ging over zijn lippen. 'Mooie dingen.' zei hij lachend.

Mikuto volgde Spirua, nogsteeds glimlachend. Wanneer hij naast Spirua stond, die nu op de grond lag, zakte hij zich ook neer. Hij genoot van de likjes, en ook hij begon haar te likken. 'Kan je goed.' sprak Mikuto toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Volle maan - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Volle maan - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan   Volle maan - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Volle maan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» een volle maan (open)
» Gezelligheid, de volle maan, en een prachtige plek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-