PortalIndexDancing with the shadows [open] HpD5UwnDancing with the shadows [open] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dancing with the shadows [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sylvia
.
.
Sylvia

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ana
Posts : 33
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Dark
Klas:
Partner: Let the hope go..

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimeza nov 05 2016, 16:53


Tik-tak-tik-tak. Sylvia staarde naar haar klok die de hele nacht door tikte, het was drie uur ’s nachts, iedereen was allang in de dromen wereld en Sylvia kwam onder haar deken vandaan. Ze sliep al een aantal nachten niet, hoe ze nog steeds functioneerde was voor haar niet duidelijk. Stark hoorde haar bewegen en trok zijn kop op uit zijn vleugel om te kijken wat er aan de hand was. Sylvia glimlachte uitgeput en hield haar wijsvinger voor haar mond dat hij stil moest blijven, Stark had besloten dat het niet belangrijker was dan zijn slaap en duwde zijn kopje weer onder zijn vleugel.
Sylvia deed het licht in haar kamer aan door een kaars aan te steken. Haar slaapkleding verwisselde ze voor een warme body, crop top met een zwarte huidskleur legging en warme beenkousen. Met snelle bewegingen haalde ze haar borstel door haar haar en maakte een strakke knot. Uit haar kast haalde ze haar pointe balletschoenen eruit. Ze wierp een blik naar de spiegel en zuchtte bij het zien van haar wallen, gelukkig was het drie uur ’s nachts en was de kans dat iemand haar zag minimaal tot nul. Uit een kastje haalde ze een apparaat eruit dat muziek bezorgde die ze stiekem had besteld zonder dat haar ouders het wisten en legde die in haar schoenen die ze in haar rechterhand vasthield. Met haar linkerhand pakte ze de houder waar haar kaars in stond en liep naar buiten, ze sloot haar deur zachtjes achter zich dicht.
Aangekomen bij de gymzaal keek ze goed om zich heen om zeker te zijn dat niemand haar had gevolgd en deed de deur open en glipte naar binnen, de deur achter zich sluitend. Wat ze niet zag was dat de deur niet goed sloot en op een kiertje open kwam te staan.
Sylvia zette haar kaars neer ging op de grond zitten om haar schoenen aan te trekken. Toen dat gedaan was bekeek ze het apparaatje en zette het muziekje aan dat ze wilde, ze stopte de oortjes in haar oren en het apparaatje bij borstkast waar ze speciaal een zakje op haar body in had genaaid. De jonge dame begon te rekken en te strekken op rustige muziek.
Dansen deed ze al sinds het moment dat ze kon lopen, haar moeder had er wel voor gezorgd dat ze van dansen ging houden en Sylvia wist dat haar moeder haar voortgang zou willen zien als ze weer naar huis ging, toevallig wist ze dat Sarovyr binnenkort weer terugging en haar moeder verwachtte dat ze ook meeging.  Dat was de reden dat Sylvia al een week droog zat en in haar slapeloze uren ging oefenen.
Toen haar spieren warm en klaar aan voelde stond ze op en wachtte een moment tot haar muziek ging spelen, ze had dit al zo vaak gedaan dat ze haar warm-up precies een half uur deed tot haar lied ging spelen. Ze haalde diep adem en begon de oefening te doen. Elke beweging was een uitdaging, ze had nog steeds veel spierpijn maar zette toch door, de lessen van haar moeder kwamen naar voren en ze hoorde haar strenge stem tellen. Het ging nu tenminste wat soepeler dan dat ze het voor het eerst had gedaan en het zou perfect zijn gegaan aan het einde als ze niet haar ogen had geopend en in de donkere schaduw twee ogen oplichtte en haar strak aankeken, van de schrik verloor ze haar evenwicht en viel neer op de grond, haar handen begonnen te trillen en ze voelde hoe tranen omhoog kwamen. Dit was niet de eerste keer dat ze de ogen zag en het gebeurde steeds vaker nu ze langer geen drugs gebruikte.
[open]
outfit:
dans+muziek:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimeza nov 12 2016, 18:41

