PortalIndexHelp...? ~ Hayden HpD5UwnHelp...? ~ Hayden 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Help...? ~ Hayden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimema apr 17 2017, 17:49

Olivia stapt langs de achterkant van de bistro waar ze al een paar dagen heeft gewerkt. De mensen van de keuken kennen haar en groeten hartelijk hun nieuwste collega. Ze vragen ook naar haar rechterhand die nog steeds ingebonden van het glas ongeluk. Ze helpt mee aan de afwas, maar de laatste keer had ze niet gezien dat er een gebroken glas in het water en had ze er in gegrepen en zich dus gesneden. Hierdoor is heel haar handpalm ingebonden en kan ze voor de volgende paar dagen niet meer aan de afwas helpen, maar Brenda (de kokin van de bistro) had haar toen latex handschoenen gegeven en mocht ze met het snijden van de groentjes . Deze keer zal ze ook weer dat werkje op zich nemen en ze zoekt meteen de handschoenen.
‘Ik denk het niet, juffie.’ hoort ze de zware stem van de man van Brenda. Joris was de persoon die zich bezig houdt achter de balie met de drank en ook dus mee helpt met de bestellingen opnemen. Met een verward gezicht draait ze zich om. Ze had toch het bericht gekregen dat ze vandaag weer mocht beginnen. ‘Emma heeft zich ziek gemeld, wat dus betekend dat ik geen mensen heb in de zaal,’ Olivia weet meteen waar hij naartoe wilt, maar zet een stap achteruit, ‘Ik denk niet dat dat een goed idee is, meneer Joris. Ik ben niet zo goed met mensen,’ zegt ze angstig. Met smekende ogen kijkt ze op naar de brede man voor haar. Voor wie hem niet kent, is hij een grote struize serieuze man, maar hij had deze week nog achter haar gevraagd om te zien wat er met haar hand was. Dus ze weet dat hij niet slecht is, hij wilt gewoon zijn bistro draaiende houden, sinds ze niet de enige zijn in Oak’s Field en er wel wat concurrentie is.
‘Maak je maar niet druk,’ zegt hij en hij trekt haar mee naar de zaal. ‘Je neemt dit schrijfblokje, dit potlood en je vraagt aan de klanten wat ze willen bestellen. Dan kom je bij mij en je gaat naar de volgende klant. Als je lege borden en glazen ziet, mag je die ook meenemen. Hup, begin maar,’ hij duwt al de benodigdheden in haar handen en wordt ze tussen de tafels geplaatst. Met smekende ogen kijkt ze nog om naar Joris, maar die is al bezig met de drank. Dit meen je niet?! Snel draait ze zich om en kijkt ze of er iemand is die al heel ongeduldig wordt. Ze ziet een man, die toch al 50 jaar voorbij is, met gekruiste armen uit het raam kijken. Dat ziet er ongeduldig uit, toch? Ze zuigt nog wat lucht in haar longen en stapt dan naar de man. ‘Kan ik u iets aanbieden, meneer?’ vraagt ze, proberend om de onzekerheid te laten weg vagen. De man draait zich abrupt om, ‘Ja,’ antwoord hij kort, duidelijk niet gelukkig ‘Ik zit hier al zeker een halfuur, kunnen jullie niet sneller werken?’ zegt hij, luid genoeg zodat iedereen in de bistro het zou horen. ‘Mijn excuses, meneer, we zijn onderbevolkt vandaag. Kan ik u bestelling opnemen?’ vraagt ze, in de hoop dat hij het hier bij laat en ze hier dan zo snel mogelijk weg kan. Zeker ongeduldig. ‘Goed dan,’ zegt hij. Antwoord hij nu richting haar borsten? Even voelt ze zich geviseerd en houdt ze zichzelf tegen om geen stap achteruit te zetten. Moet er nu net vandaag zo een man binnen komen? ‘Geef me maar een grote spaghetti en nog een halve lieter rode wijn,’ zegt hij kort. ‘Grote spaghetti en 1/2 liter rode wijn,’ zegt ze mompelend, ondertussen ze alles opschrijft. Ze is rechtshandig, wat maakt dat het schrijven niet zo makkelijk gaat, sinds die is ingebonden. ‘Komt er meteen aan, meneer, nog eens mijn excuses voor het wachten,’ zegt ze, geforceerd vriendelijk. Nee, die gaat ze zo veel mogelijk vermijden. Ze draait zich om, maar wat ze niet ziet is dat hij haar achterwerk de hele tijd in de gaten houdt. Ze stapt naar Joris, ‘Hier de eerste bestelling,’ mompeld ze, ondertussen ze het papiertje ophangt. Ongerust kijkt hij van haar naar de eerste klant. Hij zal ook wel opgemerkt hebben dat dit niet juist is. Oké, volgende klant. Wie is nu aan de beurt? Even kijkt ze rond en gaat ze eerst naar een moeder en haar dochtertje. ‘Wat kan ik jullie brengen?’ De vrouw, die niks heeft opgemerkt door het druk meisje naast haar, kijkt met een warme glimlach op. ‘We willen graag twee pannekoeken met suiker,’ zegt ze met een melodieuze stem, ‘En welke suiker mag daarop mevrouw?’ ‘Gele suiker!’ roept het meisje enthousiast. Olivia lacht naar het meisje, ‘Gele suiker, dat is genoteerd,’ het meisje verstopt naar gezicht achter haar eigen handen. Zo’n kinderen zorgen er toch voor dat de dag wat dragelijker wordt. ‘Geef mij maar hetzelfde. En twee platte waters. Kan je ook iets brengen om te tekenen of om te lezen?’ vraagt de vrouw dan. ‘Ik zal het meteen brengen. Dank u wel,’ en ze stapt weer weg, eerst nog een lach naar het meisje. Ze stapt achter de balie, ‘Heb je hier iets om kinderen bezig te houden?’ vraagt ze aan Joris. Hij haalt een mandje vanonder de kast en geeft die aan haar. Het mandje met boeken en kleurpotloden brengt ze naar de tafel en het meisje grijpt meteen naar het eerst dat haar handjes kunnen grijpen. Meteen is ze stil en zal ze niet meer van zich laten horen voor het komend halfuur.

