PortalIndexMentorklas Master Geralt ||Algemene informatie HpD5UwnMentorklas Master Geralt ||Algemene informatie 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Geralt
...
...
Master Geralt

Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sansan
Posts : 239
Points : 0
Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Air
Klas: Fire magic
Partner: Grr..

Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie   Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie Icon_minitimedi okt 18 2016, 20:27

Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie 2vxovup

Beste Gast,

Altijd al op zoek geweest naar een mentor die je vooral niet te veel op de huid zit en over je schouder meekijkt wat je in godsnaam met je leven gaat doen? Maar die je wel een schop onder je kont kan geven indien nodig?
Gefeliciteerd! Dan ben je bij het juiste adres!

Wat ik dus niet voor je ga doen is je handje vasthouden om je tere lichaampje door het verdere schoolleven te manoeuvreren, meehuilen als je vriend of vriendin het weer eens heeft uitgemaakt (ik noem even iets…) of “gezellig” babbelen over nutteloze zaken onder het genot van een kopje verse kruidenthee.. Nee. Stare

Wat ik wél voor je ga doen is een steunpunt zijn voor advies, raad of een luisterend oor als je het nodig hebt. Kom je er echt niet alleen uit? Dan zal ik er voor je zijn om op terug te vallen.

Maar dit hangt van jóu af. Van wat ik tot nu toe heb gemerkt, zijn de meesten van jullie oud en wijs genoeg om zelf te bepalen wanneer ze aan de bel moeten trekken, dus geef ik jou voor een groot deel zelf de regie hoe je het mentorcontact in wil vullen. Echter kan ik niet uitsluiten dat ik bij zeer alarmerende signalen mijn zorgen kenbaar aan je zal maken.


Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie 53oh37

Jazeker. Die zijn er. Geloof me, ik ben zelf niet het spetterende voorbeeld qua alles doen volgens het boekje, maar laten we in ieder geval een aantal dingen met elkaar afspreken bij aanmelding voor mijn klas, zodat er straks niet een paar mensen losgeslagen, in alle vrijheid rondrennen als een succubus bij een speeddating-evenement..
Eghem. Juist. Ik kon even geen betere metafoor bedenken. Excuses.

Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie 2d0c860


Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie 29p2fbn

Ook nog even handig om te weten…
Er zijn drie vormen van mentorcontact binnen deze klas:
- Mentorlessen:
Deze zullen van tijd tot tijd georganiseerd worden. Bij deze lessen is er de gelegenheid om bijvoorbeeld vragen te stellen aan mij of extra (studie)begeleiding te krijgen, wordt er eventueel informatie gegeven over belangrijke schoolzaken, of worden er andere belangrijke thema’s besproken. Met name dit laatste kan ook door jullie zelf ingevuld worden. Hier is het vragen & ideeën-topic ook voor bedoeld.

- Eén-op-één-gesprekken:
Sommige dingen zijn nou eenmaal niet zo makkelijk of fijn te bespreken in de aanwezigheid van de rest van de klas of enkel via een brief. Daarom kunnen er ook mentorgesprekken aangevraagd worden. Loop je bijvoorbeeld ergens op vast in je schoolcarrière of misschien in je privéleven, schroom dan niet om een gesprek met mij aan te vragen via mijn postvak (oftewel een privébericht).

- Klassenactiviteiten & klassenuitjes:
Van tijd tot tijd zullen er ook activiteiten of uitjes georganiseerd worden voor de mentorklas, omdat het leven nou eenmaal niet alleen om school draait. Ideeën worden wederom gewaardeerd en mogen in het daarvoor bestemde topic gedeeld worden.


Geïnteresseerd? Meld je dan aan via het aanmeldtopic!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mentorklas Master Geralt ||Algemene informatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eerste mentorklas - Master Geralt
» Mentorklas Master Geralt ||Aanmeldtopic
» Mentorklas Master Geralt ||Vragen & Ideeën
» Mentorklas Master Ryder (Informatie)
» Informatie betreffende de mentorklas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Mentorklas Master Geralt-