PortalIndex[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) HpD5Uwn[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [D-Missie] A Fishy Errand (Drake)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kalkstein

Master Kalkstein

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) Empty
BerichtOnderwerp: [D-Missie] A Fishy Errand (Drake)   [D-Missie] A Fishy Errand (Drake) Icon_minitimezo nov 13 2016, 22:52

A Fishy Errand
D-missie | Black Market | 10 points
Günter: 'Ja, ik sta hier al heel de dag voor de schoolpoort om iemand op te wachten die me van dienst kan zijn. Nee, ik heb liever niet dat je vragen stelt. Hier, neem deze tas van me aan - stop met zeuren, ik weet dat hij stinkt en zwaar is. Ik wil dat je hem ongeopend aflevert aan Adelardo; grote man, breedgeschouderd, gouden sieraden, tatoeage van een bizon op zijn borst. Je vind hem op de Zwarte Markt in Oak's Field, in een bedompte taverne genaamd 'The Lurking Vulture'. Een enorm gezette uitsmijter staat bij de ingang om softies zoals jijzelf buiten de deur te houden: steek je pink en je ringvinger op, anders laat hij je er niet in. Adelardo zal zoals gewoonlijk aan één van de achterste tafels te vinden zijn. Zeg hem dat 'de vis is gezwommen', geef hem vervolgens de tas. Laat me er niet achter komen dat er ook maar iets van de inhoud mist op het moment van afleveren. Ik weet je te vinden, Gast'.


[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) F2u___black_swirled_stars___divider_by_leatenshi-d6u3vjl
Doel: Overlever de geheimzinnige
tas aan Adelardo en open deze onder
geen enkele omstandigheden
Rang: D
Niveau: Novice
Locatie: Oak's Field
Team: Drake (Solo)
Reward: [D-Missie] A Fishy Errand (Drake) Kthsh0X 70 + 20 punten (Ascendant) + een item

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) C8LwxQM
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [D-Missie] A Fishy Errand (Drake)   [D-Missie] A Fishy Errand (Drake) Icon_minitimedo dec 29 2016, 15:15


''Een tas leveren aan ene Adejardo met bizon tattoo, bij de zwarte markt in de taverne genaamd The lurking Vulture. Ik kom langs de uitsmijter door mijn ring en wijsvinger op te steken. De man zit achterin de ruimte, niks uit de tas halen'' herhaalde Drake kort zijn opdracht. De jongen knikte kort om vervolgens de hand van Günter te schudden. ''Komt goed.'' Met deze woorden passeerde hij de poort van de school waar de jongen had gestaan. Verdere vragen stonden natuurlijk wel in zijn hoofd, maar deze vragen stellen was nutteloos. Hiermee zou Drake niet veel opschieten aangezien hij missies gewend was. Je moest met weinig info veel doen en gewoon je opdracht uitvoeren. Drake bekeek de tas en kon het echter niet laten om er even in te kijken. Het waren niet echt waardevolle spullen en het leek op een standaard tas. Er lag een ketting, beker en kleine dolk in. De ogen van Drake glinsterde wel bij het zien van de dolk en wilde vanuit zijn nieuwsgierigheid het voorwerp pakken. Net op tijd bedacht Drake zich echter dat het een behekst voorwerp kon zijn. Het was een handig ding en Drake was gek op messen en zwaarden. Toch liet hij de inhoud met rust en liet de flap van de tas over de rand vallen zodat hij weer gesloten was.

Na een tijdje lopen was Drake al bij Oak's Field en Drake was een jongen die de zwarte markt nog blind zou kunnen vinden. De taverne The lurking Velvet klonk bekend in zijn oren, maar toch was het even zoeken voor hem.Na een paar minuten had Drake het gevonden en liep langs het terras, hier stonden opgestapelde stoelen en tafels op hun kant. Het was winter, dus niemand zou op het terras willen gaan zitten ook. Al snel vond de jongen de ingang van het gebouw en hier kwam hij ook de verwachtte uitsmijter tegen. Het was een volwassen man met een litteken over zijn paddenkop en hij had een zwart pak aan. Drake keek de beul even aan en groette hem met de gegeven instructies. De uitsmijter bromde wat, maar ging aan de kant voor Drake. Drake slikte en vervolgde zijn weg naar binnen toe. Terwijl hij door de deur liep hoorde je een zacht belletje rinkelen, Drake sloot de deur achter zich. Er bevonden zich niet erg veel mensen in de ruimte en het rook er muf. Je zag de stof op de vensterbank liggen en hij zag ook niemand achter de bar staan. Vast achter aan het opruimen.

Hij hield het hengsel van de tas tussen zijn vingers geklemd terwijl Drake zo 'onopvallend' mogelijk de ruimte door keek. Een oude vrouw passeerde hem, ze rook te sterk naar een vies parfum. Rustig stapte de jongen verder en liep meer naar achteren in de Taverne. Hij zag een aantal mannen zitten en Drake had in de gaten dat ze zaten te pokeren. Een van de mannen keek op toen Drake zijn voetstappen naderde. Wantrouwend keken de twee elkaar aan, maar de man herkende de tas. ''Adelardo?'' sprak Drake vragend op serieuze toon. De man bleef stil en keek hem onderzoekend aan. Hij was rond de 40, schatte Drake hem. Hij had strak wit haar dat naar achteren was gekamt, maar wat tot zijn schouders rijkt in lange punten haar.. Hij droeg een zwart dun vest met de capuchon op. Zijn borst was ontbloot en hij droeg ook een zwarte broek. De ogen van deze man hadden een opvallen paarse kleur. Op het blote lichaam stonden meerdere tattoos waaronder de bizon. De paarse ogen keken Drake doordringend aan. De jongen werd er ongemakkelijk van en hij slikte. ''Dank, Drake Dylan Burned. Ga nu maar verder met je zielige leventje waar je nog iets van probeert te maken. Veel plezier bij Yang, dat meisje die..'' En toen stopte hij zijn woorden door de slanke vinger voor zijn mond te leggen. Hij had opvallend lange nagels. Drake stond de man aan te kijken alsof hij water zag branden, zijn hart bonkte. Hoe de fuck wist? []''Je hoort spoedig nog van ons. Ga.''[/i] en met deze woorden werd hem de deur gewezen. ''M-maar, hoe, wh'' was het enige wat Drake uit kon brengen. Hij was van zijn stuk gebracht, er was niemand die wist dat zijn tweede naam Dylan was, alleen zijn moeder. Toch voelde hij aan de duidelijke energie van deze magier dat hij niet tegen zijn bevelen in moest gaan. Drake slikte en besloot toch maar te gaan toen hij ook nog de uitsmijter naar binnen zag komen. Drake hief zijn handen en gebaarde al dat hij zou gaan. Toen de jongen buiten stond, ging er een siddering door hem heen. Hoe wist die man dat? En wat bedoelde hij met Yang? Wat had zij hiermee te maken? Drake schudde zijn hoofd en besloot terug te gaan naar de school.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[D-Missie] A Fishy Errand (Drake)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [D-Missie] A Fishy Errand (Penny)
» [D-Missie] A Fishy Errand (Hayden)
» [D-Missie] An Even Fishier Errand (Drake)
» [D] A Fishy Errand
»  [D-Missie] An Even Fishier Errand (Penny)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street :: Black Market-