Met een zucht draait ze zich om en ziet ze een meisje, die iets ouder is als zijzelf, met lange rode haren. Weer iemand om zo jaloers op te zijn. “Wilt u al iets bestellen?” vraagt Olivia haar.

~ @Hayden
Je mag zelf kiezen wat voor klant je wordt Wink ~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimezo apr 23 2017, 07:50


Verveeld en een menukaart in stukjes scheurend en dan de kleine kartonnen vierkantjes die op de grond dwarrelde wachtte ze tot ze eindelijk na eindeloze wachttijden - misschien vijf minuten totaal nu - eindelijk zou worden geholpen. luid puffende zuchten van haar lippen glijdend en haar vingers na het verscheuren van de menukaart, waar ze overigs niet eens op had gekeken. Ze leunde achterover en zuchtte diep toen het meisje zich eindelijk naar haar omdraaide. 'Zeg is die service hier altijd zo bagger. Ik wacht al een eeuw.' Overdreef ze zonder schaamte.
Ze ging wat verzitten en sloeg haar benen over elkaar haar korte rokje goed leggende over haar bovenbenen. Ze klapte in haar handen en keek het meisje aan. 'Chop chop zie je niet dat ik geen menukaart heb?! Ik wil er nu graag een.' Ze keek naar de man aan een tafeltje verder op die haar bijna walgend aanstaarde wat haar enkel deed grinniken en har middelvinger naar de man opsteken. Het ging dan ook zonder uitspraak dat ze vandaag een uiterst slecht humeur had. Ze bleef met haar vingers op de tafel tikken en het meisje aanstaren met haar amberkleurige ogen.
Eigenlijk was het heel leuk je te misdragen in een restaurant, soms ging het personeel mee doe met haar gedrag, sommige gingen schoppen en de ander zou gewoon een glimlach opzetten en het proberen te negeren en maar gewoon hopen op een goede fooi.

@Olivia Williams
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimema apr 24 2017, 14:28

Na een man die zo te zien te weinig vrouwen ziet, en een aangename dame een luidruchtig maar niet storend kind, had ze haar aandacht naar de derde persoon gericht. ''Zeg is die service hier altijd zo bagger. Ik wacht al een eeuw.'' het meisje is zeker ook geen aangenaam gezelschap.
''Chop chop zie je niet dat ik geen menukaart heb?! Ik wil er nu graag een.'' wauw hebben al de vervelende klanten een dag afgesproken om juist vandaag allemaal samen te komen en ervoor te zorgen dat Olivia zich herinnert waarom ze zich voor altijd in de keuken zal begeven?
In haar frustratie, maar zonder iets te laten merken op haar gezicht, ziet ze uitgestrooid, gescheurde papieren. Neen, als u ze allemaal scheur, dan hebben er inderdaad ook geen, maar op haar gezicht is er nog steeds niks te zien. "Natuurlijk, juffrouw. Ik zal het meteen brengen," antwoord ze en nog voor ze zich omdraait om van een andere tafel de menukaart te nemen, ziet ze hoe het meisje eens aantoont wat ze denkt van het staren. Ineens voelt ze toch een oprecht respect voor het meisje. Olivia zou gewoon zo ver mogelijk weg lopen en hopen dat ze de persoon in kwestie nooit meer moet zien, deze die blijft gewoon zitten en trekt er zich niks van aan. De deur van het restaurantje waait open en er stapt een man met een grote doos in zijn handen. Die loopt meteen naar Joris. Joris krijgt een papier aangereikt met een pen, maar hij opent eerst de doos om te zien wat er in zit. Natuurlijk! De nieuwe menukaarten gingen één van deze dagen binnen komen. Noem dit nog eens een perfecte timing. Ondertussen ze naar de balie loopt, tekent Joris het papier en wuift hij de leverancier weg. Meteen neemt Olivia de nieuwe menukaarten, onder een zacht protest van haar baas en stapt ze ermee naar het roodharig meisje. "Alstublieft, u krijgt meteen de voorrang om onze nieuwste menukaarten te bekijken," geplastificeerd, zodat niemand ze nog kan scheuren, maar dit zegt ze in haar hoofd. Hoewel de woorden misschien zo over komen, toch is er geen spot in haar toon.

