PortalIndexNon-Binary HpD5UwnNon-Binary 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Non-Binary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pam

Pam

Non-Binary UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk
Posts : 21
Non-Binary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Eres
Partner:

Non-Binary Empty
BerichtOnderwerp: Non-Binary   Non-Binary Icon_minitimeza nov 19 2016, 21:57

De titel verraad eigenlijk al waar ik naartoe wil gaan met dit topic, maar goed.
Mij is het dus opgevallen dat er op het profiel enkel de keuze is tussen 'mannelijk' en 'vrouwelijk'. Dit is natuurlijk het meest 'logische', maar wat als je faceclaim nou geen van beiden is? Wat als je faceclaim tussen zowel mannelijk als vrouwelijk inzit, of je zelf gewoon niet weet wat voor geslacht het heeft?
De beste oplossing hiervoor leek mij om nog een 'Non-Binary' keuze aan het profiel toe te voegen. Zo heb je namelijk nog meer keuzes, en dat maakt het posten alleen nog maar leuker vind ik.

Ik hoor vanzelf wel of jullie dit een goed idee vinden! C:
Cris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Non-Binary UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Non-Binary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Non-Binary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Non-Binary   Non-Binary Icon_minitimewo nov 23 2016, 22:19

Sorry voor de delay!
Dit wordt op het moment nog even besproken in het beheerdershoekje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Pam

Pam

Non-Binary UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk
Posts : 21
Non-Binary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Eres
Partner:

Non-Binary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Non-Binary   Non-Binary Icon_minitimevr nov 25 2016, 20:08

Geen haast, neem de tijd! Het is namelijk nogal een groot iets wat niet zomaar 1,2,3 ingevoerd kan worden ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Non-Binary UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Non-Binary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Non-Binary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Non-Binary   Non-Binary Icon_minitimedi nov 29 2016, 02:20

Hallo, we hebben het over je vraag gehad!
We zijn tot de conclusie gekomen om geen extra opties toe te voegen waar je uit kunt kiezen op het profiel. Met verder helemaal geen discriminatie naar personen toe die zich misschien zo identificeren - dat kan, natuurlijk - en alle respect, maar non-binary karakters zijn er vrijwel niet en we vinden het voor een RPG-forum verder iets te omslachtig. Het stukje 'mannelijk' en 'vrouwelijk' is voornamelijk hoe je je fysiek identificeert. Zou je dat verder wel voor je karakter willen uiten, dan heb je alle vrijheid om dit in de RPG te doen, of in je voorsteltopic neer te zetten. Wat mij betreft ben je er verder vrij in om je karakter als een bepaald geslacht te bepalen, ondanks dat de faceclaim misschien eerder lijkt op het tegenovergestelde geslacht. In de realiteit is het namelijk ook mogelijk (en alles behalve een misdaad/besjoemelen/noem het maar op) om het geslacht op je ID/paspoort te laten veranderen naar de sekse waar je je bij kunt identificeren, ondanks dat het lichamelijk niet overeen komt met de gangbare logica.

We vinden het kortom gewoon een beetje overbodig om een nieuw vakje voor één karakter aan te maken, zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Non-Binary UTL8oxA PROFILE
Non-Binary UTL8oxA MAGICIAN

Non-Binary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Non-Binary   Non-Binary Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Non-Binary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-