PortalIndexlimiet HpD5Uwnlimiet 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 limiet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aidan

Aidan

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 358
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

limiet Empty
BerichtOnderwerp: limiet   limiet Icon_minitimewo okt 13 2010, 20:13

mijn idee is nog niet helemaal uitgewerkt,maar de basis is een soort van begrenzer van hoeveel magiers er van een soort mogen zijn.
De reden hiervoor is dat de shadranen zwaar in de meerderhijd zijn.een soort van stop op dergelijke overkill zou mensen ertoe kunnen brengen een van de veel minder gespeelde magieen te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

limiet UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimewo okt 13 2010, 21:09

Ik ben het geheel met Aidan eens.
Wat variatie maakt het forum leuker, vast ook levender. Al kan het voor nieuwe bezoekers die graag per se alleen een Shadraan als account willen ook een afstotingsfactor zijn, waardoor er misschien ook minder leden zullen komen. Shadranen worden waarschijnlijk gezien als de uitermate slechtste soort. En wie vind het nu niet leuk om het duistere typetje uit te hangen?
Een limiet zetten op magiesoorten die de overhand lijken te nemen zou kunnen, kan misschien ook heel goed werken. Zelf kan ik zo gauw niet op een andere oplossing dan het hierboven genoemde komen, maar niet geschoten is altijd mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Mizore

Mizore

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 483
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimezo okt 17 2010, 23:42

Ik ben het er opzich ook wel mee eens, maar inderdaad moet het geen afstoter worden. misschien dat je er als een soort vriendelijk berichtje er bij kunt zetten van een andere te kiezen.

ik het het er toenstax met lucas over ( aidan) en toen was ik straal vergeten dat we ook nog erd hadden Embarassed ( sorry norryporry en de rest)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 358
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 00:52

"Norriedeporrie" komt van gren.
waar uit blijkt dat je die planeet ook bent vergeten. Razz

maar wat de afstotingsfactor betreft.....het grootste gedeelte van de mensen die worden afgestoten vallen onder de categorie ik-post-17-keer-en kom-nooit-meer-terug.
Ik geef eerlijk toe,als ik geen legendarische magician had zou ik zelf ook onder die categorie vallen.
Maar het punt is;van alle mensen die je afstoot,zouden waarschijnlkijk zo'n 6% echt zijn gebleven.En als ze echt zo graag op starshine willen,zetten ze zich er waarschijnlijk overheen,en maken iets als een mentaal instabiele magier van erd ofzo.
t is al gelijk een stuk origineler als "ik doe duistere magie,vrees mij" personage nummer 136.
Het werkt als een soort filter voor mensen die snel verdwijnen.
En waarschijnlijk zorgt het ook voor wat minder 13 in een dozijn personages.

DISCLAIMER:
alle cijfer in deze post zijn volledig uit de lucht gegrepen,en de belofte van orginele characters en permanente leden is puur op basis van speculatie.
Het is tevens niet mijn bedoeling mensen die maar een paar keer posten en nooit meer terug te komen te beledigen en/of te discrimineren.Mocht je je wel gediscrimineerd/beledigt voelen,mijn excuses.

/end longpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

avatar

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 173
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, fire magic.
Klas: Stagiaire fire magic.
Partner: x

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 01:23

Ik denk dat dit topic is aangemaakt naar aanleiding van de laatste drie aanmeldingen, Vincent, Raphael, en Olivia, maar ik kan het ook mis hebben.

Vincent is namelijk mijn dubbelrol, en moest een broer van Lucy worden, dus ook met duistere magie. Daarbij kwam, dat ik vandaag twee mensen op msn sprak die beiden nog een RPG site zochten, aangezien onze vorig site is stilgevallen. Met 1 van die mensen (Raphael) heb ik een beginnende storyline bedacht (waar ik dus ook mijn dubbelrol voor heb aangemaakt), en het handigst was dan toevallig dat haar personage ook een shadraan zou worden.

Nogmaals ik weet niet zeker of de laatste drie aanmeldingen de aanleiding is geweest, maar wij wisten eigenlijk niet dat er al teveel personages waren met duistere magie en het was ook niet de bedoeling om de duistere kant te 'overbevolken' om het zo maar te zeggen xD

Waar het dus op neer komt is dat we die storyline wel iets kunnen aanpassen en een andere magie kiezen als het echt nodig is, aangezien we toch nog niet echt begonnen zijn met posten. Aan het derde persoon Olivia zou ik eventueel ook kunnen vragen of ze het wil veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 358
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 07:22

Ik heb inderdaad gezien dat er de laatste tijd wat extra shadranen bij zijn gekomen.Maar een idee als dit had ik al vlak nadat ik me hier aanmelde met mijn eerste personage.

Ik wil je ook niet van dit soort dingen afhouden.Als je een storyline wil opzetten,prima,ga vooral je gang.Maar de grote achterliggende gedachte is dat ik graag wat meer variatie zou willen zien in de accounts die worden aangemaakt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 238
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 07:26

(Is naar afwezigheidstopic)


Laatst aangepast door Sapphire op ma okt 18 2010, 16:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 358
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 07:38

echt vriendelijk van je,en ik waardeer het gebaar,maar toch wil ik je hiervoor naar het afwezigheids-topic doorverwijzen.
Daarnaast wil ik even zeggen dat niemand van de site word afgeschopt,zelfs niet als ze lang hun snoet niet meer laten zien.
Sorry dat ik die indruk heb gewekt Embarassed

nounou,ik klink als een moderator zeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

avatar

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 173
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, fire magic.
Klas: Stagiaire fire magic.
Partner: x

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 14:15

Aidan schreef:
Ik heb inderdaad gezien dat er de laatste tijd wat extra shadranen bij zijn gekomen.Maar een idee als dit had ik al vlak nadat ik me hier aanmelde met mijn eerste personage.