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimeza apr 29 2017, 09:50


Ze keek geïrriteerd naar de vrouw met het luidruchtige kind, konden mensen die kinderen niet opvoeden. Of ergens zijn waar ze zich niet kut ging voelen door kindergeluiden. Het was niet eerlijk hoe andere mensen dingen wel kregen en alles van haar werd afgepakt. Het is en bleef oneerlijk, zij wilde ook gewoon gelukkig zijn. En nu omdat ze dat niet was kreeg de serveerster het over zich heen. Ze veegde de rest van de karton stukjes van de tafel in het bijzijn van het meisje met de vuurrode lokken die tot haar schouders rijkte. ’Ik word graag aangesproken met mevrouw niet juffrouw.’ Zei ze met een brede grijns op haar lippen, was ze een vreselijk persoon omdat andere mensen neerhalen haar vaker zelf minder kut lieten voelen.
De man naar wie ze de middelvinger had op gestoken had als dit een tekenfilm was zijn mond tot op de tafel laten openvallen van haar brutaliteit. Hayden had intussen wel geleerd voor zichzelf op te komen en dat niemand voor haar ging zorgen, haar zou beschermen buiten zijzelf. Langzaam begon Hayden de dekseltjes van de peper en zou die zoals het hoorde netjes op de tafel stonden open te draaien en maakte een cirkel op de tafel met zout om dat een cirkel om het zout te maken met de peper en zo door te gaan.
Terwijl Hayden druk bezig was de tafel te bestrooien met zout en peper kwam het meisje terug lopen met een geplastificeerde menukaart. ’Touché, had ik zelf niet aan gedacht om te doen.’ zei ze grinnikend omdat ze in al haar gedachtes had uitgevogeld dat dit was wegens de gescheurde menukaart. ’Maar heb je ooit gehoord van schoonmaken, deze tafel is echt ronduit smerig.’ Hayden veegde over de tafel zo door het peper en zout dat meteen zichzelf verspreide over de vloer. ’Enne de vloer is hier ook wel erg smerig.’ Zei ze met een vrolijke grijns op haar lippen die duidelijk aangaf hoe dit haar vermaakte.

@Olivia Williams
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimedo mei 04 2017, 21:57

’'Ik word graag aangesproken met mevrouw niet juffrouw.’' Dat is dan ook genoteerd. Als een godsgeschenk komen de langverwachte nieuwe menukaarten binnen. In haar ooghoeken ziet ze hoe verbaasd de walgende man is. Als ze zich omdraait om naar de menukaarten te stappen, kan ze geen glimlach onderdrukken. Okay, misschien is ze toch zo erg niet? Als ze nu niet zo rot zou doen voor haar plezier, want dat is haar wel duidelijk. Dit is gewoon iemand die er plezier aan heeft anderen te kleineren en te zien tot hoe ver ze kan gaan. Met toch een beetje fierheid loopt ze terug met de geplastificeerd kaarten. Het grinnik van het de klant zorgt ook voor een kleine, bijna onhoorbare grinnik van Olivia. De grinnik is even snel weg als ze was gekomen, want haar volgende woorden laten haar toch even fronsen. De tafel was toch proper toen ze hier net...? Dan ziet ze de geopende zout en peper potjes. Wat gaat die nog bedenken om het Olivia moeilijk te maken?
"Ik zal het meteen doen, mevrouw," zegt ze nog altijd met een glimlach. Als ze het bloed van onder haar nagels wilt halen, dan is ze bij Olivia op het verkeerde adres. Ze heeft al vaker met mensen gewerkt in het verleden, dus hier is ze van buiten uit immuun voor. Ze draait zich om wanneer ze het belletje hoort en ziet dat de bestelling van de man klaar is. Ook al is ze immuun tegen het meisje haar gedrag, toch zal ze toch nooit het gedrag van dat soort mannen gewoon worden. Met een vermoeide zucht draait ze zich om, neemt het eten en drank van de man. Hij verbergt zijn opwinding niet, want kijkt met puilende ogen naar Olivia. Ze moet er zelf niet over nadenken of het zij is waar hij naar kijkt, of naar het eten in haar handen. Hoe is het mogelijk dat hij zelf interesse kan hebben in haar? Het is niet dat er iets interessant is. Ofwel zijn dit van die hopeloze mannen die achter alle vrouwen en meisjes loopt. Ze voelt een rilling over haar ruggengraat lopen als ze dichterbij komt. Als ze het bord op tafel zet, doet ze er alles aan om geen lichaamscontact te maken, maar als ze zich wegtrekt grijpt hij haar arm vast. Haar eerste reactie is om haar arm ruw weg te trekken, maar weet dat hij het daarvoor te stevig vast heeft. Het ander idee was om hem een slag in het gezicht te verkopen, maar dan zal ze voor meer problemen zorgen. Daarom blijft ze stokstijf staan en gelukkig duurt het niet lang voor hij haar arm los laat. Zonder enige emotie op haar gezicht stapt ze weer naar de balie, want de bestelling van de vrouw met haar, nu stille, dochter is ook klaar. 'Zal ik dat straks wel doen,' zegt Joris. Hij zal ook wel gezien hebben wat er net is gebeurd. Met een dankbare glimlach draait ze zich om naar de vrouw. 'Alstublieft,' zegt Olivia vriendelijk, alsof er niks is gebeurd. De vrouw heeft geen idee wat er achter haar gebeurd, want ze is met haar rug naar de rest van de bistro gericht, te druk bezig met haar dochtertje. Allebei blond, maar het klein meisje haar haren zijn veel witter.
Dan pakt ze uiteindelijk een borstel uit een kastje achter de balie en een vaatdoek. Die neemt ze mee en gaat terug naar haar derde klant. "Al iets kunnen kiezen?" zegt ze, ondertussen ze met het doek over de tafel gaat, op de grond gooit en dan overal met de borstel over gaat.

