PortalIndex❃ Lotus of Growth HpD5Uwn❃ Lotus of Growth 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ❃ Lotus of Growth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Shong

Master Shong

❃ Lotus of Growth UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
❃ Lotus of Growth UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

❃ Lotus of Growth Empty
BerichtOnderwerp: ❃ Lotus of Growth   ❃ Lotus of Growth Icon_minitimezo maa 26 2017, 16:59


❃ Lotus of Growth 2D3zzvs

. . . . Sacred Lotus of Growth

❃ Lotus of Growth Ko3PRac

❧ // De Sacred Idha Nebula Lotus is een waterplant die levenslang met u meegroeit en in haar bloembladeren de kleur aanneemt die overeenkomt met uw ontwikkeling als persoon. Ze staat symbool voor zuiverheid en zelfreiniging. In mijn klas krijgt iedere leerling vanaf de eerste dag één van deze bijzondere lotussen toegewezen, een representatie van uw ontplooiing gedurende dit schooljaar en de komende jaren, een teken dat u onderdeel uitmaakt van mijn mentorklas - en, wanneer u gradueert, een aandenken aan uw tijd hier, en bij mij. Wanneer u de lotus in ontvangst neemt, zal ze nog bleek en flets zijn, als een leeg doek. Welke kleuren nemen de bladeren bij tijd aan? Een passievol rood - een kalm, sereen blauw? Zal ze openbloeien of blijft ze lang in haar knop? Dat hangt allemaal af van uw gedragslijn op school, aan het feit of uzelf zult groeien, aan uw emoties en de daden die u verricht, en of deze van goede waarde zijn. Een reflectie van uzelf. Laat het een unieke zijn! Hieronder kunt u een overzicht vinden van de eigenaren en hun lotus, en hoe deze zal groeien. Neem regelmatig een kijkje om uw proces te kunnen overzien.





Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
 

❃ Lotus of Growth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samsara Lotus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mentorklas Master Shong-