Ik wil je ook niet van dit soort dingen afhouden.Als je een storyline wil opzetten,prima,ga vooral je gang.Maar de grote achterliggende gedachte is dat ik graag wat meer variatie zou willen zien in de accounts die worden aangemaakt.




Ik snap wat je bedoeld, zo'n zelfde soort probleem was er dus ook op één van mijn vorige sites, en daar is uiteindelijk ook een stop gezet op de krachten die téveel personages al hadden. Uiteindelijk hielp het wel, want er kwam meteen meer variatie op het forum. En ik snap dus ook hoe storend het kan zijn voor medespelers, maar omdat ik hier toch enigszinds nieuw ben wist ik eigenlijk niet dat er al zo veel shadranen waren, en het laatste wat ik wil doen is een irritatie vormen dus ik zeg het maar even x'D

Nouja ik ben in ieder geval blij dat iemand het even heeft aangegeven, misschien dat onze nieuwe personages en de storyline nu wat orgineler worden dan eerst ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

limiet UTL8oxA PROFILEPosts : 238
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 16:51

Sorry Aiden, ik ga het daar zetten, hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

limiet UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 17:47

Naja, ik denk dat er niet veel bij gezegt hoeft te worden aangezien alles al gezegt is en ik het overal mee eens ben. Je vind nou nooit de vrolijke mongool die van Shadra afkomt... vind ik nou wel jammer :3.
Maarja, misschien is zo'n filter het enige wat kan helpen. Anders word SSA straks overgenomen door de Shadraantjes! Moeten we natuurlijk niet hebben ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

limiet UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimema okt 18 2010, 18:49

Sinds, in de RPG zelf, ik met Savador de school heb 'overgenomen' als het ware, en met Deshas en een aantal personen die goede contacten met de Heer der Duisternis hebben die er rondlopen, behoort er al een lugubere sfeer te hangen. Een grote greep Shadranen erbij maakt de school geheel zwart. Het is en blijft toch een school toegankelijk voor mensen met wat voor magiesoort dan ook, met het overschot zou je bijna denken dat het een opvangtehuis voor magiërs van Shadra zou zijn. Aidans filter kan de school weer 'kleurrijker' maken.

Eigenlijk doel ik met mijn mening niet alleen op de laatst aangemelde personen, maar over het aantal leden met een account dat (100%/half/kwart/whatever) Shadraans is in het algemeen. Ja, zelf heb ik ook dubbelaccounts die ook Shadraans zijn, waar ik overigens weinig inspiratie meer voor heb omdat ik alle 'macaberheid', om het zo maar te noemen, al in Savador stop. En niet om mensen die zich aangesproken voelen te beledigen of iets, maar ik denk ook dat er te weinig inspiratie is voor originaliteit. Zoals Aidan al zei haken mensen zich vast aan het Shadraanse soort, omdat die de steevaste kenmerken 'duister en gevreesd' met zich meedragen. Maar hoe dikkels kun je net zo goed ook geen Puffoonse aanmaken die door middel van de lucht de gave heeft geesten te kunnen zien, een Novaan die zijn kost verdiende met waarzeggerij of pendelen voor hij op de school kwam, of een geheimzinnig emo-achtig persoon van Cassia die zijn somberheid kan tegengaan met alleen zelfgecreëerde regendruppels op zijn huid. Net zo bizar en onheilspellend als een doorsnee Shadraan.

Een andere optie die overschot van Shadranen kan tegengaan, maar die misschien veel minder toegankelijker is, is een aansprekend nieuw element. Het enige probleem is dat er dan automatisch een nieuwe planeet, een nieuwe Legendarische Magican, een nieuwe taal en een nieuwe magiesoort bijkomt. Het oorspronkelijke idee klopt dan misschien niet meer. Behalve dat kunnen er misschien ook extraheden aan planeten van magiesoorten gevoegd worden. Bijvoorbeeld voor iedere planeet een traditioneel (mythisch) rijdier, legendes die bij de planeten horen, of de magie die er wat uitgebreider gebruikt wordt (bijvoorbeeld: zandsturen op Erd, bliksemmagie op Razen, noorderlichtmagie op Nova) typische kenmerken waar een planeet om bekend staat. Het zijn immers ook werelden op zichzelf. Misschien als er wat dieper in wordt gegaan op de planeten, op heel Kovomaka, dat er automatisch ook meer interesse komt voor andere planeten dan voornamelijk alleen Shadra. Maar dat is ook maar een ideetje.

*leest antwoord door* >_>
Ik heb nu eigenlijk een stukje herhaald. maar goed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
KC

KC

limiet UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
limiet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitimevr dec 03 2010, 18:54

Surprised Jadira is niet duister en slecht..al komt ze van Shadra al snap ik het punt wel...SSA wordt overbevolkt door Shadranen zal ik het zo maar zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



limiet UTL8oxA PROFILE
limiet UTL8oxA MAGICIAN

limiet Empty
BerichtOnderwerp: Re: limiet   limiet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

limiet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Limiet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-