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimedo jun 01 2017, 10:32

Help...? ~ Hayden KSiPC8e
Ze keek toe hoe de roodharige meid haar troep aan het opruimen was en vervolgens hoe ze de andere tafels bediende. Haar ogen vielen op de man die zo uit het niets haar bovenarm vast pakte, maar vooral hoe niet blij ze er mee leek te zijn. Waarom deed ze daar zelf nou niets tegen, hij had toch gewoon met zijn fikkies van haar af te blijven. Met een diepe zucht volgde ze vooral de man in zijn doen en laten.
Toen haar serveerster bij haar stond en vroeg of ze al iets had uit gekozen glimlachte ze liefelijk en knikte. 'Heb je een momentje, je hebt een klant aan een tafel die zijn manieren niet gebruikt.' Vertelde Hayden zachtjes tegen het meisje terwijl ze opstond en een mes van de tafel naast haar greep waarbij er meteen geklaag klonk. Niet dat dat haar verder echt interesseerde, wat wilde ze doen hun mes gebruiken? Ze grijnsde zacht om haar eigen grap. Ze liep door naar de man die het meisje net bij haar arm greep, en strak ook. Ze tikte zacht op de schouder van de man met een glimlach op haar lippen getekend. haar grote amberkleurige ogen die bij de rest van haar gezicht haar een onschuldige uitdrukking gaven. Ze wachtte tot de man zich omdraaide en zoals ze verwachtte net als bij haar serveerster haar arm vast greep. Ze fluisterde zacht wat in zijn oor en greep met mes goed vast in haar vrije hand. De man leek het niet eens te zijn met de woorden die in zijn oor werden gefluisterd en leek haar arm steviger vast te grijpen. Ze grijnsde en zette een knie op zijn kruis en keek hem fel aan en drukte haar andere hand waarmee ze het mes vast hield tegen zijn keel. Ongerust gemompel klonk aan wat kanten. 'Naar hé als mensen aan je zitten.' Zei ze met een grijns terwijl ze de man zag slikken, zijn adamsappel die onder het mes door bewoog. 'Laat mijn arm los.' Zei ze dwingend terwijl ze hem doordringend aankeek. Langzaam werd de hand ontwricht van haar arm met duidelijke tegenzin. 'Pas maar op, je weet niet met wie je spot.' Weerklonk het sissend vanuit de man. Hayden schoot in de lach en keek hem aan na dat ze gestopt was met lachen en schoot opnieuw in de lach. 'Ja want duidelijk ben ik heel hulpeloos.' Grinnikte ze en wees naar de grond. 'Op je knieën en excuses maken' zei ze terwijl ze haar knie verwijderde van zijn kruis en haar mes van zijn keel. De man draaide zich terug naar zijn tafel en Hayden haar ogen werden spleetjes en met de hulp van wat luchtmagie kieperde ze zo de stoel achterover. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek neer op de man. 'Dat was geen verzoek.' Zei ze met een harde stem, ze knikte met haar hoofd waarna de man Olivia aankeek en met veel moeite een sorry prevelde zonder vrijwillig op zijn knieën te gaan, een klein zetje tegen de achterkant van zijn knieën met haar voet en hij zakte op zijn knieën. 'Voortaan lekker met je takkies van anderen afblijven.' Zei ze met een zoete glimlach terwijl ze het mes terug legde waar ze het vandaan had gejat en terug ging naar haar eigen tafeltje. Hayden klopte haar korte rokje nog even af en trok haar witte blouse nog even recht. Ze zette zich neer op de stoel en sloeg haar benen over elkaar. En alsof er niets was gebeurt keek ze opnieuw op de kaart. 'Doe maar de hamburger zonder augurk en mosterd. Ook wil ik graag een sprite met drie en half ijsblokje.' Zei ze met een grijns.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimezo jun 18 2017, 23:09

