PortalIndexHet onzin topic - Pagina 31 HpD5UwnHet onzin topic - Pagina 31 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Penny
.
.
Penny

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ca(t)ctus
Posts : 269
Points : 116
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Water
Klas: Master Shong
Partner: She laughs a little, but never smiles.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 11:57

Waarom heb ik het gevoel dat we nu allemaal zo dicht bij elkaar wonen.. Ik zit zelf nu in Maastricht haha

I call for a meeting!
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 11:58

Wel het is echt interieurvormgeving en regie waarvan ik weet dat ze je tegenhouden je persoonlijkheid te tonen. Ik heb drie jaar moeten vechten om te doen wat IK wou doen en niet wat docenten mij oplegde. Een vriend van mij heeft daar regie gedaan en daar hebben ze hem ook bijna buiten gesmeten omdat hij zo op zijn strepen stond. Hij houdt echt niet van die moderne kortfilms dat eigenlijk op niks trekken, maar wel kunstzinnig blijken te zijn. Hij is meer voor de ouderwetse genre xP
Dan hoop ik dat de animatiedocenten meer open mind zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 11:59

Luna: Oeh, boeken daar ben ik wel in geïntereseerd (8 Thanks, zal er zeker eens een kijkje nemen!

Het feit dat leuven een studentenstad is trekt me ook zeer. Ik had ook naar amsterdam of utrecht kunnen gaan maar meh, das ook weer zo'n ramp met kamers en alles. En in België is dat zoveel beter geregeld (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:00

Oh Maastricht zou ik ook wel is willen bezoeken (eigenlijk ken ik niks in nederland, behalve dan Keukenhof in Lisse voor Castlefest en Rotterdam omdat ik daar musical Sister Act ben gaan zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:01

dat is zo een beetje als de kunstschool in Hasselt waar ik zat dan :p
Maar animatiefilm valt wel mee, ik weet dat mijn friendo heel vreemde dingen maakte en gewoon kan doen wat ze wilde, natuurlijk werd er af en toe advies gegeven, maar je kan er wel je eigen ding doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:03

Yeah ik woon zelf in Nederland en weet soms nog niet eens waar groningen en friesland enzo nou precies liggen sorrynotsorry ik woon in limburg ik hoor er toch niet bij (8

Als ik naar boven in het land ga lachen ze je uit om je accent of vragen ze 'bende gij een belg' met het slechtste belgische accent ooit. Lmao.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:06

Lune: dan hoop ik dat het beter gaat gaan, want ze hebben mij met de grond gelijk gemaakt ... als je tegen docenten moet aanvechten die alles modern en strak wilt, maar je haren daarvan gaan rechtstaan, dan wordt die strijd wel vermoeiend. 1 docent die wel opener was zei wel ooit is tegen mij: "ge zijt ne harde steen, maar ik weet dat je er wel raakt" moest ik wel om lachen xD

Ooooh Limburg is dan ook weer een totaal ander accent XD Altijd leuk die conversaties die wij hebben op Castlefest. Vele zeggen dat we schattig en sociaal klinken xD nochtans vind ik nederlanders toch socialer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:09

Het enige waaraan ik moet wennen bij sommige belgen is dat ze zo behoorlijk zacht praten. Ik weet niet of het aan mij en mijn nederlandse vrienden ligt, maar ik vind mezelf nou niet bepaald een luidruchtig persoon, maar als sommige belgen tegen me praten moet ik héél erg mijn best doen om ze te verstaan/horen ;v;

En ja het Limburgs accent is weer een heel ander verhaal. I'll never lose it. Dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:14