Anne-Fleur gaapte. Ze keek in het donker. Het zou vast iets van 1 uur zijn dacht Anne-Fleur. Maakte licht aan en keek op haar horloge. 3 uur 's nachts. Anne-Fleur slaakte een zucht en keerde zich om nog te gaan slapen. Maar het lukte niet. Anne-Fleur draaide en draaide, draaide en draaide, draaide en draaide. Ze kon gewoon niet slapen. Anne-Fleur deed weer het licht aan. Ze keek naar Kitty haar poes die op keek. Miauw, hoorde Anne-Fleur. "Ssssssttttt," zei Anne-Fleur. Kitty keek haar baasje onbegrijpelijk aan. Anne-Fleur stond op. Ze keek in de spiegel. Ze zag er vreselijk uit. Heel haar haar zag er uit alsof er een bom was ontploft. Ze ging zitten op de stoel die voor de spiegel stond. Slapen kan ik nu niet meer, maar wat kan ik nu wel doen dacht Anne-Fleur. Ik kan naar de gymzaal gaan en een beetje dansen dacht Anne-Fleur. Er is vast niemand daar te bekennen. Anne-Fleur stond en liep naar haar kledingkast. Ze opende de kast, ze haalde er wat kleding uit en deed haar kledingkast dicht. Ze trok haar kleding aan. Ze kamde snel haar haar. Zo zag het er wat beter. Anne-Fleur pakte haar zaklampje, een mp3-speler en oortjes. Ze opende haar deur, ze wilde hem dicht doen maar ze voelde een zachte vacht langs haar been strijken. Het was haar poes Kitty. "Je mag mee, op een voorwaarden. Je bent stil in de gangen, en in de gymzaal ga je niet de hele school bij elkaar miauwen," zei Anne-Fleur streng. Kitty keek haar aan met een ik-snap-het gezicht. Anne-Fleur deed de deur dicht toen Kitty door de deur heen was.

Anne-Fleur was er bijna. Ze zag de deur op een kier stond. Anne-Fleur luisterde of ze muziek hoorde. Ze hoorde zachtjes een muziekje. Anne-Fleur pakte Kitty op. Anne-Fleur liep door de deur heen, en sloot de deur zachtjes. Ze zag een meisje aan het dansen. Het was er prachtig uit. Anne-Fleur bleef even staan zodat ze het meisje niet zou storen. Anne-Fleur viel op dat ze haar ogen dicht had. Opeens opende ze haar ogen. En ze viel op de grond. Anne-Fleur rende naar het meisje toe. Kitty had ze allang los gelaten. Het meisje leefde nog, ze huilde. Haar handen trilde heel erg. "Gaat het?" Vroeg Anne-Fleur rustig. Kitty likte een beetje op haar gezicht. Anne-Fleur keek Kitty aan met een hier-komen gezicht. Kitty stopte met likken en kwam naar Anne-Fleur toe. Kitty bleef het meisje aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia
.
.
Sylvia

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ana
Posts : 33
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Dark
Klas:
Partner: Let the hope go..