Wanneer ze aan de tafel staat van de roodharige voelt ze nog altijd het hand van die creep rond haar arm. Ze is er bijna zeker van dat dat morgen voor een blauwe plek zal zorgen. Ze kijkt naar het schriftje in haar handen, klaar om de waarschijnlijk extreem veeleisende en moeilijke bestelling op te nemen. ''Heb je een momentje, je hebt een klant aan een tafel die zijn manieren niet gebruikt.''
Heb je het over jezelf? denkt Olivia dan in gedachten, maar te laat merkt ze op dat haar klant recht staat en weg stapt. Okay, zo erg is haar werk toch ook weer niet? Een beetje respect is wel op zijn plaats.
Ze bijt aan de binnenkant op haar wang om niet uit frustratie iets te zeggen. Het hand nog te voelbaar op haar arm zorgt ervoor dat ze zaken zou zeggen die niet gepast zijn om te zeggen, maar wie denkt ze dat ze is? Koningin van Razen?
...Waar? Ze opent haar mond om iets te zeggen, maar er komt alleen maar een klein wanhopig geluidje uit. Waar is die in godsnaam mee bezig? Als de vettige man ook zijn grip op het meisje zet, wilt Olivia tussenbeide komen, niet goed wetend hoe ze dat moet doen! Dan ziet ze iets glinsteren door het binnenkomend zonlicht. Is dat ... en mes?! Paniekerig stapt Olivia naar voor, maar niet één van de twee heeft in de gaten dat ze dichterbij komt, nog niet in staat om met een duidelijke stem te praten. Net als Olivia, wordt de sfeer in de ruimte drukker en draait iedereen zich om. Zelf kijkt Olivia naar haar baas, maar die staat bevroren met een handdoek in het één hand, en een glas in het ander. In zijn bewegingen bevroren. Hij kijkt ook met open mond naar de twee mensen. Als het niet zo serieuze zaak was, zou dit nog wel grappig kunnen zijn. Ze staat te ver om de hele conversatie te horen, maar de lach is duidelijk hoorbaar voor heel de kamer. Hier en daar wordt er gemompeld, sommige goedkeurend dat het zijn verdiende loon is, andere weten dan weer niet wat er juist aan de hand is. Olivia neemt opgelucht adem als het meisje haar mes en weghaalt en een stap achteruit lijkt te zetten. Dat is dan ook weer opgelost voor vandaag. Wie weet zal die man eindelijk zijn handen thuis houden.
Verrast maakt Olivia een kleine sprong achteruit als de stoel van de man zonder zichtbare krachten achteruit wordt geduwd. Nog steeds slaagt Olivia er niet in om iets te zeggen, zelf niet nadat de man zich gedwongen verontschuldigde. Ze staart nog steeds naar de man, die zich mopperend had omgedraaid en begon te eten.
'Doe maar de hamburger zonder augurk en mosterd. Ook wil ik graag een sprite met drie en half ijsblokje.' Het duurt even voor Olivia goed door had dat het meisje haar bestelling deed. "Euh, euhm,... Ja natuurlijk. Komt er meteen aan." zegt ze haperend. Vliegensvlug draait ze zich om, gaat naar de balie en schrijft alles op. Ze had alles perfect gehoord. Ze schrijft augurk en mosterd op, maar doorkruist die dan. Om duidelijk te maken dat die er niet op moeten. Door het gebeuren is Olivia nu wel vergeten te vragen of er iets in de plaats moet dan de mosterd... Drie en half ijsblokjes... Euh, wat? Waar slaagt dat weeral op? Wanneer alles is opgeschreven en aan de balie hangt, gaat ze even door de klapdeuren die naar de keuken leiden. Daar gaat ze met het één hand tegen de muur leunen, ondertussen ze haar gezicht met het ander hand verbergt. Even moet ze een paar keer ademhalen om alles even goed op te nemen. Een man die zijn handen niet kan thuishouden. Een leeftijdsgenoot die duidelijk denkt dat ze beter is dan wie dan ook, wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn. Maar dan doet die zoiets? Ze neemt nog een laatste keer adem, en gaat met een emotieloze uitdrukking terug naar de eetzaal. Daar toegekomen staat alles klaar, maar Joris had duidelijk ook geen flauw idee wat er bedoelt is met de ijsblokjes. 'Hier, je fooi van vandaag' Olivia krijgt meer dan een kleine fooi in haar handen, 'Ik heb die vent weggestuurd en gezegd dat ik hem nooit meer wil zien,' Olivia kijkt naar de nu lege tafel, bord en glas onaangeroerd. Joris zal hem waarschijnlijk niet wegsturen zonder te betalen. Is dit dan het gedeelte dat hij te veel heeft moeten betalen? Ze kijkt naar het bedrag in haar handen. Dit is juist genoeg om hier iets kleins te eten en drinken. Olivia is niet echt de juiste persoon die dit zou moeten krijgen. In haar ooghoeken ziet ze de keukendeur weer open gaan met een vers gemaakte hamburger. Het vlees wordt hier elke ochtend van de beenhouwer om de hoek gehaald en nooit verkopen ze vlees van een dag oud. Het vlees dat ze in de ochtend te veel kopen, is voor het personeel na hun werkuren. Ze loopt terug in de keuken en neemt de fles ketchup en mayonaise en doe elk een in een klein potje. Voor het geval dat de klant iets in de plaats van de mosterd wilt. Zo niet, wel dan is dat ook geen probleem. Terug in de zaal ziet ze dat er een glas Sprite is gevuld, maar te veel ijsblokken. Ze neemt een nieuw glas uit de kast en vult die opnieuw in. Deze keer neemt ze drie perfect vierkantige ijsblokjes, en een half afgebroken ijsblok. Belachelijk wat ze hier eigenlijk aan het doen is, maar ... Ze moet haar toch op een bepaalde manier bedanken? Het is namelijk de eerste keer dat iemand voor Olivia opkomt.... Het bord met eten draagt ze in het één hand, het glas in het andere. "Alstublieft... Ik wist niet of je iets in de plaats wou dan de mosterd dus heb ik maar..." veel verder gaat ze niet, zenuwachtig gaat ze met haar nu vrij hand achter haar nek. Een rare gewoonte als ze zenuwachtig wordt en niet weet wat zeggen. "Dat is natuurlijk van het huis," zegt ze, nog altijd met haar blik op de grond gericht. Als ze opkijkt en naar het meisje kijkt kan men toch een warmere dankbare gloed,
"Dank je en smakelijk," zegt ze uiteindelijk en neemt ze een stap achteruit.