Ja, Nederlanders hoor ik inderdaad van ver afkomen xD laten we zeggen dat Vlamingen zo min mogelijk willen opvallen, want oh wee als mensen naar je staren. Naar een theaterstuk of musical gaan zien is echt een ramp .... niemand durft iets te doen of te reageren, want mensen draaien zich dan om. Was zo naar een musical gaan zien van Peter Pan en op een moment was de acteur die Peter speelde iedereen aan het motiveren om "ik geloof in feeen te roepen" ik heb daar een paar keer alleen staan roepen tot de rest eindelijk in gang schoot en dan nog waren het alleen kinderen die mee deden (dat was 4 jaar geleden) xD Met Sister Act deed het publiek niet anders dan reageren en meedansen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:21

de enige plaatsen waar je ons uitbundig zal tegenkomen is op festivals, dan zijn we helemaal het tegenovergestelde. Seriously, het is alsof we transformeren, zelfs de stilste persoon die je kent veranderd in een beest.
Maar op fuiven ofzo? Oh nee, enkel festivals. Op concerten denk ik ook wel. Maar als je naar een feestje gaat ofzo is de kans groot dat 80% gewoon op hun gsm bezig is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:23

-kijkt naar de feesten die ik heb gehad met mijn gymnasium-
lmao ik zeg niks

om elf uur zaten er al mensen op de stoep te kotsen van de drank ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:26

ma ja, de fuiven hier zijn ook niet echt leuk om te gaan, wat muziek draaien die ook XD Ik ging zelf twee jaar naar een fuif, maar was met gothics van alles soorten en maten, dat was een feestje tot 6 uur in de morgen. Radio Modern fuiven (just old school music, looove it) durven jongens naar je toe te lopen om te dansen. En festivals heb ik nog niet veel meegemaakt om te oordelen Razz van verhalen hoor ik wel dat Metal Fest een enorm feest is en iedereen uit zijn bol gaat. Ik ga in december naar Alice Cooper zien in Deinze, dus ik hoop dat dat ook een hele transformatie gaat zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:27

mja, voor mij maakt het niet echt uit want ik ga toch niet feesten. Ik vind de muziek meestal toch verschrikkelijk en alcohol drinken in de hoop toch wat fun te hebben is ook geen optie aangezien ik vooral whiskey en vodka drink, maar ik ben erg kieskeurig in de alcohol die ik drink dus bij whiskey zijn dat meestal de dure flessen en vodka heb ik liefst de fatsoenlijke Poolse en Russische merken. Wijn enzo drink ik ook wel, maar ik word altijd slaperig van alcohol en bij wijn en champagne etc heb ik dat het hardste en dan val ik gewoon in slaap so yeah usually I don't drink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:31

Geef mij maar rode vodka met seven up of whatever (8
Wijn vind ik de laatste tijd ook niet meer lekker. Idk of het ligt aan het feit dat de laatste tijd de feesten werden gegeven door jongens en die toch geen smaak hebben qua wijn (want die drinken bierrr) en dan kopen ze maar wat goedkoops en walgelijks.

En verder, hmn, ik heb nooit echt zoveel gedronken dat ik er zat van werd, en al helemaal niet dat ik er van moest overgeven. Ik ben niet zo'n persoon die door en door en door kan drinken, tbh. Bovendien vind ik het onzin dat je daardoor 'leuker' kan feesten. Ik ben zo al leuk genoeg (8 #no-ego lmao

Bovendien heb ik nog niet echt gemerkt dat ik enthousiaster of vrolijker wordt van alcohol. Heb op een feest wel al eens wat opgehad, maar was gewoon nog steeds mezelf en behoorlijk nuchter. Miss kan ik er wel goed tegen Woot! I doubt it tho, met mijn 1.60m
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:38

hoe kun je vodka met seven up drinken ._. dat moet zo vreselijk zoet zijn (I don't like sweet drinks)
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:39

Ben ook geen feestbeest Razz dat zijn de enige twee fuiven waar ik graag naartoe ga, maar op mijn middelbare school hadden we de laatste 100 schooldagen fuif, na een uur zijn we het afgetrapt en hebben we bij mij thuis Sherlock marathon gehoudenXD 
Enige alcohol dat ik drink is Pisang en Pasoa (sweet stuff) en soms drink ik ook wel graag een likeur Razz  maar dat is ook met maten. Heb wel al eens een pisang te veel gedronken, of een te straffe gekregen op restaurant en dat begin ik heel snel en hard te giechelen XD Ik heb ook geen alcohol nodig Wink het is belachelijk dat mensen zo denken XD Vodka cola heb ik ook al eens geprobeerd, maar was dan bij vrienden van mijn vriendje, dus niet overdreven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:45