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimezo nov 13 2016, 19:36

Sylvia trok haar oortjes uit haar oren en hoorde hoe voetstappen op haar afkwamen, maar ze kwamen van een hele andere kant van waar ze de ogen had gezien. Was ze misschien gek aan het worden? Was dit haar toekomst? Al tijd bang zijn in het donker door hallucinaties, niet wetend of het gevaar echt of nep was? Voor dat de stappen haar konden bereiken was iemand eerder bij haar, ze voelde zacht vacht langs haar heen strijken en voelde een ruwe tong over haar wang. Ze schudde haar hoofd en opende haar ogen om het beestje aan te kijken. Ze aaide het voorzichtig en veegde gauw haar tranen weg toen de bazin op haar afkwam. Sylvia slikte en hoopte dat ze niet vreselijk uitzag.
"Gaat het?” Een glimlach kwam op haar gezicht ‘Ja hoor, het was gewoon even heel heftig.’ Zei ze vriendelijk en keek de kleine meid aan. ‘Wat doet zo een jonge lady als jij buiten haar kamer?’ Ze trok haar goede leerling schoenen weer aan en keek naar het meisje. Ze moest een jaar of twaalf zijn. Toen ze die leeftijd was durfde ze geen stap uit haar kamer te zetten rond een uur of vier ’s nachts! Door het kaarslicht zag ze niet veel maar wel wat, het meisje had blond haar, blauwe ogen en onschuld stond op het gezicht van haar. Ze moest nog zoveel leren en Sylvia was bang dat over een paar jaar de onschuld zou verdwijnen zoals het meestal gebeurt hier op Starshine academy. ‘Ben je de weg kwijt?’ Sylvia bleef zitten en keek de dame met een vriendelijke glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimedi nov 15 2016, 09:00

"Ja hoor, het was gewoon even heel heftig." Zei het meisje. "Dat is mooi," zei Anne-Fleur vriendelijk. "Wat doet zo een jonge lady als jij buiten haar kamer?" Vroeg het meisje. "Te vroeg wakker worden. En niet meer kunnen slapen," zei Anne-Fleur. "Ben je de weg kwijt?" Vroeg het meisje. Anne-Fleur glimlachte en begon met praten. "Nee, niet echt. Het expres de bedoeling dat ik hier aan kwam," zei Anne-Fleur. Ze liet Kitty los en Kitty ging naar het meisje toe. Ze snuffelde een beetje en rende weg door de gymzaal heen. "Moet ik helpen met opstaan?" Vroeg Anne-Fleur vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia
.
.
Sylvia

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ana
Posts : 33
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Dark
Klas:
Partner: Let the hope go..

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimeza nov 19 2016, 16:42

Sylvia zuchtte zachtjes, het leek erop dat het meisje niet zo snel naar haar kamer zou gaan. "Te vroeg wakker worden. En niet meer kunnen slapen," Sylvia keek naar de jongedame. Toen zij zo oud vast moest ze er niet aan denken ’s nachts haar kamer uit gaan, maar dat kwam ook door haar strenge opvoeding. Sylvia vroeg voor de zekerheid na of ze de weg niet kwijt was. "Nee, niet echt. Het expres de bedoeling dat ik hieraan kwam," De kitten van het meisje kwam snuffelend op haar af en rende daarna weg. Ze glimlachte, het verbaasde haar niet dat een huiskat van haar wegrende, zij was wilde kat met haar vorm en het kwam weinig voor dat de verschillende katten elkaar in het echt ontmoette. "Moet ik helpen met opstaan?" Sylvia keek weer naar het meisje ‘Nee hoor.’ Ze kwam omhoog en rekte even uit. Haar blik ging keurend over de kleuren van het meisje ‘Jij kwam hier dansen zo te zien?’ Ze glimlachte vriendelijk en deed eerst haar muziek uit voor ze haar oortjes uit. ‘In wat voor stijl dans je?’ Terwijl ze haar mp3 wegstopte. Met haar gele ogen keek ze het meisje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimezo nov 20 2016, 12:59