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimezo jul 02 2017, 21:46


Help...? ~ Hayden QfbOrjD
Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze het meisje aan die zei dat het op het huis was, waar sloeg dat nou weer op. Ze heeft zich geen moment normaal gedragen. Troep gemaakt, vervelend gedaan en een man soort van aangevallen in het midden van het restaurant. Maar daarvoor werd ze bedankt. Apart, misschien moest ze vaker mensen op hun plek zetten als ze ergens gaat eten. Ze schudde haar hoofd, ze had alles behalve geld tekort. Dit meisje werkte in een bistro om haar Talons te verdienen.
Hayden vond het echt niet nodig om dit gratis te krijgen zeker nu ze geluisterd had naar de belachelijke bestelling van drie en half ijsklontje. Een zeldzame warme glimlach lag op haar lippen terwijl ze opstond en het meisje gewoon een knuffel gaf. 'Mannetjes zoals dat mag je gewoon slaan en zeggen dat ze van je af moeten blijven. Anders blijft het gebeuren.' Zei ze fluisterend in Olivia haar oor nu ze toch haar omhelsde.
Met het loslaten van het meisje liet ze zich weer zakken op haar stoel en sloeg haar benen over elkaar en legde haar rokje terug op de manier van hoe hij zou moeten liggen. Met de glimlach op haar lippen die ze langzaam er van af veegde en haar gebruikelijke blik liet terug keren. Ze had een gigantische afkeer jegens dit soort gedrag van vieze mannetjes. Het haalde echt het slechtste in haar naar boven, ze was dan wel een kut klant naar het meisje geweest, of waarschijnlijk nog steeds is. Zonder verder aandacht aan het meisje te geven at ze de helft van haar hamburger die ze vervolgens weg schoof en haar hand in de lucht stak en met haar vinger knipte als een of andere asociale kamper.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimevr jul 07 2017, 01:38

Ja, haar klant had zich als een verwend nest gedragen, Olivia behandeld als één of andere slaaf alsof ze zelf de koningin is. Ze had een paar minuten geleden niet liever dan de andere roodharige de weg naar de deur te tonen. Ze zeggen altijd: klant is koning(in), maar ze moeten ook niet overdrijven. Olivia is al niet goed rond mensen en cijfert zich liever weg dan ze zou opkomen voor zichzelf. Ze heeft deze job wel echt nodig, dus moest ze ook altijd beleefd blijven om zeker te zijn dat er geen klachten komen.
Wat de andere persoon niet beseft is dat ze hetgeen gedaan heeft waar Olivia nog maar zelden heeft meegemaakt: dat er iemand voor haar klaarstaat. Okay, misschien was het uit eigen frustratie en had het niks te maken met het feit dat ze Olivia wou beschermen, maar voor haar is het allemaal hetzelfde.

Olivia is nog steeds wat ondersteboven van het hele gebeuren en kan om eerlijk te zijn niet wachten tot de dag voorbij is. Ze gaat hier echt eens met Joris over moeten praten dat dit de eerste, maar dan ook de laatste keer is dat hij dit met haar kan doen. Hou haar gewoon in de keuken, zo ver mogelijk van mensen die denken dat ze hier alles mogen doen en laten, gewoon omdat wij voor hun eten zorgen. Ze heeft zeker de verbazende blik gezien van het meisje, maar voor haar is dit de gewoonste zaak van de wereld. Iemand bedanken voor goede daden is iets dat tegenwoordig te weinig gebeurd.
Op het moment dat ze wilt achteruit stappen om haar klant in verdiende rust te laten eten, bleef ze verbaasd staan als die opstond en naar haar toeliep. De grootste verassing komt van de armen die ze plots rond zich voelt en ineens de zachte woorden in haar oren hoort. De langere rode haren kietelen haar gezicht, "Voor sommige makkelijker gezegd dan gedaan," antwoord ze terug. Hoe graag zou ze niet iemand op zijn gezicht slaan voor handen te plaatsen waar ze niet moeten. Al die mannen moeten echt manieren leren en beseffen dat vrouwen geen object zijn. Ze heeft het al te vaak meegemaakt, dat is ook de reden dat haar lopen zo goed is, ze doet niet anders dan weglopen.
Ze beantwoordt de glimlach dankbaar en stapt uiteindelijk weg. Terug aan de balie krijgt ze een vragende blik van haar baas, maar ze wuift die gewoon lachend weg. Dan ziet ze dat de vrouw met het kind ook net gedaan hebben en willen betalen. Ze accepteert het geld en geeft het kind nog een lolly voor ze vertrokken. Het kind, nooit genoeg van zoetigheden, scheurt het papiertje er rond open en wandelt aan de hand van haar moeder en de lolly in haar mond.
En we zijn weer vertrokken, zucht ze als ze het opgestoken hand met de knippende vingers ziet. Denken sommige mensen nu echt dat ze blind zijn, en ze daarvoor nog extra met hun vingers moeten knippen? Het geluid daarvan is toch nooit al te luid dus veel maakt het niet uit.
"Kan ik nog iets brengen?" vraagt ze als ze het bord weer aanneemt. Ze geeft geen aandacht aan de half overgebleven hamburger, sinds ze zelf nooit een grote eter is geweest en haar borden grotendeels ook nog vol zijn.