Hehehe ik drink het gewoon :}

Soms als ik thuis zin heb in iets lekkers, dan pak ik ijs en maak ik dat klein zodat het like een beetje de structuur heeft van een slushpuppy (maar dan slechter want ik kan ijs niet zo klein maken want heb geen machine ofzo) en dan gooi ik er ice tea en rode vodka bij. Sugar overkill hehe :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 12:49

hahahaha, het eige moment wanneer ik alcohol begin te drinken voor fun is als ik desperate ben ._. zoals een maand geleden was ik op een trouwfeest en ya know, je hebt cheesy, maar dat was gewoon een zwitserse kaas raclette fabriek, zo erg en cringy was het, en basically iedereen dacht er zo over cuz mijn boyfriend, mijn broer, zijn girlfriend en ik waren de hele tijd jokes aan het maken. Idk, het koppel probeerde ook de hele tijd zo cool te doen en op te scheppen, they were trying way too hard. Ze probeerden rijk over te komen terwijl ze dat helemaal niet waren en ik verveelde me dood  dus zat ik maar wijn te drinken. Het ding was dat ik niet echt tipsy werd maar gewoon slaperig dus dat hielp niet echt

EDIT: ik moet proberen vandaag nog 1000 calories, 130g carbs, 40g protein en 41g fat binnen te krijgen. how the hell am I supposed to do that ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:02

Lune schreef:
hahahaha, het eige moment wanneer ik alcohol begin te drinken voor fun is als ik desperate ben ._. zoals een maand geleden was ik op een trouwfeest en ya know, je hebt cheesy, maar dat was gewoon een zwitserse kaas raclette fabriek, zo erg en cringy was het, en basically iedereen dacht er zo over cuz mijn boyfriend, mijn broer, zijn girlfriend en ik waren de hele tijd jokes aan het maken. Idk, het koppel probeerde ook de hele tijd zo cool te doen en op te scheppen, they were trying way too hard. Ze probeerden rijk over te komen terwijl ze dat helemaal niet waren en ik verveelde me dood  dus zat ik maar wijn te drinken. Het ding was dat ik niet echt tipsy werd maar gewoon slaperig dus dat hielp niet echt

Ahaha love die beschrijving, quote of the day much xD
En ja, dat heb ik ook wel al eens gehad. Dat je gewoon echt bent zovan 'gosh, I need alcohol for this shit.' Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:03

ja, was de eerste en enigste keer dat ik alcohol daar voor heb moeten gebruiken en dan hielp het niet eens
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:06

Hahah das wel jammer dan ;3;

En ik heb Ziva mooi aangemeld bij twee quests, dan kan ik punten verdienen en kan ze omhoog naar Ascendant (8
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:09

hmmm ik zou ook eens quests moeten doen >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:12

Yess, ze lijken me echt heel erg fun ;DD

Had tot nu toe niet echt kans om ze te doen, omdat Ziva alleen haar light magic heeft atm en er niet veel quests waren waarmee je dat fatsoenlijk kon gebruiken maar nu heb ik die eindelijk gevonden (8

En ik heb eindelijk een idee om snel van haar vuurmagie probleem af te komen en een nieuw probleem te creëren omg ik ben zo erg
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:17

characters. must. struggle.
number 1 rule, de hele tijd problemen verzinnen is zo leuk, Lune for example had eerst problemen met een demon in haar, nu is die weg en met gevolg kan ze for some reason haar krachten niet meer bereiken xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitimewo sep 20 2017, 13:19

AHahah Ziva kan haar daar een highfive voor geven, ze kampt al een tijdje met haar vuurmagie die op de een of andere manier helemaal geblokkeerd is (8

En ja. Characters must have problems. Always. Forever. Dat is het leukste aan de rpg, je karakters problemen geven. ik zweer het, als mijn karakters tot leven kwamen ooit, dan ben ik de eerste persoon achter wie ze aangaan lmao
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA PROFILE
Het onzin topic - Pagina 31 UTL8oxA MAGICIAN

Het onzin topic - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 31 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-