PortalIndex[Valentijn's event] V for Valentine HpD5Uwn[Valentijn's event] V for Valentine 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Valentijn's event] V for Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nardo
.
.
Nardo

[Valentijn's event] V for Valentine UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 199
Points : 3
[Valentijn's event] V for Valentine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Wood
Klas:
Partner: I need Brazil, the throb, the thrill, I've never been there, but someday I will, Adventure and danger, love from a stranger, Let me be surprised

[Valentijn's event] V for Valentine Empty
BerichtOnderwerp: [Valentijn's event] V for Valentine   [Valentijn's event] V for Valentine Icon_minitimezo feb 17 2019, 05:05

Hij had vanmiddag nog zo’n gigantisch brede grijns op zijn gezicht gehad toen Rinn had toegestemd op zijn uitnodiging. Hij was met zijn gitaar naar het lokaal gegaan waar ze les had en had daar zonder gêne de leraar onderbroken, omdat hij even ”Iets heel belangrijks moest vragen aan die knappe dame daar midden in de klas.” Hij had de stoel van de leraar gepakt, die hem té verbluft aan had staan staren om er iets tegen te doen, en deze in het midden van het lokaal geplaatst. Hij had Rinn bij de hand gepakt en haar naar de stoel begeleid, waarna hij volledig zelfverzekerd midden in de klas voor haar op zijn gitaar begon te spelen. Was het een beetje cliché? Maybe? But it worked! Rinn stemde toe om met hem naar de dance te gaan. Natuurlijk wilde hij haar naar de dance vragen. Niemand anders zou beter passen. Ze hadden al bewezen dat ze een geweldig zangduo waren. Hij kon deze kans niet laten liggen om ook hun chemistry op de dansvloer te bewijzen. Niet aan hemzelf of aan haar, maar aan de hele school. Net als de avond waar hij haar had ontmoet. Hij had bang kunnen zijn dat ze nee zou zeggen. Ze hadden elkaar immers nog maar één of twee keer echt gezien. Maar dat maakte voor Nardo niks uit. Hij wist wat hij wilde. En hij wilde met Rinn naar het valentijns schoolfeest. Daarbij had hij zo’n een vermoeden dat Rinn geen nee zou kunnen zeggen als hij met zijn gitaar aan zou komen zetten… hehehe..

Dus ja! Daarom had hij vanmiddag een gigantische brede grijns op zijn gezicht staan. Zo een waarvan je zou verwachten dat hij voorlopig niet meer weg zou gaan. En toch was die grijns nu, een paar uur later, nergens meer te bekennen. Een knalrode roos draaide een tikkeltje nerveus tussen zijn vingers terwijl hij door de gangen naar de woud etage liep. Nardo was zowaar een beetje nerveus en dat was goed te zien aan zijn gezicht. Het sprak boekdelen zoals ze wel eens zeiden. Hij had zich opgedoft voor de avond en een pak geleend van een van zijn broers. Toen hij daarstraks zijn spiegelbeeld zag moest bij toch zeggen dat het hem beter stond Carlos. Wilde donkerbruine lokjes netjes getemd, gezicht keurig geschoren, schoenen glanzend gepoetst, lekker ruikende cologne opgespoten. Zekerweten veel beter dan Carlos! Hopelijk dacht Rinn daar ook zo over… hopelijk dacht ze niet dat zijn broer knapper was… hopelijk dacht ze überhaupt niet na over zijn broer.. or any other guy for that matter! Geezus Nardo! Je hebt het goed te pakken he? Hij haalde nog een keer een hand door zijn haar, trok zijn colbert recht, slaakte een diepe zucht – oh nog even je mond checken op vieze geurtjes.. check – en streek zijn gezicht in een plooi. Rinn hoefde niet te weten dat hij nerveuzer was dan gewoonlijk… Hij zette zijn charmante grijns op en leunde met zijn arm nonchalant tegen de deurpost aan, alsof hij dit elke avond deed met een meisje. Hij klopte drie keer luid met zijn knokkel op de hout van haar deur. Nee wacht! Misschien moest hij andere pose aannemen! Of misschien moest hij om het hoekje wachten en haar verassen! Shit! Te laat! De deur ging al open.. ”My la… who are you?” Een vreemd meisje met een slordige knot en een oversized pyjama shirt stond hem verbaast aan te staren vanuit de deuropening. ”Lea.. who are you?” kaatste ze terug waarbij haar groene ogen even naar de roos in zijn hand gleed ”And why are you handing me a rose?” Oeps! Hij verstopte de roos direct achter zijn rug waarna hij ongemakkelijk begon te glimlachen… ”Uhm… Do you know where Rinn’s room is?” zijn normaal lage stem schoot van pure schaamte en nerveusiteit de hoogte in. Good going boy… haar kamernummer vergeten. Nog voor het meisje voor hem kon antwoorde hoorde hij zijn naam en draaide hij zich abrupt om. Please god please laat dit niet een van zijn oude scharrels zijn!

@Rinn





Outfit:
voorbeeld V-day Dance proposal:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinn
.
.
Rinn

[Valentijn's event] V for Valentine UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 110
Points : 0
[Valentijn's event] V for Valentine UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud × Water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Hahahahahaha.. No.