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimema jul 24 2017, 20:08


Help...? ~ Hayden QfbOrjD
Ze keek naar de burger met een vol gevoel, haar vingers hadden geknipt in de lucht, ze lipte haar lippen af, ze rommelde in haar tas en haalde er een spiegel en haar lippenstift uit en deed deze opnieuw op. Je moest wel netjes verschijnen op straat natuurlijk.
Ze zag de dansende rode haren weer aankomen en keek naar het meisje, ze schatte haar van rond haar leeftijd, haar lengte maar de helder blauwe ogen lieten haar toch elke keer als ze niet keek nog een keer kijken. En kijken mag altijd natuurlijk.
Ze trok haar portemonnee uit haar handtas en gaf haar het dubbele van wat haar rekening zou behoren te zijn. Ze wist dat het meisje had gezegd dat het op het huis was maar ze had zich asociaal gedragen en het meisje had alles geslikt. Ze hoorde haar vraag en knikte, 'Je adres is goed genoeg.' Zei ze met een speelse grijns op haar lippen waar ze nog een knipoog achterna gaf. Wie het niet probeerde schoot altijd mis. Ze reikte het briefgeld aan haar aan, 'Doe er wat leuks mee, bedankje voor het omgaan met mijn humeur.' Zei ze opnieuw terwijl ze opstond.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimezo jul 30 2017, 16:30

Volledig uit het veld geslagen kijkt ze het meisje aan. Adres? Als in thuis adres? Want dat heeft ze niet echt meer en als ze die wel had dan zou ze die zeker met niemand willen delen omdat daar toch niets meer is om naar terug te gaan. "Ik ga hier gewoon naar school," nadat ze bekomen is van de shock. Ze verwacht er ook niet echt van dat dit meisje, die wel weet hoe zich op te maken om alle hoofden naar haar te laten omdraaien zonder ermee te overdrijven, nog iets met haar wilt te maken hebben. Op dat vlak zijn ze duidelijk als water en vuur. In dit geval Olivia het water die zich laat leiden door haar omgeving, en deze persoon vuur die tegen alles in gaat en zeker weet wat ze wilt.
Met het geld in haar handen, wilt ze die meteen terug duwen, maar krijgt de kans hiervoor niet. Wel dat humeur had ze eigenlijk al goed gemaakt met haar te helpen voor die creep. Die zullen ze zeker niet meer terug zien, zij toch niet in ieder geval want ze zal ver weg blijven de klanten.
"Ach, maakt niet zo veel uit, bedankt" antwoord ze weer vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimevr sep 15 2017, 20:00


Help...? ~ Hayden QfbOrjD
Ze keek Olivia eens goed en glimlachte, 'Mijn naam is Hayden trouwens, hoelang moet je nog werken?' Zei ze met dezelfde glimlach op haar lippen. Ze kwam eigenlijk niet vaak mensen tegen die haar gedrag gewoon slikte zonder er iets van te zeggen. Iets wat haar intrigeerde aan deze rosse dame. 'Oh wat gezellig welke etage slaap je?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze haar lokken over haar schouder naar haar rug duwde.
Als ze haar zinnen had gezet op iets wilde ze het ook hebben ook. En op dit moment had ze haar zinnen gezet op de roodharige meid voor zich. 'Kan ook gewoon op je wachten, kunnen we samen terug naar school lopen. Voor je meer enge mannetjes tegen komt.' Zei ze plagend.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimewo sep 27 2017, 23:25

