PortalIndexfel licht. HpD5Uwnfel licht. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 fel licht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
landa

avatar

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 9
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova. Kracht goede vraag.
Klas: weet ik nog niet
Partner: geen

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: fel licht.   fel licht. Icon_minitimevr okt 15 2010, 18:51

Landa liep over het grasveld, de zon scheen zo hard als ze kon. Landa ging in het natte gras zitten, het gras was wel erg nat. Landa stond weer op, misschien kon ze het gras een beetje laten drogen door de zon. Ze stond rechtop, en keek naar de zon. Toen gebruikte ze haar krachten, om een zonnestraal te pakken. Toen ze er een had, wou ze de straal naar het plekje, waar ze wou zitten sturen. Maar ze kon de zonnestraal niet meer vasthouden. Ze probeerde het nog een keer, en het mislukte weer. Wat deed ze fout? De zonnestraal ging gewoon met haar mee, maar als ze het wou verwarmen, was hij weer los. Landa ging zuchtte op haar hurken zitten. Dit ging zo niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 238
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitimevr okt 15 2010, 21:04

Sapphire zag een meisje op de plek waar zij vaak trainde en Sapphire was blij met gezelschap. Of ja, niet dat dat meisje bewust had gekozen voor haar plek, maar ze was toch blij dat iemand op deze plek kwam. Ze bestuurde blijkbaar licht, want ze probeerde een zonnestraal vast te houden. Het ging perfect, maar steeds op het laatste moment ging het weer verkeerd. 'Oh, geen zorgen, dat was bij mij ook het geval toen ik voor het eerst oefende', zei ze glimlachend tegen het meisje. 'Ik wilde ook een waterdruppel beheersen, maar hij ontliep me steeds. Ik ben Sapphire, aangenaam', zei ze vriendelijk tegen het meisje. Ze wou haar zelf ingetrokkenheid nu is niet laten zien en zich openstellen aan de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
landa

avatar

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 9
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova. Kracht goede vraag.
Klas: weet ik nog niet
Partner: geen

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitimevr okt 15 2010, 21:36

Landa keek op, een meisje stond voor haar,''Hallo', zei Landa. Het meisje vertelde dat zij, wou leren om water te kunnen vasthouden, Daarna stelde ze zich voor,Sapphire, hete ze,''Ik ben Landa'', zei Landa terug. Toen probeerde ze opnieuw om de zonnestraal te pakken, en te leiden naar de plek waar ze zitten wou. Het lukte! Vlug verwarmde ze de straal, alleen ging dat mis, de straal werd te heet, en het gras vloog in brand. Van schrik liet Landa de straal los, en trapte de brand uit. Daarna keek ze weer naar Sapphire, ''Zullen we water verwarmen in de lucht?', vroeg ze, alsof er niks was gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 238
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitimevr okt 15 2010, 21:53

''Ik ben Landa'', zei het meisje en Sapphire knikte en liet het meisje toen even zich concentreren. De macht ging over in de handen van Landa en ze beheerste de kracht. Het ging goed. Opeens vloog het gras in brand en Landa trapte het uit. Sapphire zag nog een vlammetje branden, draaide haar hand rustig zoals ze het Master Shong had zien doen en liet het vlammetje doden met het vocht van het gras. ''Zullen we water verwarmen in de lucht?'', vroeg Landa toen aan haar alsof er net geen brand geweest was en Sapphire knikte. 'Dat lijkt me een leuk plan. Ik ben wel van het eerste leerjaar, dus kan jij je plan even voorstellen?', vroeg ze toen aan Landa. Ze had wel is van dat proces gehoord, maar had het nog nooit beoefent of gezien, waarvoor ze zich erg schaamde.
Terug naar boven Ga naar beneden
landa

avatar

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 9
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova. Kracht goede vraag.
Klas: weet ik nog niet
Partner: geen

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitimeza okt 16 2010, 12:44

"'Misschien dat jij het water in de lucht kan houden, en dat ik een verwarmde zonnestraal erop houd. Zodat het warm word'', Antwoordde Landa, en pakte een zonnestraal, en stuurde hem naar Sapphire. Die kon dan water omhoog laten komen. De zonnestraal wou los komen, en deed dan ook zijn best, maar Landa hield hem stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

fel licht. UTL8oxA PROFILEPosts : 238
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitimeza okt 16 2010, 12:52

"'Misschien dat jij het water in de lucht kan houden, en dat ik een verwarmde zonnestraal erop houd. Zodat het warm word'', antwoordde Landa daarop. Sapphire knikte en zag hoe Landa een zonnestraal vasthield en Sapphire hield haar hand gedraaid, zodat alle waterdruppels in het water loslieten. Ze wisselde haar vingers telkens opnieuw van kant, zodat het water in grote bogen heen en weer ging. De zonnestraal scheen erop. Het effect was prachtig. Eerst voelde Sapphire de koelte van het vocht op haar handen, maar het werd langzaam warmer toen de zonestraal zijn hoogtepunt bereikte op het water. Het gaf een geel lichtgevend effect en Sapphire keek gefascineerd naar hoe mooi het effect van twee magieen konden zijn. Sapphire deed haar best om het water steeds hetzelfde ritme te laten nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



fel licht. UTL8oxA PROFILE
fel licht. UTL8oxA MAGICIAN

fel licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel licht.   fel licht. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

fel licht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Defensieve Lichtmagie - Les 1 - Licht buigen
» Aanmelden voor Licht magie lessen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-