Anne-Fleur vraagde of ze mee moest helpen met opstaan. "Nee hoor," zei het meisje. "Ik ben Anne-Fleur. Dan hoef je me niet 'meisje' of 'zij' te zeggen," zei Anne-Fleur vriendelijk. Anne-Fleur vond het niet erg dat mensen haar naam wisten. Al wist heel de school dat Anne-Fleur rond liep met een poes. Dat maakte niet uit. "Jij kwam hier om te dansen zo te zien," zei het meisje tegen over Anne-Fleur. "Dat klopt," zei Anne-Fleur. "In wat voor stijl dans je?" Vroeg het meisje aan Anne-Fleur. "Ik heb niet zo een dansstijl maar ik doe een beetje hip-hop. Maar je kan mijn dans ook niet echt hip-hop noemen. Ik weet het niet," zei Anne-Fleur. Kitty had al weer heel de zaal gecheckt. Ze kwam terug gerend. Miauw. Anne-Fleur vouwde haar armen tegen haar bordt aan en Kitty sprong lenig in haar armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvia
.
.
Sylvia

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ana
Posts : 33
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire//Dark
Klas:
Partner: Let the hope go..

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimema nov 21 2016, 13:22

"Ik ben Anne-Fleur. Dan hoef je me niet 'meisje' of 'zij' te zeggen," Sylvia keek het meisje lang aan, ze had nooit zo tegen haar gesproken en schudde haar hoofd ‘Ten eerste Anne-Fleur heb ik je nooit zo aangesproken. Ten tweede mijn naam is Sylvia.’ Ze keek haar vriendelijk aan. "Ik heb niet zo een dansstijl maar ik doe een beetje hip-hop. Maar je kan mijn dans ook niet echt hip-hop noemen. Ik weet het niet," Sylvia knikte en keek om zich heen. ‘Wel, dan laat ik je alleen achter, ik begrijp dat jij ook het liefst even alleen bent.’ Sylvia knikte, zakte door haar benen en begon haar schoenen uit te trekken. Opgelucht bewoog ze met haar tenen die meteen begonnen te zeuren. Ballet was een dans die veel van je eiste. Als je dagelijks mee bezig was wendde je benen er aan maar als je het lang niet deed was het pijnlijk en uitputtend. Sylvia stond op, pakte haar kaars en knikte. ‘Okee, ik ga er vandoor, blijf niet te lang op, vandaag is een schooldag.’ Zei ze zacht en streng voor ze richting de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne-Fleur
.
.
Anne-Fleur

Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 36
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Master Kalkstein
Partner: nog geen

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitimeza dec 17 2016, 10:16

‘Ten eerste Anne-Fleur heb ik je nooit zo aangesproken. Ten tweede mijn naam is Sylvia.’ Zei Sylvia. "Hoi Sylvia. Leuk dat ik je heb ontmoet. Ik vind ballet heel mooi maar het lijk me heel zwaar," zei Anne-Fleur vriendelijk. ‘Wel, dan laat ik je alleen achter, ik begrijp dat jij ook het liefst even alleen bent.’ Zei Sylvia. Anne-Fleur bleef Sylvia aan kijken, nee ga niet weg zo bedoel ik het niet dacht Anne-Fleur. Maar de woorden bleven steken in haar keel. ‘Okee, ik ga er vandoor, blijf niet te lang op, vandaag is een schooldag. Zei Sylvia. Ze liep naar de deur. "Ga niet weg," riep Anne-Fleur. Ze zakte in elkaar van verdriet. Heb ik wat verkeerd gedaan. Kitty kwam snel kijken water aan de hand was. Ze likte op Anne-Fleurs gezicht. Anne-Fleur pakte haar op en knuffelde enorm. Is dit waar Esther het over had? Mensen die weg gaan van je. Je raar vinden? En dat je geen troost kan vinden? Waarschijnlijk hoort onze familie hier niet thuis. Als Esther zegt dat dit hetzelfde is dat zij had gehad ga ik hier weg. Dan hoor ik hier niet thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dancing with the shadows [open] UTL8oxA PROFILE
Dancing with the shadows [open] UTL8oxA MAGICIAN

Dancing with the shadows [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing with the shadows [open]   Dancing with the shadows [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dancing with the shadows [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» dark shadows (open)
» From the shadows..
» alex shadows
» Just a little dance with the shadows
» Watch out for the shadows, Deary~ [Lea]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-