Nog geen uur geleden deed ze niet anders dat Olivia de grond in te boren en nu doet ze haar best om vriendelijk over te komen? "De... vuuretage," zegt ze toch wel onzeker om te vragen waar ze sliep. Ze weet echt niet wat ze hiervan moet denken, het geeft haar zelf een redelijk raar gevoel, of is raar niet de juiste benaming. "En ik ben Olivia" antwoord ze als Hayden zich had voorgesteld. Het kan natuurlijk geen kwaad om jezelf terug voor te stellen. Ook al heeft ze geen flauw idee wat er door de andere rosse haar hoofd gaat, niet zeker of ze dat wel wilt weten. Bij haar laatste opmerking begint ze toch wat te fronsen, want dit begint meer op iets ander te lijken dan iemand gewoon even uit nood helpen. Wat het juist is dat Olivia dit gevoel krijgt, daar kan ze voorlopig nog niet op antwoorden. "Valt te zien hoe de drukte is, maar denk dat ik binnen een dik uurtje gedaan heb," antwoord ze schouderophalend. Ze kan zo'n aanbod niet echt overslagen, ook omdat ze voor deze ene dag Siegmund niet heeft meegenomen. Moet ook juist lukken dat ze wel die bescherming kon gebruiken. Dus het kan misschien geen kwaad, tenminste als de andere er tenminste tijd in wilt steken om even te wachten...

@Hayden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimewo okt 04 2017, 16:28


Help...? ~ Hayden QfbOrjD
Ze glimlachte vermaakt toen ze vertelde welke etage ze sliep. 'Dan kan ik je tot aan je kamer thuis brengen.' Ze ze terwijl ze haar aankeek. 'Daar slaap ik ook namelijk.' De plagende blik die op haar gelaat lag bij de woorden over met haar meegaan lag er nog. 'Vind niet erg om op je te wachten hoor, of je moet alleen willen gaan dan wil ik wel vast vertrekken.' Zei ze terwijl ze vast op stond alsof ze het antwoord al soort van verwachtte dat ze het wel alleen kon. Dat zou het antwoord zijn geweest wat ze zelf namelijk zou geven.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Olivia
.
.
Olivia

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimewo okt 11 2017, 00:59

Waarom is ze ineens zo opgetogen over de etage waar Olivia slaap? Dit slaagt nergens op, maar is er iets vandaag dat ergens op slaagt? Olivia is nog steeds onder de indruk van wat er vandaag allemaal gebeurd, haar uitdrukking één en al verwarring. Ze wilt meteen op de laatste opmerking antwoorden, opent haar mond al, maar sluit die dan weer. Misschien toch niet zo slecht om iemand mee te hebben? Olivia had ook wel gezien hoe vlot de andere roodharig onderweg kon met dat mes, dus het kan zeker geen kwaad. En het zou dan ook de eerste persoon zijn die op haar etage is die ze leert kennen... Om heel eerlijk te zijn is ze nu wel helemaal opgespannen en ze weet nu al dat ze de weg naar de academie lopend zou afleggen. Dit is waarschijnlijk één van die dagen waar de ene gebeurtenis de andere opvolgt. Ineens merkt ze op dat ze toch maar naar de deur staat te staren, maar draait zich toch weer om. Haar blik was toch weeral iets verandert, "Het kan misschien geen kwaad om samen te gaan," antwoord ze, met de verborgen boodschap dat de beschermende gezelschap welkom is. "Wil je nog iets drinken ondertussen dat je wacht?" 
Hierbij draait ze zich om en gaat ze verder met haar werk. Na een klein uurtje informeert Joris haar dat het wel genoeg is voor vandaag en dat Olivia mag beschikken. Ze loopt, sprint bijna, naar de kleedkamer van het personeel, die zich achter de keuken bevindt. 
"Zo dat was het weer voor vandaag," als ze naast Hayden haar tafel komt staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitimema dec 25 2017, 14:32


Help...? ~ Hayden QfbOrjD
Met een glimlachje keek ze naar Olivia die er vrij weinig van leek te snappen. Haar glimlach verbreedde toen ze antwoordde. Eerlijk moest ze zeggen dat ze niets gaf om haar veiligheid of hoe ze terug kwam naar de school ze was meer bezig met andere dingen die ze samen konden doen.
Ze schudde haar hoofd bij de vraag over het drinken. Ze keek haar na terwijl ze wegliep, ze zette zich overeind en liep naar een tafel om daar wat onderzetters te pakken en verzamelde ze van een aantal tafels. Ze zette zich terug aan haar tafel met haar ene been onder haar derriere. Ze deed de moeite om een kaartenhuis te bouwen in de tijd die ze moest wachten op de roodharige. Haar stem liet haar opkijken en ze liet een glimlach op haar lippen vallen terwijl ze opstond. Een grote verschijning had ze niet echt, ze was een kleine een meter zestig, met een dunne taille en een lichaam waar geen vet aan te bekennen was. Iets wat ze soms haatte aan zichzelf. Ze haate haar arm in die van Olivia zonder waarschuwing. 'Laat ons geen tijd verspillen.' Zei ze terwijl ze zonder waarschuwing zich naar de deur begaf.

@Olivia
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Gesponsorde inhoud



Help...? ~ Hayden UTL8oxA PROFILE
Help...? ~ Hayden UTL8oxA MAGICIAN

Help...? ~ Hayden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help...? ~ Hayden   Help...? ~ Hayden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Help...? ~ Hayden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» VIP - Hayden
» GoM bundle Les || Hayden
» Hayden Jones
» Into the unknown. [+Hayden]
» My very best friend [Hayden]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field-