[Valentijn's event] V for Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Valentijn's event] V for Valentine   [Valentijn's event] V for Valentine Icon_minitimema feb 18 2019, 11:25

“Ughhh, weet je zeker dat dit zo kan, Em?” Een grinnik klonk achter haar waarna haar oudere familielid naast haar opdoemde in de spiegel. Twee slanke handen legden zich geruststellend op haar blote schouders. “Stop met die oergeluiden en kijk gewoon hoe geweldig je eruit ziet! Niet iedereen kan dit hebben hoor.” Theatraal had Rinn zich omgedraaid. “Precies! Wat als ik er straks bijloop als één of andere zeekoe? Dan hoef ik niet eens mee te gaan naar de Grote Zaal, want dan heb ik het in de gang al verknald.” Pubers… Ze zag Emori naar haar voorhoofd grijpen. “Rinn, lieverd, vertrouw je oh zo veel wijzere…” “En oudere…” “..en stokoude nichtje. Oké?”  Een grijns verscheen op het gezicht van de achttienjarige. “Moet jij nodig zeggen. Ik heb je in geen jaren zo’n jurk zien dragen. Wie is de gelukkige?” Onschuldig werd er geknipperd. “Hm?” “Je hoorde me wel. Voor wie heb jij je zo opgedoft ineens?” Een korte stilte viel, voor Emori nog net niet naar de borstel was gerend om de lange, donkerbruine lokken uit te borstelen. “Het gaat nu even niet om mij.” “Oehhh, dus er is echt iemand!” “Rinn!” Haar grijns verbreedde nog iets voor deze even vertrok bij een klit. “Trouwens, over een 'speciaal iemand' gesproken.. Ik hoorde dat Nardo de hele les stil had gelegd om je te vragen…” De twee groene ogen schoten vluchtig opzij. “Je hebt dat gehoord…?” “Leerlingen praten. Veel. Ik vang weleens dingen op…” Hmm…. De ogen knepen zich iets samen. “Ja, ik vraag me af hoe hij zo op het idee kwam…” Ondanks dat Emori haar blik ontweek, bleef ze even staren. “Je weet wel… Zo’n creatief idee…” Nog bleef het stil, voor haar nicht zo onschuldig mogelijk haar schouders ophaalde. “Wie weet…” Verdacht. Zeer verdacht.

Een half uur later was Emori ein-de-lijk tevreden na haar nog even besprenkeld te hebben met één van haar eigen parfums. Trots bekeek ze het resultaat van haar nieuwste meesterwerk, niet veel anders dan hoe ze haar schilderijen bekeek, waardoor Rinn het niet kon laten een gekke bek te trekken. “Hé! Niet doen. Straks gaat je make-up eraan. Al verwacht ik je wel vanavond zonder lipgloss hier terug te zien…” Dat liet de groene ogen abrupt omhoog schieten en recht in het grijzende gezicht van de ander kijken. “W.. Wat?” Maar voor ze een reactie kon krijgen, hoorde ze een maar al te bekende stem op de gang…
Gelijktijdig hadden de twee dames zich omgedraaid. “Ah, keurig op tijd.” Afwachtend had de stagiaire haar armen al over elkaar geslagen, toen er maar weinig beweging in haar nichtje leek te komen. “Rinn? Ga je nog open doen of laat je die arme jongen de hele woudetage afzoeken naar je? …Rinn?” Nadat enige reactie nog steeds uitbleef, was Emori tenslotte zelf maar met een kleine zucht richting de deur gelopen en trok deze voorzichtig open. Verrast bleef ze staan om toe te kijken hoe de jongeman in kwestie voor een andere deur was geëindigd. Oh boy. Oh dear. Vlug verborg ze een bredere grijns achter haar hand. “Nardo..? It’s over here, darling.” De hazelnootbruine ogen gingen daarop nog even naar het andere meisje. “Good evening, Lea.” groette ze haar vriendelijk, alvorens opzij te stappen voor Rinn die eindelijk genoeg van de zenuwen was bekomen om zelf naar de deur te lopen en de gang op te stappen…

Als in slowmotion kwam de brunette tevoorschijn. Eerst alleen haar hoofdje waarvan de lange lokken sierlijk waren versierd met dunne takjes van zilver en parelmoer om haar woudmagie recht aan te doen. Dit kwam eveneens terug in het sneeuwwitte jurkje, waarbij Emori ervoor had gezorgd dat het kant achterop het lijfje de vorm van lieflijke vleugeltjes en vlinders had om de natuur zelf te representeren. De witte hakken en de subtiele make-up maakten het geheel af. Haar ogen waren donker genoeg opgemaakt om het groen eruit te laten springen, maar haar nicht had ervoor gezorgd om met name Rinn’s natuurlijke gelaatstrekken te benadrukken.
Bij het zien van zijn toevalligerwijs al even witte pak, verscheen een glimlach om de lippen van beide meiden. “Good evening…” Al iets zekerder na het zien van zijn gezicht, wandelde ze verder. Whoa.. Someone dressed up real nicely… “You look very handsome tonight.” concludeerde ze daarom waarbij de lichtroze poeder op haar appelwangen iets donkerder kleurde door haar eigen toedoen. "Then again.. you always do." Gedachteloos streek ze een plukje terug achter haar oor en fatsoeneerde met haar andere hand haar jurkje nog iets.
Oh man.. this was really happening..!

Outfit:

Hair:

@Nardo :smuch:
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Valentijn's event] V for Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Valentijns event] The Dance
» [Valentijns bal] The perfect night
» ♥ A rose for your thoughts ♥ [Valentijns Event]
» Will you be my Valentine?
» [EVENT] Valentine's day! Sugar hearts!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-