PortalIndexActs voor Halloween HpD5UwnActs voor Halloween 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Acts voor Halloween

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Acts voor Halloween UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Acts voor Halloween UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Acts voor Halloween Empty
BerichtOnderwerp: Acts voor Halloween   Acts voor Halloween Icon_minitimevr okt 29 2010, 17:35

Excuses dat ik dit topic zonder toestemming aanmaak, maar dit kan later eventueel weer worden weggehaald. Omdat ik al een aantal PB's ontvangen heb van mensen die niet weten wat er met de 'act' bedoeld wordt zal ik het hier dus even kort uitleggen:

Tijdens het Halloween Gala worden er acts opgevoerd door de Legendarische Magicans (die eraan meedoen). Ook leerlingen kunnen een 'act' opvoeren. Dit kan van alles zijn, zolang het niet te bont wordt natuurlijk. Voor wie mee wil doen: probeer iets origineels te bedenken en stuur voor, als het mogelijk is, vandaag nog een PB naar Madeline. Dan kan zij er een overzichtelijk programma van maken. Er kan ook een prijs verdient worden voor degene met het beste optreden. Echter kunnen alleen leerlingen deze winnen. Hopelijk is het hierdoor voor een aantal wat opgehelderd en zullen er veel avondvullende acts komen voor het Gala.

MVG,
Master Savador
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

Acts voor Halloween

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Acts of the Antagonist (open)
» Halloween 8D
» Halloween~
» 'This is halloween'
» This is Halloween~ [&Cutie Xaf]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-